Je doet t ongetwijfeld beter dan ikquote:Op maandag 30 september 2013 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1484 inmiddelsEn genoeg koekjes in de bank voor de rest
Ik had dit vermoeden al, maar na de zoveelste keer wilde ik het ook weten, dus heb ik het getest.quote:Op maandag 30 september 2013 22:58 schreef Fogel het volgende:
Ik had net voor het eerst een clicking frenzy tijdens een frenzy.
12 seconden lang ca 6.2Tc per klik!Da's dus onderhand een volledige koekjesketting per klik, dat ging hard. Klik je rot
Heb momenteel 3.5Pc in kas
AC nummer 93 kost 1.5Tc ongeveer
Maar is dit nu een bug of opzettelijk gedaan? Kan er verder niet veel over vinden.quote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik had dit vermoeden al, maar na de zoveelste keer wilde ik het ook weten, dus heb ik het getest.
Ook jullie verdienen deze informatie natuurlijk
Een 777x is heel leuk, maar die werkt helemaal op zichzelf. Een x7 doet niks extra, dus klik je ook de tering als het niet gecombineerd is, want het is net zoveel waard.
Dit was na een harde reset, 1 klik is 1 cookie. Geen upgrades of gebouwen.
Golden cookie spawn geforceerd zodat de combinatie actief zou zijn voor de test:
[ afbeelding ]
Een Frenzy zegt: 'Cookie production x7 for 77 seconds'. Dat is de productie van gebouwen, schijnbaar niet van je clicks. Wanneer ik alleen een x7 Frenzy actief heb in ik klik, krijg ik 1 koekje.quote:Op maandag 30 september 2013 23:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar is dit nu een bug of opzettelijk gedaan? Kan er verder niet veel over vinden.
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ah, ik snap het verschil, later in het spel wordt je klik-inkomen afhankelijk van je basis-inkomen. Door 4 upgrades van 1% krijg je per klik uiteindelijk 4% van je basis-inkomen per klik. Als je basis-inkomen stijgt, nemen je klik-inkomsten ook toe. Dat vervolgens x777....
ik zat er naast, extra aspecten in dit spel zorgen ervoor dat het later wel zo werkt.
Ik klik al weken niet meer, dat moet nu toch wel bekend zijnquote:Op maandag 30 september 2013 23:25 schreef d4v1d het volgende:
Zijn jullie serieus nog aan het klikken?Ik ben er wel op uitgekeken.
Je kunt nog een keer resetten en zoveel mogelijk HC's proberen te behalenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:18 schreef GuitarJJ het volgende:
Alle upgrades en achievements behaald: ik ben uitgeklikt.
Yep. Ik had nu zo'n 300 HC's, maar de lol gaat er wel een beetje af!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Je kunt nog een keer resetten en zoveel mogelijk HC's proberen te behalen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:46 schreef HaJee het volgende:
Zeven ringen. Kon het niet laten 'm toch even te posten
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Als het zo blijft als in de beta dan ga ik me er verder niet mee bezighoudenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:02 schreef HaJee het volgende:
Dungeons schijnen ook weer wat verder te zijn maar daar doe ik (nog) niks mee...
Damnnnnnnnnnnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:46 schreef HaJee het volgende:
Zeven ringen. Kon het niet laten 'm toch even te posten
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik moet gofferdomme die 100 anti matter condensers maar ben er al een week mee bezigquote:Op maandag 30 september 2013 23:25 schreef d4v1d het volgende:
Zijn jullie serieus nog aan het klikken?Ik ben er wel op uitgekeken.
Hoe duur is die?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik moet gofferdomme die 100 anti matter condensers maar ben er al een week mee bezig
Oh okee dat schiet lekker op idd. Vooral voor de heavenly's bij de volgende resetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:02 schreef HaJee het volgende:
Zie net dat er nieuwe upgrades beschikbaar zijn. Productie weer bijna verdubbeld...
Dan zou ik nog even doorgaan. Op dat niveau gaat het toch redelijk vlug qua oplopen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:15 schreef Martijn93 het volgende:
Hmm, op het moment 21 heavenly chips, als ik nu reset krijg ik er 61... Doorgaan/resetten, lastig.
Wat krijg je dan bij die combi? 777x7quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Net weer een combo. Leuke klikopbrengst. Een screenshot maken heeft me de nodige miljarden gekost
Dat staat bij cookies per click.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat krijg je dan bij die combi? 777x7?
Dat had ik eergisteren ook, iets * 10^47. Totaal absurd. 550 cursors en 400 AC's had ik er maar voor gehaald.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:52 schreef HaJee het volgende:
Weet niet wat er vannacht gebeurd is. Heb 'm maar weer eens laten lopen met het cheatspul aan zoals al een paar keer eerder. Dat levert echter normaal gesproken niet de volslagen achterlijke getallen op die er nu staan. Zie bijvoorbeeld huidige HC en HC die ik krijg als ik nu reset![]()
Wat is deze![]()
[ afbeelding ]
Tijd tot volgende chip meer dan 1000 dagen
Hoe kom je sowieso aan 245.000 Golden cookies in 15 uur? Dat zijn er like 5 per secondequote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:52 schreef HaJee het volgende:
Weet niet wat er vannacht gebeurd is. Heb 'm maar weer eens laten lopen met het cheatspul aan zoals al een paar keer eerder. Dat levert echter normaal gesproken niet de volslagen achterlijke getallen op die er nu staan. Zie bijvoorbeeld huidige HC en HC die ik krijg als ik nu reset![]()
Wat is deze![]()
[ afbeelding ]
Tijd tot volgende chip meer dan 1000 dagen
moet je de beta versie spelen, en dan minstens 50 factories hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:09 schreef JochemP het volgende:
Hoe krijg je een dungeon? Zie ze nergens staan
Moet ik weer opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet je de beta versie spelen, en dan minstens 50 factories hebben
Of wachten tot de betaversie geen betaversie meer is hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:12 schreef JochemP het volgende:
[..]
Moet ik weer opnieuw beginnenEn dan zelfs zonder HC
![]()
Voorlopig het nut nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:13 schreef heywoodu het volgende:
Kun je al iets nuttigs met de dungeons, behalve ongeveer een milliseconde productie aan koekjes krijgen?
Ik dacht dat je klaar was?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
kut dungeons. Ik heb weer gereset, heb nu 800 HC. Maar ik heb ff geen zin dus mijn volgende game start ik vanavond wel of zo
Gewoon je save importeren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:12 schreef JochemP het volgende:
[..]
Moet ik weer opnieuw beginnenEn dan zelfs zonder HC
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |