"Luister eens"quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Luister eens, ik ga niet naar een pauper sportschool zoals basic fit.
Maar heb je je al ingeschreven bij de sportschool?
En je had paar weken geleden gewoon naar de sportschool van Hugh moeten gaan, maar toen negeerde je ons.
Niks leg press; squatten nigger!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Braddie het volgende:
[..]Er zit écht wel kracht in m`n benen, keertje bij Basic Fit leg press doen?
180kg doe ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Leg pressSimpelste van het simpelste doe ik 180kg. Nu jij weer.
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:19 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Niks leg press; squatten nigger!
Ditquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Loopt ie te zeiken dat ie geen fiets heeft, maar er ook geen behoefte aan heeft, dan koop je er een of je steelt hem oetlul.
Maar ga dan niet hier zeiken.
BADASSquote:
Tja, als ik een kiezel in zee gooi en tegelijkertijd is er een aardbeving van 9.0 op de schaal van Richter, dan zou je de tsunami ook kunnen verklaren aan een combinatie van factoren.quote:
Dit!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Loopt ie te zeiken dat ie geen fiets heeft, maar er ook geen behoefte aan heeft, dan koop je er een of je steelt hem oetlul.
Maar ga dan niet hier zeiken.
Zal ik doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
BADASS
Je wilt het gewoon niet lezen. Pussy.
Geloof er geen reet van dat je 110 aan kan, film het en post het op fok.
De legg press bij mij in de sportschool gaat maar tot 150. Daar heb je dus echt geen reet aan!quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
BADASS
Je wilt het gewoon niet lezen. Pussy.
Geloof er geen reet van dat je 110 aan kan, film het en post het op fok.
Oh ja, niet alleen maar een keer hea.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zal ik doen
Ik ga A.S vrijdag weer naar de sportschool, dan zal ik er een filmpje van maken.
Ik heb zat kracht in me zitten, en ik hoef me niet te bewijzen, maar ok. Omdat jij het bent.
Ik doe 3 setjes van 10.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh ja, niet alleen maar een keer hea.
Want dat kan ik zelfs
au contrairequote:Op dinsdag 24 september 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe 3 setjes van 10.
Maar natuurlijk staat overgewicht gelijk aan het niet hebben van kracht/spieren
Oke kan niet wachten op jouw filmpje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe 3 setjes van 10.
Maar natuurlijk staat overgewicht gelijk aan het niet hebben van kracht/spieren
Hij heeft geen fietsquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke kan niet wachten op jouw filmpje.
Al is vrijdag nog best ver weg.
Waarom ga je morgen/overmorgen niet trainen?
Omdat ik het druk heb.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oke kan niet wachten op jouw filmpje.
Al is vrijdag nog best ver weg.
Waarom ga je morgen/overmorgen niet trainen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |