Ja luister eens, waar jij aan trekt dat post je maar in SEX.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Trekt dat niet veel bandbreedte en batterij?
Het heerstquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tegen de latente verkoudheid die ik onder de leden heb.
Dat bedoel ik. De tweede is gecancelled, maar The Americans gaat in 2014 verder.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
The Americans en die serie met die Amerikaanse onderzeeër waren erg fijne tips van jou.
Op kantoor was een uitbraak waar ik mij niet aan kon onttrekken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het heerst.
Gelukkig nog niet geveld.
wat?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Trekt dat niet veel bandbreedte en batterij?
Veel dataverkeer en stroom uit je batterijtje dombo.quote:
Jij bent dan ook oostelijk genoeg voor het H5N1-virus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op kantoor was een uitbraak waar ik mij niet aan kon onttrekken.
Wifi in de trein en een oplader in je tas?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Veel dataverkeer en stroom uit je batterijtje dombo.
Sinds wanneer heeft een trein een stopcontact?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wifi in de trein en een oplader in je tas?
Mwah, het is pakweg 30 kilometer tot de Zuidas.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij bent dan ook oostelijk genoeg voor het H5N1-virus.
Nooit eersteklas geredenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een trein een stopcontact?
Survivors vind ik ook een erg goede serie. Over hoe een samenleving zich ontwikkelt nadat 99% van de bevolking is bezweken aan een virus.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het heerst.
Gelukkig nog niet geveld.
Zwaai zwaaiquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, het is pakweg 30 kilometer tot de Zuidas.
Dataverkeer? Daar doel ik op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Veel dataverkeer en stroom uit je batterijtje dombo.
De afgelopen jaren niet.quote:
Je reist nooit eerste klas merk ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een trein een stopcontact?
Erg onrealistisch script wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Survivors vind ik ook een erg goede serie. Over hoe een samenleving zich ontwikkelt nadat 99% van de bevolking is bezweken aan een virus.
Ook op Netflix, du_ke!
In veel IC's zitten nu stopcontacten.quote:
Waarom als je studentenov hebt?quote:
Dat is de omgekeerde wereld. Een PvdA-er die eerste klas en een VVD-er die tweede klas reist.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Je reist nooit eerste klas merk ik.
In de dubbeldekkers nog nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In veel IC's zitten nu stopcontacten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |