Doet me aan borderlands denkenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef dustbrain het volgende:
Nieuwe champion:
[ afbeelding ]
Wat is deze redneck?
Vi weet niet wie dat is. http://www.reignofgaming.(...)u-look-jinx-championquote:Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet dat die nieuwe zus van Vi zijn?
Redelijk lang zou ik zeggen, het gemiddelde ligt rond de 30-35 min. Maar je hebt ze soms ook meer dan een uur, of een 20min. opgave (surrender)quote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef blow... het volgende:
Wel leuk potje, is 3 kwartier lang kort of normaal?
aah okequote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Redelijk lang zou ik zeggen, het gemiddelde ligt rond de 30-35 min. Maar je hebt ze soms ook meer dan een uur, of een 20min. opgave (surrender)
72 minuten game. En die verliezenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Redelijk lang zou ik zeggen, het gemiddelde ligt rond de 30-35 min. Maar je hebt ze soms ook meer dan een uur, of een 20min. opgave (surrender)
een keer 94 minuten game gehad, gewonnen, en 32-24-17 fizz gegaan toen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
72 minuten game. En die verliezen![]()
Speel gewoon het spel dan krijg je het vanzelf wel door. Een makkelijke champion is ashe, master yi of anniequote:Op woensdag 25 september 2013 23:33 schreef blow... het volgende:
Hoe vallen jullie goed aan dan? Zie mijn vorige post.
Niet 1v2 gaan, niet vechten als er veel enemy minions zijn, goede items kopen (met caitlyn heb alleen attack damage items nodig) en koop iets van lifesteal op caitlynquote:Op woensdag 25 september 2013 23:33 schreef blow... het volgende:
Hoe vallen jullie goed aan dan? Zie mijn vorige post.
aaah oke. Thx.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:35 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Speel gewoon het spel dan krijg je het vanzelf wel door. Een makkelijke champion is ashe, master yi of annie
aahzoquote:Op woensdag 25 september 2013 23:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Niet 1v2 gaan, niet vechten als er veel enemy minions zijn, goede items kopen (met caitlyn heb alleen attack damage items nodig) en koop iets van lifesteal op caitlyn
Alle V divisies zijn pure aids door dit systeemquote:Op donderdag 26 september 2013 10:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Holy shit de trollpool is zoveel erger in Gold V. Ik was bijna Gold IV en dan komen er even 4 potjes afk'ers en ragers. In Silver I had ik bijna nooit afk'ers.
Als je als support uberhaubt moet carryen is dat al een probleem lijkt mij.. Al hoewel dat met Blitz op zich nog wel kan. Heb ik wel paar keer gedaan, maar dan focuste de tegenstanders ook totaal niet en keken ze niet naar mijn gear..quote:Op woensdag 25 september 2013 19:15 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik heb ranked opgegeven, ben momenteel silver 2(of3) en speel het liefst support. Ben een goede thresh, janna, sona, blitz. Het enige probleem is dat ik mijn team niet kan carrieën, zeker niet als mijn ad hersendood is.
We hadden ooit een team maar niemand was daarvan online.
Dan nog zorgt dit systeem ervoor dat je trolls creëert doordat verliezen geen consequenties heeft, dat is gewoon een grote fout van Riotquote:Op donderdag 26 september 2013 11:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar je komt steeds minder div V tegen , ookal stijg je zelf niet direct. Trolls verliezen altijd harder mmr dan jijzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |