Het is nog geen 5 minuten werk.quote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
De goede films zijn op 1 hand te tellen, wel tof dat het maandelijks opzegbaar is. Ik ga niet kloten met Amerikaanse DNS-adressen om de USA-catalogus te krijgen. Weet überhaupt niet of dat werkt i.c.m. PS3.
Geef me a.u.b. een link met instructies, dan kan ik ermee aan de gang als het toch zo simpel is.quote:Op zondag 29 september 2013 18:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is nog geen 5 minuten werk.
Ik krijg het niet werkend met tunlrquote:Op zondag 29 september 2013 18:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is nog geen 5 minuten werk.
Dat is niet helemaal waar. Je moest 1 cent betalen om je aan te meldenquote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Vergeet niet, iedereen zit nog in de free trial, Netflix Nederland heeft nog geen stuiver verdiend
Zie OPquote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Geef me a.u.b. een link met instructies, dan kan ik ermee aan de gang als het toch zo simpel is.
Als je de Engelse wilt moet je het via unblock-us regelen, niet via tunlr.quote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik krijg het niet werkend met tunlrIk volg de stappen (windows7) maar kom er echt niet uit. Wil graag de engelse via TV.
Voor Tunlr moet je wel op de whitelist staan in de gatekeeper. dit kun je checken via de gatekeeper op hun statuspaginaquote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik krijg het niet werkend met tunlrIk volg de stappen (windows7) maar kom er echt niet uit. Wil graag de engelse via TV.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Je moest 1 cent betalen om je aan te melden
Beter dan tunlr iig.quote:Op zondag 29 september 2013 18:36 schreef Zak het volgende:
Nederlandse netflix zijn we al bijna op uitgekeken. Hadden al veel gezien. Amerikaanse via tunlr geeft helaas vaak rukkwaliteit op de appletv. Werkt unblockus wel fatsoenlijk?
Hmmm, blijkbaar moet ik alleen 2 x een dns ingeven op mijn tvquote:Op zondag 29 september 2013 18:40 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik ga eens proberen met een free trial bij unbliock US
Dat klopt ook!quote:Op zondag 29 september 2013 18:41 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Hmmm, blijkbaar moet ik alleen 2 x een dns ingeven op mijn tvDan zou het moeten werken
Godsgruwelijk het werkt!!!quote:Op zondag 29 september 2013 18:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat klopt ook!
Dan eerst via de unblock us site de catalogus kiezen die je wilt zien, dan de Netflix app starten.
Hier ook met tunlr. Vervelend.quote:Op zondag 29 september 2013 18:37 schreef Maraca het volgende:
Blegh, merk nu wel dat ik na elke aflevering de Apple TV opnieuw moet opstarten omdat hij anders de melding geeft dat 'deze aflevering niet beschikbaar is voor streamen'.Pas na opnieuw opstarten kan ik weer verder kijken.
RTL heeft videoland opgekocht en wil daarmee een zelfde dienst als netflix gaan aanbieden. Dus dat is goed mogelijk. Maar goed het is dan de vraag of er een verschil is tussen licenties om te verhuren/verkopen en licenties om alles in flat fee abbo onder te brengen. Of misschien hebben ze daar al rekening mee gehouden.quote:Op zondag 29 september 2013 18:51 schreef kwakz0r het volgende:
Ik hoorde dat het probleem met licenties in NL vooral zal zijn dat veel licenties al gekocht zijn door bv RTL XL toen netflix hier nog niet actief was... Weet iemand daar meer van?
Ik krijg die videos op de amerikaanse ook niet op "super" HD. Hij springt niet eens om naar HD.quote:Op zondag 29 september 2013 19:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Het werkt nu nadat ik een reboot heb gedaan.
Ongelofelijk hoeveel groter het catalogus nu is.
Alleen heb ik een random test gedaan door een paar van mijn favoriete films te zoeken van het afgelopen jaar en films zoals Spring Breakers, Shame, Ruby Sparks etc. zijn niet te zien.
Een andere irritatie met het gebruiken van een Amerikaanse DNS. Het lukt me niet meer om 1080 Super HD te bereiken terwijl het bij de Nederlandse variant geen enkel probleem is (ja, dit is getest met films met een Super HD icoon)
Hulu is ook erg goed qua anime, gratis via de computer.quote:Op zondag 29 september 2013 19:07 schreef Asskicker14 het volgende:
De anime catalogus is absoluut briljant, zoveel betere kwaliteit dan Crunchroll.
Probeer anders unlocater eens, miss geeft die wel Super HDquote:Op zondag 29 september 2013 19:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Het werkt nu nadat ik een reboot heb gedaan.
Ongelofelijk hoeveel groter het catalogus nu is.
Alleen heb ik een random test gedaan door een paar van mijn favoriete films te zoeken van het afgelopen jaar en films zoals Spring Breakers, Shame, Ruby Sparks etc. zijn niet te zien.
Een andere irritatie met het gebruiken van een Amerikaanse DNS. Het lukt me niet meer om 1080 Super HD te bereiken terwijl het bij de Nederlandse variant geen enkel probleem is (ja, dit is getest met films met een Super HD icoon)
Ik heb geen zin in forced ads elke 5 minuten en volgens mij doet Hulu op de PC niet aan Full HD.quote:Op zondag 29 september 2013 19:12 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Hulu is ook erg goed qua anime, gratis via de computer.
Geen verschil qua kwaliteit tussen gratis en betaald. Probeer unlocator eensquote:Op zondag 29 september 2013 19:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ah, ik zie dat Unblock-us 7 dagen probeerversie is. Krijg je alleen HD beeld bij een betaalabbo daar?
Ik ga eens proberenquote:Op zondag 29 september 2013 19:16 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Geen verschil qua kwaliteit tussen gratis en betaald. Probeer unlocator eens
Ik heb ook HD beeld in de trial.quote:Op zondag 29 september 2013 19:14 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ah, ik zie dat Unblock-us 7 dagen probeerversie is. Krijg je alleen HD beeld bij een betaalabbo daar?
Ads vindt ik wel meevallen, niet elke 5 minuten. Klopt voor HD heb je Hulu Plus nodig.quote:Op zondag 29 september 2013 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in forced ads elke 5 minuten en volgens mij doet Hulu op de PC niet aan Full HD.
Bij unlocator krijg ik bij Netflix een error, kan dus niet inloggen daar.quote:Op zondag 29 september 2013 19:16 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Geen verschil qua kwaliteit tussen gratis en betaald. Probeer unlocator eens
Met Unblock-Us gaat het dan wel weer goed. Vreemdquote:
Breaking Bad, is die beschikbaar op de NLse Netflix? Ik zag hem er niet bij staan.quote:Op zondag 29 september 2013 08:35 schreef Maraca het volgende:
Begonnen met breaking bad. Dit gaat alleen mijn scriptie niet ten goede komen
Nopequote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Breaking Bad, is die beschikbaar op de NLse Netflix? Ik zag hem er niet bij staan.
Geen idee, maar ik kreeg ineens vanzelf een slot. Komt omdat ze met ip blokken werken. Als je ip 1.2.3.4 is en je vraagt een slot aan (en er is er een beschikbaar), dan wordt heel 1.2.*.* op de whitelist gezet. Zo heb ik nu kunnen meeliften op iemand anders die een slot aanvroegquote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Oh snap.
All whitelist slots for Netherlands are currently being used. New slots will automatically be available once existing slots expire.
We can't tell you when this will be, please don't ask in the support forum when slots will be available.Iemand een idee hoelang dit kan duren ? Kan ook nergens in een wachtrij staan
Dus met andere woorden, gewoon af en toe eens kijken en proberen? Want neem aan dat hij niks opslaat als je dat aanvraagt?quote:Op zondag 29 september 2013 20:00 schreef Ori het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kreeg ineens vanzelf een slot. Komt omdat ze met ip blokken werken. Als je ip 1.2.3.4 is en je vraagt een slot aan (en er is er een beschikbaar), dan wordt heel 1.2.*.* op de whitelist gezet. Zo heb ik nu kunnen meeliften op iemand anders die een slot aanvroeg
Ja, je moet gewoon net geluk hebben om op een moment te kijken dat er een slot beschikbaar is.quote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Dus met andere woorden, gewoon af en toe eens kijken en proberen? Want neem aan dat hij niks opslaat als je dat aanvraagt?
Hoelang is je slot dan geldigquote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Ori het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon net geluk hebben om op een moment te kijken dat er een slot beschikbaar is.
Want je aanvraag wordt niet onthouden en er is dus geen wachtrij.
En als je een slot krijgt, is het aan jezelf op die op tijd te verlengen. Want anders vervalt het en kan iemand anders hem claimen. Zelf heb ik een herinnering hiervoor gezet in de agenda.
Ach, ben pas bij S01E05. Hopelijk hebben ze het tegen die tijd wel aangevuldquote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nope
Via tunlr ook maar tot S05E08 zag ik
Op 22 september merkte ik dat ik ineens in een whitelist slot zat. Die gaat vervallen op 10 oktober, en verlengen aanvragen kan vanaf 5 oktober.quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Hoelang is je slot dan geldigDan ga ik toch regelmatig kijken
Ik heb gewoon met ondertiteling gekeken.quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef PM-girl het volgende:
Jammer!
Klopt het trouwens dat bij Orange is the new black geen ondertitels beschikbaar zijn?
Breaking Bad > Dexter, any day.quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik snap niet waarom er meer hype is over de Breaking Bad finale dan over de Dexter finale. Dexter is zoveel toffer dan Breaking Bad. Dat is niet subjectief, dat is een feit.
De Britse heeft tot en met de laatst uitgezonden in de USA.quote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nope
Via tunlr ook maar tot S05E08 zag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |