Een fiets heeft voor mij niet echt heel veel prioriteit, het is wel fijn een fiets te hebben. Maar heb het geld voor een nieuwe er niet voor(over)quote:
Wat. Een. Diss.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:49 schreef BlueNumber het volgende:
Matched goed bij je rijbewijs, je gezonde gewicht en je ruggegraat.
Die heb je ook allemaal niet.
Klaag dan niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:51 schreef Braddie het volgende:
Een fiets heeft voor mij niet echt heel veel prioriteit, het is wel fijn een fiets te hebben. Maar heb het geld voor een nieuwe er niet voor(over)
Zo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:49 schreef BlueNumber het volgende:
Matched goed bij je rijbewijs, je gezonde gewicht en je ruggegraat.
Die heb je ook allemaal niet.
Het niet hebben van een fiets is niet handig als ik nog geen rijbewijs heb nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
lijkt me niet handig als je geen rijbewijs hebt.
Dan ga je verdomme lopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een fiets heeft voor mij niet echt heel veel prioriteit, het is wel fijn een fiets te hebben. Maar heb het geld voor een nieuwe er niet voor(over)
Ja man, lekker naar Baarn lopen. 9 Kilometer heen, en 9 kilometer terugquote:
Koop een gejatte fiets op marktplaats, daar kun jij onmogelijk morele bezwaren tegen hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het niet hebben van een fiets is niet handig als ik nog geen rijbewijs heb nee.
Maar ik vind het nutteloos om een nieuwe fiets te kopen.. ik kom nooit buiten Hilversum eigenlijk. (En als ik al buiten Hilversum kom is het met het OV)
dat is 1,5 uur heen en 1,5 uur terug, dat moet te doen zijn als je echt wiltquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja man, lekker naar Baarn lopen. 9 Kilometer heen, en 9 kilometer terug
Ik wens je succes iig.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dan ga je verdomme lopen marcheren.
3 uur lopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:54 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
dat is 1,5 uur heen en 1,5 uur terug, dat moet te doen zijn als je echt wilt
Geen 18km kunnen lopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wens je succes iig.
Fixedquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:54 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
dat is 35 minuten heen en 35 minuten terug, dat moet te doen zijn als je echt wilt
Het is maar hoe graag je het wil. Waar een wil is, is een weg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
3 uur lopenGoedemorgen, ik ben geen atleet
Wat wil je liever zijn? Een atleet of een dikzak? Oprechte vraag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wil het niet, dan ben ik weg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:56 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Het is maar hoe graag je het wil. Waar een wil is, is een weg.
Een dikke atleetquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat wil je liever zijn? Een atleet of een dikzak?
Ja vast, dat was de reden dat ze stuk gingenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:47 schreef Braddie het volgende:
(ik heb al meerdere fietsen gesloopt doordat ik teveel kracht zet als ik trap...)
Daarom is het ook drie uur lopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
dus als je straks je rijbewijs hebt ga je alles met de auto doen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het niet hebben van een fiets is niet handig als ik nog geen rijbewijs heb nee.
Maar ik vind het nutteloos om een nieuwe fiets te kopen.. ik kom nooit buiten Hilversum eigenlijk. (En als ik al buiten Hilversum kom is het met het OV)
Prima afstand!quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wens je succes iig.
Daar kwam ik vandaag dus achterquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
Prima afstand!
En Baarn heeft ook een station
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja vast, dat was de reden dat ze stuk gingen.
Dat jij geen atleet bent hebben wij al eerder kunnen constateren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lijkt me wel slim voor hem om eerst wandelschoenen te kopen, anders loopt hij al zijn gewrichten de vernieling in.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:02 schreef o.us2.0 het volgende:
Eerst lopen zeiken dat hij wilt afvallen, gaat die een beetje blij doen als er wordt geadviseerd te lopen
Ligt aan de kracht in m`n benen, niet aan m`n overgewicht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:00 schreef Angel-Joy het volgende:
Te veel kracht zet?
Nee Braddie, het ligt aan jouw overgewicht
Ik denk dat levitatie geschikter is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Lijkt me wel slim voor hem om eerst wandelschoenen te kopen, anders loopt hij al zijn gewrichten de vernieling in.
dat moet je een fiets zonder versnellingen kopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ligt aan de kracht in m`n benen, niet aan m`n overgewicht.
De gemiddelde overgewicht is gebouwd om tot rond de 140-150 kilo aan te kunnen, dat weeg ik niet, en als ik een sprintje trek op een fiets, en ik zet veel kracht met m`n benen en ik hoor *Krak* En vervolgens komt de fiets tot stilstand en is er geen beweging meer in te krijgen. Is dat niet m`n overgewicht.
Grapjas, alsof jij sprintjes kan trekkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
De gemiddelde overgewicht is gebouwd om tot rond de 140-150 kilo aan te kunnen, dat weeg ik niet, en als ik een sprintje trek op een fiets, en ik zet veel kracht met m`n benen en ik hoor *Krak* En vervolgens komt de fiets tot stilstand en is er geen beweging meer in te krijgen. Is dat niet m`n overgewicht.
Is een bakfiets misschien iets voor jou?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Totale kracht op de pedalen = gewicht + kracht die je zelf zet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:06 schreef chroestjov het volgende:
Hoe gaat het trouwens met afvallen?
Waarom gelijk zo negatief?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:08 schreef M0cr1nat0r het volgende:
TS is een dik varken, opgelost slotje.
Inderdaad. In plaats van te kankeren dat hij niets doet aan het afvallen zouden ze ook een liposuctie of een maagverkleining kunnen adviseren aan de jongen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:11 schreef soufyan1223 het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo negatief?
Het kan ook gewoon liggen aan de versnellingen. een bakfiets of een ouderwetse fiets zou dan wel kunnen gaan.
Hehehe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:10 schreef Fascination het volgende:
Braddie moet gewoon een troll zijn. Dit topic zit ook weer vol achterlijk.
Ik hoop het echt voor hem.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:10 schreef Fascination het volgende:
Braddie moet gewoon een troll zijn. Dit topic zit ook weer vol achterlijk.
Dat zal de ketting wel zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij bent zeker nieuw hier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:11 schreef soufyan1223 het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo negatief?
Het kan ook gewoon liggen aan de versnellingen. een bakfiets of een ouderwetse fiets zou dan wel kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapjas, alsof jij sprintjes kan trekken
Kracht in jouw benen? Nee gewoon jouw gewicht in combinatie met een pauper fiets denk ik.
Dan is het een combinatie van.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:06 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Totale kracht op de pedalen = gewicht + kracht die je zelf zet.
Oftewel, de zwaartekracht is de belangrijkste component. Of denk jij meer kracht te zetten dan de doorsnee wielrenner?
Je hebt weer een sportschoolabonnement ja?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Braddie het volgende:
[..]Er zit écht wel kracht in m`n benen, keertje bij Basic Fit leg press doen?
Luister eens, ik ga niet naar een pauper sportschool zoals basic fit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Braddie het volgende:
Kwam jij maar eens in een sportschool.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Braddie het volgende:
Leg pressquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Braddie het volgende:
Klopt, maar dat is 3 euro voor een retourtje, en ik kost me 12 euro per maand (even er vanuitgaand dat ik 1x per week ga)quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:05 schreef blondetrien het volgende:
Maar als je met het openbaar vervoer gaat ben je toch ook geld kwijt.Dan is een fiets, of desnoods lopend als je wat tijd hebt, veel leuker.
"Luister eens"quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Luister eens, ik ga niet naar een pauper sportschool zoals basic fit.
Maar heb je je al ingeschreven bij de sportschool?
En je had paar weken geleden gewoon naar de sportschool van Hugh moeten gaan, maar toen negeerde je ons.
Niks leg press; squatten nigger!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Braddie het volgende:
180kg doe ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Leg pressSimpelste van het simpelste doe ik 180kg. Nu jij weer.
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:19 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Niks leg press; squatten nigger!
Ditquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Loopt ie te zeiken dat ie geen fiets heeft, maar er ook geen behoefte aan heeft, dan koop je er een of je steelt hem oetlul.
Maar ga dan niet hier zeiken.
BADASSquote:
Tja, als ik een kiezel in zee gooi en tegelijkertijd is er een aardbeving van 9.0 op de schaal van Richter, dan zou je de tsunami ook kunnen verklaren aan een combinatie van factoren.quote:
Dit!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Loopt ie te zeiken dat ie geen fiets heeft, maar er ook geen behoefte aan heeft, dan koop je er een of je steelt hem oetlul.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
BADASS
Je wilt het gewoon niet lezen. Pussy.
Geloof er geen reet van dat je 110 aan kan, film het en post het op fok.
De legg press bij mij in de sportschool gaat maar tot 150. Daar heb je dus echt geen reet aan!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
BADASS
Je wilt het gewoon niet lezen. Pussy.
Geloof er geen reet van dat je 110 aan kan, film het en post het op fok.
Oh ja, niet alleen maar een keer hea.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zal ik doen
Ik ga A.S vrijdag weer naar de sportschool, dan zal ik er een filmpje van maken.
Ik heb zat kracht in me zitten, en ik hoef me niet te bewijzen, maar ok. Omdat jij het bent.
Ik doe 3 setjes van 10.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, niet alleen maar een keer hea.
Want dat kan ik zelfs
au contrairequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe 3 setjes van 10.
Maar natuurlijk staat overgewicht gelijk aan het niet hebben van kracht/spieren
Oke kan niet wachten op jouw filmpje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe 3 setjes van 10.
Hij heeft geen fietsquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke kan niet wachten op jouw filmpje.
Al is vrijdag nog best ver weg.
Waarom ga je morgen/overmorgen niet trainen?
Omdat ik het druk heb.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke kan niet wachten op jouw filmpje.
Al is vrijdag nog best ver weg.
Waarom ga je morgen/overmorgen niet trainen?
Ok.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:29 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar je hebt helemaal geen werk.
Gewoon 3x15 doen bij de basale apparaatoefeningen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe 3 setjes van 10.
wat? Hoeveel fietsen sloopt een wielrenner dan wel nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:47 schreef Braddie het volgende:
TS heeft geen fiets.
Vind het nutteloos om er een te kopen aangezien ik weet dat fietsen het bij mij nooit heel erg lang volhouden (ik heb al meerdere fietsen gesloopt doordat ik teveel kracht zet als ik trap...)
Anyways, TS wilde vandaag naar een meid in Baarn fietsen, dus ik leen een fiets van een kennis doe de navigatie aan op de telefoon, en ik fiets er naar toe.
Ben ik op 4,nogwat kilometer van de 9, word ik gebeld "Ja, TS die en die zitten hier, en ik heb mijn fiets weer nodig"
Nou is dus de klacht:
Ik moet terwijl ik al op de helft ben hals over kop terug fietsen omdat ik word gebeld dat de fiets terug moet.
Ho ho! Hij duwt wel 110 kg met de leg press hèquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:30 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
wat? Hoeveel fietsen sloopt een wielrenner dan wel niet
En dit topic bijhouden. Braddie-topics bijhouden daar heb je een dagtaak aan, aangezien het standaard een 300-poster wordt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:27 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gitaar spelen en joeptoepfilmpjes opnemen.
Als dat zo is duw ik wel 800 kg weg man man man Braddie de 110 kg wel druktquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:33 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ho ho! Hij duwt wel 110 kg met de leg press hè
Filmpje graag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:34 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Als dat zo is duw ik wel 800 kg weg man man man Braddie de 110 kg wel drukt
[ afbeelding ]
Nou ik ben een wielrenner, en heb nog nooit een fiets gesloopt door dat ik teveel kracht zette.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:30 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
wat? Hoeveel fietsen sloopt een wielrenner dan wel niet
Dat bedoel ik zoals gewoonlijk weer een verzonnen Braddie topic.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:35 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Nou ik ben een wielrenner, en heb nog nooit een fiets gesloopt door dat ik teveel kracht zette.
Je hebt hier zelf enorm vaak gezegd dat je 1 dag in de week enkele uren vrijwilligerswerk doet.quote:
Er kan veel veranderen in 2 weken dat ik hier niet ben hequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je hebt hier zelf enorm vaak gezegd dat je 1 dag in de week enkele uren vrijwilligerswerk doet.
wat is er allemaal veranderd dan, dit klinkt interessant.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er kan veel veranderen in 2 weken dat ik hier niet ben he
Op zoek naar werk etc etc
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er kan veel veranderen in 2 weken dat ik hier niet ben he
Op zoek naar werk etc etc
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wat is er allemaal veranderd dan, dit klinkt interessant.
Dat was al duidelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij zijn rijbewijs heeft zal dat goed kunnen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:02 schreef BlueNumber het volgende:
Overigens, je wilt geen fiets kopen, maar straks als je je rijbewijs hebt (~2019) met de auto?
Jij denkt dat een auto op water rijdt?
Geen wonder dat je je rijbewijs nog niet hebt, je kan nog niet eens normaal fietsenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
wtf.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:43 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat hij zijn rijbewijs heeft zal dat goed kunnen.
Dit niveau is dus elk Braddietopicquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
BWHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:47 schreef Braddie het volgende:
TS heeft geen fiets.
Vind het nutteloos om er een te kopen aangezien ik weet dat fietsen het bij mij nooit heel erg lang volhouden (ik heb al meerdere fietsen gesloopt doordat ik teveel kracht zet als ik trap...)
hij is niet dik denk ik. gewoon wat rondachtig.quote:
late dat duidelijk zijnquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:55 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb geen sterrekijker. Maar sterren boeien me geen flikker.
Klacht: geen sterrenkijker hebben
de fiets gaat ook kapot door zijn gewicht, niet door zijn kracht. heb je het nog steeds niet door?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
late dat duidelijk zijn
dus met die hamburgerbenen trap je nog geen 3 watt, gaat je fiets niet stuk van...
dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:58 schreef soufyan1223 het volgende:
[..]
de fiets gaat ook kapot door zijn gewicht, niet door zijn kracht. heb je het nog steeds niet door?
Nee Braddie is zo echt als wat, hoe verschrikkelijk het ook klinkt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:56 schreef soufyan1223 het volgende:
[..]
hij is niet dik denk ik. gewoon wat rondachtig.
maar ik denk dat het gewoon een kleuter is die troll topics maakt.
Ga weg kut kloonquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Ja, zo is het wel genoeg geweest vinden jullie ook niet?
Alsof jullie zo perfect zijn
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Braddie vraagt er toch omquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Ja, ik kan Braddie niet aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:08 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je kan de waarheid gewoon niet aan joh
Hey Braddie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Blondje_93 het volgende:
was je je wachtwoord vergeten dat het zo lang duurde?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Een beetje wel, dat geef ik toe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:08 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Braddie vraagt er toch om![]()
Hij wil dit.
Nee, dat gaat voor 40+- uur per week.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:11 schreef Dehelerambam het volgende:
Nou wat doe je voor werk dan?
Die meer uren waar je voor ging was toch maar 1 avond meer?
Als je Braddie of wie dan ook in RL tegen zou komen; ben je dan nog zo stoer als je nu doetquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik kan Braddie niet aan.
Echt niet, tenzij ik van zijn huid een jas maak, of nee, daar kan ik wel meerdere jassen van maken![]()
Nou, dan heb je toch nog genoeg tijd om vaker te trainen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat gaat voor 40+- uur per week.
en wanneer ga je daarmee beginnen dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat gaat voor 40+- uur per week.
Nee, zijn topics zijn kinderachtig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:09 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Een beetje wel, dat geef ik toe.
Maar door blijven gaan hierover is gewoon kinderactig
Haha nee, ik ga nooit naar buitenquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:11 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Als je Braddie of wie dan ook in RL tegen zou komen; ben je dan nog zo stoer als je nu doet?
Over atleet gesproken; hoe gaat het met je training, Braddie?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Och, wie hebben we daar...quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:13 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Over atleet gesproken; hoe gaat het met je training, Braddie?![]()
Dit maakt het topic wel compleet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Hugh, dat zie je tochquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Och, wie hebben we daar...
Op die fiets..quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha nee, ik ga nooit naar buiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |