Runes en masteries zijn permanent en kan je altijd gebruiken, je champion begint altijd op level 1 in games.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef blow... het volgende:
Nog steeds niet binnen. Jezus. Als je een potje wint, krijgt je account dan nog punten upgrades of geld oid of is ieder potje gewoon beginnen vanf 0?
Tip koop geen champs/runes in het begin, speel met de gratis champs die worden elke week veranderd.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef blow... het volgende:
Nog steeds niet binnen. Jezus. Als je een potje wint, krijgt je account dan nog punten upgrades of geld oid of is ieder potje gewoon beginnen vanf 0?
Ik wil de top lane wel spelen als dit nog kan?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:47 schreef Djurres het volgende:
YOLOswag4Jesus : Jungle
JustCallMeTotal : Supp
Mid : Dutchtaco
ADC: Djurres
Top :-
aah. Dankje voor de tip :.dquote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Tip koop geen champs/runes in het begin, speel met de gratis champs die worden elke week veranderd.
Runes pas kopen vanaf lvl 20 (tier 3 runes).
aahzo. Kom er nog wel achter wat dat zijn :p.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Runes en masteries zijn permanent en kan je altijd gebruiken, je champion begint altijd op level 1 in games.
Ieder potje is vanaf 0. Ik vond dat in het begin awkward, maar het hoort gewoon echt in het spel. Het is geen runescape of wow, wat een + is.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef blow... het volgende:
Doet me aan borderlands denkenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef dustbrain het volgende:
Nieuwe champion:
[ afbeelding ]
Wat is deze redneck?
Vi weet niet wie dat is. http://www.reignofgaming.(...)u-look-jinx-championquote:Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet dat die nieuwe zus van Vi zijn?
Redelijk lang zou ik zeggen, het gemiddelde ligt rond de 30-35 min. Maar je hebt ze soms ook meer dan een uur, of een 20min. opgave (surrender)quote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef blow... het volgende:
Wel leuk potje, is 3 kwartier lang kort of normaal?
aah okequote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Redelijk lang zou ik zeggen, het gemiddelde ligt rond de 30-35 min. Maar je hebt ze soms ook meer dan een uur, of een 20min. opgave (surrender)
72 minuten game. En die verliezenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Redelijk lang zou ik zeggen, het gemiddelde ligt rond de 30-35 min. Maar je hebt ze soms ook meer dan een uur, of een 20min. opgave (surrender)
een keer 94 minuten game gehad, gewonnen, en 32-24-17 fizz gegaan toen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
72 minuten game. En die verliezen![]()
Speel gewoon het spel dan krijg je het vanzelf wel door. Een makkelijke champion is ashe, master yi of anniequote:Op woensdag 25 september 2013 23:33 schreef blow... het volgende:
Hoe vallen jullie goed aan dan? Zie mijn vorige post.
Niet 1v2 gaan, niet vechten als er veel enemy minions zijn, goede items kopen (met caitlyn heb alleen attack damage items nodig) en koop iets van lifesteal op caitlynquote:Op woensdag 25 september 2013 23:33 schreef blow... het volgende:
Hoe vallen jullie goed aan dan? Zie mijn vorige post.
aaah oke. Thx.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:35 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Speel gewoon het spel dan krijg je het vanzelf wel door. Een makkelijke champion is ashe, master yi of annie
aahzoquote:Op woensdag 25 september 2013 23:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Niet 1v2 gaan, niet vechten als er veel enemy minions zijn, goede items kopen (met caitlyn heb alleen attack damage items nodig) en koop iets van lifesteal op caitlyn
Alle V divisies zijn pure aids door dit systeemquote:Op donderdag 26 september 2013 10:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Holy shit de trollpool is zoveel erger in Gold V. Ik was bijna Gold IV en dan komen er even 4 potjes afk'ers en ragers. In Silver I had ik bijna nooit afk'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |