Dat is meestal met moppen.quote:
ditquote:
Ok, dan heb ik dat gemist net.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:11 schreef BlueMage het volgende:
Hij heeft alles gejat en geeft dat ook toe.
Maar dat verstaat niemand.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef BlueMage het volgende:
Dit is gewoon wat ze in Limburg met carnaval ook doen met de "buutrede".
Oh ja en in Duitsland hebben ze ook zoiets.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef BlueMage het volgende:
Dit is gewoon wat ze in Limburg met carnaval ook doen met de "buutrede".
Andre van Duijn is er groot mee geworden (al betaalde hij vaak wel voor zijn grappen).quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:11 schreef BlueMage het volgende:
Hij heeft alles gejat en geeft dat ook toe.
Met van die toeters achter elke grapquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja en in Duitsland hebben ze ook zoiets.
Ja, precies, Limburg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja en in Duitsland hebben ze ook zoiets.
Ja idd dat is met carnaval wel vaker, beetje gedwongen lachen, dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:13 schreef Rickario het volgende:
[..]
Met van die toeters achter elke grap
zodat iedereen weet wanneer er gelachen moet worden
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
Heel Rotjeknor lijkt te blijven steken in de jaren 30.
Lijkt mij sterk na dat bombardement.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
Er wordt flink gebouwdquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
Toen was de binnenstad nog mooi.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef waxmask het volgende:
Dat is de krachtquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben je na een half uur super melig.
Fles wijn in de mik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Volgens mij ben je na een half uur super melig.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk na dat bombardement.
quote:
Maar de menselijke nostalgie dan. Zie een serie als Toen was geluk... Dit personage, Jules Deelder en dat vage bandje Kiks of zo....quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Toen was de binnenstad nog mooi.
Tja, Rotterdam is moderner en internationaler op cultureel gebied dan welke stad dan ook in Nederland.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar de menselijke nostalgie dan. Zie een serie als Toen was geluk... Dit personage, Jules Deelder en dat vage bandje Kiks of zo....
Mee eens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja, Rotterdam is moderner en internationaler op cultureel gebied dan welke stad dan ook in Nederland.
Dus ik snap je stelling niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |