Hipsters bestonden niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef alors het volgende:
Hipster OP. En die bestonden niet in de 90s.
Nee.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hipsters bestonden niet?
Shoegazing.quote:
Is Haarlem nu in lockdown?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef Pino112 het volgende:
NWS / Twitteraar dreigt met aanslagen op V&D Haarlem
Niets mis met de Spice Girls.quote:
Natuurlijk ook de meest gedraaide artiest die in de 90's actief waren.quote:
Op 3FM wel ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk ook de meest gedraaide artiest die in de 90's actief waren.
Dit vind ik wel hun beste uit de 90's, Sweetest Thing niet meegerekend.
Denk sowieso dat U2 wel een van de bands met de grootste airplay ooit is, het feit alleen al dat ik al die 80's singles al goed kende toen ik een jaar of 11 was.. en dan zijn ze nog altijd actief geweest tot aan 2009 met nieuw materiaal.quote:
De drie vragen bedoel je?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kanjeritem is dit ook.
TV / [3FM #4219] Ga naar de Gravelpit heenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:57 schreef Qunix het volgende:
Met deze OP weet ik de acc url niet om te luisteren
Ja met dat kut muziekje.quote:
Inderdaad, de tering.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:07 schreef Holenmens het volgende:
Bart Jan: "Een scène uit GTA gisteravond in ..., een achtervolging met politiehelikopter ..."
.. man man man
Bart Jan 'sensatie' Cune.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:07 schreef Holenmens het volgende:
Bart Jan: "Een scène uit GTA gisteravond in ..., een achtervolging met politiehelikopter ..."
.. man man man
Bart Jan "Sensatie" Cunequote:Op woensdag 25 september 2013 13:07 schreef Holenmens het volgende:
.. man man man
quote:
Ik ben blij dat ik met mijn nummers Pino112 blij heb gemaakt gisteravondquote:
Goede keuzes ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:11 schreef hornage het volgende:
[..]
[..]
Ik ben blij dat ik met mijn nummers Pino112 blij heb gemaakt gisteravond
Ik mocht ze zelfs aankondigen
quote:
Waar komt die term vandaan?quote:
Pino zelf volgens mij.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Waar komt die term vandaan?
Van mij.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Waar komt die term vandaan?
Coolquote:Op woensdag 25 september 2013 13:11 schreef hornage het volgende:
[..]
[..]
En wanneer was de tweede keer?quote:Op woensdag 25 september 2013 13:15 schreef hornage het volgende:
Deze week al 2 keer op de radio geweest. Ik mocht maandag bij Coen en Sander De Sjonnies aankondigen
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:11 schreef hornage het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit dus wel een mooi nummer.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hadden 'm wel beter '40-'45 kunnen noemen
Dan zou Caland ook eens naar 3fm luisteren.quote:
Roosquote:
Wat brekend.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:38 schreef Holenmens het volgende:
Brrrrreeekend. MetMichiel blijft MetMichiel heten!!!
Wij luisteren ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:38 schreef MarijeH het volgende:
MetMichiel blijft Metmichiel na 1 januari 2014. Aldus Michiel Veenstra net in Holy Moly. Hij gaat zijn programmanaam niet veranderen.
Het ging over 15 kilo aankomen en toen werd ze een beetje ongemakkelijkquote:
Roos is viesdik.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
Het ging over 15 kilo aankomen en toen werd ze een beetje ongemakkelijk
Hmm.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:38 schreef Holenmens het volgende:
Brrrrreeekend. MetMichiel blijft MetMichiel heten!!!
quote:Op woensdag 25 september 2013 13:45 schreef Qunix het volgende:
Ze kunnen ook de 90's versie draaien van Get Lucky
Dit nummer kan ook niet. Walgelijke kitsch.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:50 schreef alors het volgende:
Hahah dat nummer kon idd echt niet
JAAAAA GAIAAAAAAA van mijn lijstje
Dit is heerlijk manquote:Op woensdag 25 september 2013 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit nummer kan ook niet. Walgelijke kitsch.
Is dat nu?quote:
Nee om 14u.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:55 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat nu?
Die Amerikaanse vogelkers daarachter zal een doorn in het oog zijn van Muis.
Music van John Miles is 15x zo goed als Gaiaquote:Op woensdag 25 september 2013 13:52 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is heerlijk man
Music was my first love, dát is pas kitsch
No. Fucking. Way.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Music van John Miles is 15x zo goed als Gaia
De stukken zonder zang van dat nummer zijn echt heerlijk hoor.quote:
quote:
thuis even gluren, SC werkt hier niet.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio even 2 uur uit trouwens.
Omdat hardstyle/Happy niet echt fijn is op de werkvloer.quote:
Hardstylequote:Op woensdag 25 september 2013 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat hardstyle niet echt fijn is op de werkvloer.
Ja leuk, ik verspreek me, allemaal even lachen.quote:
Haha jawel man.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat hardstyle/Happy niet echt fijn is op de werkvloer.
hetquote:Op woensdag 25 september 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we het nog een keer herhalen?
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat hardstyle niet echt fijn is op de werkvloer.
Weinig verspreking aan. Maar goed. Hahahaha. Bij dezen.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me, allemaal even lachen.
Ik was al bezig aan een rectificatie toen men mij citeerde.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Weinig verspreking aan. Maar goed. Hahahaha. Bij dezen.
Luisteren hoeft niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, het wordt gewoon weer een kopie van de afgelopen jaren. Anderhalf uur lang gewone hitjes en dan een half uur dezelfde bekende happy hardcore platen als vorig jaar.
Hoe kan ik anders weten of het hetzelfde als vorig jaar isquote:
Zolang ze maar geen Bart Arens en bellers hebben dit keer.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, het wordt gewoon weer een kopie van de afgelopen jaren. Anderhalf uur lang gewone hitjes en dan een half uur dezelfde bekende happy hardcore platen als vorig jaar.
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:10 schreef Pino112 het volgende:
Die foto's van Paul op z'n site zijn weer pareltjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bart zit in Hilversum zag ik net.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Zolang ze maar geen Bart Arens en bellers hebben dit keer.
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je hier louter komt om te zeiken, blijf dan weg.
Hopen dat ze dan maar geen verbinding met de studio hebben straks.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:19 schreef alors het volgende:
[..]
Bart zit in Hilversum zag ik net.
Baas is het ook.quote:
Wat denk je zelfquote:Op woensdag 25 september 2013 14:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Hopen dat ze dan maar geen verbinding met de studio hebben straks.
Ohja dat kan ook nog.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:20 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Hopen dat ze dan maar geen verbinding met de studio hebben straks.
Een edit na ruim tien minuten, ja, die leest iedereen nog wel natuurlijk...quote:
Aan de andere kant; 3FM studio - Lage Vuursche is maar een kwartiertje rijden, dus hij kan er ook nog live bij zijn.quote:
Dan ken je het verkeer in Hilversum nog niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:23 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Aan de andere kant; 3FM studio - Lage Vuursche is maar een kwartiertje rijden, dus hij kan er ook nog live bij zijn.
Helaas, ik ken het maar al te goedquote:Op woensdag 25 september 2013 14:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ken je het verkeer in Hilversum nog niet.
Dat beest is gewoon vrij hoor, hij vliegt alleen niet weg, misschien zijn zijn vleugeltjes beschadigd ofzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:28 schreef Qunix het volgende:
Ellen... WTF. "Als het vogeltje zich gedraagt".. Laat dat beest vliegen en vrij zijn, doos.
Of omdat hij vast zit aan een hondenriem (duidelijk te zien hoor).quote:Op woensdag 25 september 2013 14:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat beest is gewoon vrij hoor, hij vliegt alleen niet weg, misschien zijn zijn vleugeltjes beschadigd ofzo.
Ohja nu zie ik het ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of omdat hij vast zit aan een hondenriem (duidelijk te zien hoor).
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:38 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een onzin net over die bomenBomen houden CO2 vast, en als je ze kapt komt het in de lucht. Okay dan!
Edit: Ik bedoel dus, dat dit niet de meest voor de hand liggende reden is dat regenwoud niet gekapt mag worden. :p
twitter:jaspermaas twitterde op woensdag 25-09-2013 om 14:41:15Heel overtuigend verhaal van Ellen ten Damme op #3fm brengt me echt op andere ideeën. #nietechtdus #raredame reageer retweet
twitter:Niamen01 twitterde op woensdag 25-09-2013 om 14:40:01Ontzettend crappy interview op #3fm met Paul Rabberink en Ellen ten Damme over ontbossing en wereld natuur fonds..... reageer retweet
Eens.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:43 schreef Pino112 het volgende:
twitter:jaspermaas twitterde op woensdag 25-09-2013 om 14:41:15Heel overtuigend verhaal van Ellen ten Damme op #3fm brengt me echt op andere ideeën. #nietechtdus #raredame reageer retweet
twitter:Niamen01 twitterde op woensdag 25-09-2013 om 14:40:01Ontzettend crappy interview op #3fm met Paul Rabberink en Ellen ten Damme over ontbossing en wereld natuur fonds..... reageer retweet
Ik ben ff op een parkeerplaats gaan staan.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:43 schreef Pino112 het volgende:
Paul Rabberink. Die luistert vast vaak.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:43 schreef Pino112 het volgende:
twitter:EricKoekkoek twitterde op woensdag 25-09-2013 om 14:44:55leuk hoor 90's request op #3fm. Alleen jammer dat dan veel te veel die zeeuwse zaadband blof gedraaid word. reageer retweet
Koek...koek...quote:Op woensdag 25 september 2013 14:52 schreef Pino112 het volgende:
twitter:EricKoekkoek twitterde op woensdag 25-09-2013 om 14:44:55leuk hoor 90's request op #3fm. Alleen jammer dat dan veel te veel die zeeuwse zaadband blof gedraaid word. reageer retweet
Koekoek gol atletiquote:Op woensdag 25 september 2013 14:52 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Dit ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:23 schreef ChatGirl het volgende:
Dit werkt echt prima voor mensen die radio luisteren
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik midden op de werkdag ook geen handige tijd vind voor zoiets.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:28 schreef Qunix het volgende:
Het grappige, is dat Paul zijn hele programma wijd aan de mix die nog moet komen. Hij wil heel graag meer, maar mag niet
Ik vind het hilarisch.quote:
It's not you it's the E talkingquote:
Wij luisteren ook.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:34 schreef ChatGirl het volgende:
Hakkuh tegen ontbossing en dan 'let the rainwoods die'.
zaterdag op zondag?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat hardere was zondag nacht. Dreamteam
Alleen de meest bekende worden gedraaid helaas.... Er is zoveel meer gemaakt wat ook happy is.quote:
Je kan helaas van te voren al invullen wat er allemaal langs gaat komen iddquote:Op woensdag 25 september 2013 15:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Alleen de meest bekende worden gedraaid helaas.... Er is zoveel meer gemaakt wat ook happy is.
Ze zijn nu al moequote:Op woensdag 25 september 2013 15:35 schreef ddx het volgende:
Ze zijn vergeten de pilletjes uit te delen.
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij luisteren ook.
Bingo.
Jammer ik kan er wel een gebruiken. Ik doe op dit momentquote:Op woensdag 25 september 2013 15:35 schreef ddx het volgende:
Net zoals vorig jaar. Je verwacht het niet he.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:35 schreef ddx het volgende:
Meth-E-Medics - Kids?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:34 schreef Rickario het volgende:
Er was een paar jaar geleden toch ook een happy hardcore coverband? Die MGMT nummers omzette naar Happy hardcore? Iemand een idee toevallig hier?
Ach ik heb zelf niet zoveel met HH dus van mijn part doen ze liever de klassiekers.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je kan helaas van te voren al invullen wat er allemaal langs gaat komen idd
Vind het hem op feestjes wel aardig doenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die Rabbering.... Mixen is niet zijn ding.
Jah!quote:
Elk jaar erger ik me er weer aan.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vind het hem op feestjes wel aardig doen
quote:
Ene plaat fade-out en de ander fade-in kan iedereen welquote:Op woensdag 25 september 2013 15:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vind het hem op feestjes wel aardig doen
Dan luister je toch niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 15:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Elk jaar erger ik me er weer aan.
Als je alleen maar komt om te zeiken...quote:
Goeie backfire.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je alleen maar komt om te zeiken...
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:40 schreef Zaktabak het volgende:
Paul Elstak doet niks. Had allang ingegrepen als ik hem was.
Doet ie niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je alleen maar komt om te zeiken...
?quote:
Ben je zijn holmaatje ofzo? Had het niet tegen jou dacht ik...quote:
Uh, okéquote:Op woensdag 25 september 2013 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ben je zijn holmaatje ofzo? Had het niet tegen jou dacht ik...
Ik mix!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Mompelt iets met de beste stuurlui staan aan wal...
Ja nooit gehoord. Had afgelopen jaren college/les op woensdagmiddag en voor 2009 luisterde ik overdag niet.quote:
Oké.quote:
Ik ben jouw achterlijke gezeik gewoon zat. Gooi jezelf weg.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Uh, oké.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben jouw achterlijke gezeik gewoon zat. Gooi jezelf weg.
Topshow!!quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben jouw achterlijke gezeik gewoon zat. Gooi jezelf weg.
Krijg je als mensen hier alleen maar komen om te zeiken.quote:
Precies. Je hoeft hier natuurlijk niet te posten he.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Krijg je als mensen hier alleen maar komen om te zeiken.![]()
Ok, ok, ik houd al op.
quote:
Haalde alle tempo eruit. Als je door wil moet je dat niet zo doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Uhm, dat was een prima overgang.
Je mag hier niet zeiken he.quote:
Viel reuze mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haalde alle tempo eruit. Als je door wil moet je dat niet zo doen.
Zout eens op.quote:
Als je wil breken in tempo moet je dat met een knal doen, maar als je op hetzelfde tempo door wil is het gek om de beat eruit te gooien natuurlijk.quote:
Hij breekt niet in tempoquote:Op woensdag 25 september 2013 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je wil breken in tempo moet je dat met een knal doen, maar als je op hetzelfde tempo door wil is het gek om de beat eruit te gooien natuurlijk.
Het idee was goed, de uitvoering minder.
Deze overgang was goed trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |