Doet me aan borderlands denkenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:29 schreef dustbrain het volgende:
Nieuwe champion:
[ afbeelding ]
Wat is deze redneck?
Vi weet niet wie dat is. http://www.reignofgaming.(...)u-look-jinx-championquote:Op woensdag 25 september 2013 21:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet dat die nieuwe zus van Vi zijn?
Redelijk lang zou ik zeggen, het gemiddelde ligt rond de 30-35 min. Maar je hebt ze soms ook meer dan een uur, of een 20min. opgave (surrender)quote:Op woensdag 25 september 2013 22:25 schreef blow... het volgende:
Wel leuk potje, is 3 kwartier lang kort of normaal?
aah okequote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Redelijk lang zou ik zeggen, het gemiddelde ligt rond de 30-35 min. Maar je hebt ze soms ook meer dan een uur, of een 20min. opgave (surrender)
72 minuten game. En die verliezenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:38 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Redelijk lang zou ik zeggen, het gemiddelde ligt rond de 30-35 min. Maar je hebt ze soms ook meer dan een uur, of een 20min. opgave (surrender)
een keer 94 minuten game gehad, gewonnen, en 32-24-17 fizz gegaan toen.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
72 minuten game. En die verliezen![]()
Speel gewoon het spel dan krijg je het vanzelf wel door. Een makkelijke champion is ashe, master yi of anniequote:Op woensdag 25 september 2013 23:33 schreef blow... het volgende:
Hoe vallen jullie goed aan dan? Zie mijn vorige post.
Niet 1v2 gaan, niet vechten als er veel enemy minions zijn, goede items kopen (met caitlyn heb alleen attack damage items nodig) en koop iets van lifesteal op caitlynquote:Op woensdag 25 september 2013 23:33 schreef blow... het volgende:
Hoe vallen jullie goed aan dan? Zie mijn vorige post.
aaah oke. Thx.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:35 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Speel gewoon het spel dan krijg je het vanzelf wel door. Een makkelijke champion is ashe, master yi of annie
aahzoquote:Op woensdag 25 september 2013 23:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Niet 1v2 gaan, niet vechten als er veel enemy minions zijn, goede items kopen (met caitlyn heb alleen attack damage items nodig) en koop iets van lifesteal op caitlyn
Alle V divisies zijn pure aids door dit systeemquote:Op donderdag 26 september 2013 10:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Holy shit de trollpool is zoveel erger in Gold V. Ik was bijna Gold IV en dan komen er even 4 potjes afk'ers en ragers. In Silver I had ik bijna nooit afk'ers.
Als je als support uberhaubt moet carryen is dat al een probleem lijkt mij.. Al hoewel dat met Blitz op zich nog wel kan. Heb ik wel paar keer gedaan, maar dan focuste de tegenstanders ook totaal niet en keken ze niet naar mijn gear..quote:Op woensdag 25 september 2013 19:15 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik heb ranked opgegeven, ben momenteel silver 2(of3) en speel het liefst support. Ben een goede thresh, janna, sona, blitz. Het enige probleem is dat ik mijn team niet kan carrieën, zeker niet als mijn ad hersendood is.
We hadden ooit een team maar niemand was daarvan online.
Dan nog zorgt dit systeem ervoor dat je trolls creëert doordat verliezen geen consequenties heeft, dat is gewoon een grote fout van Riotquote:Op donderdag 26 september 2013 11:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Maar je komt steeds minder div V tegen , ookal stijg je zelf niet direct. Trolls verliezen altijd harder mmr dan jijzelf
Niet helemaal. Stel wij spelen tegen elkaar , allebij in Gold 5. Daarna speel ik een week niet en jij trolled de hele bende bij mekaar en verliest alles. Ik kom terug en nu komen we niet meer bij elkaar in game omdat jouw MMR ineens gedropt is.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan nog zorgt dit systeem ervoor dat je trolls creëert doordat verliezen geen conseuqenties heeft, dat is gewoon een grote fout van Riot
Ja en dan gaat de gold troll naar silver mmr, en dan is het niet erg meer? Die troll zit nog steeds games te verzieken voor anderen danquote:Op donderdag 26 september 2013 11:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Niet helemaal. Stel wij spelen tegen elkaar , allebij in Gold 5. Daarna speel ik een week niet en jij trolled de hele bende bij mekaar en verliest alles. Ik kom terug en nu komen we niet meer bij elkaar in game omdat jouw MMR ineens gedropt is.
Je mist het punt een beetje maar whateverquote:Op donderdag 26 september 2013 11:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
En verder en verder. Hij zakt wel in waar hij tegen komt. Als hij wel 'echt' zou droppen in tier/division heb je exact hetzelfde resultaat als dat je nu hebt. De troll blijft wel trollen.
Dit is dus wat nu veel gebeurt, misschien heb je er zelf niet veel last van maar het gebeurt welquote:Op donderdag 26 september 2013 11:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Volgens mij niet, tenzij de troll alleen trolled omdat hij al in 5 zit is het 'nuttig' om dropped van tier toe te staan, voor de rest is er niets anders aan.
Ik ben het vaak tegengekomen toen ik net gold was, 2 mensen hebben ruzie met elkaar omdat ze allebei dezelfde lane willen, en dan gaan ze duo mid omdat "I don't care im gold V" of "I'm not gonna tryhard I just got gold V" en daardoor verlies je dan games en creëer je toxic gedragquote:Op donderdag 26 september 2013 12:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Vraag is dan ook of ze daarna nog blijven trollen. Eens een troll... Ik kom zelf denk ik in 1 op de 100 games een troll tegen, dat is vaker omdat ze in een losingstreak zitten dan dat ze div 5 zijn
Daarintegen kan een duo mid ook best hard gaan, maar dat is meestal niet als ze elkaar gaan lopen trollen zodat ze duo mid gaan.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:14 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben het vaak tegengekomen toen ik net gold was, 2 mensen hebben ruzie met elkaar omdat ze allebei dezelfde lane willen, en dan gaan ze duo mid omdat "I don't care im gold V" of "I'm not gonna tryhard I just got gold V" en daardoor verlies je dan games en creëer je toxic gedrag
Hmm ik kom ze echt niet zo tegen :/ maarja zijn ook zoveel spelersquote:Op donderdag 26 september 2013 12:14 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik ben het vaak tegengekomen toen ik net gold was, 2 mensen hebben ruzie met elkaar omdat ze allebei dezelfde lane willen, en dan gaan ze duo mid omdat "I don't care im gold V" of "I'm not gonna tryhard I just got gold V" en daardoor verlies je dan games en creëer je toxic gedrag
Probeer zoveel mogelijk achter je eigen poppetjes te blijven, en probeer ieder van de tegenstanders poppetjes te last hitten ( de killing blow ) hier krijg je geld voor, dit is bijna het belangrijkste in het hele spelquote:Op woensdag 25 september 2013 22:45 schreef blow... het volgende:
[..]
aah oke.
Ohja: ik speel met caitlyn maar soms krijgen die bots me in 2 seconden dood (letterlijk) terwijl ze lager level zijn en ik maar blijf klikken en srpeuken gebruiken om ze dood te krijgen. Iemand tips?
Verwijder dan gewoon ranked in z'n algemeen. Dat is namelijk precies hetzelfde.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:51 schreef dustbrain het volgende:
Pure aids is dat. allemaal wannabe pro's die ff hun noob vriendjes denken te carrien.
quote:Op donderdag 26 september 2013 16:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Verwijder dan gewoon ranked in z'n algemeen. Dat is namelijk precies hetzelfde.
Geen argument verder natuurlijk, duoqueue is voor een hoop mensen juist de enige reden dat ze zich nog aan ranked wagen. Dat jij dan (waarschijnlijk onterecht) alle blaam op hen gooit zegt niet zoveel.
Dan is het zaak om het rig-probleem op te lossen, niet om duoqueues maar helemaal weg te doen. We spelen allemaal vaak zat met duo's die helemaal geen problemen geven en de game carryen, is dat dan maar reden om soloqueue te disablen?quote:Op donderdag 26 september 2013 16:22 schreef kensei het volgende:
[..]![]()
Duo's verneuken gewoon de matchmaking in ranked en is teveel te beïnvloeden (lees riggen)
Nah.quote:Soloque zou gewoon solo moeten zijn
Ik weet eigenlijk niet hoe ik hier op in moet gaan. Dus doe ik het als volgt:quote:Op donderdag 26 september 2013 16:13 schreef ems. het volgende:
[..]
Verwijder dan gewoon ranked in z'n algemeen. Dat is namelijk precies hetzelfde.
Geen argument verder natuurlijk, duoqueue is voor een hoop mensen juist de enige reden dat ze zich nog aan ranked wagen. Dat jij dan (waarschijnlijk onterecht) alle blaam op hen gooit zegt niet zoveel.
Gast serieus, waarom lul je zoveel bullshit? Behandel ff die vraag.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:43 schreef ems. het volgende:
Ik had niet anders verwacht van iemand die jaar in jaar uit anderen de schuld geeft van losses.
Waarom spelen jullie eigenlijk niet in volle teams? Solo/duo queue is natuurlijk totaal irrelevant skillwise in vergelijking met volle, gecoördineerde teams. In alle games die ik serieus aanpakte heb ik altijd zo snel mogelijk een team bij elkaar gesprokkeld en daarmee de rankings aangevallen. Is veel leuker dan de hele tijd van randoms uitgaan en het duoqueue-excuus heb je daarmee ook direct opgelost.
Als iemand zijn bronze mattie die 0/10/0 meeneemt is het per definitie hun schuld dat die game verloren is. Je kan in elke game beredeneren wat er mis is gegaan, dat is gewoon een feit. De grootste veroorzaker van verlies in zo'n dergelijke game is de bronze duoqueuer.quote:Dat jij dan (waarschijnlijk onterecht) alle blaam op hen gooit zegt niet zoveel.
Nergens geef ik andere de schuld van mijn verliezende games. Dus waarom trek dat zo ineens uit je kontgat?quote:Is veel leuker dan de hele tijd van randoms uitgaan en het duoqueue-excuus heb je daarmee ook direct opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |