SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interactieve map:
http://gta-5-map.com/
High Resolution maps (niet openen op mobiel tenzij je op wifi zit):
Satelliet (70MB!):
http://blog.damonpollard.(...)ELLITE_8192x8192.png
Atlas (20MB):
http://blog.damonpollard.(...)_ATLUS_8192x8192.png
Roadmap (17MB):
http://blog.damonpollard.(...)OADMAP_8192x8192.png
De blueprint (LE/CE) map bevat 39 geheimen als je er een UV lamp bij houd! Hier zijn ze allemaal te vinden voor degene die helaas niet zo gelukkig zijn om deze map te hebben.
Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers van oud naar nieuw:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
GTAV downloads, wallpapers, handleiding, ifruit app:
http://www.rockstargames.com/V/downloads
Cheats:
http://www.gta5cheats.com/cheats/ps3/
http://www.gta5cheats.com/cheats/xbox-360/
Engels Gametrailers Review: http://www.gametrailers.c(...)-theft-auto-v-review
Nederlandse Tweakers Review: http://tweakers.net/revie(...)ert-meesterwerk.html
Tipje voor beginners: Vind je iemand die slachtoffer is van een overval/diefstal? Wees de goede burger en help het slachtoffer! Je word er rijkelijk voor beloond (later)!![]()
Nu ik zo aan San Andreas terug denk en me de map visualiseer, besef ik dat de map van 5 volgens mij nooit grotere kan zijn laat staan ook nog de maps van 4 en RDR erbij..
@ hierboven dat werd wel gesuggereerdwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
SA was veel groter man.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:40 schreef Woods het volgende:
Nu ik zo aan San Andreas terug denk en me de map visualiseer, besef ik dat de map van 5 volgens mij nooit grotere kan zijn laat staan ook nog de maps van 4 en RDR erbij..
@ hierboven dat werd wel gesuggereerd![]()
Ja, volgens mij zijn de mappen ooit vergeleken:quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:40 schreef Woods het volgende:
@ hierboven dat werd wel gesuggereerd
http://gamerant.com/grand-theft-auto-5-map-comparisons/
Maar zijn na de release mensen er achter gekomen dat het in ieder geval niet groter is.![]()
Waren ook geruchten dat de map groter zou zijn omdat je overal naar binnen kunt... We weten nu wel beter![]()
De onderwaterwereld is dan wel weer een groot stuk extra.![]()
Ben met Franklin wat parachutesprongen aan het maken. Eerst met de heli op het dak van een gebouw dat in de stijgers staat, zie ik nergens boven een parachute. Beneden gekeken, ook niks. Moest ik gvd een hijskraan in klimmen, dat duurde gwn 5 minuten.
Edit: spring ik naar beneden, bam op een stijger.. wasted.![]()
![]()
Misschien is er gewoon nog een ontzettend groot stuk dat nog niemand heeft ontdekt ofzoHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Bij Online zitten SF en LV erbijquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:45 schreef Ironisch het volgende:
Misschien is er gewoon nog een ontzettend groot stuk dat nog niemand heeft ontdekt ofzoFlesje bier![]()
En Liberty City, Londen en Volendam.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Bij Online zitten SF en LV erbij![]()
Hou ook rekening met de verticale opporvlakte van de bergen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:44 schreef PicoMMP het volgende:
Waren ook geruchten dat de map groter zou zijn omdat je overal naar binnen kunt... We weten nu wel beter![]()
De onderwaterwereld is dan wel weer een groot stuk extra.
Als je dat zou verspreiden op een vlak level.
Dan is het idd groter.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Amstelveen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En Liberty City, Londen en Volendam.![]()
Liberty City is als stad een stuk groter dan Los Santos.
De map verder lijkt ook minder groot als verwacht, maar dan nog, het blijft een pleuriseind rijden van de haven naar Pelota Bay. Ik vind het wel best zo
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm![]()
Ok dit is kut ik zit een missie te doen waar je die helicopter stil moet krijgen boven iets,
Het ding is alleen die dingen bewegen altijd wel een beetje. In gta 4 kom je ze perfect stil laten hangen hier niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Al met al vond ik sa toch veel leuker om te spelen, de indeling van de map had wat sat betreft anders gemoetenwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
veel leukerquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:52 schreef Woods het volgende:
Al met al vond ik sa toch veel leuker om te spelen, de indeling van de map had wat sat betreft anders gemoetenHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Even een heel raar moment bij die missie "bury the hatchet"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
In dat geval alvast een postcard uit Los Santos:quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:52 schreef EpicKnife het volgende:
Zoveel topics over gta? Ik heb hem niet eens. Ik zit hier lekker te wachten op de PC versie.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:56 schreef KneusTeun het volgende:
Even een heel raar moment bij die missie "bury the hatchet"Gaat moeilijk als trevor eraan heeft zitten kutten heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
In dat geval alvast een postcard uit Los Santos:
[ afbeelding ]![]()
Bedankt jongen! Ik wou dat ik een kaart kon terug sturen vanaf Liberty City!![]()
![]()
hij heeft de sleutels gejat anders nietsquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:58 schreef Woods het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als trevor eraan heeft zitten kutten he"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "![]()
No problem. Ik was gister nog in LC. Je weet tog, ff chillen met me oude mattiesquote:Op woensdag 25 september 2013 00:00 schreef EpicKnife het volgende:
[..]![]()
Bedankt jongen! Ik wou dat ik een kaart kon terug sturen vanaf Liberty City!![]()
Kan nooit kwaad. Misschien dat ik hem ooit weer eens ga chillen met tommy vercetti.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
No problem. Ik was gister nog in LC. Je weet tog, ff chillen met me oude matties![]()
Ik snap er geen kut van ik moet met Trevor een pakketje oppaken wat Michael net in een container gestopt heeft. Thing is moet ik er nou naast landen of er boven vliegen ? Ze geven wisselende aanwijzingen help ,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
middenhoven representquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik woon in Amstelveen, dus dat zou gruwelijk zijnThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ernstig manquote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ook voor jou heb ik een kaartje:quote:Op woensdag 25 september 2013 00:11 schreef Le_Professeur het volgende:
Morgen PS3 openschroeven, kijken of we die laser kunnen fixen.
Get well soon!![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ook voor jou heb ik een kaartje:
[ afbeelding ]
Get well soon!![]()
![]()
Vol met liefde, deze knulquote:Op woensdag 25 september 2013 00:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ook voor jou heb ik een kaartje:
[ afbeelding ]
Get well soon!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hahaha. Dat nummer kwam precies op de radio toenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hahaha. Dat nummer kwam precies op de radio toenDaarom dat speel ik nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even als toen Still Dre precies op de radio kwam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sowieso is Rockstar geweldig in dat soort dingen,
Dit moment was gewoon kippenvel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Godverdomme, wil mn gepimpte mercedes in die autoopslag zetten zit ie vol dus ik 1 eruit halen is mn merc weg![]()
![]()
Hahah, geweldig inderdaad!quote:
Heel die zender is baas!
Abracadabra, tapate guarra!![]()
Is trouwens allemaal muziek die populair is onder de drugskartels in Mexico
Abracadabra, tapate guarra!![]()
Omdat je er dan geen map, hoesje en blimp bij krijgt?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
What the fuck, hoezo is GTA V in de store 70 euro.Doe toch normaal.
![]()
![]()
This happened to me yesterday. I installed the game, played it for 20 mins until it crashed. I was unable to quit the game, so turned the power off. Now it wont recognise or load any games at all. Plays DVD's etc im not a tech guy but im guessing the size if GTA has some how overloaded the blu ray lense/drive. Seems to have happened to lots of people for it to be a coincidence and as for the guys on here insulting the first two to comment for suggesting this, give me what you got! Iv tried all solution on youtube etc, to no avail, keep me posted guys if you happen to solve the problem!
Brace yourselves G's![]()
ik lees dat topic en wat een randverschijnselen posten daarquote:Op woensdag 25 september 2013 00:57 schreef Le_Professeur het volgende:
This happened to me yesterday. I installed the game, played it for 20 mins until it crashed. I was unable to quit the game, so turned the power off. Now it wont recognise or load any games at all. Plays DVD's etc im not a tech guy but im guessing the size if GTA has some how overloaded the blu ray lense/drive. Seems to have happened to lots of people for it to be a coincidence and as for the guys on here insulting the first two to comment for suggesting this, give me what you got! Iv tried all solution on youtube etc, to no avail, keep me posted guys if you happen to solve the problem!
Brace yourselves G'seen game die de BR-lens sloopt?
_! In het kwadraat
gokje: gasten hebben hun console al een jaar niet aangeraakt, dus stof gehapt. Dat of kuttige ventilatie door het in een tv-kastje te douwen. En dan de game/rockstar de schuld geven
Maar goed, heb je Sony al gebeld? Wat Kost zo'n geintje om de boel te fixen?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
oh, dan wacht ik wel op de goty-editiequote:Op woensdag 25 september 2013 02:17 schreef Yi-Long het volgende:
Het eerste geklaag is er al. Minder groot en leuk dan San Andreas!?
Klagers blijf je houden, eerst dagen achter elkaar spelen en dan gaan piepen dat het snel voorbij isen dat hun console is oververhit
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Fuck de GOTY-versie: IK WACHT OP DE WiiU VERSIE!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 02:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh, dan wacht ik wel op de goty-editie
Klagers blijf je houden, eerst dagen achter elkaar spelen en dan gaan piepen dat het snel voorbij isen dat hun console is oververhit
Zag de gameplay 2 dagen geleden in Sham Shui Po, en zag er goed uitIk twijfel wel om hem nu al te halen, maar toch nog even volhouden en wachten op de PC/PS4 versie
![]()
![]()
MET DE KAART OP DE GAMEPAD!!!!! REVOLUTIONAIR!!!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 02:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Fuck de GOTY-versie: IK WACHT OP DE WiiU VERSIE!!!
Zag de gameplay 2 dagen geleden in Sham Shui Po, en zag er goed uitIk twijfel wel om hem nu al te halen, maar toch nog even volhouden en wachten op de PC/PS4 versie
Je hebt meerdere garages die je kan kopenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:29 schreef mega-worstje het volgende:
kun je nog een opslag krijgen?![]()
... en Unlockable Zelda en Mario costumes voor de hoofdrolspelers!quote:Op woensdag 25 september 2013 02:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
MET DE KAART OP DE GAMEPAD!!!!! REVOLUTIONAIR!!!!!
Geilllllllllllll
Edit: Oh nee, Nintendo heeft geld nodig, dus zal wel DLC worden![]()
DAN WACHT IK WEL OP DE WiiU GOTY EDITIE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar blijft de review?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh, dan wacht ik wel op de goty-editie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik ben op vakantie, geen idee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Kost je zo een 150 euro. Gaat wat ver om de game de schuld te geven, maar het wel opvallend hoevel lui er last van hebben met GTA V. Ook allemaal dezelfde fout. Schroef het ding morgen wel los en anders maar geen GTA.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik lees dat topic en wat een randverschijnselen posten daareen game die de BR-lens sloopt?
_! In het kwadraat
gokje: gasten hebben hun console al een jaar niet aangeraakt, dus stof gehapt. Dat of kuttige ventilatie door het in een tv-kastje te douwen. En dan de game/rockstar de schuld geven
Maar goed, heb je Sony al gebeld? Wat Kost zo'n geintje om de boel te fixen?
Kan de slaap niet vatten, zware tijden, zware tijden.![]()
Alle details over GTA: Online.Ik ben echt ongelooflijk enthousiast, wat gaat dit vet worden zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik denk dat het ook komt dat de consoles nu overuren draaien. Hitteproblemen + uurtjes = boem is hoquote:Op woensdag 25 september 2013 03:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kost je zo een 150 euro. Gaat wat ver om de game de schuld te geven, maar het wel opvallend hoevel lui er last van hebben met GTA V. Ook allemaal dezelfde fout. Schroef het ding morgen wel los en anders maar geen GTA.
Kan de slaap niet vatten, zware tijden, zware tijden.
Volgens mij is een nieuwe tegenwoordig goedkoperSony
Zuur van je kapotte PS3. De mijne maakt de laatste tijd ook hele rare geluiden als ik een Blu-ray erin stop. Hij wil in eerste instantie niet draaien en maakt dan heel rare geluiden. Na een keer opnieuw starten van de PS3 deed die het gelukkig weer wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:59 schreef Le_Professeur het volgende:
http://community.eu.plays(...)MY-PS3/td-p/19796213
Ongelooflijk.
Ik hoop alleen dat die het nog enkele maanden volhoud.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Het is niet opvallend. Die PS3's zijn waarschijnlijk al wat ouder en maken nu met GTA V opeens weer heel wat draaiuren. Tsja, dan gaat er wel eens wat kapot.quote:Op woensdag 25 september 2013 03:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kost je zo een 150 euro. Gaat wat ver om de game de schuld te geven, maar het wel opvallend hoevel lui er last van hebben met GTA V. Ook allemaal dezelfde fout. Schroef het ding morgen wel los en anders maar geen GTA.
Kan de slaap niet vatten, zware tijden, zware tijden.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Omdat je dan niet naar de winkel hoeft. Maar uiteindelijk ben je in 20 minuten bij een winkel terwijl uit de PS Store downloaden 12 uur duurt. VERKLAART DE PRIJS WEL TOCH? DUIDELIJK TOCH?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:40 schreef Le_Professeur het volgende:
What the fuck, hoezo is GTA V in de store 70 euro.Doe toch normaal.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
ga met trevor naar michael zijn huis en ga naar de tennis court.als je dan tennis speelt speel je tegen amanda en die 2 kunnen zo goed met elkaar overweg
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "![]()
Ga SA maar eens spelen nu.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:17 schreef Yi-Long het volgende:
Het eerste geklaag is er al. Minder groot en leuk dan San Andreas!?
Geloof me, je gaat huilen. Natuurlijk was SA toen vet, maar blijf op die roze wolk en ga de game niet opnieuw spelen. Voor mij heeft dat enorm veel verpest.![]()
35%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 08:14 schreef Differ het volgende:
35%Die missie heb ik ook gedaan, maar zit rond 25%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor die yoga missies moet je gewoon naar zijn huis gaan. Strangers en Freaks is met een vraagteken, en random events met een blauw/rood dotje.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn de missies altijd aangeduid als vraagtekens?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Rockstar heeft nooit gezegd dat deze map groter is dan andere mappen. Dat maakten jullie en een hoop websites ervan.![]()
![]()
Klopt, ik heb hem nog liggen en ben er een paar weken geleden weer eens aan begonnen..... Huilend liep ik de kamer uitquote:Op woensdag 25 september 2013 07:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga SA maar eens spelen nu.
Geloof me, je gaat huilen. Natuurlijk was SA toen vet, maar blijf op die roze wolk en ga de game niet opnieuw spelen. Voor mij heeft dat enorm veel verpest.![]()
![]()
Ah ok thanksquote:Op woensdag 25 september 2013 08:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Voor die yoga missies moet je gewoon naar zijn huis gaan. Strangers en Freaks is met een vraagteken, en random events met een blauw/rood dotje.
I may be wrong, but it's highly unlikely.![]()
Ja, het is maar net met wie je het meeste speelt en met wie je eerst missies doet.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Die missie heb ik ook gedaan, maar zit rond 25%![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 03:02 schreef Grazzle het volgende:
Alle details over GTA: Online.Ik ben echt ongelooflijk enthousiast, wat gaat dit vet worden zeg.
Hier heb ik echt zin in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 minpunt lees ik daar, mensen die MP3 spelen en daar een hoge rank hebben krijgen hier een voorsprong, fuck dat![]()
![]()
Ja en ik hoop niet dat de aandelen ook online werken. Want dat zou onzin zijn. Dan gaat iedereen er misbruik van maken op de een of andere manier net zoals in singleplayer en dan hebben ze binnen no-time de grootste huizen, duurste auto'squote:Op woensdag 25 september 2013 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Hier heb ik echt zin in!
1 minpunt lees ik daar, mensen die MP3 spelen en daar een hoge rank hebben krijgen hier een voorsprong, fuck dat
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Leg uit?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
1 minpunt lees ik daar, mensen die MP3 spelen en daar een hoge rank hebben krijgen hier een voorsprong, fuck dat<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
en dan kunnen wij ze weer berovenquote:Op woensdag 25 september 2013 08:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja en ik hoop niet dat de aandelen ook online werken. Want dat zou onzin zijn. Dan gaat iedereen er misbruik van maken op de een of andere manier net zoals in singleplayer en dan hebben ze binnen no-time de grootste huizen, duurste auto's![]()
![]()
-If your multiplayer character at Max Payne 3 had a high level, it will be carriedquote:
over to GTA: Online for more bonuses that you will unlock.![]()
Ooooh Max Payne. Ik had met MP3 iets compleet anders in m'n hoofdquote:Op woensdag 25 september 2013 08:58 schreef rival het volgende:
[..]
-If your multiplayer character at Max Payne 3 had a high level, it will be carried
over to GTA: Online for more bonuses that you will unlock.
<a href="http://soundcloud.com/kaos001" target="_blank" rel="nofollow">Soundcloud</a>![]()
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hahaha. Dat nummer kwam precies op de radio toenWas echt geen toevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.want was ook bij mij..
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Ik wilde gisteren een foto opslaan zegt ie zoiets als 'online mode for this account is de-activited' of zoiets. Waar slaat dat op? Heb nooit iets illegaals gedaan oid.![]()
Is overbelast de servers. In Nederland kan je nu vaak alleen in de ochtend uploaden.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:08 schreef Nielsch het volgende:
Ik wilde gisteren een foto opslaan zegt ie zoiets als 'online mode for this account is de-activited' of zoiets. Waar slaat dat op? Heb nooit iets illegaals gedaan oid.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Voor mij lukte het juist voor het eerst zo rond 22:00.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Is overbelast de servers. In Nederland kan je nu vaak alleen in de ochtend uploaden.Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.![]()
Mij is het nog steeds niet gelukt een foto te uploaden.
Maar ik heb alleen 's avonds gespeeld.
Het ergste vind ik nog dat ze alleen online opgeslagen worden.
Je foto's worden niet lokaal opgeslagen, en op een later tijdstip geupload. Waardoor je leuke foto's van beginmissies of wat dan ook gewoon kwijt bent. klaar...
NIEUW: Foto's!![]()
Wie speelt er nu mp3 online.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Hier heb ik echt zin in!
1 minpunt lees ik daar, mensen die MP3 spelen en daar een hoge rank hebben krijgen hier een voorsprong, fuck dat![]()
![]()
Misbruik maken van beursen in SP?quote:Op woensdag 25 september 2013 08:56 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja en ik hoop niet dat de aandelen ook online werken. Want dat zou onzin zijn. Dan gaat iedereen er misbruik van maken op de een of andere manier net zoals in singleplayer en dan hebben ze binnen no-time de grootste huizen, duurste auto's
NIEUW: Foto's!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: