Het zou verdomd snel zijn maar goed, het kan. We wachten het screenshot even afquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:11 schreef jitzzzze het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat die euros weer op de rekening van TS staan.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:13 schreef Pakspul het volgende:
Geen apple hebben is geen klacht, maar iets om te vieren.
Het kan überhaupt niet, als ze het vandaag terug overgemaakt zou hebben heb je nog altijd met een dag of 2 verwerkingsdagen te maken hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Kinley het volgende:
Krijgen jullie vanavond ben nu niet thuis
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:16 schreef Kinley het volgende:
Geld is terug overgemaakt. Ze belde me op en zei dat ze zelf is opgelicht door dr vriend. Want hij zou hem op de post doen voor haar en dat is niet gebeurd maar ik heb mn geld terug..
wow, onder een steen geleefd?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het kan überhaupt niet, als ze het vandaag terug overgemaakt zou hebben heb je nog altijd met een dag of 2 verwerkingsdagen te maken hebben.
2 dagen is 1 nacht. Nee lang niet alle transacties zijn direct zichtbaar. En TS meent t wel direct te hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]tuuuuuuurlijk
[..]
wow, onder een steen geleefd?
indien de transactie voor 22:00 wordt uitgevoerd:
bank -> giro 1 dag (wellicht ook vrijwel instant zichtbaar)
giro -> giro instant zichtbaar en opneembaar
anders wordt de mutatie vanaf iets van 7:00 zichtbaar
tja, 2dagen is 2 nachten imho, maar okequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
2 dagen is 1 nacht. Nee lang niet alle transacties zijn direct zichtbaar. En TS meent t wel direct te hebben.
Afhankelijk van het tijdstip van overmaken en van welke bank kan dat wel zeker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
2 dagen is 1 nacht. Nee lang niet alle transacties zijn direct zichtbaar. En TS meent t wel direct te hebben.
Dat topicquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef Housekeeper het volgende:
Een enkele keer hebben we op V&A ook wel eens te maken met dit soort smoesjes. Mijn gevoel zegt dat dit niet goed gaat komen
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zo bleek bijvoorbeeld uit dit topic:V&A / [TK] Armani & Dior geurtje (nieuw en gebruikt)![]()
2 dagen betekend vandaag en de dag daarna, dus 1 nacht. Kijk maar eens bij een 2 daags arrangement van iets. Dat ik dat überhaupt moet uitleggen :'-)quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, 2dagen is 2 nachten imho, maar oke
bank -> giro weet ik dit niet. aangezien ik daar geen praktijkervaring mee heb
bij giro -> giro zijn alle transacties vrijwel (max 1 minuut later) direct zichtbaar als het voor 22:00 gebeurd
haha wat een verhaalquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef Housekeeper het volgende:
Een enkele keer hebben we op V&A ook wel eens te maken met dit soort smoesjes. Mijn gevoel zegt dat dit niet goed gaat komen
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zo bleek bijvoorbeeld uit dit topic:V&A / [TK] Armani & Dior geurtje (nieuw en gebruikt)![]()
hoe sneu mensen kunnen gaan dreigen om drie tientjes zegquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:17 schreef Kinley het volgende:
Krijgen jullie vanavond ben nu niet thuis
TS schaamt zich een beetje.quote:
Kan die niet even de postbode bellen? ( haha )quote:Op woensdag 25 september 2013 08:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet verzekerd aangetekend retour gezonden worden, dat duurt even
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |