Je maakt je dáár druk om? Denk toch dat je een troll bent danquote:
Ja, ik had toch gehoopt op een hoax met foto's van politieagenten en arrestaties enzo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat je je verhaaltje niet geloofwaardiger wist af te sluiten.
Als je persoonsgegevens onzichtbaar maakt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef Kinley het volgende:
Ik ben bereid om screenshots te gooien van 't gesprek met dr.. Toegestaan op fok? Of is dat ook 'privacy'?
Misschien is het wel een fokkerquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:18 schreef Kinley het volgende:
Ik heb mn geld dus geen probleem. Wat een raar gedoe.
Dat inderdaad, had ie beter kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef flipsen het volgende:
Ok, was een leuk troltopic, we hebben gelachen. Einde een beetje ongeloofwaardig, maar vooruit
Ik denk dat ze bedoeld dat ze nu 350 euro kwijt is want ze had de telefoon ook al opgestuurdquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:45 schreef Rewimo het volgende:
350 euro die voor haar kids bestemd zijn??? Daar had ze toch je telefoon van moeten kopen?
Nou ja, als ze jou een poot uitdraait voor 350 euro heeft ze op zich wel gelijk natuurlijk. Dat geld had ze mooi aan de kids kunnen besteden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |