Dat is meestal met moppen.quote:
ditquote:
Ok, dan heb ik dat gemist net.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:11 schreef BlueMage het volgende:
Hij heeft alles gejat en geeft dat ook toe.
Maar dat verstaat niemand.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef BlueMage het volgende:
Dit is gewoon wat ze in Limburg met carnaval ook doen met de "buutrede".
Oh ja en in Duitsland hebben ze ook zoiets.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef BlueMage het volgende:
Dit is gewoon wat ze in Limburg met carnaval ook doen met de "buutrede".
Andre van Duijn is er groot mee geworden (al betaalde hij vaak wel voor zijn grappen).quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:11 schreef BlueMage het volgende:
Hij heeft alles gejat en geeft dat ook toe.
Met van die toeters achter elke grapquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja en in Duitsland hebben ze ook zoiets.
Ja, precies, Limburg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja en in Duitsland hebben ze ook zoiets.
Ja idd dat is met carnaval wel vaker, beetje gedwongen lachen, dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:13 schreef Rickario het volgende:
[..]
Met van die toeters achter elke grap
zodat iedereen weet wanneer er gelachen moet worden
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
Heel Rotjeknor lijkt te blijven steken in de jaren 30.
Lijkt mij sterk na dat bombardement.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
Er wordt flink gebouwdquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
Toen was de binnenstad nog mooi.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
Dat is de krachtquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben je na een half uur super melig.
Fles wijn in de mik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben je na een half uur super melig.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk na dat bombardement.
quote:
Maar de menselijke nostalgie dan. Zie een serie als Toen was geluk... Dit personage, Jules Deelder en dat vage bandje Kiks of zo....quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Toen was de binnenstad nog mooi.
Tja, Rotterdam is moderner en internationaler op cultureel gebied dan welke stad dan ook in Nederland.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar de menselijke nostalgie dan. Zie een serie als Toen was geluk... Dit personage, Jules Deelder en dat vage bandje Kiks of zo....
Mee eens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja, Rotterdam is moderner en internationaler op cultureel gebied dan welke stad dan ook in Nederland.
Dus ik snap je stelling niet zo.
Cultuurhoofdstad is Leeuwarden geworden en Brainport was modernste stukje Nederland... Beide nog niet in de buurt van die roetstad....quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja, Rotterdam is moderner en internationaler op cultureel gebied dan welke stad dan ook in Nederland.
Dus ik snap je stelling niet zo.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Cultuurhoofdstad is Leeuwarden geworden en Brainport was modernste stukje Nederland... Beide nog niet in de buurt van die roetstad....
Lekker relevant ditquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Cultuurhoofdstad is Leeuwarden geworden en Brainport was modernste stukje Nederland... Beide nog niet in de buurt van die roetstad....
Goede argumenten man.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit denk ik.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Prem opeens te zoeken bij de Westergasfabriek?
Matthijs dadelijk weer doen alsof hij ze kentquote:Op woensdag 25 september 2013 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Editors
Legendarische topshow
Ja. Denk dat 4/5 van de posters hier ze wel kent.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Matthijs dadelijk weer doen alsof hij ze kent
40 van de 45.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Denk dat 4/5 van de posters hier ze wel kent.
Sorry voor mijn foutieve verwoordingquote:
Echt.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
WatIk had hem nog niet gezien, of is dit nep?
Nee is de nieuwe Hakreclame.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:29 schreef Karina het volgende:
WatIk had hem nog niet gezien, of is dit nep?
Claudia als tafelgast, waarom?quote:
Een tafelgast, waarom?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Claudia als tafelgast, waarom?
Mulder als tafelgast, waarom?
Sylvana als tafelgast, waarom?
Hij heeft haar opgegeten.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Hey een nieuw gezicht. Is Sheila Biafra geplet door die dikke?
Die faalde de hele dag.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:35 schreef marcodej het volgende:
De voorzitter faalde hier behoorlijk btw.
Arie nam haar rol over.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:35 schreef marcodej het volgende:
Ja waar was dat mens? Of wachtte ze op haar souffleur?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:35 schreef marcodej het volgende:
En haar coach in de coulissen.quote:
Met haar razende spleet.quote:
Gerdi = bazinquote:Op woensdag 25 september 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Gerrie met d'r gare spleetje, Stadskanoal.
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Gerrie met d'r gare spleetje, Stadskanoal.
Teveel wollige dingen door laten gaan ed.quote:
Niet echt, hij stemde SP.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:39 schreef Confetti het volgende:
Hij gaat weer SP bashen. Hoe voorspelbaar.
konijnquote:Op woensdag 25 september 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Prem heeft een hoofd.
Zo. Dat is eruit
Ik ben een stralende zon, maar niet van Prem.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer, ik dacht bijna dat je vrolijk was.
Nou straks nog campingpowned he?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan kan jouw avond niet meer stuk.
Opgepakt wegens extreem links gedachtegoed.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Waar is eigenlijk Felix Rottenberg heen? Niet dat ik hem mis overigens.
Niet uit geweest.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
Dit hemd had ie vorige keer ook aan.
Misschien kan jij hem even bij Frenk opplakken, dan is het beeld compleet.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft de snor van Valerio ook een mening?
Alles zit wel snor.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft de snor van Valerio ook een mening?
over Ali B gesproken, komt hij nog wel eens in dwdd voor ?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is een grap van Ali B niveau, gefeliciteerd.
Als de kijkcijfers te laag worden komt het geheime wapen van Nederland 3 uit de kast.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef Wire het volgende:
[..]
over Ali B gesproken, komt hij nog wel eens in dwdd voor ?
Leuke woordspeling in dit verband.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de kijkcijfers te laag worden komt het geheime wapen van Nederland 3 uit de kast.
Dat is zeg maar echt wel mijn ding.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuke woordspeling in dit verband.
Pieter Derks?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als de kijkcijfers te laag worden komt het geheime wapen van Nederland 3 uit de kast.
@paulien_vermeer.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zeg maar echt wel mijn ding.
Dat weet niemand.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:53 schreef Tem het volgende:
Jammer, want nu komt hij niet in de hemel.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kontneuken is niet christelijk.
Vind het altijd zo raar dat strenggelovige mensen zo weinig bedenken dat de bijbel wel door mensen geschreven is en die maken fouten.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:53 schreef Slobeend het volgende:
Je komt helemaal niet met het geloof in de knoei. Je komt met de kerk in de knoei
Priesters zeggen wederzijds.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kontneuken is niet christelijk.
Katholieken en homoseksuelen gaan dan ook hand in hand.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het altijd zo raar dat strenggelovige mensen zo weinig bedenken dat de bijbel wel door mensen geschreven is en die maken fouten.
Heb op een katholieke basisschool gezeten, maar als ik zou geloven zou ik niet tegen homoseksualiteit zijn.
1 woord: Antoine Bodar.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Katholieken en homoseksuelen gaan dan ook hand in hand.
Wederzijds kontneuken lijkt mij ook best een anatomische uitdaging.quote:
Leer lezen man.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kom op man, dat gehersenspoel in zulke kerken over homo's etc., dat kan toch niet meer.
Wat is dit nu weer?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Bij Bono moet ik altijd aan een dikke drol denken.
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Goh, hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou komen?
Dat hele programma is nep.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat moet haast wel geacteerd zijn...
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Niet echt mijn smaak die Editors.
Sorry Mexicano
Je moet het eerste album luisteren. Die is wel goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Niet echt mijn smaak die Editors.
Sorry Mexicano
OK ga ik proberen. Ik ken ze wel van naam, maar ik vergeet altijd welke nummers van wie zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet het eerste album luisteren. Die is wel goed.
Nee hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Je schaamt je toch kapot als programmaatje dat je die band laat komen voor een minuutje?
Eens.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Je schaamt je toch kapot als programmaatje dat je die band laat komen voor een minuutje?
Ze zullen wel genoeg geld krijgen voor dat minuutje.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Je moet toch wat voor wat aandacht voor je bandje.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Ze dwingend e band toch nietquote:Op woensdag 25 september 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Kijkt toch niemand naar.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/300716
En reclame natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zullen wel genoeg geld krijgen voor dat minuutje.
The back room.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ga ik proberen. Ik ken ze wel van naam, maar ik vergeet altijd welke nummers van wie zijn.
oh hoe heet dat album? Misschien wel handig om te weten
Het programma niet. Je moet je wel afvragen of een band zich niet moet schamen om zich voor zo'n publiciteitsstunt te lenen.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Wel? Makkelijkere reclame bestaat er bijna niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar betaal je de benzine niet van.
Wel als er daardoor meer albums worden verkocht EN wat denk je dat een reclamespotje kost? Nu niks.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar betaal je de benzine niet van.
Dat is achteraf.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel als er daardoor meer albums worden verkocht EN wat denk je dat een reclamespotje kost? Nu niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |