Dat gaat op de eerlijke manier niet lukken, dus weinig leuks aan zulke screenshotsquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:43 schreef Rafeiro het volgende:
Omg, zag een ss van iemand met > 20.000 HC's
Ja, doenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Heb nu 1.000.000.000.000.000 op de bank. Is het het waard om Kitten overseers te kopen?
Die van 900 met een hoop nullen verdubbelt het zo'n beetje, awesomequote:
Nee, hoezo? Het is toch een achievement... Als je ervoor gaat ze allemaal te halen moet je dat gewoon doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:16 schreef JochemP het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven. Moet ik me schuldig voelen...?
Ja ok maar ik heb het cheaten gebruikt om ook meteen True Neverclick te halenquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, hoezo? Het is toch een achievement... Als je ervoor gaat ze allemaal te halen moet je dat gewoon doen.
Dat is waar. Als jij je er schuldig over voelt dan is dat zo maar ik zou me er zelf niet zo heel druk om maken eigenlijk. Als je dan al cheat om iets te behalen, doe het dan goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 01:32 schreef JochemP het volgende:
[..]
Ja ok maar ik heb het cheaten gebruikt om ook meteen True Neverclick te halen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:36 schreef bondage het volgende:
Cheated koekjes smaken immers ranzig
Ik was er minder dan een uur mee bezig. Eerste golden was 13 koekjes was, daarna een iets irrelevants en toen weer 13. Met 1 cursor gaat het wel verrekte traag in het begin, maar gewoon steeds bijkopen en op de golden blijven drukken en je hebt het zo op gang.quote:Op zaterdag 28 september 2013 07:17 schreef Dr_Flash het volgende:
True Neverclick kan je makkelijk halen zonder cheaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
En nu?quote:
414, gaat wat traag omdat ik de kas even aan het opbouwen ben nu voor de lucky cookiesquote:
Geen idee wat ik ermee moet...quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:00 schreef heywoodu het volgende:
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/beta/
Betaversie van v1.037, met een betaversie van de dungeons
Ik mag het hopen. Ik kan er zelf niets aan besturen, het 'poppetje' beweegt zich vanzelf in random richtingen en de pijlen lijken daar niet echt heel veel verandering in te brengen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien kan die orteil pipo het uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |