Tsja, ik weet al hoe dit gaat. In goede tijden zal er niet meer in worden gestoken dan nu. Als er nou eens bezuinigt wordt op PowNed en TROS vind ik het best (druppel op de gloeiende plaat, ik weet het), maar dat zou tegen het principe van de PO ingaan. Bezuinigingen die aankomen bij omroepen als VPRO zou ik gewoon ontzettend jammer vinden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, ook bij de PO is het recessie. Eerlijk delen hé.
Ik niet. En nu?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tsja, ik weet al hoe dit gaat. In goede tijden zal er niet meer in worden gestoken dan nu. Als er nou eens bezuinigtd wordt op PowNed en TROS vind ik het best (druppel op de gloeiende plaat, ik weet het), maar dat zou tegen het principe van de PO ingaan. Bezuinigingen die aankomen bij omroepen als VPRO zou ik gewoon ontzettend jammer vinden.
Ga je de halve avond argumenten van robin moeten aanhoren waarom het jou wel zou moeten boeien.quote:
Ach, Robin komt met een subjectief argument aan. Ik constateer dat de centjes op zijn en dus het mes erin moet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ga je de halve avond argumenten van robin moeten aanhoren waarom het jou wel zou moeten boeien.
Nee joh, jij maakt er blijkbaar een probleem van. Er is niets mis mee, ieder zo z'n ding.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij hebt er blijkbaar een groter probleem mee dan ik.
Hij mocht toch al blijven?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef waht het volgende:
http://petities.nl/petitie/mauro-moet-blijven--2
Teken de petitie mensen!!
Oh, waaruit blijkt dat dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:30 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Nee joh, jij maakt er blijkbaar een probleem van. Er is niets mis mee, ieder zo z'n ding.
Ik welquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://petities.nl/petitie/van-ghentkazerne-moet-blijven
Heb jij dit al getekend robin?
Het mes moet in het personeel?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, Robin komt met een subjectief argument aan. Ik constateer dat de centjes op zijn en dus het mes erin moet.
quote:http://petities.nl/petiti(...)laatsen-in-nederland
Deze petitie is bedoeld om nieuwe Woonwagenstandplaatsen te laten bouwen in de gemeenten in Nederland en zo het uitsterfbeleid (uitsterfconstructie) tegen te gaan!
Dat kan jij helemaal niet herkennen. Je hebt alleen maar een grote mond voor de rest niets.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uit het feit dat jij zo emotioneel betrokken raakt.
Klep dicht vadertje, jij zit helemaal onder de plak.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet herkennen. Je hebt alleen maar een grote mond voor de rest niets.
En daarmee het (nu nog) fatsoenlijke medialandschap uithollen? Die 100 miljoen is niet eens zo'n grote oplevering voor de schatkist. De echte hervormingen die de zorgkosten binnen de perken moeten houden blijven nu uit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, Robin komt met een subjectief argument aan. Ik constateer dat de centjes op zijn en dus het mes erin moet.
Die domain is al geclaimed door een NWS'er.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hadden het onderbuik.nl moeten noemen.
Gaan we hem geen Coolio meer noemen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, in die gedaante is ie nauwelijks knuffelbaar.
Waarom moet Nederland 3 publieke netten hebben terwijl Duitsland er slechts 2 heeft?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En daarmee het (nu nog) fatsoenlijke medialandschap uithollen? Die 100 miljoen is niet eens zo'n grote oplevering voor de schatkist. De echte hervormingen die de zorgkosten binnen de perken moeten houden blijven nu uit.
En die wil het niet verkopen: www.onderbuik.nlquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die domain is al geclaimed door een NWS'er.
Ik zal hem niet missen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef GSbrder het volgende:
Ik verwacht dat Tem zo weg gaat naar een andere SC. Zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |