Buiten het insectenboek.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
Zou erik de afgelopen jaren wel buiten Amsterdam zijn geweest?
Het is een gekke wereld hè?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:56 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is de omgekeerde wereld. Een PvdA-er die eerste klas en een VVD-er die tweede klas reist.
Probleem met de auto is dat je niet naast wildvreemden zit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
In een auto kun je de telefoon ook opladen.
In de trein stop je je oplader in een wildvreemde?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef waht het volgende:
[..]
Probleem met de auto is dat je niet naast wildvreemden zit.
Ik ga m'n oplader geen aids geven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de trein stop je je oplader in een wildvreemde?
Ik zou een OV-jaarkaart ook niet heel verkeerd vinden. Als het puur woon-werkverkeer wasquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef Alweerz het volgende:
Sowieso de meeste mensen in eerste klas zijn gewoon werknemers die met de trein moeten en het autogebruik niet van de baas krijgen maar het treingebruik wel.
Denk ik.
Ben veel in Rotterdam.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:56 schreef von_Preussen het volgende:
Zou erik de afgelopen jaren wel buiten Amsterdam zijn geweest?
Alleen is het zonde van de extra reistijd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou een OV-jaarkaart ook niet heel verkeerd vinden. Als het puur woon-werkverkeer was.
Dit moet haast door Halbe zelf geschreven zijn. Ik stopte bij de tweede zin met lezenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een gekke wereld hè?
Ben jij al los gegaan op http://www.vvd.nl/blog/211/miljoenennota-onze-keuzes - telegraaf.nl is er niets bij
Hangt af van de woonplaats.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen is het zonde van de extra reistijd.
"Gewoon werknemers"quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef Alweerz het volgende:
Sowieso de meeste mensen in eerste klas zijn gewoon werknemers die met de trein moeten en het autogebruik niet van de baas krijgen maar het treingebruik wel.
Denk ik.
Nee, klopt. Ik vind trein reizen sowieso wel relax. Soms druk, maar ach.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou een OV-jaarkaart ook niet heel verkeerd vinden. Als het puur woon-werkverkeer was.
Als je voor- en navervoer nodig hebt is het qua tijd zelden lonend om afstanden per OV af te leggen.quote:
Dat klopt, maar het is wel een premisse.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je voor- en navervoer nodig hebt is het qua tijd zelden lonend om afstanden per OV af te leggen.
Het aantal kantoren in de buurt van stations is, gezien op het totaal, natuurlijk redelijk beperkt. Laat staan als je voor opdrachtgevers regelmatig van werkplek wisselt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is wel een premisse.
Kantoren in de buurt van stations tackelen het navervoer al.
Eens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het aantal kantoren in de buurt van stations is, gezien op het totaal, natuurlijk redelijk beperkt. Laat staan als je voor opdrachtgevers regelmatig van werkplek wisselt.
Het is 'relaxt'. 'Relax' is de eerste persoon enkelvoud van het werkwoord 'relaxen'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:02 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik vind trein reizen sowieso wel relax. Soms druk, maar ach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |