Bij unlocator krijg ik bij Netflix een error, kan dus niet inloggen daar.quote:Op zondag 29 september 2013 19:16 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Geen verschil qua kwaliteit tussen gratis en betaald. Probeer unlocator eens
Met Unblock-Us gaat het dan wel weer goed. Vreemdquote:
Breaking Bad, is die beschikbaar op de NLse Netflix? Ik zag hem er niet bij staan.quote:Op zondag 29 september 2013 08:35 schreef Maraca het volgende:
Begonnen met breaking bad. Dit gaat alleen mijn scriptie niet ten goede komen
Nopequote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Breaking Bad, is die beschikbaar op de NLse Netflix? Ik zag hem er niet bij staan.
Geen idee, maar ik kreeg ineens vanzelf een slot. Komt omdat ze met ip blokken werken. Als je ip 1.2.3.4 is en je vraagt een slot aan (en er is er een beschikbaar), dan wordt heel 1.2.*.* op de whitelist gezet. Zo heb ik nu kunnen meeliften op iemand anders die een slot aanvroegquote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Oh snap.
All whitelist slots for Netherlands are currently being used. New slots will automatically be available once existing slots expire.
We can't tell you when this will be, please don't ask in the support forum when slots will be available.Iemand een idee hoelang dit kan duren ? Kan ook nergens in een wachtrij staan
Dus met andere woorden, gewoon af en toe eens kijken en proberen? Want neem aan dat hij niks opslaat als je dat aanvraagt?quote:Op zondag 29 september 2013 20:00 schreef Ori het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kreeg ineens vanzelf een slot. Komt omdat ze met ip blokken werken. Als je ip 1.2.3.4 is en je vraagt een slot aan (en er is er een beschikbaar), dan wordt heel 1.2.*.* op de whitelist gezet. Zo heb ik nu kunnen meeliften op iemand anders die een slot aanvroeg
Ja, je moet gewoon net geluk hebben om op een moment te kijken dat er een slot beschikbaar is.quote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dus met andere woorden, gewoon af en toe eens kijken en proberen? Want neem aan dat hij niks opslaat als je dat aanvraagt?
Hoelang is je slot dan geldigquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Ori het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon net geluk hebben om op een moment te kijken dat er een slot beschikbaar is.
Want je aanvraag wordt niet onthouden en er is dus geen wachtrij.
En als je een slot krijgt, is het aan jezelf op die op tijd te verlengen. Want anders vervalt het en kan iemand anders hem claimen. Zelf heb ik een herinnering hiervoor gezet in de agenda.
Ach, ben pas bij S01E05. Hopelijk hebben ze het tegen die tijd wel aangevuldquote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nope
Via tunlr ook maar tot S05E08 zag ik
Op 22 september merkte ik dat ik ineens in een whitelist slot zat. Die gaat vervallen op 10 oktober, en verlengen aanvragen kan vanaf 5 oktober.quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Hoelang is je slot dan geldigDan ga ik toch regelmatig kijken
Ik heb gewoon met ondertiteling gekeken.quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef PM-girl het volgende:
Jammer!
Klopt het trouwens dat bij Orange is the new black geen ondertitels beschikbaar zijn?
Breaking Bad > Dexter, any day.quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap niet waarom er meer hype is over de Breaking Bad finale dan over de Dexter finale. Dexter is zoveel toffer dan Breaking Bad. Dat is niet subjectief, dat is een feit.
De Britse heeft tot en met de laatst uitgezonden in de USA.quote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nope
Via tunlr ook maar tot S05E08 zag ik
Ik heb ze er wel bijquote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef PM-girl het volgende:
Jammer!
Klopt het trouwens dat bij Orange is the new black geen ondertitels beschikbaar zijn?
Op de Nederlandse heb ik wel ondertitelingquote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef PM-girl het volgende:
Jammer!
Hoezo? Als je op de serie klikt dan gaat hij ook verder.quote:Op maandag 30 september 2013 00:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Ze moeten een functie inbouwen dat je bijvoorbeeld 'netflix.nl/go' kan typen en hij dan direct doorgaat met afspelen waar je het laatst gestopt bent.
Klopt, maar dit is veel sneller.quote:Op maandag 30 september 2013 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo? Als je op de serie klikt dan gaat hij ook verder.
Tunlr ligt er nog weleens uit.quote:Op zondag 29 september 2013 19:43 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Jippie eindelijk na 3x opnieuw instellen, router opnieuw starten, tv paar keer aan en uit werkt het HD eindelijk via unblock-us
Zit dan in proefversie, maar als tunlr hetzelfde biedt voor gratis, kies ik voor die. Of heeft tunlr zware minpunten omdat die gratis is?
Lees het topic anders even.quote:Op maandag 30 september 2013 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand ervaringen met de Amerikaanse Netflix op je PS3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |