Dat dus, maar in principe vertrekken er voldoende trams vanaf HS naar centraal, dus zo spannend vind ik het eerlijk gezegd niet.quote:
Ja, maar daar heb je dan weer weinig aan als je vanaf Den Haag Centraal een bus wilt nemen die vertrekt op het moment dat de eerste aansluitende tram aankomtquote:Op donderdag 26 september 2013 23:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat dus, maar in principe vertrekken er voldoende trams vanaf HS naar centraal, dus zo spannend vind ik het eerlijk gezegd niet.
Als de sprinter van HS naar centraal gaat, kruist deze de sporen die vanaf Laan van NOI naar HS lopen. Er zijn 6 treinen per uur die dat moeten doen, dus dat een beetje tijdkritisch is kan ik me wel voorstellen.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
al is er misschien wel een goede reden waarom die sprinte niet kan wachten, bijvoorbeeld omdat hij sporen moet kruisen?
Huh?quote:Op donderdag 26 september 2013 23:36 schreef James1988 het volgende:
Mooie afsluiter van de avond, Rotterdam Centraal plat ivm stroomstoring. Vrij specifieke prognose ook:
De verstoring is naar verwachting 27 september rond 1:26 uur verholpen.
Station Kampen ligt dichterbij de binnenstad dan menig ander hoofdstation. Bruggetje over en je bent er.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee station Kampen zelf ligt legger centraal wou je zeggenAan de verkeerde kant van het water. En er gaat elk kwartier een stadsbus. Wat zeiken we nou.
Ze hebben het inmiddels aangepast, er stond echt 1:26quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:02 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Huh?
De verstoring is naar verwachting 27 september rond 2:00 uur verholpen.
Precies. Ik had het er vanavond met Klaasje over. Als je zo'n mooi kaartje tekent dan verschilt het voor het grootste gedeelte van de inwoners van Kampen helemaal niets, de rest moet ongeveer 3 minuten langer fietsen en alleen voor mensen uit IJsselmuiden (wie teh fuck wil daar wonen) is het echt wat langer. Sluiten die lijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee station Kampen zelf ligt legger centraal wou je zeggenAan de verkeerde kant van het water. En er gaat elk kwartier een stadsbus. Wat zeiken we nou.
Bedoel je heel CS of de roltrappen? Volgens mij waren vandaag alle roltrappen de gehele dag buiten dienst. Best een lullige vertoning.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:36 schreef James1988 het volgende:
Mooie afsluiter van de avond, Rotterdam Centraal plat ivm stroomstoring. Vrij specifieke prognose ook:
Heel CS ligt plat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:56 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Bedoel je heel CS of de roltrappen? Volgens mij waren vandaag alle roltrappen de gehele dag buiten dienst. Best een lullige vertoning.
twitter:RdamCentraal twitterde op woensdag 25-09-2013 om 10:23:21om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Er is recent iets misgegaan met 1 v/d roltrappen. Uit veiligheidsoogpunt zijn ze nu allemaal uitgezet. Zodra duidelijk is wat de oorzaak 1/2 reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al schijnen ze het weer te doen:twitter:RdamCentraal twitterde op woensdag 25-09-2013 om 10:24:15om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.is, lossen we dit op en zetten we de roltrappen weer aan. Slecht ter been of veel spullen? Neem de lift! 2/2 |K reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
twitter:RdamCentraal twitterde op donderdag 26-09-2013 om 14:27:27om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Roltrappen zijn weer in werking gesteld :-) |K reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grote kans van. Dienst van 13.42 t/m 20.10quote:Op donderdag 26 september 2013 18:08 schreef greavy het volgende:
Morgen maar weer ff in Grunn kijken. Ff in de Tussenklappenpolder kijken voor de DBS containertrein van- en naar Veendam. Benieuwd of ze daar het aardig op orde hebben, om alles beetje op tijd te laten rijdenMisschien kom ik Monopoly tegen?
![]()
Ligt er echt aan hoe je rijdt. Als ik EZR aan houdt is het op elk lijntje de bedoeling om ongeveer 0.8 gemiddeld te rijden.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wat zuipt zo'n GTW eigenlijk? En gebruikt een diriebaks-stel meer dan een twee-baks?
Van mij heb je iig geen last. Nachtdienst.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Grote kans van. Dienst van 13.42 t/m 20.10
Ah beter. Nachtdiensten zijn fijn. Ik heb me ingeschreven voor enorm veel nachtdiensten komend jaarquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Van mij heb je iig geen last. Nachtdienst.
Lekker in de RET rondlopen. Dan spreek ik je vast nog wel, ik heb ook nog wat nachtdiensten op het programma staan dit jaar.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ah beter. Nachtdiensten zijn fijn. Ik heb me ingeschreven voor enorm veel nachtdiensten komend jaarHopelijk krijg ik ze. Toeslag vangen
![]()
Ook wel leuk om een beetje te rangeren en te rommelen met die treintjes.
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lekker in de RET rondlopen. Dan spreek ik je vast nog wel, ik heb ook nog wat nachtdiensten op het programma staan dit jaar.
Op zich mag je rustig langskomen hoor, gezellig. Je moet alleen wel een werkend pasje hebben, wij kunnen de deur niet meer open doen voor bezoekers.quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
OngetwijfeldIk wil nog wel een keertje binnen komen wandelen 's nachts als ik het rustig heb bij jullie. FF half uurtje mee kijken ofzo. Of moeten jullie dat allemaal aanvragen volgens protocol enzo ?
Ik zal de baas eens vragen of 'ie wat kan aanvragen in het kader van mijn persoonlijke ontwikkelingquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Op zich mag je rustig langskomen hoor, gezellig. Je moet alleen wel een werkend pasje hebben, wij kunnen de deur niet meer open doen voor bezoekers.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal de baas eens vragen of 'ie wat kan aanvragen in het kader van mijn persoonlijke ontwikkeling
Onthoud ik ffquote:Op vrijdag 27 september 2013 01:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
25 t/m 29 oktober heb ik weer nacht.
Word je nou niet helemaal gestoord van elke keer dezelfde stukkies?quote:Op vrijdag 27 september 2013 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Grote kans van. Dienst van 13.42 t/m 20.10
Ben alleen de hele dag aan de 'andere kant' . 2 keer Roodeschool en 1 keer Delfzijl. Daarna stelletje naar de tank brengen en anderhalf uur beschikking voor procesleider staan. Niet zo'n spannend dienstje.
En nog steeds deels plat.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:36 schreef James1988 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop