quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef fathank het volgende:
De buik is heerlijk man. Om 03:00 naar binnen, 03:30 weer naar huis met een mokkel aan de arm. Puike tent als je nog niks gescoord hebt.
Een mokkel dat eruitziet alsof ze 38 keer overreden is door een vrachtwagen ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef fathank het volgende:
De buik is heerlijk man. Om 03:00 naar binnen, 03:30 weer naar huis met een mokkel aan de arm. Puike tent als je nog niks gescoord hebt.
Beer gogglesquote:Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een mokkel dat eruitziet alsof ze 38 keer overreden is door een vrachtwagen ja.
De jaloeziequote:Op woensdag 25 september 2013 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een mokkel dat eruitziet alsof ze 38 keer overreden is door een vrachtwagen ja.
Ja man.quote:
Zie je wel.quote:
Nou, echt hoor. Betrapt.quote:
#maandelijkseperiodequote:
quote:
Nee, zo vaak praat je niet tegen mijquote:Op woensdag 25 september 2013 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Zou toch verwachten dat je me onderhand goed genoeg kent om te weten dat ik altijd zuur ben.
Dan moet je yoghurt op je toef smeren.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Zou toch verwachten dat je me onderhand goed genoeg kent om te weten dat ik altijd zuur ben.
typisch vrouwen om bij voorbaat andere vrouwen af te doen als lelijkquote:
Enkel vrouwen die zich om 3.00 uur in de Buik bevinden. Wel lezen eh, niet meteen verkeerde conclusies trekken.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:47 schreef fathank het volgende:
[..]
typisch vrouwen om bij voorbaat andere vrouwen af te doen als lelijk
Zuur + zuur = minder zuur?!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je yoghurt op je toef smeren.
Lekker generaliserend. Heb dr meermaals een jong fruitig studententype opgepikt. Het zijn niet allemaal verlepte hoerenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Enkel vrouwen die zich om 3.00 uur in de Buik bevinden. Wel lezen eh, niet meteen verkeerde conclusies trekken.
Was geenszins m'n bedoeling om je in je eer aan te tasten omdat jij deze vrouwen oppikt uit de Buik.
[..]
Zuur + zuur = minder zuur?!
Aanvulling.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker generaliserend. Heb dr meermaals een jong fruitig studententype opgepikt. Het zijn niet allemaal verlepte hoeren die je oma hadden kunnen zijn met verlepte danerolle croissantjes.
Uitzondering bevestigt de regel.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker generaliserend. Heb dr meermaals een jong fruitig studententype opgepikt. Het zijn niet allemaal verlepte hoeren.
Daarvoor kun je ook naar Dollarsquote:
Toch minderquote:Op woensdag 25 september 2013 12:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Daarvoor kun je ook naar Dollars
Waar zit die dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef fathank het volgende:
In de Duizelsteeg, tussen de Korenmarkt en de Varkensstraat (Straat waar de Manhattan zit).quote:
Het is goed te combineren met wodka woensdag. Die sluit om half 3 en dan kan je dan een klein blokje om naar de buik en daarboven verder feesten. Niet dronken wil je er niet gevonden worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:20 schreef fathank het volgende:
[..]
In de Duizelsteeg, tussen de Korenmarkt en de Varkensstraat (Straat waar de Manhattan zit).
Maar als je niet al een aardig slokkie op hebt moet je er niet komen. Dus beter eerst ergens anders heen en de avond afsluiten in de Buik
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer? SivanskiMIC
WTiP zijn er ook nog
Tief op, dan zou ik nog een keer zo dronken moeten zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:03 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hoor ik een mee aankomen in de Buik?![]()
![]()
Dan beginnen we de meet ergens anders en we sluiten af in de Buik. Want je hebt gelijk, daar nuchter aankomen is voor niemand leuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Tief op, dan zou ik nog een keer zo dronken moeten zijn.
Om jouw verjaardag te vieren? Puik planquote:Op woensdag 25 september 2013 18:03 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hoor ik een mee aankomen in de Buik?![]()
![]()
Die is weg. Komt nu een kledingwinkel in. Zal wel ergens anders een andere Mc opengaanquote:Op woensdag 25 september 2013 19:24 schreef picodealion het volgende:
Zeer dringende vraag, waar is de McDonalds in het centrum heen? Of istie alweer open? Ik ben de hele dag nog niet buiten geweest, en ik weiger me aan te kleden om erachter te komen dat 'ie nog steeds dicht is.
BK maar doen dan...?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:24 schreef picodealion het volgende:
Zeer dringende vraag, waar is de McDonalds in het centrum heen? Of istie alweer open? Ik ben de hele dag nog niet buiten geweest, en ik weiger me aan te kleden om erachter te komen dat 'ie nog steeds dicht is.
Waar was jij afgelopen zondag dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Die is weg. Komt nu een kledingwinkel in. Zal wel ergens anders een andere Mc opengaan
BK.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar was jij afgelopen zondag dan?
Tegenover de Brittainquote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Waar zit de BK dan? Ik dacht die die juist pleite was
vanaf de bijenkorf linksaf bij de h&m. Tegenover de Britainquote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
Waar zit de BK dan? Ik dacht die die juist pleite was
quote:
Ah oke, dan weet ik het alquote:Op woensdag 25 september 2013 20:05 schreef fathank het volgende:
[..]
vanaf de bijenkorf linksaf bij de h&m. Tegenover de Britain
De laatste keer dat ik bij de BK was zat ie nog op het station.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:12 schreef fathank het volgende:
Maare Mac dicht ja? Kun je nagaan hoevaak ik in de stad kom
Wat kost een broodje kroket bij Apollo tegenwoordig? Ik weet nog dat t 60 Cent kostte. Als arme scholier regelmatig een paar naar binnen geschoven, nu al jaren niet meer geweestquote:Op woensdag 25 september 2013 20:31 schreef Smeich het volgende:
De McDonald's is dicht/weg ja? Wist ik ook niet! Ratelband’s Haphoek is er ook al niet meer, de kwaliteit van deze stad gaat toch flink achteruit..
Geen idee, ik weet wel dat ze daar masterlijke bamiballen hebben!quote:Op woensdag 25 september 2013 20:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat kost een broodje kroket bij Apollo tegenwoordig? Ik weet nog dat t 60 Cent kostte. Als arme scholier regelmatig een paar naar binnen geschoven, nu al jaren niet meer geweest
Voor bamiballen moet je naar Beurskes in Velpquote:Op woensdag 25 september 2013 20:53 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat ze daar masterlijke bamiballen hebben!
Die bamiballen bij apollo zijn dezelfde als die uit Velp, alleen moet je ze niet door zo'n chinees laten bakken en niet uit de muur trekken. (vers uit het vet dus)quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor bamiballen moet je naar Beurskes in Velp
Die coop was/is echt kut, waardeloos personeel daar
Goed om te weten. Weet je ook vanaf waar tot waar?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef Ziekebaard het volgende:
De Amsterdamseweg gaat wel erg lang dichtGewoon tot 14 april....
Van 11 oktober t/m 14 april.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed om te weten. Weet je ook vanaf waar tot waar?
De oudste mickey D van nederland wegquote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Die is weg. Komt nu een kledingwinkel in. Zal wel ergens anders een andere Mc opengaan
Volgens mij zijn ze gewoon aan het verbouwen toch? Was een oude bende daar.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:05 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De oudste mickey D van nederland weg
Ja lijkt mij ook, waarom zou je zo'n prachtlokatie weg doen? Het centrum van het centrum.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze gewoon aan het verbouwen toch? Was een oude bende daar.
Met een motor kan ik geen 2ton trekkenquote:Op donderdag 26 september 2013 07:41 schreef Vinniiee het volgende:
Helicopter aanschaffen. Of een motor.
Goed puntquote:Op donderdag 26 september 2013 08:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Met een motor kan ik geen 2ton trekken
Het pand zelf had wel echt onderhoud nodig, die kelder was 8 jaar geleden al behoorlijk gammel. Dat ze gaan renoveren vind ik niet raar, wel dat de Mc zo plotseling zonder vervanging weg is van zo'n geweldige locatie.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook, waarom zou je zo'n prachtlokatie weg doen? Het centrum van het centrum.
Nee ik woon nog in Apeldoorn, maar wel vaak hier te vinden en ook op zoek.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:02 schreef picodealion het volgende:
Maareh Vinnie, jij woont nu in Arnhem dus? Aan welke tweewieler kan ik je tegenwoordig herkennen? Ik heb geen idee wat de opvolger van je GS500 is geworden destijds.
Lol, van hoe laat tot hoe laat?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:50 schreef picodealion het volgende:
Ah, ik werk tegenwoordig juist in Apeldoorn. Ik zal erop letten.
ga je punniken?quote:Op donderdag 26 september 2013 08:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Zit er in Arnhem nog een fourniturenwinkel of stoffenwinkel die vanavond open is...?
Ik hou niet van spits, dan kan ik niet doorrijdenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:39 schreef picodealion het volgende:
Ik hou van uitslapen.
Morgen weer thuiswerken, helemaal lekker.
Nee... Ik had het konijnenhok niet dichtgedaan gisteren toen ik ging werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Ah, dat is ook een optie jaquote:Op donderdag 26 september 2013 18:35 schreef picodealion het volgende:
Ik rij na de spits meestal. En eh Hengelo? Die in De Lutte startte was ik bij, ik was degene die een noodstop maakte om te plassen.
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee... Ik had het konijnenhok niet dichtgedaan gisteren toen ik ging werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een aap van een konijn!!![]()
Stoute Molly!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee... Ik had het konijnenhok niet dichtgedaan gisteren toen ik ging werken
Ducktape.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, met zo'n achterlijk bedrijfsleider die constant die lui zit aan te sturen en zelf de hele tijd popiejopie doet of buiten staat met hangjeugd. Geef mij dan maar de AH aan de Velperbuitensingel.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Die coop was/is echt kut, waardeloos personeel daar
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig bij de AH XL, kom daar praktisch langs vanuit mn werk, dan is de keuze gauw gemaakt.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Klopt, met zo'n achterlijk bedrijfsleider die constant die lui zit aan te sturen en zelf de hele tijd popiejopie doet of buiten staat met hangjeugd. Geef mij dan maar de AH aan de Velperbuitensingel.
Daar staan tenminste gewoon dakloze junks buiten te bedelenquote:Op donderdag 26 september 2013 22:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Klopt, met zo'n achterlijk bedrijfsleider die constant die lui zit aan te sturen en zelf de hele tijd popiejopie doet of buiten staat met hangjeugd. Geef mij dan maar de AH aan de Velperbuitensingel.
Dit kreeg ik met de post:quote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed om te weten. Weet je ook vanaf waar tot waar?
Jippiequote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dit kreeg ik met de post:
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd.
Dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 30 september 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
Hey pico, volgens mij zag ik jou net (iets voor half 6) rijden bij verkeerslichten bij kruising aluminiumweg/arnhemse weg (pomp aan linker hand)
Luxor. Studio sonsbeek. Goeie house, niet die Mickey Mouse afrojack meuk maar echte house.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:40 schreef b4kl4p het volgende:
Hallo! Goedemorgen
Iemand een idee waar het leuk is om vanavond uit te gaan? er was ook nog een of ander technoknaller toch?
Zou eerder een reden zijn om er weg te blijvenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Luxor. Studio sonsbeek. Goeie house, niet die Mickey Mouse afrojack meuk maar echte house.
oke nice, volgens mij is studio sonsbeek uitverkocht, of zou er een mogelijkheid tot kaartje bij de deur kopen zijn?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 11:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Luxor. Studio sonsbeek. Goeie house, niet die Mickey Mouse afrojack meuk maar echte house.
Lijkt me niet dat het uitverkocht is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
oke nice, volgens mij is studio sonsbeek uitverkocht, of zou er een mogelijkheid tot kaartje bij de deur kopen zijn?
Nog geweest? Was een prima feestje. Wel verrotte koppijn van de flessen Becksquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:46 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
oke nice, volgens mij is studio sonsbeek uitverkocht, of zou er een mogelijkheid tot kaartje bij de deur kopen zijn?
waar slaat jouw onderschrift eigenlijk op?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Nog geweest? Was een prima feestje. Wel verrotte koppijn van de flessen Becks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |