quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef fathank het volgende:
De buik is heerlijk man. Om 03:00 naar binnen, 03:30 weer naar huis met een mokkel aan de arm. Puike tent als je nog niks gescoord hebt.
Een mokkel dat eruitziet alsof ze 38 keer overreden is door een vrachtwagen ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef fathank het volgende:
De buik is heerlijk man. Om 03:00 naar binnen, 03:30 weer naar huis met een mokkel aan de arm. Puike tent als je nog niks gescoord hebt.
Beer gogglesquote:Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een mokkel dat eruitziet alsof ze 38 keer overreden is door een vrachtwagen ja.
De jaloeziequote:Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een mokkel dat eruitziet alsof ze 38 keer overreden is door een vrachtwagen ja.
Ja man.quote:
Zie je wel.quote:
Nou, echt hoor. Betrapt.quote:
#maandelijkseperiodequote:
quote:
Nee, zo vaak praat je niet tegen mijquote:Op woensdag 25 september 2013 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Zou toch verwachten dat je me onderhand goed genoeg kent om te weten dat ik altijd zuur ben.
Dan moet je yoghurt op je toef smeren.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Zou toch verwachten dat je me onderhand goed genoeg kent om te weten dat ik altijd zuur ben.
typisch vrouwen om bij voorbaat andere vrouwen af te doen als lelijkquote:
Enkel vrouwen die zich om 3.00 uur in de Buik bevinden. Wel lezen eh, niet meteen verkeerde conclusies trekken.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:47 schreef fathank het volgende:
[..]
typisch vrouwen om bij voorbaat andere vrouwen af te doen als lelijk
Zuur + zuur = minder zuur?!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je yoghurt op je toef smeren.
Lekker generaliserend. Heb dr meermaals een jong fruitig studententype opgepikt. Het zijn niet allemaal verlepte hoerenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Enkel vrouwen die zich om 3.00 uur in de Buik bevinden. Wel lezen eh, niet meteen verkeerde conclusies trekken.
Was geenszins m'n bedoeling om je in je eer aan te tasten omdat jij deze vrouwen oppikt uit de Buik.
[..]
Zuur + zuur = minder zuur?!
Aanvulling.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker generaliserend. Heb dr meermaals een jong fruitig studententype opgepikt. Het zijn niet allemaal verlepte hoeren die je oma hadden kunnen zijn met verlepte danerolle croissantjes.
Uitzondering bevestigt de regel.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker generaliserend. Heb dr meermaals een jong fruitig studententype opgepikt. Het zijn niet allemaal verlepte hoeren.
Daarvoor kun je ook naar Dollarsquote:
Toch minderquote:Op woensdag 25 september 2013 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarvoor kun je ook naar Dollars
Waar zit die dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef fathank het volgende:
In de Duizelsteeg, tussen de Korenmarkt en de Varkensstraat (Straat waar de Manhattan zit).quote:
Het is goed te combineren met wodka woensdag. Die sluit om half 3 en dan kan je dan een klein blokje om naar de buik en daarboven verder feesten. Niet dronken wil je er niet gevonden worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
In de Duizelsteeg, tussen de Korenmarkt en de Varkensstraat (Straat waar de Manhattan zit).
Maar als je niet al een aardig slokkie op hebt moet je er niet komen. Dus beter eerst ergens anders heen en de avond afsluiten in de Buik
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer? SivanskiMIC
WTiP zijn er ook nog
Tief op, dan zou ik nog een keer zo dronken moeten zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:03 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hoor ik een mee aankomen in de Buik?![]()
![]()
Dan beginnen we de meet ergens anders en we sluiten af in de Buik. Want je hebt gelijk, daar nuchter aankomen is voor niemand leuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tief op, dan zou ik nog een keer zo dronken moeten zijn.
Om jouw verjaardag te vieren? Puik planquote:Op woensdag 25 september 2013 18:03 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hoor ik een mee aankomen in de Buik?![]()
![]()
Die is weg. Komt nu een kledingwinkel in. Zal wel ergens anders een andere Mc opengaanquote:Op woensdag 25 september 2013 19:24 schreef picodealion het volgende:
Zeer dringende vraag, waar is de McDonalds in het centrum heen? Of istie alweer open? Ik ben de hele dag nog niet buiten geweest, en ik weiger me aan te kleden om erachter te komen dat 'ie nog steeds dicht is.
BK maar doen dan...?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:24 schreef picodealion het volgende:
Zeer dringende vraag, waar is de McDonalds in het centrum heen? Of istie alweer open? Ik ben de hele dag nog niet buiten geweest, en ik weiger me aan te kleden om erachter te komen dat 'ie nog steeds dicht is.
Waar was jij afgelopen zondag dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Die is weg. Komt nu een kledingwinkel in. Zal wel ergens anders een andere Mc opengaan
BK.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar was jij afgelopen zondag dan?
Tegenover de Brittainquote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Waar zit de BK dan? Ik dacht die die juist pleite was
vanaf de bijenkorf linksaf bij de h&m. Tegenover de Britainquote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Waar zit de BK dan? Ik dacht die die juist pleite was
quote:
Ah oke, dan weet ik het alquote:Op woensdag 25 september 2013 20:05 schreef fathank het volgende:
[..]
vanaf de bijenkorf linksaf bij de h&m. Tegenover de Britain
De laatste keer dat ik bij de BK was zat ie nog op het station.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:12 schreef fathank het volgende:
Maare Mac dicht ja? Kun je nagaan hoevaak ik in de stad kom
Wat kost een broodje kroket bij Apollo tegenwoordig? Ik weet nog dat t 60 Cent kostte. Als arme scholier regelmatig een paar naar binnen geschoven, nu al jaren niet meer geweestquote:Op woensdag 25 september 2013 20:31 schreef Smeich het volgende:
De McDonald's is dicht/weg ja? Wist ik ook niet! Ratelband’s Haphoek is er ook al niet meer, de kwaliteit van deze stad gaat toch flink achteruit..
Geen idee, ik weet wel dat ze daar masterlijke bamiballen hebben!quote:Op woensdag 25 september 2013 20:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat kost een broodje kroket bij Apollo tegenwoordig? Ik weet nog dat t 60 Cent kostte. Als arme scholier regelmatig een paar naar binnen geschoven, nu al jaren niet meer geweest
Voor bamiballen moet je naar Beurskes in Velpquote:Op woensdag 25 september 2013 20:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat ze daar masterlijke bamiballen hebben!
Die bamiballen bij apollo zijn dezelfde als die uit Velp, alleen moet je ze niet door zo'n chinees laten bakken en niet uit de muur trekken. (vers uit het vet dus)quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor bamiballen moet je naar Beurskes in Velp
Die coop was/is echt kut, waardeloos personeel daar
Goed om te weten. Weet je ook vanaf waar tot waar?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef Ziekebaard het volgende:
De Amsterdamseweg gaat wel erg lang dichtGewoon tot 14 april....
Van 11 oktober t/m 14 april.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed om te weten. Weet je ook vanaf waar tot waar?
De oudste mickey D van nederland wegquote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Die is weg. Komt nu een kledingwinkel in. Zal wel ergens anders een andere Mc opengaan
Volgens mij zijn ze gewoon aan het verbouwen toch? Was een oude bende daar.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De oudste mickey D van nederland weg
Ja lijkt mij ook, waarom zou je zo'n prachtlokatie weg doen? Het centrum van het centrum.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gewoon aan het verbouwen toch? Was een oude bende daar.
Met een motor kan ik geen 2ton trekkenquote:Op donderdag 26 september 2013 07:41 schreef Vinniiee het volgende:
Helicopter aanschaffen. Of een motor.
Goed puntquote:Op donderdag 26 september 2013 08:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Met een motor kan ik geen 2ton trekken
Het pand zelf had wel echt onderhoud nodig, die kelder was 8 jaar geleden al behoorlijk gammel. Dat ze gaan renoveren vind ik niet raar, wel dat de Mc zo plotseling zonder vervanging weg is van zo'n geweldige locatie.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook, waarom zou je zo'n prachtlokatie weg doen? Het centrum van het centrum.
Nee ik woon nog in Apeldoorn, maar wel vaak hier te vinden en ook op zoek.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:02 schreef picodealion het volgende:
Maareh Vinnie, jij woont nu in Arnhem dus? Aan welke tweewieler kan ik je tegenwoordig herkennen? Ik heb geen idee wat de opvolger van je GS500 is geworden destijds.
Lol, van hoe laat tot hoe laat?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:50 schreef picodealion het volgende:
Ah, ik werk tegenwoordig juist in Apeldoorn. Ik zal erop letten.
ga je punniken?quote:Op donderdag 26 september 2013 08:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Zit er in Arnhem nog een fourniturenwinkel of stoffenwinkel die vanavond open is...?
Ik hou niet van spits, dan kan ik niet doorrijdenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:39 schreef picodealion het volgende:
Ik hou van uitslapen.
Morgen weer thuiswerken, helemaal lekker.
Nee... Ik had het konijnenhok niet dichtgedaan gisteren toen ik ging werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ah, dat is ook een optie jaquote:Op donderdag 26 september 2013 18:35 schreef picodealion het volgende:
Ik rij na de spits meestal. En eh Hengelo? Die in De Lutte startte was ik bij, ik was degene die een noodstop maakte om te plassen.
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee... Ik had het konijnenhok niet dichtgedaan gisteren toen ik ging werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een aap van een konijn!!![]()
Stoute Molly!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee... Ik had het konijnenhok niet dichtgedaan gisteren toen ik ging werken
Ducktape.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, met zo'n achterlijk bedrijfsleider die constant die lui zit aan te sturen en zelf de hele tijd popiejopie doet of buiten staat met hangjeugd. Geef mij dan maar de AH aan de Velperbuitensingel.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Die coop was/is echt kut, waardeloos personeel daar
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig bij de AH XL, kom daar praktisch langs vanuit mn werk, dan is de keuze gauw gemaakt.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Klopt, met zo'n achterlijk bedrijfsleider die constant die lui zit aan te sturen en zelf de hele tijd popiejopie doet of buiten staat met hangjeugd. Geef mij dan maar de AH aan de Velperbuitensingel.
Daar staan tenminste gewoon dakloze junks buiten te bedelenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Klopt, met zo'n achterlijk bedrijfsleider die constant die lui zit aan te sturen en zelf de hele tijd popiejopie doet of buiten staat met hangjeugd. Geef mij dan maar de AH aan de Velperbuitensingel.
Dit kreeg ik met de post:quote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed om te weten. Weet je ook vanaf waar tot waar?
Jippiequote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dit kreeg ik met de post:
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 30 september 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hey pico, volgens mij zag ik jou net (iets voor half 6) rijden bij verkeerslichten bij kruising aluminiumweg/arnhemse weg (pomp aan linker hand)
Luxor. Studio sonsbeek. Goeie house, niet die Mickey Mouse afrojack meuk maar echte house.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:40 schreef b4kl4p het volgende:
Hallo! Goedemorgen
Iemand een idee waar het leuk is om vanavond uit te gaan? er was ook nog een of ander technoknaller toch?
Zou eerder een reden zijn om er weg te blijvenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Luxor. Studio sonsbeek. Goeie house, niet die Mickey Mouse afrojack meuk maar echte house.
oke nice, volgens mij is studio sonsbeek uitverkocht, of zou er een mogelijkheid tot kaartje bij de deur kopen zijn?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Luxor. Studio sonsbeek. Goeie house, niet die Mickey Mouse afrojack meuk maar echte house.
Lijkt me niet dat het uitverkocht is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
oke nice, volgens mij is studio sonsbeek uitverkocht, of zou er een mogelijkheid tot kaartje bij de deur kopen zijn?
Nog geweest? Was een prima feestje. Wel verrotte koppijn van de flessen Becksquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
oke nice, volgens mij is studio sonsbeek uitverkocht, of zou er een mogelijkheid tot kaartje bij de deur kopen zijn?
waar slaat jouw onderschrift eigenlijk op?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Nog geweest? Was een prima feestje. Wel verrotte koppijn van de flessen Becks
En m'n salaris is ook al opquote:
Nee. Er moet eigenlijk 'blijven staan', maar dat past niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 12:38 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
waar slaat jouw onderschrift eigenlijk op?beetje recalcitrant?
Nee helaas de rest had niet zo'n zin in entree dus we zijn richting korenmarkt geweest en bij de freaky piano's geeindigd. Leuke tent trouwens. Maar was dat feestje dan in het sonsbeek zelf? Was dat niet koud?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Nog geweest? Was een prima feestje. Wel verrotte koppijn van de flessen Becks
Nee in de Luxor. Studio Sonsbeek iss gewoon de naam van de organisatiequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nee helaas de rest had niet zo'n zin in entree dus we zijn richting korenmarkt geweest en bij de freaky piano's geeindigd. Leuke tent trouwens. Maar was dat feestje dan in het sonsbeek zelf? Was dat niet koud?
Pas op dat je niet neergestoken wordt.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:37 schreef sjeksmine het volgende:
Hoi!Ik meld me hier ook maar alvast aan, ben namelijk op zoek naar woonruimte in Arnhem dus het zou zomaar kunnen dat ik heel binnenkort ook in deze prachtige stad woon
Ben hier wel redelijk bekend, dus het is allemaal niet zo heel nieuw! Maar ben wel heel erg enthousiast over mijn verhuizing die er hopelijk snel aan zit te komen!
Nou ik kom al jaren in Arnhem en heb er als kind al gewoond dus ik zie geen problemen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Pas op dat je niet neergestoken wordt.
Weet je dat zeker? Sinds kort woon ik er ookquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:24 schreef sjeksmine het volgende:
[..]
Nou ik kom al jaren in Arnhem en heb er als kind al gewoond dus ik zie geen problemen.
http://huizen.trovit.nl/te-huur-antikraak-arnhemquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:37 schreef sjeksmine het volgende:
Hoi!Ik meld me hier ook maar alvast aan, ben namelijk op zoek naar woonruimte in Arnhem dus het zou zomaar kunnen dat ik heel binnenkort ook in deze prachtige stad woon
Ben hier wel redelijk bekend, dus het is allemaal niet zo heel nieuw! Maar ben wel heel erg enthousiast over mijn verhuizing die er hopelijk snel aan zit te komen!
Sinds kort?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:17 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Sinds kort woon ik er ook
Dankje voor de tip. Maar anti-kraak is geen optie voor mij!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:58 schreef Speedball het volgende:
[..]
http://huizen.trovit.nl/te-huur-antikraak-arnhem
Yup, spijkerkwartier zit ik. En jij? heb je al een woning?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:10 schreef sjeksmine het volgende:
[..]
Sinds kort?Waar woon je?
Ja ik heb hier dus al gewoond en ik zit hier op school en dergelijke. Dus ik weet het een en ander wel van Arnhem!
Weinig. Meestal rond 19:00 thuis. 2 a 3x per week sportschool. Eten koken, was etc. Uurtje voor de buis en dan mn nest in.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:45 schreef b4kl4p het volgende:
He even wat anders. Wat doen jullie door de weeks 's avonds?
Moet zeggen dat ik me vaak wel helemaal kapot verveel want ik ken hier niet echt iemand en ben ook niet echt een type om in mijn eentje even de bloopers uit te spelen.
je hebt toch internet en een pc / laptop????quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:45 schreef b4kl4p het volgende:
Moet zeggen dat ik me vaak wel helemaal kapot verveel want ik ken hier niet echt iemand en ben ook niet echt een type om in mijn eentje even de bloopers uit te spelen.
Gaat de vrijmibo nog door deze week?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
je hebt toch internet en een pc / laptop????![]()
ok. Nescio? Misschien kunnen er ook wat nieuwe fokkers komen?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Gaat de vrijmibo nog door deze week?
Ok, Nescio. Ik ben er kwart over vijf.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:56 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ok. Nescio? Misschien kunnen er ook wat nieuwe fokkers komen?
Ik ben ook lonely en ik ben ook dik, dat schept wel een band.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Weinig. Meestal rond 19:00 thuis. 2 a 3x per week sportschool. Eten koken, was etc. Uurtje voor de buis en dan mn nest in.
Ja daar wil ik dus wat vanaf.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
je hebt toch internet en een pc / laptop????![]()
Er zit een thaise massage aan de steenstraat. Ik ben er nog niet geweest dus geen idee of het een happy end heeft. En de hoeren zijn hier ook nog eens weg.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:13 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik ben ook lonely en ik ben ook dik, dat schept wel een band.
Even wat anders, weet iemand in omgeving Arnhem een thaise massage met happy end?
doe maar rustig aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, Nescio. Ik ben er kwart over vijf.
Aanstaande vrijdagavond is er trouwens ook weer de Popronde in Arnhem.quote:
Lekker! Nee nog niet. Ik woon momenteel in Zevenaar, maar ben aan het reageren op woningen. Onlangs gereageerd op iets in het Spijkerkwartier, daar zochten ze een stel of alleenstaande. Wil met mijn vriendin gaan samenwonen dus ik had even gemaild. Kreeg ik terug dat je niet als 'vriendinnen' mag huren. Tja, lesbische stellen zijn er ook tegenwoordig, had ie niet gemerkt denk ik. Weer een mailtje afwachten dan maar!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:15 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yup, spijkerkwartier zit ik. En jij? heb je al een woning?
Da's ook zo'n beetje mijn doordeweekse avondquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Weinig. Meestal rond 19:00 thuis. 2 a 3x per week sportschool. Eten koken, was etc. Uurtje voor de buis en dan mn nest in.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:45 schreef b4kl4p het volgende:
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Da's ook zo'n beetje mijn doordeweekse avondalleen sport ik buiten
Exact waar ik momenteel gek van word, maar een beetje thuis zitten.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef tliciouz het volgende:
Vrijdag sleutel ophalen van nieuwe appartement!
Ik heb gewoon weinig tijd voor andere dingen. Zie vrienden meestal wel 1 of 2 dagen in de week, ff samen eten enzo. Maar ik duik zo alweer mn nest in, morgenvroeg om 05:45 weer de wekker.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Exact waar ik momenteel gek van word, maar een beetje thuis zitten.
Misschien kunnen we eens een biertje pakken en een potje poolen ofzo?
Ah okequote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb gewoon weinig tijd voor andere dingen. Zie vrienden meestal wel 1 of 2 dagen in de week, ff samen eten enzo. Maar ik duik zo alweer mn nest in, morgenvroeg om 05:45 weer de wekker.
Kan je daarna komen vrijmibo-en in Nescio.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef tliciouz het volgende:
quote:
Ik ga met plezier naar m'n werk mede omdat ik daar pas om 10 uur hoef te zijnquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die met plezier naar hun werk gaan en het derhalve ook geen probleem vinden om vroeg op te staan.
hoaxquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die met plezier naar hun werk gaan en het derhalve ook geen probleem vinden om vroeg op te staan.
En wij maar hard werkenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik trek met plezier uitkering omdat ik nooit vroeg op hoef te staan!
Omdat wij voor je betalenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:36 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik trek met plezier uitkering omdat ik nooit vroeg op hoef te staan!
Kunnen we sowieso doen toch! En dan de vrimibo aanstaande. tof planquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Exact waar ik momenteel gek van word, maar een beetje thuis zitten.
Misschien kunnen we eens een biertje pakken en een potje poolen ofzo?
Goed idee wel jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:40 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Kunnen we sowieso doen toch! En dan de vrimibo aanstaande. tof plan
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan op elk willekeurig tijdstip beginnen zolang ik maar 40 uur maakmijn werk maar af krijg
Dan heb je vrijdagmiddag om 12:00 vast geen weekendquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga met plezier naar m'n werk mede omdat ik daar pas om 10 uur hoef te zijn
Die is geen happy end. En de masseuses zijn een beetje mager.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:16 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Er zit een thaise massage aan de steenstraat. Ik ben er nog niet geweest dus geen idee of het een happy end heeft. En de hoeren zijn hier ook nog eens weg.
Oh en ik ben ook niet dik helaas.
Ik hoor je bent beauty vlogger, make up tutorial en shit..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:54 schreef tliciouz het volgende:
Moet te doen zijn!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:39 schreef remlof het volgende:
Ik ben die gozer met bril die aan de bar aan de Erdinger zit naast die kale
nee, ik ben er niet.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
En naast Quickie en Garri natuurlijk. En misschien komt Vork ook wel
Wat? Ik zit op het willemsplein nu, waar zie jij brandweerwagens?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:56 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die weet wat er bij de Rabobank etc op Willemsplein is gebeurd?
Allemaal brandweerwagens, ambulances die mensen uit de gebouwen halen. Alles is daar afgezet en Willemsplein is een grote rookwolk.
Niet op Willemsplein zelf, maar de Rabobank en al die gebouwen daar achter komt rook vanaf. En richting dat jongerencentrum ofzo werden net mensen op brancards gebouw uitgehaald? Komt ook rook uit dat jongerencentrum en de gebouwen daar tussenin.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:58 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat? Ik zit op het willemsplein nu, waar zie jij brandweerwagens?
Oh echt? ik sta boven op het oude abn gebouw nu, maar zie niets dat in de buurt kom van sirenes/lichten etc. Waar zit jij dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet op Willemsplein zelf, maar de Rabobank en al die gebouwen daar achter komt rook vanaf. En richting dat jongerencentrum ofzo werden net mensen op brancards gebouw uitgehaald? Komt ook rook uit dat jongerencentrum en de gebouwen daar tussenin.
Sirenes zijn ook uit want het is al even aan de gang. Reed er net met de bus langsop. Het is vooral daar bij dat jongeren centrum.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Oh echt? ik sta boven op het oude abn gebouw nu, maar zie niets dat in de buurt kom van sirenes/lichten etc. Waar zit jij dan?
Echt? Hele extreme oefening dan.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 15:03 schreef b4kl4p het volgende:
Ja net even nagevraagd, schijnt een oefening te zijnZe staan er nog trouwens.
ik moet nog eten!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:18 schreef b4kl4p het volgende:
Oke ik ga zo richting nescio, zitten jullie er al?
Het was een vrijdagmiddagborrel hè?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:40 schreef e-wok het volgende:
Laat geworden? Op de foto's was het zo te zien nog licht buiten.
Bewijs dat ik de laatste kipcorn heb gepaktquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 11:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, had wel gewild, maar moest werken de volgende dag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:25 schreef whosvegas het volgende:
Nog iemand bij de Arnhemse popronde geweest gisteren?
Voor het eerst, voor 3voor12 op pad geweest, met mijn camera, was leuk! Leuke dingen gezien, uiteindelijk in Dollars geeindigd
Dat zal inderdaad een dolle boel zijn geweest in het park, met dat weer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:29 schreef Adelante het volgende:
Wordt een dolle dag morgen in Arnhem
[ afbeelding ]
Beauty vlogger? Heh?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:17 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Die is geen happy end. En de masseuses zijn een beetje mager.
[..]
Ik hoor je bent beauty vlogger, make up tutorial en shit..
23:50:33 15-10-13 Melding : GLM_PRIO 1 BR WONING (DEEL: DAK) ING BANK VELPERWEG 45 49 ARNHEM CH05 3631 3653quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:09 schreef voodoolady het volgende:
Er staat iets in brand bij ing aan de velperweg.
Hoezo, staat ze te koop?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:34 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hier nog liefhebbers van Wende Sneijders?
duurt nog tot maart ofzo toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:48 schreef Xiance het volgende:
tis hier in t topic rustiger dan in de lucht boven mij, en op straat
De halve Amsterdamseweg moet aangepast worden
Nou meid wat een ramp, een helicopter in de lucht.quote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef Xiance het volgende:
Waar ik ondertussen wel een beetje schijtziek van wordt is dat er WEER een heli over vliegt
Ik heb hier nog enkel glas, dus ik hoor dat vrij duidelijk jaquote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Nou meid wat een ramp, een helicopter in de lucht.
Ik ook niet, zie dit nu pas... gaaf!quote:Op maandag 4 november 2013 00:26 schreef remlof het volgende:
Ik heb er niets van meegekregen
http://media.dumpert.nl/f(...)ce09b3597ea8345a.jpg
Ziet er tof uit. Eens zien of k een paar man kan mobiliseren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:47 schreef whosvegas het volgende:
Wie gaat er naar Dear mr man vanavond, in het Oranje koffie huis?
https://www.facebook.com/(...)oard_filter=upcoming
Nooit geweest, hopen dat het licht een beetje goed is (ga fotograferen)
Kom gezellig, met z'n allen een biertje drinken
Dramatische tent inderdaad. En de aangegeven prijzen kloppen ook van geen kant. Doe mij de appie maar.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:42 schreef b4kl4p het volgende:
Trouwens, voor mensen die nog hoop hadden. De nieuwe coop is net zo kut als de oude.
Sigaretten op, paracetamol op, rij voor de kassa tot aan de achterkant en de werknemers blijven bijzonder dom.
Slechts acht stuks.quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:12 schreef Xiance het volgende:
heeft arnhem een Coop?
dat wist ik eigenlijk niet eens..
Nice (: is dat een nieuwe Duitse?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:15 schreef Xiance het volgende:
n je nagaan hoe beperkt mijn wereldje is
ik weet dat we 2 c1000's hebben, minimaal 3 ah's, een liddle, een aldi een jumbo.. hmz daar houd het eigenlijk wel bij op
quote:Chelsea-supporters op huurbasis naar Vitesse
Arnhemse club vindt oplossing voor lege stoeltjes
Vitesse huurt vanaf de winterstop vierhonderd talentvolle supporters van Chelsea. De Londense club wil ze in de Eredivisie ervaring op laten doen in het aanmoedigen van het eerste elftal.
Volgens technisch directeur Mohammed Allach worden de supporters, tussen de 18 en 23 jaar oud, gehaald als directe versterking: “We staan dan wel bovenaan, maar we krijgen GelreDome maar niet vol. Die lege stoeltjes zijn ons al langer een doorn in het oog. Deze oplossing met huursupporters is daarom ideaal, voor beide teams.”
Chelsea-fan Kevin Davidson (19) heeft eigenlijk niet zo’n zin om naar Gelderland te verhuizen, maar begrijpt dat het goed is voor zijn ontwikkeling: “Op dit punt in mijn carrière moet ik gewoon wekelijks 90 minuten maken. Ik doe nu een stapje terug om er straks twee vooruit te kunnen maken. En ik heb me in Nijmegen verdiept, het is best een leuke stad.”
Allach is niet bang dat de komst van de supporters de ontwikkeling van jonge supporters uit Arnhem in de weg staat: “Die zijn er eigenlijk amper.”
Moest lachen om carrière maken en Nijmegen.quote:
Not sure if srsquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:10 schreef Xiance het volgende:
Is Vitesse niet ook zo'n club die financiële steun van de gemeente kreeg?
ik ga toch mezelf ook maar eens verdiepen in een carierre als supporter.. betaald krijgen voor 90 minuten mee blerren
Ja, heel serieus..quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:21 schreef remlof het volgende:
Nog even genieten bij de aanblik van de eerste en de laatste plaats:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is sowieso een droevig weekend in Arnhemquote:Steampunk in Arnhem
ARNHEM - Verklede mensen in de trein richting Arnhem, uitgedoste mensen op straat. Wat was er zaterdag toch aan de hand in Arnhem? Ze waren onderweg naar de tweede editie van Emporium Vernesque, zaterdag vanaf 12.00 uur in jongerencentrum Willemeen en Luxor Live.
Emporium Vernesque is een zogenoemd Steampunk-evenement. Steampunk is een creatief sciencefiction-genre dat zich laat inspireren door schrijvers als Jules Verne. De honderden gekostumeerde Steampunkers komen uit binnen- en buitenland naar de Gelderse hoofdstad. Tijdens het festival is er niet alleen muziek, maar er zijn ook workshops, spelletjes en lezingen.
Steampunk in opkomst
Volgens de organisatie is Steampunk sterk in opkomst in Nederland. Na de eerste editie van Emporium Vernesque werd de organisatie overdonderd met positieve reacties van de bezoekers, waardoor ze hebben besloten het dit jaar groter aan te pakken met een uitgebreid programma.
Jezus durfden ze de pieten niet zwart te smincken? ;')quote:Op zaterdag 16 november 2013 17:55 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er! Ook in Ernhum!
jammer van die twee witte pietinnen![]()
Oh ja:quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is sowieso een droevig weekend in Arnhem
Droevig? Steampunk is hardstikke gaaf.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het is sowieso een droevig weekend in Arnhem
Mwah het heeft wel iets droevigs, mensen die terug lijken te verlangen naar de industrial agequote:Op zaterdag 16 november 2013 19:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Droevig? Steampunk is hardstikke gaaf.
Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah het heeft wel iets droevigs, mensen die terug lijken te verlangen naar de industrial age
Ik heb thuis me eigen feestjequote:Op zaterdag 16 november 2013 20:50 schreef fathank het volgende:
Vanavond ook een feesrje in de witte villa
Kratje DAB erbij en gaan.quote:Op zondag 17 november 2013 00:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik heb thuis me eigen feestje
[ afbeelding ]
Ik kom zo aan op Velperpoort, dan zal ik even kijken.quote:Op donderdag 21 november 2013 16:57 schreef fathank het volgende:
Iemand enige idee wat er rondom Velperpoort/Steenstraat aan de hand is? Loopt een hoop Polizei rond, mannetje of 30.
Goed, Vitesse staat nog steeds op #1, we hadden vanochtend alleen geen stroom in grote delen van de stad.quote:
Presikhaaf ook?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed, Vitesse staat nog steeds op #1, we hadden vanochtend alleen geen stroom in grote delen van de stad.
Een eitje bakken was me nog wel gelukt, heb gelukkig gasquote:Op woensdag 27 november 2013 17:18 schreef anti-loper het volgende:
Ik had het wel gemerkt. Wou een eitje bakken maar geen stroom..............
Presikhaaf had geen last geloof ik, alleen Klarendal, St Marten en delen van het centrum.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:20 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Presikhaaf ook?
Wat heb ik Arnhem gemist zeg! Sonsbeek, de stad, de bussen... de sportschool.
Ik heb 1,5 jaar in Presikhaaf/Velp gewoond en heel gelukkig geweest (ondanks tegenslagen). Het is allemaal veel hechter daar. Door studiekeuzes e.d. woon ik nu in Den Haag. Het is hier heel anders. Veel oppervlakkiger, weinig samenhang. Ik overweeg wel weer terug te gaan over 2,5 jaar. Het kan niet eerder helaas.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Presikhaaf had geen last geloof ik, alleen Klarendal, St Marten en delen van het centrum.
Ben je weer terug van langweggeweest?
Dat is wel fijnquote:Op woensdag 27 november 2013 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Een eitje bakken was me nog wel gelukt, heb gelukkig gas
Ah zo. Ik vind Den Haag op zich trouwens best een leuke stad, maar heb er nooit gewoond.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 jaar in Presikhaaf/Velp gewoond en heel gelukkig geweest (ondanks tegenslagen). Het is allemaal veel hechter daar. Door studiekeuzes e.d. woon ik nu in Den Haag. Het is hier heel anders. Veel oppervlakkiger, weinig samenhang. Ik overweeg wel weer terug te gaan over 2,5 jaar. Het kan niet eerder helaas.
Zo heb ik vanmorgen koffie gezet:quote:Op woensdag 27 november 2013 17:38 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat is wel fijn
Ik helaas niet. Heb maar een broodje kaas gegeten
Het is voor mijn gevoel groter dan Arnhem. Chaotischer, dat wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah zo. Ik vind Den Haag op zich trouwens best een leuke stad, maar heb er nooit gewoond.
Ben webdeveloper, werk in Nijmegenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:48 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Het is voor mijn gevoel groter dan Arnhem. Chaotischer, dat wel.
Wat doe jij in het dagelijks leven?
Ga je dichter bij je werk wonen?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:42 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga Arnhem binnenkort verlaten waarschijnlijk.
Dat had ik in Rotterdam. Snel maar weer terugverhuisd.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:26 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 jaar in Presikhaaf/Velp gewoond en heel gelukkig geweest (ondanks tegenslagen). Het is allemaal veel hechter daar. Door studiekeuzes e.d. woon ik nu in Den Haag. Het is hier heel anders. Veel oppervlakkiger, weinig samenhang. Ik overweeg wel weer terug te gaan over 2,5 jaar. Het kan niet eerder helaas.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |