Wat gebeurt er bij zo'n reset? Verkoop je dan alle buildings en krijg je die cookies op de bank?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:35 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat best wel lekker na zo'n reset
Ik heb gewoon op reset gedrukt, niks verkochtquote:Op woensdag 25 september 2013 12:39 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Wat gebeurt er bij zo'n reset? Verkoop je dan alle buildings en krijg je die cookies op de bank?
+ achievements blijf je wel houdenquote:Op woensdag 25 september 2013 12:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op reset gedrukt, niks verkocht
Je bent dan al je upgrades en gebouwen kwijt, maar je krijgt wel Heavenly Chips.
Goed man, ik sta op 461 inmiddels. ALS ik nu zou resetten.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:21 schreef Mano_ het volgende:
450 HC, dat was echt fantastisch!
[ afbeelding ]
Niet op een manier die jullie eerlijk vinden.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar in één dag?
Mij boeit het echt niet hoe jij het spel speeltquote:Op woensdag 25 september 2013 20:49 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Niet op een manier die jullie eerlijk vinden.
Daar is zeker iets over te zeggen, ik heb al wel nagedacht over de trend, maar er is niet echt een vast aantal dagen waarop resetten zin heeft.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik me nou afvraag he. Als je gaat resetten krijg je heavenly chips en dan gaat het de volgende keer sneller. Als je meer keren reset gaat het de volgende keren steeds sneller. Maar die Chips krijg je alleen als je mokerveel koekjes hebt, dus het heeft geen zin om heel vaak (lawezegge dagelijks of nog vaker) te resetten, want dan komt je snelheid (CpS) nooit hoog genoeg om aan heel veel koekjes te komen. Aan de andere kant, als je nooit reset, profiteer je ook niet van de Chips. Zou er iets als een "optimaal reset-interval" bestaan? Dus dat je maximaal profiteert als je elke noemmaarwat 4 dagen reset? Of een "optimaal reset-schema"? Zo van: De eerste reset moet na 7 dagen, de volgende na 5, dan na 4 etc?![]()
Sterk afhankelijk van hoeveel goldens je wel of niet klikt natuurlijk, maar okee. Zou er iets over te zeggen zijn?
Alles verkopen had vroeger wel nut, omdat het meetelde met je al time baked cookies. Dit is echter aangepast, verkopen heeft nu geen meerwaarde meer.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Bij hoeveel cookies hebben jullie gereset dan? Ik las ook ergens dat het aan te bevelen is om eerst alles te verkopen, zodat je meer cookies hebt (wat eventueel weer een coin oplevert).
Tuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 13:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Is het aan te bevelen om de One Mind upgrade te kopen en zo de grandmapocalypse te starten?
Je kunt het later ook weer ongedaan maken, kost je wel 5% van je CpS. Ook kun je de oudjes tijdelijk onderdrukken dmv de Elder Pledge: http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Elder_Pledgequote:Op donderdag 26 september 2013 14:43 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Grrr... ik wacht voorlopig nog even![]()
Net trouwens voor het eerst een cookie chain gekregen!
Ja, dat is veel goedkoper ook. Pledge kost maximaal 550 miljard per uur, en dat alleen maar voor elk uur waarvoor je het wilt gebruiken. Covenant kost als je een beetje aan het produceren bent al snel 2 miljard per seconde, voor elke seconde. Dat is al snel een factor 30 duurder.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt het later ook weer ongedaan maken, kost je wel 5% van je CpS. Ook kun je de oudjes tijdelijk onderdrukken dmv de Elder Pledge: http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Elder_Pledge
Dit is helemaal niet handig he. Jouw buildingsverdeling is totaal inefficiënt.quote:
Wat is hier niet handig aan? Je ziet mijn building verhouding niet eens...quote:Op donderdag 26 september 2013 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet handig he. Jouw buildingsverdeling is totaal inefficiënt.
250 AC's en 13 time machines?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:31 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Wat is hier niet handig aan? Je ziet mijn building verhouding niet eens...
Ik heb alleen maar time machines en AC's, de rest doet helemaal niks op het totaal.
Die zijn voor de paar CpS wel efficienter mbt terugverdientijd, maar dat doet hooguit een paar %.
250 AC's? Die kan ik zelfs niet betalen... Meer 130 Ac's + 133 time machines oid.quote:
Je hebt wel gewoon veel te weinig buildings voor zo'n productie. Dus neem ik aan dat het allemaal AC's en TM's zijn en denk ik "Da's helemaal niet handig"quote:Op donderdag 26 september 2013 15:31 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Wat is hier niet handig aan? Je ziet mijn building verhouding niet eens...
Ik heb alleen maar time machines en AC's, de rest doet helemaal niks op het totaal.
Die zijn voor de paar CpS wel efficienter mbt terugverdientijd, maar dat doet hooguit een paar %.
Nouja, die inkomsten van die mitrailleur zijn afhankelijk van mijn automatische inkomsten. Iedere klik levert 4% van mijn basis inkomsten... dat keer 150 clicks per seconde levert dat dus 600% van mijn basis inkomsten. Dat klopt ook wel, 80% van mijn inkomsten komen uit clicks.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt wel gewoon veel te weinig buildings voor zo'n productie. Dus neem ik aan dat het allemaal AC's en TM's zijn en denk ik "Da's helemaal niet handig"Maar goed die mitrailleur van jou klikt toch wel een gat in je scherm dus wat rukt het
Nou wel natuurlijk, zeker als je alle upgrades ook hebt. Je gebouwen gaan namelijk niet ten koste van je kliksnelheid. Je maakt gewoon 1 keer al je bank op, dat "klik" je des te sneller weer bij elkaar en dat herhaal je steeds. Dan gaat het steeds en steeds sneller.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:52 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Nouja, die inkomsten van die mitrailleur zijn afhankelijk van mijn automatische inkomsten. Iedere klik levert 4% van mijn basis inkomsten... dat keer 150 clicks per seconde levert dat dus 600% van mijn basis inkomsten. Dat klopt ook wel, 80% van mijn inkomsten komen uit clicks.
Dus mijn basis inkomen dient wel goed te zijn voordat mijn mitrailleur het goed doet, maar veel hoger dan dit ga ik het niet krijgen met andere gebouwen.
Nein mann. 3.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb bijna 9.000.000.000.000 koekjes gebakken. Dan zou ik 9 HC krijgen bij reset toch?
Dan heb ik alles voor niets gedaan!quote:
Ik heb er 31quote:Op donderdag 26 september 2013 17:27 schreef Dven het volgende:
En mensen met 250 AC's?!?!? Ik ben al uren aan het sparen voor 1 ACWat gaat er mis?
250 kan alleen als je met autoclickertjes werkt en dat soort dingen. Ik heb er 103 en ik heb het al sinds 25 augustus draaien. En ik heb 335 heavenly chips.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:27 schreef Dven het volgende:
En mensen met 250 AC's?!?!? Ik ben al uren aan het sparen voor 1 ACWat gaat er mis?
250 AC's kan ook dan nog niet, dat ga ik ook nooit redden. Het zou me meerdere jaren kosten, zo duur worden die krengen.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
250 kan alleen als je met autoclickertjes werkt en dat soort dingen. Ik heb er 103 en ik heb het al sinds 25 augustus draaien. En ik heb 335 heavenly chips.
Ja maar wel als je een paar keer reset en je hebt steeds meer chippies toch? Misschien moet je je klikkertje wat strakker afstellen nogquote:Op donderdag 26 september 2013 18:17 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
250 AC's kan ook dan nog niet, dat ga ik ook nooit redden. Het zou me meerdere jaren kosten, zo duur worden die krengen.
Dat je niet de korte weg neemt.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:27 schreef Dven het volgende:
Mijn klikkertje zit op 200x per seconde, sneller gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar wel als je een paar keer reset en je hebt steeds meer chippies toch? Misschien moet je je klikkertje wat strakker afstellen nog
quote:Op donderdag 26 september 2013 18:29 schreef stefanhaan het volgende:
Hard reset doen, heel mijn spel is stuk door het valsspelen
Ah zo. Ik speel nu drie weken en heb er 76. Moet grof geld betalen voor een nieuwe, wil niet weten wat de 100e kostquote:Op donderdag 26 september 2013 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
250 kan alleen als je met autoclickertjes werkt en dat soort dingen. Ik heb er 103 en ik heb het al sinds 25 augustus draaien. En ik heb 335 heavenly chips.
De 107e dan? Die kost 10.8 biljardquote:Op donderdag 26 september 2013 19:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah zo. Ik speel nu drie weken en heb er 76. Moet grof geld betalen voor een nieuwe, wil niet weten wat de 100e kost
Blij dat ik dit spel enkel op kantoor heb anders zou ik gaan duizelenquote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De 107e dan? Die kost 10.8 biljard
Oh de 104e is maar 7,1quote:Op donderdag 26 september 2013 19:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De 107e dan? Die kost 10.8 biljard
Dat was een beetje dom van mequote:Op donderdag 26 september 2013 18:17 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
250 AC's kan ook dan nog niet, dat ga ik ook nooit redden. Het zou me meerdere jaren kosten, zo duur worden die krengen.
Nog 6quote:Op donderdag 26 september 2013 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver ik moet nog 7 AC's dan heb ik 110 AC's en van elk lager productiemiddel 10 meer zeg maar
Die heb je wel verdiend zou ik zeggen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu eerst maar eens een biertje pakken
Baanrecords, kijk dan wat ik postquote:Op donderdag 26 september 2013 21:41 schreef JochemP het volgende:
Maar jullie hebben alle achievements/shadow achievements/upgrades gehaald? Waar spelen jullie dan nog voor?
En extra werkquote:Op donderdag 26 september 2013 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n reset levert wel weer extra lol op zo te zien
Ja, daar heb ik momenteel ook wel de meeste lol van idd.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:12 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n reset levert wel weer extra lol op zo te zien
Heb je er al vier meer dan dat ik er hebquote:Op vrijdag 27 september 2013 08:24 schreef DeLuna het volgende:
Pfff die condensors.Heb er nu 78 en is nu al onbetaalbaar
Sukkelquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:13 schreef Dven het volgende:
Hmm, cheaten is dus zo makkelijk. Spelletje is nu niet leuk meer
Ik heb voor mijn reset stevig gecheat, nu gebruik ik alleen de cookie monster add on en verder niets.quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:13 schreef Dven het volgende:
Hmm, cheaten is dus zo makkelijk. Spelletje is nu niet leuk meer
Cookie monster add on?quote:Op vrijdag 27 september 2013 09:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn reset stevig gecheat, nu gebruik ik alleen de cookie monster add on en verder niets.
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cookie_Monster_(JavaScript_Add-on)quote:
Nu snap ik er helemaal niets meer vanquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://cookieclicker.wikia.com/wiki/Cookie_Monster_(JavaScript_Add-on)
Wat snap je niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu snap ik er helemaal niets meer van
Overal kleurtjes en dingetjesquote:
Groen is goed, rood is slecht.quote:
Dat gaat op de eerlijke manier niet lukken, dus weinig leuks aan zulke screenshotsquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:43 schreef Rafeiro het volgende:
Omg, zag een ss van iemand met > 20.000 HC's
Ja, doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Heb nu 1.000.000.000.000.000 op de bank. Is het het waard om Kitten overseers te kopen?
Die van 900 met een hoop nullen verdubbelt het zo'n beetje, awesomequote:
Nee, hoezo? Het is toch een achievement... Als je ervoor gaat ze allemaal te halen moet je dat gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:16 schreef JochemP het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven. Moet ik me schuldig voelen...?
Ja ok maar ik heb het cheaten gebruikt om ook meteen True Neverclick te halenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Het is toch een achievement... Als je ervoor gaat ze allemaal te halen moet je dat gewoon doen.
Dat is waar. Als jij je er schuldig over voelt dan is dat zo maar ik zou me er zelf niet zo heel druk om maken eigenlijk. Als je dan al cheat om iets te behalen, doe het dan goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:32 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ja ok maar ik heb het cheaten gebruikt om ook meteen True Neverclick te halen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef bondage het volgende:
Cheated koekjes smaken immers ranzig
Ik was er minder dan een uur mee bezig. Eerste golden was 13 koekjes was, daarna een iets irrelevants en toen weer 13. Met 1 cursor gaat het wel verrekte traag in het begin, maar gewoon steeds bijkopen en op de golden blijven drukken en je hebt het zo op gang.quote:Op zaterdag 28 september 2013 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
True Neverclick kan je makkelijk halen zonder cheaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
En nu?quote:
414, gaat wat traag omdat ik de kas even aan het opbouwen ben nu voor de lucky cookiesquote:
Geen idee wat ik ermee moet...quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef heywoodu het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/beta/
Betaversie van v1.037, met een betaversie van de dungeons
Ik mag het hopen. Ik kan er zelf niets aan besturen, het 'poppetje' beweegt zich vanzelf in random richtingen en de pijlen lijken daar niet echt heel veel verandering in te brengen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kan die orteil pipo het uitleggen
Oh bij mij beweegt ie zelf niet, maar moet ik op die pijltjes klikkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Ik kan er zelf niets aan besturen, het 'poppetje' beweegt zich vanzelf in random richtingen en de pijlen lijken daar niet echt heel veel verandering in te brengen.
quote:Explaining a few things :
“how do I stop the girl from entering autopilot ?”
You can’t, at least for now. She just resumes her merry frolicking after a few seconds of not using the arrow keys
“how do I control her with the keyboard ?”
click the dungeon zone to gain focus, then use your arrow keys (space bar to wait)
“she keeps dying, how do I buff her stats ?”
there’ll be gear later, but for now she just becomes more powerful the more factories you have
I’ll do a proper commentary/explanation later, but
I haven’t slept in at least several hours
so
good night internet
Oh dat kon ook natuurlijk, ik begon opnieuwquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef GekkePoes het volgende:
Nu met dungeons
Je orginele game blijft doorlopen, maar wel ff export save doen, voordat je hier mee gaat spelen.
Snap jij wat het doet?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef GekkePoes het volgende:
Nu met dungeons
Je orginele game blijft doorlopen, maar wel ff export save doen, voordat je hier mee gaat spelen.
Er klopt iets niet met de besturing , je moet erg snel klikken op de pijltjes om het mannetje te bewegen, en de doosjes zijn koekjes die je kan pakken, je ziet rechts in het mini schermpje hoeveel koekjes je pakt.quote:
Wat een sufte allemaal.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er klopt iets niet met de besturing , je moet erg snel klikken op de pijltjes om het mannetje te bewegen, en de doosjes zijn koekjes die je kan pakken, je ziet rechts in het mini schermpje hoeveel koekjes je pakt.
Ja, die dungeons zijn iets wat er bij komt, maar niet goed ontwikkeld. Hoort in feite niet bij het spel. Daar kan de maker beter een ander afzonderlijk spel van maken.quote:
Het is mij totaal onduidelijk wat het met de verhaallijn te maken heeft, als die al bestaat.quote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, die dungeons zijn iets wat er bij komt, maar niet goed ontwikkeld. Hoort in feite niet bij het spel. Daar kan de maker beter een ander afzonderlijk spel van maken.
quote:Op zondag 29 september 2013 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is mij totaal onduidelijk wat het met de verhaallijn te maken heeft, als die al bestaat.
Het beetje verhaal wat er inzit zijn de tekstjes die bovenin langskomen naarmate je vordert. Het lokale nieuws van de cookieverse.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga eens ergens anders liggen trollen joh goedkoperd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Hee, dat deed ik ook met 57 chips 4 dagen geleden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:28 schreef bondage het volgende:
En gereset. Heb nu een totaal van 57 HC's en ga proberen de True Neverclick te behalenEerste 13 koekjes zijn al binnen
Lul.quote:Op zondag 29 september 2013 11:11 schreef Drabit het volgende:
Ohnee, naast coockie clicker speel ik nu ook a dark room (Klikken op eigen risico.)
Er stond nog zo: Klikken op eigen risico.quote:
Rode koekjes serie kan ook veel opleveren. en nadat je genoeg cookies hebt kan je de reset doe voor heavenly chips, en dan is de omapocalipse ook gereset.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Is het aan te bevelen om de One Mind upgrade te kopen en zo de grandmapocalypse te starten?
Ja op jouw mening zit iemand te wachten wou je zeggen. Doeiquote:Op zondag 29 september 2013 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Als je op een zaterdagavond gaat lopen klagen dat er geen verhaallijn wordt gehanteerd in een flash spelletje waarbij je op een koekje moet klikken is er iets mis met je.
* GGMM stort theatraal het topic uit.
Welneequote:Op zondag 29 september 2013 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog 4 anti matter condensers en dan resetten met 1 biljard. En dan ... heb ik gewonnen?
Daar heb ik heel even naar gekeken maar dat vind ik niksquote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb al de hele dag geen golden cookie geklikt en amper het tabblad geopend
Nou was het ook wel een hele drukke dag qua sport en dat gaat toch echt voor, maar ik ben ook lekker bezig met a dark room![]()
Dat dacht ik in het begin ookquote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik heel even naar gekeken maar dat vind ik niks
Alles is koud en donkerquote:
Ja dat wordt daarna dus heel andersquote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is koud en donker
"light fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
Pis uit
Een deserteur aan het woord. Vertel, wat ging er door je heen na 10 minuten?quote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben er nog steeds mee gestopt. Net even naar de dungeons gekeken, maar die boeien mij ook vrij weinig.
Ik kreeg vrijwel direct last van afkickverschijnselen. impulsieve klikbewegingen tijdens andere bezigheden, snelle klikreflexen naar ronde objecten die in series of films voorbijschoten... Koekjes die ik inplaats van opeten, alleen maar aantikte. Het viel allemaal niet mee.quote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een deserteur aan het woord. Vertel, wat ging er door je heen na 10 minuten?
1484 inmiddelsquote:
Je doet t ongetwijfeld beter dan ikquote:Op maandag 30 september 2013 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1484 inmiddelsEn genoeg koekjes in de bank voor de rest
Ik had dit vermoeden al, maar na de zoveelste keer wilde ik het ook weten, dus heb ik het getest.quote:Op maandag 30 september 2013 22:58 schreef Fogel het volgende:
Ik had net voor het eerst een clicking frenzy tijdens een frenzy.
12 seconden lang ca 6.2Tc per klik!Da's dus onderhand een volledige koekjesketting per klik, dat ging hard. Klik je rot
Heb momenteel 3.5Pc in kas
AC nummer 93 kost 1.5Tc ongeveer
Maar is dit nu een bug of opzettelijk gedaan? Kan er verder niet veel over vinden.quote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik had dit vermoeden al, maar na de zoveelste keer wilde ik het ook weten, dus heb ik het getest.
Ook jullie verdienen deze informatie natuurlijk
Een 777x is heel leuk, maar die werkt helemaal op zichzelf. Een x7 doet niks extra, dus klik je ook de tering als het niet gecombineerd is, want het is net zoveel waard.
Dit was na een harde reset, 1 klik is 1 cookie. Geen upgrades of gebouwen.
Golden cookie spawn geforceerd zodat de combinatie actief zou zijn voor de test:
[ afbeelding ]
Een Frenzy zegt: 'Cookie production x7 for 77 seconds'. Dat is de productie van gebouwen, schijnbaar niet van je clicks. Wanneer ik alleen een x7 Frenzy actief heb in ik klik, krijg ik 1 koekje.quote:Op maandag 30 september 2013 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar is dit nu een bug of opzettelijk gedaan? Kan er verder niet veel over vinden.
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ah, ik snap het verschil, later in het spel wordt je klik-inkomen afhankelijk van je basis-inkomen. Door 4 upgrades van 1% krijg je per klik uiteindelijk 4% van je basis-inkomen per klik. Als je basis-inkomen stijgt, nemen je klik-inkomsten ook toe. Dat vervolgens x777....
ik zat er naast, extra aspecten in dit spel zorgen ervoor dat het later wel zo werkt.
Ik klik al weken niet meer, dat moet nu toch wel bekend zijnquote:Op maandag 30 september 2013 23:25 schreef d4v1d het volgende:
Zijn jullie serieus nog aan het klikken?Ik ben er wel op uitgekeken.
Je kunt nog een keer resetten en zoveel mogelijk HC's proberen te behalenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:18 schreef GuitarJJ het volgende:
Alle upgrades en achievements behaald: ik ben uitgeklikt.
Yep. Ik had nu zo'n 300 HC's, maar de lol gaat er wel een beetje af!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt nog een keer resetten en zoveel mogelijk HC's proberen te behalen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:46 schreef HaJee het volgende:
Zeven ringen. Kon het niet laten 'm toch even te posten
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Als het zo blijft als in de beta dan ga ik me er verder niet mee bezighoudenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:02 schreef HaJee het volgende:
Dungeons schijnen ook weer wat verder te zijn maar daar doe ik (nog) niks mee...
Damnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:46 schreef HaJee het volgende:
Zeven ringen. Kon het niet laten 'm toch even te posten
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik moet gofferdomme die 100 anti matter condensers maar ben er al een week mee bezigquote:Op maandag 30 september 2013 23:25 schreef d4v1d het volgende:
Zijn jullie serieus nog aan het klikken?Ik ben er wel op uitgekeken.
Hoe duur is die?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet gofferdomme die 100 anti matter condensers maar ben er al een week mee bezig
Oh okee dat schiet lekker op idd. Vooral voor de heavenly's bij de volgende resetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:02 schreef HaJee het volgende:
Zie net dat er nieuwe upgrades beschikbaar zijn. Productie weer bijna verdubbeld...
Dan zou ik nog even doorgaan. Op dat niveau gaat het toch redelijk vlug qua oplopen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:15 schreef Martijn93 het volgende:
Hmm, op het moment 21 heavenly chips, als ik nu reset krijg ik er 61... Doorgaan/resetten, lastig.
Wat krijg je dan bij die combi? 777x7quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Net weer een combo. Leuke klikopbrengst. Een screenshot maken heeft me de nodige miljarden gekost
Dat staat bij cookies per click.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat krijg je dan bij die combi? 777x7?
Dat had ik eergisteren ook, iets * 10^47. Totaal absurd. 550 cursors en 400 AC's had ik er maar voor gehaald.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:52 schreef HaJee het volgende:
Weet niet wat er vannacht gebeurd is. Heb 'm maar weer eens laten lopen met het cheatspul aan zoals al een paar keer eerder. Dat levert echter normaal gesproken niet de volslagen achterlijke getallen op die er nu staan. Zie bijvoorbeeld huidige HC en HC die ik krijg als ik nu reset![]()
Wat is deze![]()
[ afbeelding ]
Tijd tot volgende chip meer dan 1000 dagen
Hoe kom je sowieso aan 245.000 Golden cookies in 15 uur? Dat zijn er like 5 per secondequote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:52 schreef HaJee het volgende:
Weet niet wat er vannacht gebeurd is. Heb 'm maar weer eens laten lopen met het cheatspul aan zoals al een paar keer eerder. Dat levert echter normaal gesproken niet de volslagen achterlijke getallen op die er nu staan. Zie bijvoorbeeld huidige HC en HC die ik krijg als ik nu reset![]()
Wat is deze![]()
[ afbeelding ]
Tijd tot volgende chip meer dan 1000 dagen
moet je de beta versie spelen, en dan minstens 50 factories hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:09 schreef JochemP het volgende:
Hoe krijg je een dungeon? Zie ze nergens staan
Moet ik weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet je de beta versie spelen, en dan minstens 50 factories hebben
Of wachten tot de betaversie geen betaversie meer is hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:12 schreef JochemP het volgende:
[..]
Moet ik weer opnieuw beginnenEn dan zelfs zonder HC
![]()
Voorlopig het nut nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Kun je al iets nuttigs met de dungeons, behalve ongeveer een milliseconde productie aan koekjes krijgen?
Ik dacht dat je klaar was?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
kut dungeons. Ik heb weer gereset, heb nu 800 HC. Maar ik heb ff geen zin dus mijn volgende game start ik vanavond wel of zo
Gewoon je save importeren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:12 schreef JochemP het volgende:
[..]
Moet ik weer opnieuw beginnenEn dan zelfs zonder HC
![]()
Laat eens zien? Is het niet de Elder Covenant?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:04 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb nu 117 van de 118 upgrades, maar ik weet niet wat de 118e is![]()
Die heb ik al geprobeerd, maar die wordt dan niet toegevoegd bij de upgrades. Is wel de enige die nog in de shop staatquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat eens zien? Is het niet de Elder Covenant?
Nee dat is een Achievement.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht nog even dat het misschien iets zou zijn als je overal 100 van hebt, maar dat blijkt het dus ook niet te zijn
Ow da's wel vet danquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Ah, gevonden op de Wiki
Bij 240 cursors zit er nog 1
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Van 0 naar Kitten Engineers in 1:36:11 (had nog wel wat sneller gekund trouwens, iets te lang doorgegaan met AC's kopen).
0 naar 100 Time Machines: 19:05:04. Mwoa.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
0 naar 200 cursors: 4:26:43 (had ook wel wat vlotter gekund)
-edit-quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Ah, gevonden op de Wiki
Bij 240 cursors zit er nog 1
Ik heb nog nooit langere chains dan 13 gehad. Zit dat in de Beta?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:11 schreef heywoodu het volgende:
Nu 2 keer op rij een cookie chain van 16 gehad ipv 17, 6 biljard of 66 biljard verschilt nogal
Van 66 biljard kan ik toch al gauw een stuk of 4 AC's kopen denk ik
Nee 17 is de max nuquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit langere chains dan 13 gehad. Zit dat in de Beta?
Nee, 87 nog maar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:57 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, 90% kans dat de volgende blijft verschijnen volgens mij nog?
87 per cookie he, plus dat niet de eerste 5 maar de eerste 4 100 % zeker verschijnen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Oh. Nou boeien, liever iets minder kans op iets heel nuttigs dan wat meer kans op iets wat compleet nutteloos is
Dan nog. Ik heb echt wel liever 16% kans op 66 biljard dan 55% kans op 6 biljoen. Dat laatste zie je amper bij je bank bijkomen....quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
87 per cookie he, plus dat niet de eerste 5 maar de eerste 4 100 % zeker verschijnen.
Dat betekent dat de kans op het maximale eindresultaat daalt van ik geloof 55 % naar 16 %.
Zeer kleinquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Hoe groot is de kans dat je 2 keer achter elkaar tot 16 komt?
Wat zijn die lettertjes achter de getallen?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ver kun je in 24 uur komen. (En eigenlijk nog wel verder ook als je het iets handiger aanpakt).
Hoeveel chips heb je inmiddels?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ver kun je in 24 uur komen. (En eigenlijk nog wel verder ook als je het iets handiger aanpakt).
800 nu. Zou er met een reset 35 bij krijgen.quote:
M = Miljoen = 106quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:56 schreef liesje1979 het volgende:
Wat zijn die lettertjes achter de getallen?
865 miljard. Tijdens een gewone Frenzy, welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:03 schreef heywoodu het volgende:
865 duizend miljard CpS na 24 uur met 800 heavenly chips? Zonder cheaten? Of tijdens een elder frenzy?
Dan nog trouwens
448quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Upgrades kopen om te beginnen. En dus nog even doorgaanHoeveel HC heb je nu?
Ja al je upgrades zijn blauw gekquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
448
Of nouja, 265 van al gereset. En als ik nu reset dan dus 448.
UpgradesGewoon alles kopen wat t goedkoopste is
Slechte tactiek, ik weet. Maar ik vermaak me
Kijk dit danquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja al je upgrades zijn blauw gekDie zijn dus het goedkoopste.
Ik ben trouwens wel een beetje klaar eigenlijk. Alle 118 upgrades in net 28 uur vanaf 0. Niets meer te doen nu.
Net als een paar dagen geleden.quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben trouwens wel een beetje klaar eigenlijk.
Heb jij je yestermorrow comparators al gerecombobuleerd?quote:
Wat?quote:Op zondag 6 oktober 2013 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb jij je yestermorrow comparators al gerecombobuleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |