En ook de Nederlandse?quote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Met hola heb ik niets in hoeven stellen en kan ik naar de amerikaanse en naar de britse netflix
Leuk dus?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:14 schreef jpg97 het volgende:
Gisteren met Misfits begonnen, meteen 5 eps gekeken
Yep, het is wel een britse serie, maar de duistere humor en de goede personages maken het een super toffe serie.quote:
nee hoor,quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:10 schreef Etcetera het volgende:
t een stap te ver om op kantoor even een a
Ben bij aflevring 13 al, de laatste, na 4 dagenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:10 schreef Etcetera het volgende:
Het gaat zeker net een stap te ver om op kantoor even een aflevering van Orange is The New Black te gaan kijken
Ik vind het NSFW gehalte best hoogquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:50 schreef Etcetera het volgende:
Tijdens werktijd serie kijkenalhoewel ik me afvraag of OitnB geschikt is, gezien bepaalde scenes
Jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het NSFW gehalte best hoog
Uhmm ja betrapt , zaterdag heel veel Pretty Little Liars achter elkaar gekeken en toen bedacht ik ummm het is eigenlijk te gek voor woorden sluit me in huis op om series achter elkaar te kijken en toen ben ik maar weer gauw even naar de kroeg gegaanquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie hier een stevige toename in het binge serie kijken
Sociaal leven, who needs it!!!
Netflix is ooit begonnen als DVD-verhuurder die je per post kreeg. Later is de streamingdienst toegevoegd (meen dat je twee aparte abonnementen moet hebben).quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens in Amerika is de optie als ze sommige films er niet tussen zitten of niet meer verkrijgba ar zijn dat je de dvd bij hun ervan kan bestellen , ben benieuwd of ze zoiets later dus ook er bij gaan doen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |