Dat risico is er altijd, het is extra zuur als ie er niet met is natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hou je er ook rekening mee dat iemand hem dan wegkaapt?
Ja. Maar dan ben je wel eens in Drenthe geweest natuurlijk. En dan ben je toch dichtbij, reis je ff door naar Groningen, ook leuk.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat risico is er altijd, het is extra zuur als ie er niet met is natuurlijk.
Coevorden is wel relatief dichtbij..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 09:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pino, ben eens lief voor die jongen en kaap die stok ns niet weg.
Daarom zei ik het ook.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Coevorden is wel relatief dichtbij..
Ik weet waar je woont, en aangezien ik toch in de buurt ben. ..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Bij jou op visite?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar dan ben je wel eens in Drenthe geweest natuurlijk. En dan ben je toch dichtbij, reis je ff door naar Groningen, ook leuk.
Uh, oké.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet waar je woont, en aangezien ik toch in de buurt ben. ..
Nou, dat hoeft nou ook weer niet - er komt misschien binnenkort een FOK!Stok meet. Wie weet.quote:
10 minuten lopen vanaf het station naar het bordquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft nou ook weer niet - er komt misschien binnenkort een FOK!Stok meet. Wie weet.![]()
Maar het wordt - net als vandaag - kutweer morgen, constant regen. Op en top herfst.
Je moet eens weten hoe ik aangestaard werd in Valkenburg, iedereen die voorbij kwam. Prachtigquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Vind het wel grappig, dat als je met die stok bezig bent (foto's maken, de auto zo half schuin op de rijbaan, het knoeien bij dat bord, etc), mensen wel allemaal kijken en omkijken maar niemand die
iets zegt of stopt.
Zelfs de politie stopte niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik een keer, was het douane of marrechaussee. Ze stopten in ieder geval om toch even te vragen wat ik aan het doen was. Was op Kornwerderzand. Ik heb ze uitleg gegeven. Ze keken de stok nog even na en zijn weer verder gegaanquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 17:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Vind het wel grappig, dat als je met die stok bezig bent (foto's maken, de auto zo half schuin op de rijbaan, het knoeien bij dat bord, etc), mensen wel allemaal kijken en omkijken maar niemand die
iets zegt of stopt.
Zelfs de politie stopte niet.![]()
jaquote:
quote:
Of iedere plek rond Nederland, maar ik ga er niet vanuit dat de stok morgen om 10u al weg is dus het wordt zeker Coevorden.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wow. Je gaat sowieso dus een keer naar Drenthe toe?
Dus we kunnen hem morgenmiddag tussen 14.00 en 15.00 ergens in zuid Limburg verwachten?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Of iedere plek rond Nederland, maar ik ga er niet vanuit dat de stok morgen om 10u al weg is dus het wordt zeker Coevorden.
Dan ben ik nog eens 2 uur extra onderwegquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dus we kunnen hem morgenmiddag tussen 14.00 en 15.00 ergens in zuid Limburg verwachten?
Als je hem direct in Sittard legt, kan je vlak voor het avond eten weer thuis zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ben ik nog eens 2 uur extra onderweg
10:31 - 17:03quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je hem direct in Sittard legt, kan je vlak voor het avond eten weer thuis zijn.
Neh, Limburg kom ik niet, eerst m'n paspoort verlengen. En jij hebt de dagkaart al .:+quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
10:31 - 17:03
Overstappen: 4
Totale reistijd: 6:32
En dan is dit een enkele reis.
Ummm![]()
Aangezien ik hem in de omgeving breng, kan jij het toch doen?
(Kom er net achter dat ik flink moet rennen om voor de trein terug naar huis terug op station Coevorden te komen)
Leiden - Coevorden = 2:14quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neh, Limburg kom ik niet, eerst m'n paspoort verlengen. En jij hebt de dagkaart al .:+
en bij mij bereken ik dat Leiden - Coevorden - Sittard - Leiden geen 6,5 uur is...
Je hebt daartussen toch nog tijd nodig om de Stok op te halen en weg te leggen.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden - Coevorden = 2:14
Coevorden - Sittard = 3:35
Sittard - Leiden = 2:41
Vergeten mee te rekenenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt daartussen toch nog tijd nodig om de Stok op te halen en weg te leggen.
En bij mijn weten woon je niet op Leiden Centraal, dus dan zal je zo'n 12 uur weg zijn. Dat zou wel een bazenactie zijn.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeten mee te rekenen![]()
De 6,5 uur was van Coevorden via Sittard naar Leiden.
Ik vind het ophalen uit Coevorden al een bazenactie an sichquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
En bij mijn weten woon je niet op Leiden Centraal, dus dan zal je zo'n 12 uur weg zijn. Dat zou wel een bazenactie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |