Een oproltoetsenbord, handig joh!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar wat heb jij dan liggen? en waarom typt het voor geen meter?
Die heb ik wel in het blauw.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Een oproltoetsenbord, handig joh!
Alleen niet in blauw zoals deze:
[ afbeelding ]
Jah, da's een kutding, dat zie je zoquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Een oproltoetsenbord, handig joh!
Alleen niet in blauw zoals deze:
[ afbeelding ]
Vanwege kruimels aangeschaft, ik heb ook vaak het Fann probleem.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die heb ik wel in het blauw.![]()
En typt inderdaad voor geen meter. Doe mij maar een gewoon toetsenbord.
Ik heb hem in het zwart, als ik een blauwe afbeelding toendertijd had had ik hem ook nooit gekocht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah, da's een kutding, dat zie je zo
Niet doen, download de Swiftkey app en je hebt een prima toetsenbord op je scherm...quote:
Ik zocht een toetsenbord dat ik makkelijk kon meenemen met mijn laptop. Alleen typte mijn laptop beter dan dat toetsenbord. Dus gebruik ik dat toetsenbord niet meer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanwege kruimels aangeschaft, ik heb ook vaak het Fann probleem.
Maar liever de kruimels dan dat rare oprolding
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet doen, download de Swiftkey app en je hebt een prima toetsenbord op je scherm...
Zonde van het bierquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zocht een toetsenbord dat ik makkelijk kon meenemen met mijn laptop. Alleen typte mijn laptop beter dan dat toetsenbord. Dus gebruik ik dat toetsenbord niet meer.
En heb geen last van kruimels. Heb wel eens bier over mijn toetsenbord gegooid. Is ook geen aanrader.
En van het toetsenbord. Sindsdien bleven de toetsen plakken. Heb ik maar een ander toetsenbord gepakt.quote:
Als je dat nou eens op je eigen apparaat zou doen hebben we er geen last vanquote:
Waarom is dat toetsnbordje niks dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet doen, download de Swiftkey app en je hebt een prima toetsenbord op je scherm...
Oké gezellig avond nog dan!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je dat nou eens op je eigen apparaat zou doen hebben we er geen last van
He je zo'n toetsenbordje of juist niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Ikvindhetmaarkuttikkenopzontablet,heelvaakreageertdespatieniet
Nee, ik heb geen los toetsenbord, misschien is dat wel een optie. Ik ga eens ff kijken hoe duur die dingen zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
He je zo'n toetsenbordje of juist niet?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen los toetsenbord, misschien is dat wel een optie. Ik ga eens ff kijken hoe duur die dingen zijn.
Ik zie er hier al 1 voor ¤ 28,75.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ah een medeslachtoffer
kost zo rond de 8 tientjes, kan ook goedkoper zijn, misschien wel
6 ik mot nog effe googelen dus
Dat is je manke Fann. Je kan niet discussiëren . Het is altijd ja doei..ik ga de was op hangen. Wees dan een ventquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké gezellig avond nog dan!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie er hier al 1 voor ¤ 28,75.
http://www.ipad-toetsenbord.com
Het lijkt wel zeepquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:
Een tablet met een keyboard dock..... je zou bijna gewoon een laptop kopen
Dit is toch niet discuseren wat jij doet Sourcy, kom op nouquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is je manke Fann. Je kan niet discussiëren . Het is altijd ja doei..ik ga de was op hangen. Wees dan een vent
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je dat nou eens op je eigen apparaat zou doen hebben we er geen last van
Dat is best zwaar op je shoot na een uurtje ofzo hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:
Mijn laptop niet hoor.....quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is best zwaar op je shoot na een uurtje ofzo hooren dat ding wordt loeiheet
Ja, weliswaar met een iPad, maar dat ding wordt dus gewoon niet gebruikt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom is dat toetsnbordje niks dan?Heb jij er ervaring mee?
Dat is toch een telefoon?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep...
https://play.google.com/s(...)htype.swiftkey&hl=nl
Dat dus...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:
Ik wil ook liever een laptop, maar zo'n toetsenbord,kost dan toch wat minder.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is toch niet discuseren wat jij doet Sourcy, kom op nou
[..]
Ja misschien welquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, weliswaar met een iPad, maar dat ding wordt dus gewoon niet gebruikt.
Kan je net zo goed een laptop nemen...
Dan moet jij een nieuwe laptop, lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil ook liever een laptop, maar zo'n toetsenbord,kost dan toch wat minder.
Ik had namelijk een laptop, maar toen kon mijn zoon ineens instromen op de ICT-opleiding en had hij een laptop nodig, dus min laptop naar hem om te kijken of het beviel en de iPad van min man naar mij.
De laptop bevalt mijn zoon dus wel, maar de iPad mij niet
Zo dan...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is toch een telefoon?
Die gebruik ik wel voor op mijn Smartphone, maar is niet vergelijkbaar met een echt toetsenbord.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep...
https://play.google.com/s(...)htype.swiftkey&hl=nl
Ik kan er prima mee overweg, beter dan met het standaard Android keyboard...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gebruik ik wel voor op mijn Smartphone, maar is niet vergelijkbaar met een echt toetsenbord.
Ik vermeid teksten op mij telefoon. Maar dat zal de leeftijd wel zijn. Ik kantel dat ding welquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gebruik ik wel voor op mijn Smartphone, maar is niet vergelijkbaar met een echt toetsenbord.
Ik ga het doorgeven hierquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet jij een nieuwe laptop, lijkt me duidelijk
Ja zie je dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik het gezegd heb, dat komt het goedquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga het doorgeven hier![]()
Nou ja, eigenlijk vind ik het zelf nogal zonde dat ik dan een tablet en een laptop heb, aan de andere kant verdien ik dat natuurlijk wel
Ja dat vind ik ook, het toetsenbord van mijn Galaxy 3 vond ik zo beperkt werken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee overweg, beter dan met het standaard Android keyboard...
Ieder z'n meug, gelukkig kan je het eerst gratis proberen...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef drakin het volgende:
Ik heb dat swiftkey er juist afgehaald, kan er echt niet mee werken.
Meid...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermeid teksten op mij telefoon. Maar dat zal de leeftijd wel zijn. Ik kantel dat ding wel
Sjesusquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zie je dat bedoel ik...
Ik vind dat ding van jou nog zo gek niet om te proberen, die 3 tientjes ga ik ook niet dood aan,
als het niks is kan ik altijd nog een laptop kopen, maar ik vind dat ding best zwaar worden na een
tijdje en hij wordt heet dus dan he ik de vlam in mijn kruisis ook niet zo erg op zijn tijd, maar
een beetje lastig onder het Fokken
Ik doe ook geen lappen tekst met min smartphone, dan moet ik eerst mijn leesbril opzetten voordat ik het een beetje duidelijk kan lezen. Whatsappen gaat nog net, maar ik heb dan ook de grotere letters ingesteld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermeid teksten op mij telefoon. Maar dat zal de leeftijd wel zijn. Ik kantel dat ding wel
Ik zag laatst wel zo'n schattig klein chromebookje, dat lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik het gezegd heb, dat komt het goed
Overigens kan jouw tablet dan gewoon terug naar je man natuurlijk, dan zit jij niet met al die dubbele apparatuur
Ik heb geen last van een heet kruis als ik een laptop op schoot heb, dan us er iets niet goed met je laptop....... Of met je kruisquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zie je dat bedoel ik...
Ik vind dat ding van jou nog zo gek niet om te proberen, die 3 tientjes ga ik ook niet dood aan,
als het niks is kan ik altijd nog een laptop kopen, maar ik vind dat ding best zwaar worden na een
tijdje en hij wordt heet dus dan he ik de vlam in mijn kruisis ook niet zo erg op zijn tijd, maar
een beetje lastig onder het Fokken
Zet je bril opquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe ook geen lappen tekst met min smartphone, dan moet ik eerst mijn leesbril opzetten voordat ik het een beetje duidelijk kan lezen. Whatsappen gaat nog net, maar ik heb dan ook de grotere letters ingesteld.
Ik ben een smiley kwijt
Of je hebt enorme dijen, waardoor de fan z'n werk niet goed kan doen...quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen last van een heet kruis als ik een laptop op schoot heb, dan us er iets niet goed met je laptop....... Of met je kruis
Ligt aan de laptop. De een wordt heter dan de ander. Als ik lang met mijn 17 inch laptop op schoot zit wordt het ook warm in mijn schoot.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen last van een heet kruis als ik een laptop op schoot heb, dan us er iets niet goed met je laptop....... Of met je kruis
Nee, we hebben hier 2 laptops en die staan altijd aan, daar zal het wel aan liggen, die dingen zijn allebei heet en die andere staat op een tafel, dus het ligt aan de laptop.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, op een oude fiets moet je het leren...quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik heb dus geen Ipad maar een Samsung Galaxy Tab dus dat ding van Deissy kan helemaal niet
ik ga eerst wel goed oefenen en als het niet gaat, koop ik of een toetsenbordje of een notebook.
Ik zie wel.
Heb je de fans (quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, we hebben hier 2 laptops en die staan altijd aan, daar zal het wel aan liggen, die dingen zijn allebei heet en die andere staat op een tafel, dus het ligt aan de laptop.
Jah, dat ding ligt er tochquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, op een oude fiets moet je het leren...
Trappen gaat al lastigquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, op een oude fiets moet je het leren...
eh, volgens mij zit er gaan fan inquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de fans () van die dingen wel eens schoongemaakt/gestofzuigd?
Kan een hoop warmte schelen...
Wel dus, ook geschikt voor Samsung tablets.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar ik heb dus geen Ipad maar een Samsung Galaxy Tab dus dat ding van Deissy kan helemaal niet
ik ga eerst wel goed oefenen en als het niet gaat, koop ik of een toetsenbordje of een notebook.
Ik zie wel.
quote:100% Compatibel met Apple iPad ( 1-2-3-4-mini) en iPhone 4-4S-5, Macbooks (Geen App nodig) en de Samsung Tablets & Smartphones.Dit creatieve en gemakkelijk te gebruikendraadloos Bluetooth toetsenbord geeft u een hele nieuwe draadloze ervaring.
Het was ook een grapjequote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat gaat jou beter af inderdaad
Vast wel, anders is het niet verwonderlijk dat dat ding kokendheet wordt...quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh, volgens mij zit er gaan fan in
Die heb ik opquote:
Dat is het probleemquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh, volgens mij zit er gaan fan in
Heeft Fann die weggepestquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik op![]()
Die ene is weg, die met die "lekker bijdehand" blik.
Ohh.. het word heet onder mijn lap (top)quote:
Lig je al onder de vette lappen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh.. het word heet onder mijn lap (top)
Nee na twee dagen hard werken heb ik een dagje rust. En je smiley zal me aan me reet roestenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lig je al onder de vette lappen?
Maar weet niemand waarom die smiley weg is, het was mijn lievelings.
Echt nietquote:
Lekker behulpzaam weerquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee na twee dagen hard werken heb ik een dagje rust. En je smiley zal me aan me reet roesten
Ik ken ze niet uit mijn hoofd, waar staat hij tussen de anderen?quote:
Mazzelkontquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker behulpzaam weer![]()
Ik hoef alleen nog vrijdag te werken en dan heb ik 6 weken 'rust'
Uh-huhquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken ze niet uit mijn hoofd, waar staat hij tussen de anderen?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk dan, hij is van mijn tablet gevallen![]()
[ afbeelding ]
Maar dat heb ik oohookquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man heeft inmiddels een Galaxy Tab
Kun je niet een flinke swipe naar rechts geven zodatquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:48 schreef Deisyy het volgende:
Dit is vandaag geen leuke dag, lievelingsmiley weg, tablet die irriteert.
Dat worden geen poffertjes vandaag
Aaaaaargh, weer zo'n Amerikaanse kutkleuter die met knijpstem op zijn fucking youtubekanaal in 6 minuten uit gaat leggen wat hij ook in 1 minuut kan zeggenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar dat heb ik oohookdaarom wil ik die orginele van dat toepje die hoort erij en dan zit je niet met twee losse dingen...
Ik heb een Samsung Galaxy Tab 10.1
en dit ding hoort daar bij
Ik vind het niet eens zo een slechte oplossing eigenlijkben ik van al dat gezeik af
![]()
Maar ik zie het wel, Dank voor alle tips![]()
Speciaal Soury
Ik heb gewoon 27" en dan stukje verder een 46.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En anders koop ik gewoon een Motherfucking grote laptop
Maar dat keyboard van ¤28,75 is dus ook geschikt voor een Galaxy Tab.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar dat heb ik oohookdaarom wil ik die orginele van dat toepje die hoort erij en dan zit je niet met twee losse dingen...
Ik heb een Samsung Galaxy Tab 10.1
en dit ding hoort daar bij
Ik vind het niet eens zo een slechte oplossing eigenlijkben ik van al dat gezeik af
![]()
Maar ik zie het wel, Dank voor alle tips![]()
Speciaal Soury
Morgen een filmpje met ervaringen op jouw youtubekanaalquote:
an me nooit nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:55 schreef APK het volgende:
[..]
Morgen een filmpje met ervaringen op jouw youtubekanaal
Ik zit hier als een Winston Gerstanowitch te swypen, maar swype alleen mij Facebook tevoorschijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:50 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je niet een flinke swipe naar rechts geven zodatweer verschijnt?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:55 schreef Laysa het volgende:
Een tablet is voor erbij...ik zou echt niet zonder een laptop kunnen
Duh, 2012 belde en ze willen hun reactie terugquote:
deze manquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:56 schreef APK het volgende:
[..]
Duh, 2012 belde en ze willen hun reactie terug![]()
![]()
/FOK!
Als ik van huis ga neem ik niks van die klotedingen mee, ikk ben al blij als ik mijn telefoon niet vergeetquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef Laysa het volgende:
Ik tablet alleen in bed...of als ik een dagje moeder of schoonouders doe...of een dagje moet oppassen
Gewoon 2 browsers naast elkaar op 27"monitor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:55 schreef Laysa het volgende:
Een tablet is voor erbij...ik zou echt niet zonder een laptop kunnen
Wat is deze?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze man![]()
is ook FOKtaal weet ik nu
Sleeping Tablet!quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef Laysa het volgende:
Ik tablet alleen in bed...of als ik een dagje moeder of schoonouders doe...of een dagje moet oppassen
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is deze?
Ik hoorde laatst iemand op mijn werk 'Wat is deze?' zeggen en dacht 'Oh fuck, uitkijken, die komt ook op FOK!'
Ik heb helaas op 2 laptops en 2 iPads....mijn eigen laptop staat op instorten, maar kan er nog geen afscheid van nemenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon 2 browsers naast elkaar op 27"monitor.
Hmmz, ik heb ook een 27" en nog eentje daarnaast voor voetbal ofzo, maar twee browsers op een zo'n monitorretjequote:Op dinsdag 24 september 2013 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon 2 browsers naast elkaar op 27"monitor.
Je moet wel 2560 x 1440 hebben dan.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, ik heb ook een 27" en nog eentje daarnaast voor voetbal ofzo, maar twee browsers op een zo'n monitorretje
Nah.. dan heb jij dus ditquote:Op woensdag 25 september 2013 00:42 schreef chufi het volgende:
Ik heb al lang een Asus Eeepad, 10 " en met keyboard (extra accu)
En dit hele topic ligt dus gewoon stil door die achterlijke obsessiequote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is je manke Fann. Je kan niet discussiëren . Het is altijd ja doei..ik ga de was op hangen. Wees dan een vent
Heb je er een nachtje over geslapen?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dit hele topic ligt dus gewoon stil door die achterlijke obsessie
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #276 Comfort food!
Als ik zeg dat ik ga eten ga ik eten, als ik soms wel eens zeg dat ik de droger moet
leeghalen dan ga ik ook de droger leeghalen, dat hoef ik niet te zeggen, maar ik heb altijd
het gevoel dat ik midden uit een gesprek weg loop als ik dat doen.
Dus je moet écht kappen nou met die achterlijke obsessie over mij, jij doet achterlijk ik niet,
ik heb je 1x gebeld nadat je weer bezig was en ik vroeg alleen maar, wat is nou precies
het probleem? Jij ging bijna janken, want ''je was al niet goed'' gooide de telefoon dicht.
Dus kom nou niet aan met, ''Wees dan een vent'', ten eerste ben ik geen vent en ik hoef me
ook niet zo te gedragen, als jij vindt dat je dat wel moet, moet je lekker zelf weten, ik heb het dus geprobeerd en daarna kreeg ik een fucking dreigDM in hoofdlettersdus flikker gewoon een eind op met je commentaar, ik hoef het niet meer te horen, ik hoef niks meer van je, genoeg andere
vriendjes en vriendinnetjes voor je, waarschijnlijk heb je er meer dan ik, dus hou het lekker daarbij,
Zo dit is al de zoveelste keer dat er hier gezeik is om niks, dus ik vind het wel weer leuk voor vandaag.
Mijn god zegquote:Op woensdag 25 september 2013 11:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En dit hele topic ligt dus gewoon stil door die achterlijke obsessie
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #276 Comfort food!
Als ik zeg dat ik ga eten ga ik eten, als ik soms wel eens zeg dat ik de droger moet
leeghalen dan ga ik ook de droger leeghalen, dat hoef ik niet te zeggen, maar ik heb altijd
het gevoel dat ik midden uit een gesprek weg loop als ik dat doen.
Dus je moet écht kappen nou met die achterlijke obsessie over mij, jij doet achterlijk ik niet,
ik heb je 1x gebeld nadat je weer bezig was en ik vroeg alleen maar, wat is nou precies
het probleem? Jij ging bijna janken, want ''je was al niet goed'' gooide de telefoon dicht.
Dus kom nou niet aan met, ''Wees dan een vent'', ten eerste ben ik geen vent en ik hoef me
ook niet zo te gedragen, als jij vindt dat je dat wel moet, moet je lekker zelf weten, ik heb het dus geprobeerd en daarna kreeg ik een fucking dreigDM in hoofdlettersdus flikker gewoon een eind op met je commentaar, ik hoef het niet meer te horen, ik hoef niks meer van je, genoeg andere
vriendjes en vriendinnetjes voor je, waarschijnlijk heb je er meer dan ik, dus hou het lekker daarbij,
Zo dit is al de zoveelste keer dat er hier gezeik is om niks, dus ik vind het wel weer leuk voor vandaag.
Los van dat soort futiliteiten, klopt het niet een klein beetje?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god zegDM bestond nog niet eens en dreigen
![]()
Ik type ook nooit in hoofdletters.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Los van dat soort futiliteiten, klopt het niet een klein beetje?
Was misschien een PM, dat bestaat al langerquote:Op woensdag 25 september 2013 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Los van dat soort futiliteiten, klopt het niet een klein beetje?
Futiliteiten.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik type ook nooit in hoofdletters.
PM/DM, postduif, briefkaart, who cares...quote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Was misschien een PM, dat bestaat al langer
Er staat ook niet dat het een dm van mij was. Ik pm/dm zeldenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:07 schreef APK het volgende:
[..]
Was misschien een PM, dat bestaat al langer
Huh?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Met uitzondering van het woord 'Ik'?
Oh, zo komt het wel over op mijquote:Op woensdag 25 september 2013 19:09 schreef Soury het volgende:
Er staat ook niet dat het een dm van mij was. Ik pm/dm zelden
Moet Ik een grapje uit gaan leggen?quote:
Nee, hoeft niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, zo komt het wel over op mij
[..]
Moet Ik een grapje uit gaan leggen?
Zo komt het over ja, beetje vreemd.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, zo komt het wel over op mij
[..]
Moet Ik een grapje uit gaan leggen?
Zo staat het er ook wmb.quote:
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Zo staat het er ook wmb.
Kan zijn dat FANN last had van gistend gras in haar maag of dat jij last had van gerookt gras
Oeh, twijfel!quote:Op woensdag 25 september 2013 19:21 schreef Soury het volgende:
Dat zou kunnen.Maar ik betwijfel het
Ja joh, ouwe koeien zal je bedoelenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, twijfel!
Het zou dus toch zomaar waar kunnen zijn
Gaan we weer met 40+Gate
Soms kan ik het niet laten om een beetje te plagen. Maar zelfs als ik goed probeer te doen krijg ik de wind van voren. Misschien mijn eigen schuld. Verder boeit het me ook niet echt. Dat wekt dan blijkbaar irritaties op.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef MadMaster het volgende:
En los van dat dreigen en zo, ben jij niet een beetje Fann aan het bashen?
Zo lang je de grens voor jezelf en de ander weet, dan is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms kan ik het niet laten om een beetje te plagen. Maar zelfs als ik goed probeer te doen krijg ik de wind van voren. Misschien mijn eigen schuld. Verder boeit het me ook niet echt. Dat wekt dan blijkbaar irritaties op.
Denk je dat, af en toe een klein relletje hoort erbijquote:Op woensdag 25 september 2013 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je de grens voor jezelf en de ander weet, dan is er niks aan de hand.
Denk dat het zonder al dat gekijf hier nog leukerderder kan zijn...
Nee, Nee, het was een DM in HOOFLETTERS dat ik dat nooit meer moest flikken.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god zegDM bestond nog niet eens en dreigen
![]()
Nee ik ga het niet doen. Ik had wat anders getypedquote:Op woensdag 25 september 2013 19:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, Nee, het was een DM in HOOFLETTERS dat ik dat nooit meer moest flikken.
Weet je het weer?Niet liegen.
Ik had je gebeld weet je nog, want je was HIER in dit topic weer eens ezig dus DM bestond wel degelijk. Dan he ik het niet eens over je laatste DM, laten we daar maar helemaal over zwijgen,
of wil je het er over hebben? Dat kan hoor, maak mij niet uit
Ja. Dat denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je dat, af en toe een klein relletje hoort erbij
Dat staat hier los vanquote:Op woensdag 25 september 2013 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je mag me ook bellen hoor over wat de Fuck je laatste DM moest voorstellen.![]()
Vind ik ook prima, of heb je zoveel last van je geheugen dat je je niet kan herinneren dat je me vorige
week nog een DM hebt gestuurd?
Ik weet niet wat je allemaal het getyped kan me niet schelen ook, ik heb wat dat betreft géén last van mijn geheugen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ga het niet doen. Ik had wat anders getyped
Ow... en dat is is het?quote:
Ik slinger niks naar je hoofd. Waar dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je allemaal het getyped kan me niet schelen ook, ik heb wat dat betreft géén last van mijn geheugen.
[..]
Ow... en dat is is het?
Dus is krijg weer gewoon iets naar mijn hoofd geslingerd en dat komt zomaar uit het niets
en dat moet ik allemaal prima vinden?
Daar ben ik het dus helemaal mee eens en daar heb ik ook helemaaaaaaaaaaaaal geen zin in.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gekrijs via een toetsenbord vind ik zo sneu en vermoeiend...
Nou kom zeg, wat slinger ik naar je hoofd dan. A zeggen B doen he?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus helemaal mee eens en daar heb ik ook helemaaaaaaaaaaaaal geen zin in.
Ja, dan moet ik een DM openbaar gaan maken en dat ga ik dus niet doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik slinger niks naar je hoofd. Waar dan?
Oké, ik had aan Jian persoonlijke dingen verteld over jou?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom zeg, wat slinger ik naar je hoofd dan. A zeggen B doen he?
Winnen? Joh ik heb je vriendelijk verzocht om geen contact meer op te nemen na 470 mails.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik een DM openbaar gaan maken en dat ga ik dus niet doen.
Zo kan jij altijd winnen, is ook een manier natuurlijk.
God, wat kan jij sneu liegenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Winnen? Joh ik heb je vriendelijk verzocht om geen contact meer op te nemen na 470 mails.
Uiteindelijk niet zo vriendelijk, blijkbaar
Het is de waarheid. Ik was het zatquote:Op woensdag 25 september 2013 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God, wat kan jij sneu liegen
Ja hoor, is prima zoquote:Op woensdag 25 september 2013 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is de waarheid. Ik was het zat
hier was het wachten op natuurlijkquote:Op woensdag 25 september 2013 19:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja hoor, is prima zolaten we het daar maar op houden, wil je het nog hebben over je DM
van vorige week of niet?
Ja, zat je er op te wachten? Ik weet nog steeds niet waarop, maar vertel.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
hier was het wachten op natuurlijk
En ik ga de droger leeg halen. Dit is echt niet grappig. Je haalt er een recente dm bij die totaal niks verder er te maken heeft. Dat is gewoon netjes uitgesproken.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
God, wat kan jij sneu liegen
Nou Marije zit ergens op te wachten, dus blijkbaar is er iets gaande waar ik geen idee van heb en jij valt mij daar mee lastig,quote:Op woensdag 25 september 2013 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik ga de droger leeg halen. Dit is echt niet grappig. Je haalt er een recente dm bij die totaal niks verder er te maken heeft. Dat is gewoon netjes uitgesproken.
Dat weet je donders goed.
niet specifiek ik, dat was algemeen bedoeld, het was wachten tot de inhoud van die dm op fok geknald moest wordenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, zat je er op te wachten? Ik weet nog steeds niet waarop, maar vertel.
jij bent weer eens zo om je heen aan het slaan dat de nuance je ontgaat, niet ik zit ergens op te wachten, ik lees hier af en toe mee en ik zie dit toevallig en zodra je erover begint kun je er donder op zeggen dat je er dan ook mee komtquote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou Marije zit ergens op te wachten, dus blijkbaar is er iets gaande waar ik geen idee van heb en jij valt mij daar mee lastig,
Ik zei al, dat ik dat niet wilden doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
niet specifiek ik, dat was algemeen bedoeld, het was wachten tot de inhoud van die dm op fok geknald moest worden
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik een DM openbaar gaan maken en dat ga ik dus niet doen.
Zo kan jij altijd winnen, is ook een manier natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom zeg, wat slinger ik naar je hoofd dan. A zeggen B doen he?
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij bent weer eens zo om je heen aan het slaan dat de nuance je ontgaat, niet ik zit ergens op te wachten, ik lees hier af en toe mee en ik zie dit toevallig en zodra je erover begint kun je er donder op zeggen dat je er dan ook mee komt
Hou de eer dan aan jezelf en doe het dan ook gewoon niet, dat heb je toch ook helemaal niet nodig om je gelijk te halen?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zei al, dat ik dat niet wilden doen.
Dus niet mij de schuld gaan geven.
[..]
[..]
Ik denk dat niemand hier weet waar je het over hebt en ik al helemaal niet, maar jij duikt hierquote:Op woensdag 25 september 2013 20:05 schreef Marrije het volgende:
Ligt het nou aan mij of wat, dat is toch vrijgang 'hier was het wachten op' of 'het is wachten tot...'. gewoon in het algemeen dan, niet specifiek die persoon die dat zegt.
Ze voeg er toch om of ben ik nou gekquote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hou de eer dan aan jezelf en doe het dan ook gewoon niet, dat heb je toch ook helemaal niet nodig om je gelijk te halen?
nou zo denk ik nog niet eens, als in 'schuld', vind het meer raarquote:Op woensdag 25 september 2013 20:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Ach ja, het is mijn schuld.![]()
Het is wel goed met jullie...
oh vrij gangbaar moest dat zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand hier weet waar je het over hebt en ik al helemaal niet, maar jij duikt hier
ineens op met die opmerking.
Ik vind het ook raar, maar ik word ermee lastiggevallen en jj niet dus voor mij is het nķg raarder.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou zo denk ik nog niet eens, als in 'schuld', vind het meer raar
Niemand heeft "schuld" Je haalt zoals gewoonlijk dingen erbij die er niet toe doen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zei al, dat ik dat niet wilden doen.
Dus niet mij de schuld gaan geven.
[..]
[..]
Ik denk dat niemand er iets van begrijpt, maar dat kan aan mij liggen, ik weet in elk geval niet watquote:Op woensdag 25 september 2013 20:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh vrij gangbaar moest dat zijn
denk dat iedereen wel begrijpt dat dat in zn algemeenheid was
huh helemaal niks gaande, in de rls sc lees ik nog minder mee dan hier.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand er iets van begrijpt, maar dat kan aan mij liggen, ik weet in elk geval niet wat
er allemaal gaan is. Eigenlijk wil ik dat ook graag zo houdenzeker als het weer een RLS ding is.
Mens lul niet, je hebt me daarna nog talloze DM's gestuurd om te proberen me mee naar de BBQquote:Op woensdag 25 september 2013 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand heeft "schuld" Je haalt zoals gewoonlijk dingen erbij die er niet toe doen.
Ik hield me tot op zekere hoogte nog in op je dreig dm post. Ik heb je nooit bedreigd.
Waarom zou ik.
Dat ik nogal kwaad werd lijkt me duidelijk
En dat was vijandig bedoeld? Je kon meerijden en meegaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mens lul niet, je hebt me daarna nog talloze DM's gestuurd om te proberen me mee naar de BBQ
van Teun te krijgen terwijl ik al 100 keer had gezegd dat ik niet mee wilde, dus als je zo zat
van me was waarom moest ik dan zonodig mee naar die KUTBBQ
Ik dank God op mijn blote knieën dat ik niet en geweest trouwens
Ja Soury dit is ook triest, dan zijn we het eindelijk eens.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat was vijandig bedoeld? Je kon meerijden en meegaan.
Sjesus zeg, dit is wel erg triest Fann.
Heet onder de voetjesquote:Op woensdag 25 september 2013 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja Soury dit is ook triest, dan zijn we het eindelijk eens.
Hoe laat ben je terugquote:Op woensdag 25 september 2013 20:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar nog maximaal een half uur, dan weet je dat vast.
Kom jij dan ook?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:44 schreef drakin het volgende:
Gezellig hier, wanneer komt er een meet?
Geen BBQ lees ik, das dan weer jammer, heb je nog een leuk idee FANN?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]kan me voorstellen.
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen BBQ lees ik, das dan weer jammer, heb je nog een leuk idee FANN?
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Macraméën met henneptouw misschien?
Met Peter v/d Poot...quote:Op woensdag 25 september 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Kreatief met kurk?
Hoezo?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik ook, was sowieso wel een fan van Arjan en Tosca.
Haar levensverhaal is bizar...
Nee, hier gaat het zo lekker...quote:Op woensdag 25 september 2013 20:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Meets zijn de pest voor SC'sgeloof me
Goed punt!quote:Op woensdag 25 september 2013 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, hier gaat het zo lekker...
Ze raakte verslaafd en werd een prostitutieheroinehoertje.quote:
Het kan gewoon toch niet beter/slechterquote:
Had ik geen idee van?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze raakte verslaafd en werd een prostitutieheroinehoertje.
Pas de laatste jaren is ze weer terug op het toneel e.d.
Nou ja, beter slechter kan het niet worden, maar ik hoop dat het gezelliger is als ik weer inlogquote:Op woensdag 25 september 2013 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Het kan gewoon toch niet beter/slechter
Yep, diefstal en alles.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ik geen idee van?Ik zal eens googelen als ik straks terug ben
![]()
Doe ik wel vaker, dat googelen
Grappig is ook dat je best wel mee wildequote:Op woensdag 25 september 2013 20:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik vond dat wel grappig
Nota bene als prostituee in die TV-serie...quote:Op woensdag 25 september 2013 20:59 schreef drakin het volgende:
Ik wist het van Tosca, vond het mooi dat ze weer terug was
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig is ook dat je best wel mee wilde
Ja de krullen.quote:
Compleet van het padje af, winkeldiefstal en alquote:Op woensdag 25 september 2013 21:04 schreef Laysa het volgende:
Was die tosca verslaafd? is echt compleet langs me heen gegaan...Hoe lang is dat geleden?
Ja zondequote:
Die spijkert nog wel aan de weg. Talent. 30 minuten is ook al lang geleden. Geweldig.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:07 schreef Laysa het volgende:
Die Arjan was wel in beeld met zijn hondje..Leuk dat hondje en hij ook
terug is terugquote:Op woensdag 25 september 2013 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nota bene als prostituee in die TV-serie...
O die! Ja, die met die tandjes, zij deden natuurlijk ook dat creatief met kurk, welke hype eigenlijk geheel aan mij voorbij gegaan isquote:
Er waren mensen die dat serieus namenquote:
Ook aan mijquote:Op woensdag 25 september 2013 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O die! Ja, die met die tandjes, zij deden natuurlijk ook dat creatief met kurk, welke hype eigenlijk geheel aan mij voorbij gegaan is
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar volgens mij vond ik het helemaal niet zo leuk of misschien was het wel zo dat ik in die tijd met hele andere dingen bezig was.quote:
Dat was toch een kinderprogramma?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag, maar volgens mij vond ik het helemaal niet zo leuk of misschien was het wel zo dat ik in die tijd met hele andere dingen bezig was.
Dat verklaart waarom ik er niet naar keek, maar het verklaart weer niet waarom bovenstaande posters er naar kekenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was toch een kinderprogramma?
Het was een cultprogramma geworden, waar ook volwassen grappen in zaten.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik er niet naar keek, maar het verklaart weer niet waarom bovenstaande posters er naar keken
Eensch...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:28 schreef Laysa het volgende:
Dat kurk gedoe was altijd laat op de avond...theo en thea was op de zondagochtend...ik keek zelfs tot het eind telekids...als iets goed is is het gewoon goed
Het was hilarisch. Ik kan me ook niet herinneren dat het voor kinderen bestemt was.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom ik er niet naar keek, maar het verklaart weer niet waarom bovenstaande posters er naar keken
Theo en Thea wel, Creatief met Kurk nietquote:Op woensdag 25 september 2013 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was hilarisch. Ik kan me ook niet herinneren dat het voor kinderen bestemt was.
quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik vraag me wel af of Fann in de overgang zit, zo ja dan hoop ik voor haar dat ze er snel weer uit is![]()
Jij hapt zo leuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ze vindt vast wel iemand anders om te stangen
Ach gut, en wat nu?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De pest is als ik hier weg blijf komt ze me in een ander topic zoeken
Ja makkelijk gezegd dan gedaan... maar ik doe mijn best.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef Laysa het volgende:
Laat lekker gaan Fann
Juist omdat je hapt houdt het niet op
Ze kan het niet laten.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:07 schreef Laysa het volgende:
Juist omdat je hapt houdt het niet op
Ik weet wel een goede training: Zet wat te koop in V&A.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:09 schreef Laysa het volgende:
Ik snap heus wel dat het kut is altijd dat gezeik
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede training: Zet wat te koop in V&A.
Nooit problemen mee gehad...quote:Op woensdag 25 september 2013 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik weet wel een goede training: Zet wat te koop in V&A.
Hier ookquote:Op woensdag 25 september 2013 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het zeiken is daar soms tot een kunst verheven.
Ik moet altijd wel lachen als mensen elkaar virtueel in de haren vliegen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Hier ook
Let it go, het is de bedoeling dat je hier voor je plezier post
Dat vond ik wel een grappige serie met Boy Bensbroek enzo.quote:
Oh ja dat klopt iddquote:Op woensdag 25 september 2013 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een grappige serie met Boy Bensbroek enzo.
Ik vaak ook wel, maar dit mag wmb wel een keertje stoppen.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen als mensen elkaar virtueel in de haren vliegen.
De laatste foto speciaal voor Fann toegevoegd.quote:
Je houdt het niet tegen APK, het is net water wat naar beneden stroomtquote:Op woensdag 25 september 2013 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vaak ook wel, maar dit mag wmb wel een keertje stoppen.
Escargots zijn die vegetarisch, vraag ik me nu ineens af?quote:Op donderdag 26 september 2013 00:55 schreef sacha het volgende:
Heb ik eindelijk slakken wifi krijg je dit
Nee, dat kan gewoon.quote:Op donderdag 26 september 2013 02:18 schreef breaky het volgende:
Kan ik me hier ergens aanmelden om officieel mee te kunnen doen aan de slowchat van 40+?
Ah dank U vriendelijk.quote:
Boy Bensdorp...quote:Op woensdag 25 september 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De laatste foto speciaal voor Fann toegevoegd.
"De krokettuh gebakkuh of gaan ze zo mee?"
Het huisje wel...quote:Op donderdag 26 september 2013 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Escargots zijn die vegetarisch, vraag ik me nu ineens af?
[ afbeelding ]
Bij mijn weten eten escargots inderdaad geen vlees.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Escargots zijn die vegetarisch, vraag ik me nu ineens af?
[ afbeelding ]
Wie, behalve de mens, eten nog meer escargots?quote:Op donderdag 26 september 2013 10:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij mijn weten eten escargots inderdaad geen vlees.
Er zat meestal een pleister in gebakkenquote:Op woensdag 25 september 2013 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De laatste foto speciaal voor Fann toegevoegd.
"De krokettuh gebakkuh of gaan ze zo mee?"
quote:Op donderdag 26 september 2013 15:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie, behalve de mens, eten nog meer escargots?
Ja ik eet allesquote:
Oh expeditie robinson strakjes weerquote:
Dat ben ik geloof ik een beetje ontgroeid, kan mij er niet meer voor opladenquote:Op donderdag 26 september 2013 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh expeditie robinson strakjes weer
Ik heb wat jaren overgeslagen. Maar deze is wel weer boeiend.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dat ben ik geloof ik een beetje ontgroeid, kan mij er niet meer voor opladen
Ik kijk het nooit meer, maar speel het nu met een paar mensen online voor het eert wat ook wel grappig is om te doen.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wat jaren overgeslagen. Maar deze is wel weer boeiend.
Online huh?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kijk het nooit meer, maar speel het nu met een paar mensen online voor het eert wat ook wel grappig is om te doen.
Heerlijke tv. En een beetje haat en nijdquote:Op donderdag 26 september 2013 18:14 schreef chufi het volgende:
Ik heb dat soort programma's nooit kunnen volgen ... Niet mn ding denk ik zo
Nog ff bijkomen iddquote:Op donderdag 26 september 2013 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Heerlijke tv. En een beetje haat en nijd![]()
Bijgekomen Sjoef. Het vliegt ook echt om he?
Ik hoop dat je het naar je zin heb gehad iig.quote:
Het is goed te doen online, ik weerwolf al jaren online, later is daar wie is de mol online bijgekomen en nu dus ER online. Niet op FOK, er zijn verschillende spellenfora daarvoor.quote:
Beter vermaakt dan andere jaren dus jaquote:Op donderdag 26 september 2013 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het naar je zin heb gehad iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |