Dat gaat op de eerlijke manier niet lukken, dus weinig leuks aan zulke screenshotsquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:43 schreef Rafeiro het volgende:
Omg, zag een ss van iemand met > 20.000 HC's
Ja, doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Heb nu 1.000.000.000.000.000 op de bank. Is het het waard om Kitten overseers te kopen?
Die van 900 met een hoop nullen verdubbelt het zo'n beetje, awesomequote:
Nee, hoezo? Het is toch een achievement... Als je ervoor gaat ze allemaal te halen moet je dat gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:16 schreef JochemP het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven. Moet ik me schuldig voelen...?
Ja ok maar ik heb het cheaten gebruikt om ook meteen True Neverclick te halenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Het is toch een achievement... Als je ervoor gaat ze allemaal te halen moet je dat gewoon doen.
Dat is waar. Als jij je er schuldig over voelt dan is dat zo maar ik zou me er zelf niet zo heel druk om maken eigenlijk. Als je dan al cheat om iets te behalen, doe het dan goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:32 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ja ok maar ik heb het cheaten gebruikt om ook meteen True Neverclick te halen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef bondage het volgende:
Cheated koekjes smaken immers ranzig
Ik was er minder dan een uur mee bezig. Eerste golden was 13 koekjes was, daarna een iets irrelevants en toen weer 13. Met 1 cursor gaat het wel verrekte traag in het begin, maar gewoon steeds bijkopen en op de golden blijven drukken en je hebt het zo op gang.quote:Op zaterdag 28 september 2013 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
True Neverclick kan je makkelijk halen zonder cheaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
En nu?quote:
414, gaat wat traag omdat ik de kas even aan het opbouwen ben nu voor de lucky cookiesquote:
Geen idee wat ik ermee moet...quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef heywoodu het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/beta/
Betaversie van v1.037, met een betaversie van de dungeons
Ik mag het hopen. Ik kan er zelf niets aan besturen, het 'poppetje' beweegt zich vanzelf in random richtingen en de pijlen lijken daar niet echt heel veel verandering in te brengen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kan die orteil pipo het uitleggen
Oh bij mij beweegt ie zelf niet, maar moet ik op die pijltjes klikkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Ik kan er zelf niets aan besturen, het 'poppetje' beweegt zich vanzelf in random richtingen en de pijlen lijken daar niet echt heel veel verandering in te brengen.
quote:Explaining a few things :
“how do I stop the girl from entering autopilot ?”
You can’t, at least for now. She just resumes her merry frolicking after a few seconds of not using the arrow keys
“how do I control her with the keyboard ?”
click the dungeon zone to gain focus, then use your arrow keys (space bar to wait)
“she keeps dying, how do I buff her stats ?”
there’ll be gear later, but for now she just becomes more powerful the more factories you have
I’ll do a proper commentary/explanation later, but
I haven’t slept in at least several hours
so
good night internet
Oh dat kon ook natuurlijk, ik begon opnieuwquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef GekkePoes het volgende:
Nu met dungeons
Je orginele game blijft doorlopen, maar wel ff export save doen, voordat je hier mee gaat spelen.
Snap jij wat het doet?quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef GekkePoes het volgende:
Nu met dungeons
Je orginele game blijft doorlopen, maar wel ff export save doen, voordat je hier mee gaat spelen.
Er klopt iets niet met de besturing , je moet erg snel klikken op de pijltjes om het mannetje te bewegen, en de doosjes zijn koekjes die je kan pakken, je ziet rechts in het mini schermpje hoeveel koekjes je pakt.quote:
Wat een sufte allemaal.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:42 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er klopt iets niet met de besturing , je moet erg snel klikken op de pijltjes om het mannetje te bewegen, en de doosjes zijn koekjes die je kan pakken, je ziet rechts in het mini schermpje hoeveel koekjes je pakt.
Ja, die dungeons zijn iets wat er bij komt, maar niet goed ontwikkeld. Hoort in feite niet bij het spel. Daar kan de maker beter een ander afzonderlijk spel van maken.quote:
Het is mij totaal onduidelijk wat het met de verhaallijn te maken heeft, als die al bestaat.quote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ja, die dungeons zijn iets wat er bij komt, maar niet goed ontwikkeld. Hoort in feite niet bij het spel. Daar kan de maker beter een ander afzonderlijk spel van maken.
quote:Op zondag 29 september 2013 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is mij totaal onduidelijk wat het met de verhaallijn te maken heeft, als die al bestaat.
Het beetje verhaal wat er inzit zijn de tekstjes die bovenin langskomen naarmate je vordert. Het lokale nieuws van de cookieverse.quote:
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga eens ergens anders liggen trollen joh goedkoperd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Hee, dat deed ik ook met 57 chips 4 dagen geleden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:28 schreef bondage het volgende:
En gereset. Heb nu een totaal van 57 HC's en ga proberen de True Neverclick te behalenEerste 13 koekjes zijn al binnen
Lul.quote:Op zondag 29 september 2013 11:11 schreef Drabit het volgende:
Ohnee, naast coockie clicker speel ik nu ook a dark room (Klikken op eigen risico.)
Er stond nog zo: Klikken op eigen risico.quote:
Rode koekjes serie kan ook veel opleveren. en nadat je genoeg cookies hebt kan je de reset doe voor heavenly chips, en dan is de omapocalipse ook gereset.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Is het aan te bevelen om de One Mind upgrade te kopen en zo de grandmapocalypse te starten?
Ja op jouw mening zit iemand te wachten wou je zeggen. Doeiquote:Op zondag 29 september 2013 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Als je op een zaterdagavond gaat lopen klagen dat er geen verhaallijn wordt gehanteerd in een flash spelletje waarbij je op een koekje moet klikken is er iets mis met je.
* GGMM stort theatraal het topic uit.
Welneequote:Op zondag 29 september 2013 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog 4 anti matter condensers en dan resetten met 1 biljard. En dan ... heb ik gewonnen?
Daar heb ik heel even naar gekeken maar dat vind ik niksquote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb al de hele dag geen golden cookie geklikt en amper het tabblad geopend
Nou was het ook wel een hele drukke dag qua sport en dat gaat toch echt voor, maar ik ben ook lekker bezig met a dark room![]()
Dat dacht ik in het begin ookquote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar heb ik heel even naar gekeken maar dat vind ik niks
Alles is koud en donkerquote:
Ja dat wordt daarna dus heel andersquote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alles is koud en donker
"light fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
"stoke fire"
Vuur brandt
Pis uit
Een deserteur aan het woord. Vertel, wat ging er door je heen na 10 minuten?quote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben er nog steeds mee gestopt. Net even naar de dungeons gekeken, maar die boeien mij ook vrij weinig.
Ik kreeg vrijwel direct last van afkickverschijnselen. impulsieve klikbewegingen tijdens andere bezigheden, snelle klikreflexen naar ronde objecten die in series of films voorbijschoten... Koekjes die ik inplaats van opeten, alleen maar aantikte. Het viel allemaal niet mee.quote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een deserteur aan het woord. Vertel, wat ging er door je heen na 10 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |