Ik bied hierbij 2 geurtjes aan die door mezelf zijn gebruikt, maar ze verkeren in zeer goede staat (nieuw).
Armani Acqua di Gio Essenza 75ML (95% vol) Eau de Parfum, Nieuwprijs 92¤; Vraagprijs ¤45¤ (incl. verzending)
Dit geurtje is eigenlijk exact hetzelfde als de originele Acqua di Gio. De originele is een Eau de Toilette en de Essenza versie is een Eau de Parfum. Dit is een erg populaire geurtje voor de zomer. Heel erg fris en fruitig, niet ordinair fris. Dit geurtje is ook erg herkenbaar, omdat het door veel mensen wordt gedragen. Het is een geur die iedereen erg lekker vindt, daarom wordt het door veel mensen gebruikt. Het is een hele 'veilige' keuze. Het is niet een geurtje die te sterk is, of te zwaar. Ik doe deze weg, omdat ik momenteel erg veel geurtjes voor de zomer heb. Dit geurtje het ik 4 maanden geleden voor het laatst gedragen. Ik draag momenteel vooral Chanel allure homme sport en de YSL L'homme. De één is erg citrus-achtig en de andere is juist heel erg zacht en subtiel.
Dior Homme Sport 100 ML (nieuw) EDT, Nieuwprijs: 87¤; Vraagprijs: 50¤ (incl. verzending)
Toen ik dit geurtje 2 maand geleden in de winkel rook, vond ik hem erg bijzonder. Je ruikt de gember erg goed, en daarnaast is hij ook erg fris. Nogmaals in de winkel vond ik hem erg lekker en bijzonder. Maar eenmaal thuis vond ik hem persoonlijk niet echt bijzonder meer en begon de gember noot mij een beetje te veel te worden. Dit is ook de reden waarom ik hem wegdoe. Ik heb hem alleen een keer open gemaakt, en geroken. Plastic zit nog om de verpakking, maar hij is dus al wel geopend.
Ben je niet tevreden met mijn vraagprijzen? Doe dan een realistisch bod!