ik ga eerst wel ff het spel downen :dquote:Op woensdag 25 september 2013 17:31 schreef Liandri het volgende:
[..]
najah als je zo graag filmpjes kijkt...
het kan ook een idee zijn om gewoon is wat matches op YT te kijken om een idee te krijgen hoe of wat.
Jaquote:Op woensdag 25 september 2013 17:35 schreef blow... het volgende:
[..]
ik ga eerst wel ff het spel downen :d
Ohja: zijn een losse muis en snel internet een vereiste?
Als mijn ping 100 is doe ik al alt+f4quote:Op woensdag 25 september 2013 17:35 schreef blow... het volgende:
[..]
ik ga eerst wel ff het spel downen :d
Ohja: zijn een losse muis en snel internet een vereiste?
ping 20 goed genoeg?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:30 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als mijn ping 100 is doe ik al alt+f4
mooiquote:Op woensdag 25 september 2013 18:39 schreef dustbrain het volgende:
[..]
20 milliesecondes? Natuurlijk
Ik heb ranked opgegeven, ben momenteel silver 2(of3) en speel het liefst support. Ben een goede thresh, janna, sona, blitz. Het enige probleem is dat ik mijn team niet kan carrieën, zeker niet als mijn ad hersendood is.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:10 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Ik zie nu het vernieuwde lijstje in de OP, maar het is toch zonde voor de silver/bronze spelers hier om die gold reward mis te lopen dit seizoen.
Ik wil best 5games in een team spelen om samen ranked 5v5 gold te halen, dat zou haalbaar moeten zijn als iedereen een beetje serieus zijn/haar best doet.
Ik ben up voor dat.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:10 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
Ik zie nu het vernieuwde lijstje in de OP, maar het is toch zonde voor de silver/bronze spelers hier om die gold reward mis te lopen dit seizoen.
Ik wil best 5games in een team spelen om samen ranked 5v5 gold te halen, dat zou haalbaar moeten zijn als iedereen een beetje serieus zijn/haar best doet.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:10 schreef YOLOswag4Jesus het volgende:
En daar ben ik weer goed inquote:Op woensdag 25 september 2013 19:37 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik ben up voor dat.
Ben Silver V, maar zeker challenger 1 waardig, dat weet iedereen.
Effe zonder trollen, wil dit opzich best doen.
Beste lanes zijn toch echt adc mid en jungle. Kan supporten, maar ben er niet echt weg van, vergeet vaak te warden en dingen te timen als drake en baron enzo.
Kom voor support dan, kom online, doe ik invitequote:Op woensdag 25 september 2013 19:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
En daar ben ik weer goed inIk voel aan wanneer drake up is en buffs
Ik weet wanneer ik moet warden en waar.
Runes en masteries zijn permanent en kan je altijd gebruiken, je champion begint altijd op level 1 in games.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef blow... het volgende:
Nog steeds niet binnen. Jezus. Als je een potje wint, krijgt je account dan nog punten upgrades of geld oid of is ieder potje gewoon beginnen vanf 0?
Tip koop geen champs/runes in het begin, speel met de gratis champs die worden elke week veranderd.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef blow... het volgende:
Nog steeds niet binnen. Jezus. Als je een potje wint, krijgt je account dan nog punten upgrades of geld oid of is ieder potje gewoon beginnen vanf 0?
Ik wil de top lane wel spelen als dit nog kan?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:47 schreef Djurres het volgende:
YOLOswag4Jesus : Jungle
JustCallMeTotal : Supp
Mid : Dutchtaco
ADC: Djurres
Top :-
aah. Dankje voor de tip :.dquote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Tip koop geen champs/runes in het begin, speel met de gratis champs die worden elke week veranderd.
Runes pas kopen vanaf lvl 20 (tier 3 runes).
aahzo. Kom er nog wel achter wat dat zijn :p.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef kensei het volgende:
[..]
Runes en masteries zijn permanent en kan je altijd gebruiken, je champion begint altijd op level 1 in games.
Ieder potje is vanaf 0. Ik vond dat in het begin awkward, maar het hoort gewoon echt in het spel. Het is geen runescape of wow, wat een + is.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef blow... het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |