![DWDD.jpg]()
Na het gigantisch succes van de eerste meet ter gelegenheid van topic 500, wordt het wel weer tijd voor een tweede
Waar is dat dan, die DWDD studio?Helaas voor sommige users, in Amsterdam:
Studio Westergasfabriek Amsterdam
Polonceaukade 27 1014 DA Amsterdam
Google maps kaartje.
Wanneer gaan we?Zoals het er nu uitziet wordt het 22 november.
Hoe laat moet ik er zijn?18:15 uur, maar we spreken natuurlijk wel ergens af, anders verdwalen er misschien nog mensen
Wat kost ut?Het bijwonen van 'De Wereld Draait Door' is exclusief voor VARA-leden. Bent u lid, dan is het bijwonen van een uitzending GRATIS. Bent u nog geen lid? Dan kunt u voor één jaar lid worden voor slechts 10 euro (dit is inclusief één toegangsbewijs voor DWDD).
Als nieuw lid ontvangt u in de studio, als welkomstcadeau, een VARA-cafébon! Deze is de avond van uw bezoek direct in te wisselen voor een hapje of klein flesje wijn in het Mediacafé. Met het bestellen gaat u ook akkoord met het aangaan van het VARA-lidmaatschap voor 1 jaar tot wederopzegging.
Als je iemand kent die lid is van de VARA kun je misschien wel even een lidnummer 'lenen' (ik weet niet zeker of dat werkt, maar je kunt denk ik WEL het ticket naar een lid laten sturen die het dan weer naar jou doormailt).
Ik wil mee, en nu?Meld je aan in dit topic en vermeld even welke vrijdag je het best uitkomt.
Bij de vorige meet hebben we wel gemerkt dat kaarten voor VARA leden eerder weg waren dan kaarten voor 'nog geen' leden, dus zeker een week of 2 van te voren aanmelden is waarschijnlijk wel handig.
Wie komen er:Karina - heeft geen leven en kan waarschijnlijk alle vrijdagen wel

Mexicanobakker - 22 november
Njosnavelin - 1 november misschiennetje
Pino112 - 15 of 22 november
sp3c - misschiennetje
Sp3cularium - misschiennetje
Mocht ik nog iets vergeten zijn te melden, stuur me maar een DM dan pas ik de OP aan
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 10-10-2013 13:30:11 ]