Opnieuw wordt een Europese uitwedstrijd zonder publiek afgewerkt. Tijdens een persconferentie zojuist maakte Dinamo Zagreb bekend dat de club een straf voor racisme is opgelegd door de UEFA. Naast een forse boete moet het duel Dinamo Zagreb - PSV op 24 oktober zonder publiek afgewerkt worden. De straf is een eerste resultaat van de 'zero tolerance' campagne van de UEFA tegen racisme. Diverse PSV fans hadden al een reis geboekt naar dit duel.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben vast een universitaire opleiding gedaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Brands denkt dat Zanka nog wel een topper kan worden.
Hij moet alleen rustig gebracht worden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het kan aan mij liggen maar hij bedoeld het niet als een grap maar gewoon als feit.
Onze huistroll is terug. Heb je cijfers?
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Op woensdag 25 september 2013 20:46 schreef nickhguitar het volgende: Pff kutzooi, Schaars wellicht geblesseerd. Voor de kenners wellicht; hoe zag het eruit? Ernstig of viel mee?
Valt mee, Cocu zegt dat hij er weer bij is met de wedstrijd tegen AZ.
Het was niet al te best, maar ik vond wel dat je duidelijk zag dat er veel kwaliteitsverschil zat tussen beid ploegen. Telstar maakt mi niet echt aanspraak op een stunt ondanks de twijfelachtige strafschoppen en de handsgoal.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Op woensdag 25 september 2013 21:49 schreef Bos81 het volgende: Het was niet al te best, maar ik vond wel dat je duidelijk zag dat er veel kwaliteitsverschil zat tussen beid ploegen. Telstar maakt mi niet echt aanspraak op een stunt ondanks de twijfelachtige strafschoppen en de handsgoal.
Eindhoven is vooral heel goed bezig voor wat betreft het gecombineerde gebruik van sportvoorzieningen. Vooral om leegstand van sportvelden door de week en overdag tegen te gaan. Daarnaast wordt er zeer innovatief met topsport en topsportondersteuning omgegaan.
Ik heb regelmatig contact met collega's in Eindhoven op het gebied van sportbeleid. Zijn echt goed bezig.
Op donderdag 26 september 2013 08:53 schreef Knalerwtje het volgende: Eindhoven is vooral heel goed bezig voor wat betreft het gecombineerde gebruik van sportvoorzieningen. Vooral om leegstand van sportvelden door de week en overdag tegen te gaan. Daarnaast wordt er zeer innovatief met topsport en topsportondersteuning omgegaan.
Ik heb regelmatig contact met collega's in Eindhoven op het gebied van sportbeleid. Zijn echt goed bezig.
Behalve zwemmen en voetbal wat is er er nog meer op topsportgebied?
Behalve zwemmen en voetbal wat is er er nog meer op topsportgebied?
Hockey. Al wordt een nieuw stadion en extra investeringen tegengehouden door enkele partijen vanwege de crisis. Gelet op de omstandigheden terecht, lijkt me.
Verder natuurlijk een ijsbaan waar soms internationale wedstrijden zijn. En met Innosportslab en Topsupport twee grote topsport (en breedtesport) ondersteuners.
Maar goed, topsport is maar een aspect in deze verkiezing, in het grotere geheel der dingen is topsport tamelijk irrelevant. Het is hooguit een trigger om mensen aan het bewegen te krijgen.
[ Bericht 10% gewijzigd door Knalerwtje op 26-09-2013 09:08:07 ]
De gemeente heeft de titel ‘Sportgemeente van het Jaar 2013' in de wacht gesleept. Dit gebeurde woensdagavond 25 september tijdens het congres van Vereniging Sport en Gemeenten in Delft.
Wethouder van Sport, Joost Helms, nam de prijs in ontvangst in het bijzijn van sectorhoofd Sport & Bewegen, Arie Heesterbeek. Naast de felbegeerde titel ontving Eindhoven een vlaggenpakket én geldprijs om bekendheid te geven aan de titel. Wethouder Helms sprak in zijn dankwoord en in de eerste reactie via Twitter van een mooie bekroning van stabiel sportbeleid, samenwerking en innovatie.
Eindhoven echte 'innovatiegemeente' Na een nek-aan-nekrace met de andere genomineerde gemeenten Aalsmeer, Arnhem en Veenendaal was de jury unaniem in de keuze voor Eindhoven. De jury noemt Eindhoven een echte ‘innovatiegemeente', waarbij samenwerking met andere organisaties een belangrijk onderdeel is van het sportbeleid. Voglens de jury blijkt het weloverwogen en stabiele sportbeleid uit de gefundeerde visie op accommodaties en de vele initiatieven op het gebied van sportstimulering.
Sportklimaat Opvallend is het lokale sportklimaat van de gemeente Eindhoven. Ten opzichte van de andere genomineerden scoorde Eindhoven hoog op het aantal sportvoorzieningen, de opvallend grote diversiteit aan sporten, het hoge percentage van de bevolking die aan sport doet en een uitgebreid sportstimuleringsbeleid. Via het Netwerk Sportstimulering zorgt de gemeente ervoor dat er optimale afstemming plaatsvindt tussen alle partijen die zich bezighouden met sportpromotie en het verhogen van sportdeelname. Sportverenigingen, woningbouwverenigingen, beweegwinkels, welzijnsorganisaties en de gemeente werken daardoor succesvol samen aan de sportieve ambities van de stad.
Fieldlabs Ook was de jury onder de indruk van de verschillende Fieldlabs waarin de gemeente samen met diverse partijen werkt aan intelligente oplossingen om zoveel mogelijk mensen te kunnen laten sporten. Met als jongste initiatief het Fieldlab Aangepast Sporten voor kinderen en volwassenen met een handicap of beperking.
Draagvlak De jury raadt andere gemeenten aan om een kijkje te gaan nemen in Eindhoven. “In een lastige tijd met veel complexe economische en maatschappelijke opgaven slaagt Eindhoven erin een goede en stabiele organisatie neer te zetten met een breed draagvlak voor sport. De gemeente Eindhoven laat zien dat zij blijft investeren in sport, omdat sport van grote maatschappelijke waarde is, een bijdrage levert aan de gezondheid en het natuurlijk ook mensen veel plezier geeft.“
'Open innovatie' Wethouder Helms hierover: "Andere gemeenten zijn natuurlijk van harte welkom in onze stad. Met als uitgangspunt 'open innovatie' delen we graag de kennis en leren we op deze wijze ook veel van anderen! Zo ontwikkelen we door samen te werken sport in de volle breedte verder. Het streven is om in een economisch krachtige regio ook een fitte en gezonde (beroeps-)bevolking te hebben. En we verhogen met sport de levensstandaard in de stad en de regio, waardoor we ook weer aantrekkelijker worden voor potentiële inwoners en bedrijven/organisaties!"
Wel hoor, ik was eventjes in dit topic nog. Beter opletten.
Gelukkig maar. Zonder jouw kwalitatief hoogstaande inbreng zal dit topic nooit fatsoenlijk draaien.
Roda thuis hadden we het vroeger toch maar moeilijk mee.
Het valt me wel enorm mee als je ziet wat voor potentie er in de jeugd zit. Hermansson is een fysiek erg sterke speler. Hendrix doet het ook prima tot nu toe. Als Rekik volgend seizoen weg gaat staan deze twee jongens uit de eigen jeugd klaar om dit zonder probleem op te vangen. Koch vind ik nog een klein beetje te kort komen maar heeft ook zeker groeipotentie.
Denk dat Bazoer wel spijt heeft inmiddels van zijn overgang naar Ajax. Bij PSV had ie waarschijnlijk al een basisplaats gehad.
Als hij centrale verdediger zou willen zijn wel ja. Maar laat nu net daar het probleem (mede) zitten.
Ajax wil hem toch liefst op het middenveld zien? Ik keek laatst een interview met Ajax TV waarin hij zei dat hij zich ook focust op CV maar speelt waar de trainer hem wil.
Ajax wil hem toch liefst op het middenveld zien? Ik keek laatst een interview met Ajax TV waarin hij zei dat hij zich ook focust op CV maar speelt waar de trainer hem wil.
Bij PSV in de jeugd gaf hij aan op CVM te willen spelen, dat zag men hem als pure CV. Bij Ajax krijgt hij die kans wel en dat is een van de redenen van zijn overstap.
Bij PSV in de jeugd gaf hij aan op CVM te willen spelen, dat zag men hem als pure CV. Bij Ajax krijgt hij die kans wel en dat is een van de redenen van zijn overstap.
Dat inderdaad, hij heeft een zeer behoorlijk voetballend vermogen en goed inzicht. Hoewel je dat als Nederlandse verdediger al een beetje kan ontplooien, wilde hij dat nog meer en dat kan prima op CVM.
Op vrijdag 27 september 2013 21:13 schreef HL_Dog43 het volgende: Mensen die denken alles te weten. Bazoer is gewoon een kolere lijer in mijn ogen voor die overstap naar de vijand.
Lastig als je alles beter denkt te weten . Hij is voor de money gegaan en dacht bij ajax eerder door te breken.
In de tijd van zijn overstap was er ook niet bepaald een beleid om de jeugd een kans te geven. Sterker nog Bakkali en Bazoer mochten niet eens mee trainen met het eerste wat ze belooft was. Advocaat is weg en Bakkali staat meteen in de basis
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
bij een club die afgelopen jaren wel de gierigheid zelve is gebleken, ja dat zal het zijn
Nou ja, het klopt natuurlijk wel dat Ajax meer in de jeugd investeert dan PSV. Jeugdsalarissen schijnen ook echt hoger te liggen. Dat heb ik zelfs van mensen binnen de club gehoord. Maar dan heb je het over 10 of 20 procent meer.
Maar als het hem om het geld was gegaan, dan waren er wel betere opties geweest. City bijvoorbeeld.
Nou ja, het klopt natuurlijk wel dat Ajax meer in de jeugd investeert dan PSV. Jeugdsalarissen schijnen ook echt hoger te liggen. Dat heb ik zelfs van mensen binnen de club gehoord. Maar dan heb je het over 10 of 20 procent meer.
Maar als het hem om het geld was gegaan, dan waren er wel betere opties geweest. City bijvoorbeeld.
Ik heb begrepen dat hij daar aanzienlijk meer verdiend. Dat ivm een op jeugd geënte visie en een gesprek met De Boer en Bergkamp heeft ongetwijfeld indruk gemaakt op die jongen.
Die zaakwaarnemers van hem staan trouwens niet bepaald bekend als betrouwbaar.
Ik heb begrepen dat hij daar aanzienlijk meer verdiend. Dat ivm een op jeugd geënte visie en een gesprek met De Boer en Bergkamp heeft ongetwijfeld indruk gemaakt op die jongen.
Die zaakwaarnemers van hem staan trouwens niet bepaald bekend als betrouwbaar.
De eerste betrouwbare zaakwaarnemer moet nog geboren worden
Toch heb ik hem liever dan Rob Jansen die net doet alsof het hem wat kan schelen maar ondertussen ook alleen maar aan het vullen van zijn zakken denkt.
Toch heb ik hem liever dan Rob Jansen die net doet alsof het hem wat kan schelen maar ondertussen ook alleen maar aan het vullen van zijn zakken denkt.
Bijna alle spelers die bij Mino zitten beschouwen hem ook als goede vriend. Dat zegt iets over zijn betrokkenheid.
Hij is als een vader aan het hoofd van een maffiafamilie. Zijn spelers zijn als zijn zoons.
Op zaterdag 28 september 2013 16:01 schreef Lange_Lans het volgende: Ik heb er niet helemaal een lekker gevoel over. Dat had ik tegen Ajax ook niet en dat viel gelukkig goed uit.
die stoere woorden voor de wedstrijd waren dus niet helemaal oprecht?
Super stopper van der hoorn .... 4 miljoen! maar we doen geen dure aankopen meer haha
Maher komt er wel , van der hoorn is een flop
V/D Hoorn komt er ook wel. Mensen doen altijd zo treurig als spelers die de stap naar een topclub maken er niet meteen staan. Het is hartstikke logisch dat die jongens tijd nodig hebben om zich aan te passen. Jonge spelers die overstappen naar een hoger niveau en er direct staan zijn zeldzaam.
Maher komt er ook wel, uiteindelijk, maar ik blijf erbij dat hij niet op zijn ideale positie gebruikt wordt. Maar waarschijnlijk gaat hij de stap ook wel maken op de positie waar hij nu speelt. Talent genoeg, nu nog wat meer werklust en speeltijd. Dat betekent overigens niet dat ik vind dat hij onomstreden een basisplaats moet hebben. Eerst op de trainingen laten zien dat hij er bij hoort en dan pas in het eerste een basisplaats.
Op zaterdag 28 september 2013 21:12 schreef tja77 het volgende: Dus aan de ziekenboeg zijn toegevoegd: Park en Zoet. Je mag niet klagen over blessures, maar het wordt er niet beter op.
Hopen dat het meevalt met Zoet. Tyton is een waardeloze keeper. Alleen maar ballen naar voren rossen die helemaal niet aankomen en meteen is de hele verdediging een stuk onrustiger. Die 2-1 had Zoet ook gewoon gepakt trouwens. Wel eerst een enorme fout van Brenet natuurlijk.
Je doet een voorspelling en die blijkt niet te kloppen, maar toch kom je zogenaamd je gelijk halen? Je IQ is iig die van de gemiddelde Feyenoord-supporter. Tering zeg.
Je doet een voorspelling en die blijkt niet te kloppen, maar toch kom je zogenaamd je gelijk halen? Je IQ is iig die van de gemiddelde Feyenoord-supporter. Tering zeg.
Hilarisch. een gefrustreerde PSV'er die niet tegen zijn verlies kan.
Dat is een feitelijk onjuiste constatering. Zonder die drie punten had Ajax bij een overwinning dit weekend boven ons gestaan. Nu blijven ze hoe dan ook onder PSV.
Hilarisch. een gefrustreerde PSV'er die niet tegen zijn verlies kan.
Oldie, ik lees even wat van je posts en ik zie dat je alleen probeert te provoceren, waarom als ik vragen mag? En wat is jouw clubje dan?
Tot slot: die 57 is toch hopelijk niet het jaar waarin je geboren bent? Dat zou echt het toonbeeld van de verpaupering v.d. nederlandse samenleving zijn voor mij.
Niet erg ,is een jong team wat wisselvallig zal presteren wisten we van te voren... Of hadden jullie verwacht dat PSV zomaar ff kampioen wordt met een team wat gemiddeld 22 is en weinig tot geen ervaring heeft !?
Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef PSV1990- het volgende: Niet erg ,is een jong team wat wisselvallig zal presteren wisten we van te voren... Of hadden jullie verwacht dat PSV zomaar ff kampioen wordt met een team wat gemiddeld 22 is en weinig tot geen ervaring heeft !?
Op zondag 29 september 2013 08:31 schreef Ajacied422 het volgende: Het is wel een fantastische prestatie van PSV om te verliezen van dit AZ dat ook niet je-van-het was.
Hetzelfde gold voor Ajax vorig weekend. Tegen dit PSV met 4-0 op je plaat gaan, dat was nog een veel knappere prestatie. Sowieso, na 8 speelrondes koploper met 9 verliespunten zegt veel over het trieste niveau....
Hetzelfde gold voor Ajax vorig weekend. Tegen dit PSV met 4-0 op je plaat gaan, dat was nog een veel knappere prestatie. Sowieso, na 8 speelrondes koploper met 9 verliespunten zegt veel over het trieste niveau....
Daar heb jij ook weer een punt. Het is ook weer een prestatie van GAE om tegen het zeer slappe Ajax met 6-0 te verliezen.
Dat is op zich wel jammer ja, een beetje ploeg stond nu 7 punten voor op de rest
PSV, Ajax, Twente en Vitesse zijn idd de kanshebbers. PSV staat bovenaan, en dat met een vrijwel geheel nieuwe basis, en behoorlijk wat blessures.
Afgelopen 5 wedstrijden (Eredivisie) hebben ze wel matig gepresteerd. PEC Zwolle had de koppositie over kunnen nemen, maar die liepen tegen de dimensie Anti-voetbal op.
Vandaag FC Twente en Heerenveen die samen aan kop kunnen komen met PSV
Op zondag 29 september 2013 08:52 schreef tja77 het volgende: Ach, elk nadeel heb zijn voordeel... Tis in ieder geval wel spannend (en niet voorspelbaar)
Tsja, Spanje is ieder jaar het zelfde verhaal. En in Duitsland staat de top 3 van vorig jaar alweer 4 wat zeg ik 6 punten los van de rest .
Op zondag 29 september 2013 08:52 schreef tja77 het volgende: Ach, elk nadeel heb zijn voordeel... Tis in ieder geval wel spannend (en niet voorspelbaar)
Dat is wel zo maar ik heb toch liever een ploeg of 2, 3 van echt niveau
Dat is wel zo maar ik heb toch liever een ploeg of 2, 3 van echt niveau
Dat heb ik ook liever. En dat er Europees nog es een aardig resultaat wordt neergezet. Want tis gewoon janken met de pet op.
Vrijwel elke Nederlandse top 6 ploeg lootte bij de beker een tegenstander waar ze normaliter makkelijk van zouden moeten kunnen. Maar wie won er overtuigend? Tis niet zo dat de mindere ploegen beter worden, tis zo dat de betere ploegen minder worden.
Dat heb ik ook liever. En dat er Europees nog es een aardig resultaat wordt neergezet. Want tis gewoon janken met de pet op.
Vrijwel elke Nederlandse top 6 ploeg lootte bij de beker een tegenstander waar ze normaliter makkelijk van zouden moeten kunnen. Maar wie won er overtuigend? Tis niet zo dat de mindere ploegen beter worden, tis zo dat de betere ploegen minder worden.
Is helaas waar, ben benieuwd wanneer die tendens stopt, bedoel, Schaars is mij in zijn vorige NL periode niet bijzonder opgevallen maar heel belangrijk in dit PSV, jongens als Bakkali en ook Depay zijn talentvol maar ook met een onvoorspelbare groeicurve, bij Ajax heb je dan Fischer en Andersen die misschien wat worden, bij Feyenoord Boetius en Vilhena, maar dat is toch weinig zeker als je dan ziet dat de rest bij alle ploegen het niveau middelmaat nimmer zal ontstijgen een uitzondering daargelaten.
Op zondag 29 september 2013 11:21 schreef tja77 het volgende: Als coach zijnde PSV op zijn eerste nederlaag trakteren, om vervolgens ontslagen te worden.
Vreemd, je weet toch wat je in huis haalt met Verbeek.
Eens, ook al zou hij 4x zo goed zijn als de andere speler die daar moet spelen. Toivonen moet NIET spelen. Het is zó belangrijk om consequent te zijn als coach, dit is een lekker teken van Cocu voor de volgende speler die in een dergelijke positie komt.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Wat is er dan? Mag je na een afstraffing tegen Ajax niet blij zijn? Niemand riep dat we nu makkelijk kampioen worden.
sterker nog, vrijwel niemand riep dat we kampioen zouden worden
Wat is er dan? Mag je na een afstraffing tegen Ajax niet blij zijn? Niemand riep dat we nu makkelijk kampioen worden.
Oh jawel, een 4-0 tegen Ajax moet je vieren alsof het laatste dag op aarde is. Maar kort daarna kwamen bij veel mensen de superlatieven en hoe goed het allemaal liep. De mensen die dat trachtten te nuanceren werden weggehoond. Vervolgens verlies je 'gewoon' met 2-1 bij AZ, met (wederom) matig voetbal.
Oh jawel, een 4-0 tegen Ajax moet je vieren alsof het laatste dag op aarde is. Maar kort daarna kwamen bij veel mensen de superlatieven en hoe goed het allemaal liep. De mensen die dat trachtten te nuanceren werden weggehoond. Vervolgens verlies je 'gewoon' met 2-1 bij AZ, met (wederom) matig voetbal.
Welke superlatieven dan? Volgens mij was er vooral veel realisme.
Rijkelijke fantasie heb je. Kom eens met concrete voorbeelden betreffende die superlatieven. En je hebt het over veel mensen, dus ik verwacht een hele lijst.
Er zal echt wel iemand zijn geweest die heeft gezegd dat de platte kar maar tevoorschijn moest worden gehaald. Maar das natuurlijk met een sarcastische ondertoon. Ik denk echt dat er op dit forum weinig PSV supporters geloven in een landstitel voor PSV.
Er zal echt wel iemand zijn geweest die heeft gezegd dat de platte kar maar tevoorschijn moest worden gehaald. Maar das natuurlijk met een sarcastische ondertoon. Ik denk echt dat er op dit forum weinig PSV supporters geloven in een landstitel voor PSV.
Ik kan me voorstellen dat mensen euforisch zijn nadat ze van Ajax hebben gewonnen. En na de 2e plek van vorig jaar, zou je zomaar kunnen gaan denken dat het dit jaar wel gaat lukken. (Al geloof ik daar zelf niet in) Maar mensen mogen gerust euforisch zijn na een zege op Ajax, maar verlies de realiteit niet uit het oog. Dat jij die mensen wil logenstraffen door de wedstrijd van gisteren erbij te betrekken vind ik dan weer niet terecht. Is namelijk een andere wedstrijd, andere tegenstander en locatie. En aangezien het een jong en grillig team is, kon je de nederlaag al ver vantevoren aan zien komen. Maar nogmaals staat geheel los van de wedstrijd tegen Ajax.
Vloet, Leemans, Heesakkers en Hermansson per direct overgeheveld naar Jong PSV volgens het ED. Goed nieuws wat mij betreft. Zeker de eerste 3 zijn prima talenten en hebben wellicht wel een toekomst bij PSV. Dat kan je niet zeggen van spelers als Kardes, Dengering en Schouw. De grootste talenten horen te spelen bij Jong PSV en met het overhevelen van die spelers hebben ze daarmee een goede stap gezet.
Ik kan me voorstellen dat mensen euforisch zijn nadat ze van Ajax hebben gewonnen. En na de 2e plek van vorig jaar, zou je zomaar kunnen gaan denken dat het dit jaar wel gaat lukken. (Al geloof ik daar zelf niet in) Maar mensen mogen gerust euforisch zijn na een zege op Ajax, maar verlies de realiteit niet uit het oog. Dat jij die mensen wil logenstraffen door de wedstrijd van gisteren erbij te betrekken vind ik dan weer niet terecht. Is namelijk een andere wedstrijd, andere tegenstander en locatie. En aangezien het een jong en grillig team is, kon je de nederlaag al ver vantevoren aan zien komen. Maar nogmaals staat geheel los van de wedstrijd tegen Ajax.
Tja, noem het logenstraffen, maar ik denk gewoon dat er bij zo'n 4-0 vergeten wordt hoe het team er écht voor staat. En dat bleek zaterdag wel weer.
Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef tompsv18 het volgende: Vloet, Leemans, Heesakkers en Hermansson per direct overgeheveld naar Jong PSV volgens het ED. Goed nieuws wat mij betreft. Zeker de eerste 3 zijn prima talenten en hebben wellicht wel een toekomst bij PSV. Dat kan je niet zeggen van spelers als Kardes, Dengering en Schouw. De grootste talenten horen te spelen bij Jong PSV en met het overhevelen van die spelers hebben ze daarmee een goede stap gezet.
Schouw gaat het inderdaad niet redden, kwam bij Ajax ook al tekort. Leuk om te zien dat PSV na al die jaren eindelijk kansen geeft aan talenten en doelbewust met de jeugd werkt. Op die manier is het voor spelers ook interessanter om naar de club te komen zonder dat het elk jaar de gedoodverfde titelkandidaat is.
Dreigen? Als iemand een grote smoel tegen mij heeft en mij uitmaakt voor een mongool, dan is ie bij mij aan het verkeerde adres. Of we gaan normaal met elkaar om, of je houd je smoel dicht en rot op uit dit topic. Ben je verdomme nou helemaal bij je hoofd? Wat heeft het voor een nut om mij voor dergelijk iets uit te maken? En dan lullen dat ik ga dreigen? Gtfo seriously, je bent niets meer en niets minder dan een idioot met een grote smoel, waar ietwat normaal commentaar een no go area blijkt te zijn. Rot toch een eind op met je lulpraat. Discussiëren ok, maar waag het niet iemand voor mongool uit te maken.
Dreigen? Als iemand een grote smoel tegen mij heeft en mij uitmaakt voor een mongool, dan is ie bij mij aan het verkeerde adres. Of we gaan normaal met elkaar om, of je houd je smoel dicht en rot op uit dit topic. Ben je verdomme nou helemaal bij je hoofd? Wat heeft het voor een nut om mij voor dergelijk iets uit te maken? En dan lullen dat ik ga dreigen? Gtfo seriously, je bent niets meer en niets minder dan een idioot met een grote smoel, waar ietwat normaal commentaar een no go area blijkt te zijn. Rot toch een eind op met je lulpraat. Discussiëren ok, maar waag het niet iemand voor mongool uit te maken.
Gast . Je komt zelf niet verder dan een aantal oppervlakkige oneliners en een obsessie over Ajax. Ga dan vooral niet roepen dat 'mensen het weer beter weten' en dergelijke .
Gast . Je komt zelf niet verder dan een aantal oppervlakkige oneliners en een obsessie over Ajax. Ga dan vooral niet roepen dat 'mensen het weer beter weten' en dergelijke .
Moet meneertje dan een reply posten waar die iemand uitmaakt voor een mongoloïde neefje van zus en zo? Lijkt me niet toch? Dat je wellicht mij aanvalt op mijn voetbal visie ok, maar meneertje moet lekker laag over de grond graan om dergelijke idiote uitspraken te doen. Nee chapeau hoor. Prima gedaan.
Moet meneertje dan een reply posten waar die iemand uitmaakt voor een mongoloïde neefje van zus en zo? Lijkt me niet toch? Dat je wellicht mij aanvalt op mijn voetbal visie ok, maar meneertje moet lekker laag over de grond graan om dergelijke idiote uitspraken te doen. Nee chapeau hoor. Prima gedaan.
Ik heb een hele tijd gezocht, maar je hebt niet echt een voetbalvisie want je lult alleen onzin. Dan kom je inderdaad al in de buurt van het mongoloïde neefje van Willy en René, ook al was het natuurlijk beeldspraak. Maar ga vooral door met je immer constructieve manier van posten, het is vrij amusant.
Ik heb een hele tijd gezocht, maar je hebt niet echt een voetbalvisie want je lult alleen onzin. Dan kom je inderdaad al in de buurt van het mongoloïde neefje van Willy en René, ook al was het natuurlijk beeldspraak. Maar ga vooral door met je immer constructieve manier van posten, het is vrij amusant.
Ik zou zeggen, zoek vooral lekker verder. Want voetbalvisie word uiteraard door jou redenering alleen op fok geuit.
Wat is dat toch met jou om direct weer over Ajax te beginnen?
Geen idee, ik verveel me. Maar laten we over de mooiste club van Nederland hebben. PSV verdient verloren, door verschrikkelijk slecht verdedigen van Brenet. Op naar RKC! (Europa league? boeie!)
Met vingers in de neus. Platte kar in april de straat op.
En dan mogen Willy en Rene meerijden, en mochten ze inderdaad een mongoloïde broertje hebben, dan ga ik die hoogstpersoonlijk ophalen en op de kar zetten.
Volgende week gewoon de leiding pakken met hulp van Cambuur die Twente van de mat spelen.
Twente staat wel goed moet ik zeggen, voordeel is ook dat ze nu ze geen beker en niet Europees spelen, makkelijker stappen kunnen maken dan de clubs die dat wel doen.
Twente staat wel goed moet ik zeggen, voordeel is ook dat ze nu ze geen beker en niet Europees spelen, makkelijker stappen kunnen maken dan de clubs die dat wel doen.
Ja ik riep een paar weken geleden al dat Twente de grootste kanshebber is, alleen moesten ze nog warmdraaien. (fijn dat we Twente uit hebben gehad, nu graag niet na uit 2-2 thuis een 2-6 ) Lijkt nu wat meer te komen. Vitesse staat nu hoog door makkelijk programma, die gaan nog wel zakken.
Twente gaat ook nog wel vaak tegen puntverlies aanlopen, die zijn veel te jong om wekelijks een hoog niveau te halen. Even verslappen en je verliest zo in Leeuwarden, Deventer of Breda hoor.
Ja ik riep een paar weken geleden al dat Twente de grootste kanshebber is, alleen moesten ze nog warmdraaien. (fijn dat we Twente uit hebben gehad, nu graag niet na uit 2-2 thuis een 2-6 ) Lijkt nu wat meer te komen. Vitesse staat nu hoog door makkelijk programma, die gaan nog wel zakken.
Ik denk dat ze uiteindelijk toch kwaliteit te kort komen maar zolang de andere kanshebbers een druk programma hebben zullen ze iig meedoen in de top.
Op maandag 30 september 2013 08:54 schreef Cavaliers het volgende: Twente gaat ook nog wel vaak tegen puntverlies aanlopen, die zijn veel te jong om wekelijks een hoog niveau te halen. Even verslappen en je verliest zo in Leeuwarden, Deventer of Breda hoor.
Ik denk dat ze uiteindelijk toch kwaliteit te kort komen maar zolang de andere kanshebbers een druk programma hebben zullen ze iig meedoen in de top.
Maar Twente is niet minder beperkt dan Ajax of PSV hoor, op individueel niveau is alleen Castaignos volkomen kut en Marsman/Bjelland/Koppers zijn zwakke schakels.
Maar Twente is niet minder beperkt dan Ajax of PSV hoor, op individueel niveau is alleen Castaignos volkomen kut en Marsman/Bjelland/Koppers zijn zwakke schakels.
Ach, Koppers is niet minder dan onze backs. Ik zou hem graag ruilen voor Willems.
Ach, Koppers is niet minder dan onze backs. Ik zou hem graag ruilen voor Willems.
Oh ik vind Koppers wel minder dan Willems.
Blijft vergelijkbaar met een keuze tussen de lamme en Blind. Al is Blind gewoon de beste LB buiten misschien van Aanholt. Zegt ook genoeg.
Ik denk van wel met uitzondering van Tadic die toch wel de beste speler van de Eredivisie is.
Ik denk van wel met uitzondering van Tadic die toch wel de beste speler van de Eredivisie is.
Vind jij Ebecillio minder dan Duarte of Hiljemark?
Vind jij Ebecillio minder dan Duarte of Hiljemark?
Niet echt te vergelijken natuurlijk. Prima speler overigens, Ebecilio. Duarte doet het aardig maar kan beter en Hiljemark is de minste van de 3. De minst specifieke speler ook, eerder opvulling.
Laat die in een zwaar nivellerende Eredivisie nu net het verschil kunnen maken, zoals Dzsudzsak bij PSV ook deed bijvoorbeeld. Al is Tadic oprecht een goede voetballer en Dzsudzsak minder.
Ontzettend jammer. Hij was erg goed aan het seizoen begonnen en Tyton vind ik geen stabiele factor in het doel. Maakt de verdediging meteen een stuk onrustiger en is voetballend ook wel erg matig.
Ontzettend jammer. Hij was erg goed aan het seizoen begonnen en Tyton vind ik geen stabiele factor in het doel. Maakt de verdediging meteen een stuk onrustiger en is voetballend ook wel erg matig.
En staat altijd te ver voor zijn goal. Net zoals zaterdag.
Dan mag je blij zijn dat Tyton er nog is, alhoewel ik niet echt vrolijk word van dit bericht. Zoet is in tegenstelling een grotere stabiele factor dan Tyton. Gelukkig is onze verdediging wat sterker dan vorige seizoenen, maar ja...het blijven jonkies.
Op maandag 30 september 2013 19:21 schreef PSV1990- het volgende: Park is gewoon uit de wedstrijd geschopt..daar hoor ik helemaal niets over in de landelijke media...
Op maandag 30 september 2013 19:21 schreef PSV1990- het volgende: Park is gewoon uit de wedstrijd geschopt..daar hoor ik helemaal niets over in de landelijke media...