quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Netflix is ooit begonnen als DVD-verhuurder die je per post kreeg. Later is de streamingdienst toegevoegd (meen dat je twee aparte abonnementen moet hebben).
https://support.netflix.com/en/node/8731quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:13 schreef Franknfurter het volgende:
Klopt dat stukje over de bitrates wel in de OP? Het lijkt me niet dat superHD slechts 5 mbit/s nodig heeft, maar 5 mb/s toch?
https://help.netflix.com/article/en/node/8739quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:38 schreef Schunckelstar het volgende:
zijn er in de amerikaande catalogus eigenlijk ook 3d films te kijken?
ik heb nu al 1,5 jaar zo'n tv maar ik heb nog nooit een 3d film bekeken
Fok!meet bij Schunckelstar dusquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:43 schreef Aether het volgende:
[..]
https://help.netflix.com/article/en/node/8739
Dat is ook Amerikaans.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:10 schreef stephano1990 het volgende:
Hee even tussendoor, het valt me op dat het nummer van de helpdesk van Netflix niet klopt. Ik wordt doorverwezen naar een telefooncentrale.
Ook vind ik het nummer een beetje raar. Je zou denken dat het Amerikaans is of zo:
1-866-579-7172
Dat is het ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:10 schreef stephano1990 het volgende:
Ook vind ik het nummer een beetje raar. Je zou denken dat het Amerikaans is of zo:
1-866-579-7172
Huh weet niet welk nummer jij hebt gedraaid maar ik heb het nummer gisteren gedraaid wat op de website stond en geen telefooncentrale . Ben ook netjes geholpen dus ik denk dat je verkeerd verbonden hebt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:10 schreef stephano1990 het volgende:
Hee even tussendoor, het valt me op dat het nummer van de helpdesk van Netflix niet klopt. Ik wordt doorverwezen naar een telefooncentrale.
1-866-579-7172
Oh dan is den technologie toch beter dan ik verwacht hadquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:25 schreef Aether het volgende:
[..]
https://support.netflix.com/en/node/8731
Die is gaaf ja, jeugdsentiment. Johnny Bravo, Powerpuff Girls en Cow&Chicken zijn ook te vinden in de VS-versie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:27 schreef Mike009000 het volgende:
Alhoewel ik het aanbod nog vrij beperkt vind, heb ik wel al het gehele eerste seizoen van Dexter bekeken, en ik moet zeggen, I'm hooked.
Ik denk dat die het over de seriemoordenaar Dexter heeft en niet die van Cartoon Networkquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef Ori het volgende:
[..]
Die is gaaf ja, jeugdsentiment. Johnny Bravo, Powerpuff Girls en Cow&Chicken zijn ook te vinden in de VS-versie.
hier ook aan de laatste bezig..quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:13 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb alle afleringen van Orange is the new black gezien, cool!
Het aanbod is me momenteel wel wat te karig voor een betaalabbo te nemen volgende maand. Straks eens een nieuwe serie of film zoeken voor vanavond.
jerichoquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:13 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb alle afleringen van Orange is the new black gezien, cool!
Het aanbod is me momenteel wel wat te karig voor een betaalabbo te nemen volgende maand. Straks eens een nieuwe serie of film zoeken voor vanavond.
Heb daar jaren geleden ooit de eerste aflevering van gekeken, is dat die mensen die opgesloten raken in een grot?quote:
maar 1,5 seizoen toch?quote:
Overdag krijg je de Nederlandse helpdesk, daarbuiten word je doorverbonden naar de Amerikaanse.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Huh weet niet welk nummer jij hebt gedraaid maar ik heb het nummer gisteren gedraaid wat op de website stond en geen telefooncentrale . Ben ook netjes geholpen dus ik denk dat je verkeerd verbonden hebt.
Ik vind het al heel wat dat je naar een gratis (0800) nummer kunt bellen, dat heeft m'n provider waar ik 75 euro per maand aan betaal niet eens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Overdag krijg je de Nederlandse helpdesk, daarbuiten word je doorverbonden naar de Amerikaanse.
mpeg4 h264 compressie is echt briljant hoor!quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oh dan is den technologie toch beter dan ik verwacht haddan kan zelfs mn oma met dr 8 mbit/s hd kijken
hahahaquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:32 schreef Ori het volgende:
[..]
Die is gaaf ja, jeugdsentiment. Johnny Bravo, Powerpuff Girls en Cow&Chicken zijn ook te vinden in de VS-versie.
H265.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
mpeg4 h264 compressie is echt briljant hoor!
Gewoon even fiksen dat je op de Amerikaanse kan met je accountquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat ze maar meer content eropknallen ipv dit.
Nee, ik wil NL ondertitels voor mijn luiheid, ook al klopt er vaker niks vanquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:54 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon even fiksen dat je op de Amerikaanse kan met je account
Ook op andere apparaten kun je prima naar het VS aanbod kijken. Ik heb het ook werkend gekregen op m'n PS3. Het verlies van NL ondertiteling is een zeer klein offer in ruil voor het enorm veel grotere aanbod.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nee, ik wil NL ondertitels voor mijn luiheid, ook al klopt er vaker niks van, en ik kijk via mijn tv, niet pc.
Ik deel mijn abbo met iemand, die niet echt engels kanquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:00 schreef Ori het volgende:
[..]
Ook op andere apparaten kun je prima naar het VS aanbod kijken. Ik heb het ook werkend gekregen op m'n PS3. Het verlies van NL ondertiteling is een zeer klein offer in ruil voor het enorm veel grotere aanbod.
Zelfs ik kan dat met mijn 3mbitquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oh dan is den technologie toch beter dan ik verwacht haddan kan zelfs mn oma met dr 8 mbit/s hd kijken
720p dan? of zelfs 1080?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:10 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Zelfs ik kan dat met mijn 3mbit
Haha, kom maar langsquote:
Het is echt supersimpel.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:38 schreef Schunckelstar het volgende:
OT: zal vanavond eens proberen om die amerikaanse catalogus werkend te krijgen op mijn ps3. Ik ben niet zo technisch met dat soort zaken dus ik ben benieuwd
Je kan het merken aan of je je ergert aan de kwaliteit, zo niet dan is het goed genoegquote:Op woensdag 25 september 2013 10:21 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe kan ik echt natrekken wat hij afspeelt bij Netflix? Ik kan op mijn TV echt niet zien of het uiteindelijk 720 of 1080 is hoor. Ik stream vanaf mijn PC.
Dat hoeft toch niet persé de resolutie te zijn, maar ook gewoon de bitrate of compressie?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:22 schreef eleusis het volgende:
[..]
Je kan het merken aan of je je ergert aan de kwaliteit, zo niet dan is het goed genoeg
twitter:NetflixNL twitterde op woensdag 25-09-2013 om 10:24:37Vragen tweeten aan de cast van @OITNB? Dat kan! Vanavond. Stay tuned voor meer info! reageer retweet
Als dit de snelheid is van materiaal eropgooien, en dan ook welk materiaal, is Netflix NL een kort leven beschorenquote:Op woensdag 25 september 2013 09:45 schreef Aether het volgende:
Nieuwe film Nova Zembla
http://movies.netflix.com(...)0286459?locale=nl-nl
Of je zeurt gewoon niet de hele tijd. Redelijk vermoeiend.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Als dit de snelheid is van materiaal eropgooien, en dan ook welk materiaal, is Netflix NL een kort leven beschoren
Of je bent PSV fanquote:Op woensdag 25 september 2013 11:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of je zeurt gewoon niet de hele tijd. Redelijk vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |