Een oproltoetsenbord, handig joh!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar wat heb jij dan liggen? en waarom typt het voor geen meter?
Die heb ik wel in het blauw.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Een oproltoetsenbord, handig joh!
Alleen niet in blauw zoals deze:
[ afbeelding ]
Jah, da's een kutding, dat zie je zoquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Een oproltoetsenbord, handig joh!
Alleen niet in blauw zoals deze:
[ afbeelding ]
Vanwege kruimels aangeschaft, ik heb ook vaak het Fann probleem.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die heb ik wel in het blauw.![]()
En typt inderdaad voor geen meter. Doe mij maar een gewoon toetsenbord.
Ik heb hem in het zwart, als ik een blauwe afbeelding toendertijd had had ik hem ook nooit gekocht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah, da's een kutding, dat zie je zo
Niet doen, download de Swiftkey app en je hebt een prima toetsenbord op je scherm...quote:
Ik zocht een toetsenbord dat ik makkelijk kon meenemen met mijn laptop. Alleen typte mijn laptop beter dan dat toetsenbord. Dus gebruik ik dat toetsenbord niet meer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanwege kruimels aangeschaft, ik heb ook vaak het Fann probleem.
Maar liever de kruimels dan dat rare oprolding
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet doen, download de Swiftkey app en je hebt een prima toetsenbord op je scherm...
Zonde van het bierquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zocht een toetsenbord dat ik makkelijk kon meenemen met mijn laptop. Alleen typte mijn laptop beter dan dat toetsenbord. Dus gebruik ik dat toetsenbord niet meer.
En heb geen last van kruimels. Heb wel eens bier over mijn toetsenbord gegooid. Is ook geen aanrader.
En van het toetsenbord. Sindsdien bleven de toetsen plakken. Heb ik maar een ander toetsenbord gepakt.quote:
Als je dat nou eens op je eigen apparaat zou doen hebben we er geen last vanquote:
Waarom is dat toetsnbordje niks dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet doen, download de Swiftkey app en je hebt een prima toetsenbord op je scherm...
Oké gezellig avond nog dan!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je dat nou eens op je eigen apparaat zou doen hebben we er geen last van
He je zo'n toetsenbordje of juist niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Ikvindhetmaarkuttikkenopzontablet,heelvaakreageertdespatieniet
Nee, ik heb geen los toetsenbord, misschien is dat wel een optie. Ik ga eens ff kijken hoe duur die dingen zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
He je zo'n toetsenbordje of juist niet?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen los toetsenbord, misschien is dat wel een optie. Ik ga eens ff kijken hoe duur die dingen zijn.
Ik zie er hier al 1 voor ¤ 28,75.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ah een medeslachtoffer
kost zo rond de 8 tientjes, kan ook goedkoper zijn, misschien wel
6 ik mot nog effe googelen dus
Dat is je manke Fann. Je kan niet discussiėren . Het is altijd ja doei..ik ga de was op hangen. Wees dan een ventquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké gezellig avond nog dan!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie er hier al 1 voor ¤ 28,75.
http://www.ipad-toetsenbord.com
Het lijkt wel zeepquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:
Een tablet met een keyboard dock..... je zou bijna gewoon een laptop kopen
Dit is toch niet discuseren wat jij doet Sourcy, kom op nouquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is je manke Fann. Je kan niet discussiėren . Het is altijd ja doei..ik ga de was op hangen. Wees dan een vent
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je dat nou eens op je eigen apparaat zou doen hebben we er geen last van
Dat is best zwaar op je shoot na een uurtje ofzo hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:
Mijn laptop niet hoor.....quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is best zwaar op je shoot na een uurtje ofzo hooren dat ding wordt loeiheet
Ja, weliswaar met een iPad, maar dat ding wordt dus gewoon niet gebruikt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom is dat toetsnbordje niks dan?Heb jij er ervaring mee?
Dat is toch een telefoon?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep...
https://play.google.com/s(...)htype.swiftkey&hl=nl
Dat dus...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:
Ik wil ook liever een laptop, maar zo'n toetsenbord,kost dan toch wat minder.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:50 schreef Leandra het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is toch niet discuseren wat jij doet Sourcy, kom op nou
[..]
Ja misschien welquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, weliswaar met een iPad, maar dat ding wordt dus gewoon niet gebruikt.
Kan je net zo goed een laptop nemen...
Dan moet jij een nieuwe laptop, lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil ook liever een laptop, maar zo'n toetsenbord,kost dan toch wat minder.
Ik had namelijk een laptop, maar toen kon mijn zoon ineens instromen op de ICT-opleiding en had hij een laptop nodig, dus min laptop naar hem om te kijken of het beviel en de iPad van min man naar mij.
De laptop bevalt mijn zoon dus wel, maar de iPad mij niet
Zo dan...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is toch een telefoon?
Die gebruik ik wel voor op mijn Smartphone, maar is niet vergelijkbaar met een echt toetsenbord.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep...
https://play.google.com/s(...)htype.swiftkey&hl=nl
Ik kan er prima mee overweg, beter dan met het standaard Android keyboard...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gebruik ik wel voor op mijn Smartphone, maar is niet vergelijkbaar met een echt toetsenbord.
Ik vermeid teksten op mij telefoon. Maar dat zal de leeftijd wel zijn. Ik kantel dat ding welquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gebruik ik wel voor op mijn Smartphone, maar is niet vergelijkbaar met een echt toetsenbord.
Ik ga het doorgeven hierquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet jij een nieuwe laptop, lijkt me duidelijk
Ja zie je dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik het gezegd heb, dat komt het goedquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga het doorgeven hier![]()
Nou ja, eigenlijk vind ik het zelf nogal zonde dat ik dan een tablet en een laptop heb, aan de andere kant verdien ik dat natuurlijk wel
Ja dat vind ik ook, het toetsenbord van mijn Galaxy 3 vond ik zo beperkt werken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan er prima mee overweg, beter dan met het standaard Android keyboard...
Ieder z'n meug, gelukkig kan je het eerst gratis proberen...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef drakin het volgende:
Ik heb dat swiftkey er juist afgehaald, kan er echt niet mee werken.
Meid...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vermeid teksten op mij telefoon. Maar dat zal de leeftijd wel zijn. Ik kantel dat ding wel
Sjesusquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zie je dat bedoel ik...
Ik vind dat ding van jou nog zo gek niet om te proberen, die 3 tientjes ga ik ook niet dood aan,
als het niks is kan ik altijd nog een laptop kopen, maar ik vind dat ding best zwaar worden na een
tijdje en hij wordt heet dus dan he ik de vlam in mijn kruisis ook niet zo erg op zijn tijd, maar
een beetje lastig onder het Fokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |