Nee maandag pas weerquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mocht dat heul misschien niet doorgaan, ben je dan toevallig morgen ook in die omgeving?
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heul misschien kan ik hem met 3 andere FOK!kers morgen ophalen
Conclusie: Gewoon oppikken bij gelegenheid morgen, Neo-Mullen.quote:
Wat dacht je van een: Jij brengt hem naar Zaltbommel, niet al te ver van Kerkdriel dus mogelijk, ik neem hem daarna gelijk mee. 2 verplaatsingen binnen 2 uurquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als de mogelijkheid zich laat zien. Kleine kans, maar wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat dacht je van een: Jij brengt hem naar Zaltbommel, niet al te ver van Kerkdriel dus mogelijk, ik neem hem daarna gelijk mee. 2 verplaatsingen binnen 2 uur
Moet je er wel tijd voor hebben voor 3 uur natuurlijk
Je mag ook best op pad zonder de Fok!Stok te zien, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
Zonder reden... dan geef ik die 14 euro + eventueel 6 voor dagkaart fiets liever ergens anders aan uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:41 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Je mag ook best op pad zonder de Fok!Stok te zien, hoor
Sleutel. Die zit verstopt in een verkeersbord nabij het plaatsnaambord in kwestie (bij gebrek aan zo'n verkeersbord ook wel eens in het plaatsnaambord zelf).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:42 schreef valentijn101 het volgende:
Hee, leuk!! Deze ga ik in de gaten houden en proberen te vinden. Is er een sleutel of cijfercode nodig voor de ketting waar de stok aan zit?
Hij ligt zowat in Limburg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:47 schreef valentijn101 het volgende:
Aha, oke. Team limburg is aanwezig. Laat maar komen dat ding.
Voor mij wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kerkdriel ligt in de buurt van Limburg?
Wou toch zeggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:24 schreef Maringo het volgende:
Ik zocht het op en het is toch verder weg dan ik dacht.
Prima te doen toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wou toch zeggenloop het maar eens
Go your gang, broquote:
Wat houdt je tegen? Niks is belangrijker dan de stokquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Go your gang, bro
Maar nogmaals, kans is niet heel groot ofzo dat ik hem haal
Dan kun je hem zelf ook wel gaan halen in Kerkdriel i.p.v. hier te bedelen of iemand hem in Zaltbommel neer wil leggen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Niks is belangrijker dan de stok
Er was een plan, ging niet door omdat Mullen er misschien naartoe gaat. Dan moet er natuurlijk wel iets gebeuren morgen, anders duurt het weer een week voor er iets gebeurtquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dan kun je hem zelf ook wel gaan halen in Kerkdriel i.p.v. hier te bedelen of iemand hem in Zaltbommel neer wil leggen.
Vroeger deden we dat met een kaart en een fototoestelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:59 schreef picodealion het volgende:
Oh alleen geen smartphone, dus navigeren wordt lastig en foto's maken ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |