Dit niveau is dus elk Braddietopicquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:00 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Loopt ie te zeiken dat ie geen fiets heeft, maar er ook geen behoefte aan heeft, dan koop je er een of je steelt hem oetlul.
Maar ga dan niet hier zeiken.
BWHAHAHAHHAHAHAHAHquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:47 schreef Braddie het volgende:
TS heeft geen fiets.
Vind het nutteloos om er een te kopen aangezien ik weet dat fietsen het bij mij nooit heel erg lang volhouden (ik heb al meerdere fietsen gesloopt doordat ik teveel kracht zet als ik trap...)
hij is niet dik denk ik. gewoon wat rondachtig.quote:
late dat duidelijk zijnquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:55 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb geen sterrekijker. Maar sterren boeien me geen flikker.
Klacht: geen sterrenkijker hebben
de fiets gaat ook kapot door zijn gewicht, niet door zijn kracht. heb je het nog steeds niet door?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
late dat duidelijk zijn
dus met die hamburgerbenen trap je nog geen 3 watt, gaat je fiets niet stuk van...
dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:58 schreef soufyan1223 het volgende:
[..]
de fiets gaat ook kapot door zijn gewicht, niet door zijn kracht. heb je het nog steeds niet door?
Nee Braddie is zo echt als wat, hoe verschrikkelijk het ook klinkt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:56 schreef soufyan1223 het volgende:
[..]
hij is niet dik denk ik. gewoon wat rondachtig.
maar ik denk dat het gewoon een kleuter is die troll topics maakt.
Ga weg kut kloonquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Ja, zo is het wel genoeg geweest vinden jullie ook niet?
Alsof jullie zo perfect zijn
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Braddie vraagt er toch omquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Ja, ik kan Braddie niet aan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:08 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je kan de waarheid gewoon niet aan joh
Hey Braddie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Blondje_93 het volgende:
was je je wachtwoord vergeten dat het zo lang duurde?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Een beetje wel, dat geef ik toe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:08 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Braddie vraagt er toch om![]()
Hij wil dit.
Nee, dat gaat voor 40+- uur per week.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:11 schreef Dehelerambam het volgende:
Nou wat doe je voor werk dan?
Die meer uren waar je voor ging was toch maar 1 avond meer?
Als je Braddie of wie dan ook in RL tegen zou komen; ben je dan nog zo stoer als je nu doetquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik kan Braddie niet aan.
Echt niet, tenzij ik van zijn huid een jas maak, of nee, daar kan ik wel meerdere jassen van maken![]()
Nou, dan heb je toch nog genoeg tijd om vaker te trainen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dat gaat voor 40+- uur per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |