Ja, voor dat eerste is natuurlijk bs en daar doen ze al zeker niets mee. Maar intentional feeding ed. doen ze wel als je er genoeg krijgt...quote:Op woensdag 25 september 2013 12:28 schreef Liandri het volgende:
[..]
ach ze hebben tegen ij al zovaak gegiled "report support for making kills of taking CS of zelfs vanwege een slechte match nog nooit wat van gemerkt
Goed hoeveel mensen zouden we evt vanavond bij elkaar kunnen krijgen voor een costum fok match onder een biertje en wat popcorn?
Je bent al gecensureerd gaytjequote:Op woensdag 25 september 2013 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey dikke, wie zegt dat ik in die op wil
Het probleem is van intentinal feeding. dat het 9 van de 10x niet te bewijzen is tenzij het duidelijk door de persoon in de chat wordt gezegt.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:24 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, voor dat eerste is natuurlijk bs en daar doen ze al zeker niets mee. Maar intentional feeding ed. doen ze wel als je er genoeg krijgt...
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey dikke, wie zegt dat ik in die op wil
quote:
Ik moest een beetje lachen.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doe me er toch maar weer in
quote:Op woensdag 25 september 2013 15:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Doe me er toch maar weer in
Klopt.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:58 schreef Liandri het volgende:
[..]
Het probleem is van intentinal feeding. dat het 9 van de 10x niet te bewijzen is tenzij het duidelijk door de persoon in de chat wordt gezegt.
dat betekend dat als die persoon het gewoon afschuift op een bad game dan doen ze er niet zoveel mee.
en al helemaal op low lvl wordt Feeding vaak afgedaan als "new player" of "bad game"
Wtf, die gast heeft niet eens een 6-pack, wat een bonerkiller.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:15 schreef kensei het volgende:
[..]
2 xPeke's voor je post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bekijk een beginners guide/videoquote:Op woensdag 25 september 2013 15:55 schreef blow... het volgende:
Oke ik gavanmiddag beginnen. Iemand tips?
okequote:Op woensdag 25 september 2013 15:59 schreef kensei het volgende:
[..]
Bekijk een beginners guide/video
10 potjesquote:Op woensdag 25 september 2013 16:22 schreef Liandri het volgende:
[..]
doe de tut zo`n 10 keer voor je verder gaat..
Sjokz <3quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
zet deze ff bij BG
[ afbeelding ]
En niet blijven hangen in bot games. Je pikt de lvl30 bot game players er zo uit. Die zijn vaak nog slechter dan de gemiddelde lvl 10 speler die echt niets van de game snappenquote:
God ik hoop niet dat mensne zo over mij denken in normal games op men lvl 30 xDquote:Op woensdag 25 september 2013 16:58 schreef existenz het volgende:
[..]
En niet blijven hangen in bot games. Je pikt de lvl30 bot game players er zo uit. Die zijn vaak nog slechter dan de gemiddelde lvl 10 speler die echt niets van de game snappen
oh die tut 10 keer. Ik dacht dat filmpje :p.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:11 schreef Liandri het volgende:
[..]
God ik hoop niet dat mensne zo over mij denken in normal games op men lvl 30 xD
nee serieus die tut maps zijn zo kort daar ben je zo door heen en het is echt de basis so ja loop hem een paar keer door maar blijf er idd niet hangen
bots kun je spelen tot lvl 3 en daarna gewoon in de normals duiken.
Ik heb een LVL dus ik kan alktijd een rondje mee (al moet je dan berijd zijn te verliezen want ik ben gewoon slecht)
najah als je zo graag filmpjes kijkt...quote:Op woensdag 25 september 2013 17:20 schreef blow... het volgende:
[..]
oh die tut 10 keer. Ik dacht dat filmpje :p.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |