AIVD ALL DAYquote:Op zondag 29 september 2013 13:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jij post het nu he bobbertje, en er was al iemand gearresteerd voor die zoektermen in Google, en tegenwoordig worden zelfs 16-jarige jongens stiekem opgepakt voor DDoS'en, dus ik zou maar oppassen
Verdorie, dat ik dat nog niet wist...Heel erg bedankt!quote:Op zondag 29 september 2013 13:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
AA's hebben een lagere voltage, 1,3v tegenover 3,7v voor je accu.
Met 18650 heb je dat probleem niet, die zijn 4,2v.
At first i was like.. But then i was like..quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Kilootje coca is binnen, envelop was woensdag verstuurd vanuit Engeland met ParcelForce (al is dat blijkbaar een mix van bedrijven), lekker snel
Jaquote:Op zondag 29 september 2013 16:06 schreef LookAtMe het volgende:
Zijn de prepaid creditcards die in de OP genoemd worden te gebruiken bij taobao?
mag het niet langer zijn?quote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Iemand91 het volgende:
Uitdaging; wie kan voor minder dan $2.51 een zeer korte netwerkkabel vinden van zo'n 1 feet, 25-30cm?![]()
Ik niet namelijk
Challenge accepted:quote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Iemand91 het volgende:
Uitdaging; wie kan voor minder dan $2.51 een zeer korte netwerkkabel vinden van zo'n 1 feet, 25-30cm?![]()
Ik niet namelijk
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item19dae6a568quote:Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
mag het niet langer zijn?
anders zijn er genoeg kabels van 1 meter te vinden voor ver onder die prijs? (0.99$)
Juist niet. Heb pas wat AV-spul lopen verschuiven en ik moet juist een 1.5-2 meter exemplaar vervangen door deze kortere. Apparatuur (Humax en Ouya) staan praktisch op een switch dus netwerk-kabel hoeft/moet maar enkele centimeters zijn; liefst dus zo'n 25-30cm.quote:Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef Downstar het volgende:
mag het niet langer zijn?
anders zijn er genoeg kabels van 1 meter te vinden voor ver onder die prijs? (0.99$)
quote:Op zondag 29 september 2013 23:04 schreef RobertNL het volgende:
Challenge accepted:
$2.49
Doe maar even een DM; heb er nog wel 1 voor je liggen
Mag je ook nog de exacte maat doorgeven (+-5CM)
Nee hoeft niet DM'en is nu geen optie meer; hij is al geknipt en voorzien van connectors.
Zoektermen hè? Had al 0.3M, 0.3 M, 0.25M, 1F, 1 F, 1 Feet enz. geprobeerd.quote:Op zondag 29 september 2013 23:05 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item19dae6a568
kut robert was me voor xD
0.3 UTP cable levert toch gewoon dit resultaat op
Ah zo, ja dan zijn kleine stukjes wel handig.quote:Op zondag 29 september 2013 23:22 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Juist niet. Heb pas wat AV-spul lopen verschuiven en ik moet juist een 1.5-2 meter exemplaar vervangen door deze kortere. Apparatuur (Humax en Ouya) staan praktisch op elkaar dus netwerk-kabel hoeft/moet maar enkele centimeters zijn; liefst dus zo'n 25-30cm.
Deze korte stukken zullen wel duurder zijn omdat ze minder grote afzetmarkt hebben.
[..]$0.03 verschil!
![]()
(En uit Zuid-Korea versus St. Helens UK. dus waarschijnlijk ook sneller binnen; Royal Mail
)
Bedankt voor het (korte) aanbod, eigenlijk moeten wij ook maar 'ns een rol kopen en wat connectors en krimptang. Gebeurd niet vaak dat we het nodig hebben maar het is altijd zo lang wachten als je het juist wél weer nodig hebt. Uiteindelijk nog goedkoper ook.
Hoe kreeg je dat in godsnaam voor elkaar?quote:Op zondag 29 september 2013 16:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
OMG OMG
net een Cubot GT99 besteld voor ¤88.22
oh wacht dit moet zeker in het chinese smartphones topic
Tmart.com --> 20$ korting coupon (en AU versie van de telefoon)quote:Op zondag 29 september 2013 23:44 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat in godsnaam voor elkaar?
¤49.95quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:30 schreef Iemand91 het volgende:
Weer een tip; in China zijn ze soms iets goedkoper te halen; maar toch is dit erg scherp geprijsd (bijvoorbeeld goedkoper dan de bekende repeater van BIC.)
De Maxxter ACT-WNP-RP-002-W van ¤18.95 vanaf morgen voor ¤12.95 bij de Action.
Misschien nog wel iets voor hier...
Wat is AU versie? Australische versie?quote:Op zondag 29 september 2013 23:47 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tmart.com --> 20$ korting coupon (en AU versie van de telefoon)
als alleen de naad jou opvalt als zijnde niet echt, dan vraag ik me echt af wat jij achter je dropt xD!quote:Op maandag 30 september 2013 10:25 schreef Deezertje het volgende:
zo realistisch is deze drol niet voor 90 cent (zie de naad):
[ afbeelding ]
Wat wil je ermee doen? Heb nog nooit iemand dat zien dragen met Carnaval muv de Prins en Prinses. Lekker verwarrend :pquote:Op maandag 30 september 2013 12:40 schreef PimBorne het volgende:
Ik was laatst even tussen de Chinese sites aan het zoeken voor leuke dingen voor de carnaval en kwam het volgende tegen bij Alibaba
[ afbeelding ]
Link
Nou heb ik zelf totaal geen ervaring met Alibaba en eigenlijk wil ik er ook maar 1 bestellen. Heb dus op Aliexpress gezocht, maar daar kan ik niets vinden wat er op lijkt. Zijn jullie toevallig eens zoiets soortgelijks tegengekomen ?
Ben benieuwd naar de kwaliteit, wellicht voor een toekomstige prins van onze vereniging ;-)quote:Op maandag 30 september 2013 14:23 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen? Heb nog nooit iemand dat zien dragen met Carnaval muv de Prins en Prinses. Lekker verwarrend :p
Ik heb hem ook nog gekocht.quote:Op maandag 30 september 2013 10:23 schreef Deezertje het volgende:
http://www.china-gadgets.de/
teveel gadgets hier
zit er serieus aan te denken om te kopen:
[ afbeelding ] 95 eurocent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |