abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131607886
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 00:16 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

Nou ja.. Irak was niet goed. Maar Afganistan wel, de taliban wou bin laden en zijn vriendjes niet uitleveren.
Nou ja.. 9/11 was niet goed.

Dus omdat de VS bin laden wou hebben bombardeer je het halve land kapot :')
Als de leider van Irak bijv , Bush wil hebben voor oorlogsmisdaden moet ie de USA binnenvallen?
pi_131608075
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 september 2013 00:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, zoveel nog wel. En hoeveel onschuldigen stierven als kanonnenvoer en als bijproduct van zelfmoordaanslagen?

Amerika heeft niets gedaan trouwens. Het VSAmerikaanse leger wel. :6
En aan honger of gebrek aan medische verzorging?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_131608112
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 00:49 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En aan honger of gebrek aan medische verzorging?
Afhankelijk van hoeveel Rode Kruis/AZG-convooien die moslimterroristen hebben tegengehouden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_131608127
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 00:41 schreef PSV1990- het volgende:

Dus omdat de VS bin laden wou hebben bombardeer je het halve land kapot :')
En dat zit ie gewoon bij de buren. _O-
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_131608435
Zat ie daar al sinds 2001 ?
pi_131608609
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 01:09 schreef arjan1112 het volgende:
Zat ie daar al sinds 2001 ?
Net alsof de "grens" tussen Afghanistan en Pakistan te vergelijken is met O'Hara-airport. :')

pi_131610053
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:05 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dieken je zeker niet: T-shirts met een duidelijk hoogzwangere, islamitische vrouw met een roos op haar buik geschilderd en dan de tekst: 1 kogel, 2 raak.
En meer van dat soort fraais.
Ah, omdat sommige Israëliërs 4 jaar geleden soortgelijke t shirts aanhadden......... :? mag hij hier niks over zeggen :?

http://www.haaretz.com/ne(...)-evict-jews-1.369394 & http://www.haaretz.com/ne(...)e-tasteless-1.272712

Ik snap je logica niet, eerlijk gezegd.
pi_131636704
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 08:40 schreef kibhaon het volgende:

[..]

Ah, omdat sommige Israëliërs 4 jaar geleden soortgelijke t shirts aanhadden......... :? mag hij hier niks over zeggen :?

http://www.haaretz.com/ne(...)-evict-jews-1.369394 & http://www.haaretz.com/ne(...)e-tasteless-1.272712

Ik snap je logica niet, eerlijk gezegd.
De slotzin in de OP is: Dit is aanzetten tot haat.
Dat is natuurlijk ook zo, en dat is ook kwalijk.
Maar om daarover zo hoog van de toren te blazen, terwijl de haat door de beledigde partij in hoge mate gevoed wordt, vind ik wel erg hypocriet.
Daarbij in aanmerking nemend dat TS de beledigde partij zonder bedenkingen steunt.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_131638729
Een 37-jarige man met zulke rommel is gewoon een gevaarlijke gek. Dat soort dingen doe je als je nog een beetje dom bent, zo rond de pubertijd.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_131639090
De naam Israel is gevallen...topic gekaapt door Kees22, gooi maar weer dicht.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_131639473
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 01:04 schreef Kees22 het volgende:

[..]

De slotzin in de OP is: Dit is aanzetten tot haat.
Dat is natuurlijk ook zo, en dat is ook kwalijk.
Maar om daarover zo hoog van de toren te blazen, terwijl de haat door de beledigde partij in hoge mate gevoed wordt, vind ik wel erg hypocriet.
Dus iedereen die ''zo hoog van de toren blaast'' (hoe moet ik dit interpreteren? een topic openen op fok?) over bijv. een zelfde t-shirt met een vrouw+niqaab die een pistool tegen haar hoofd krijgt met daarnaast de tekst destroy islam is hypocriet bezig doordat de haat door de beledigde partij in hoge mate gevoed wordt?

het enige wat TS in dit topic heeft gedaan is het veroordelen, zijn we dan met z'n alle hypocriet bezig als we dit veroordelen ?
quote:
Daarbij in aanmerking nemend dat TS de beledigde partij zonder bedenkingen steunt.
aanname
pi_131663884
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 09:14 schreef kibhaon het volgende:

[..]

Dus iedereen die ''zo hoog van de toren blaast'' (hoe moet ik dit interpreteren? een topic openen op fok?) over bijv. een zelfde t-shirt met een vrouw+niqaab die een pistool tegen haar hoofd krijgt met daarnaast de tekst destroy islam is hypocriet bezig doordat de haat door de beledigde partij in hoge mate gevoed wordt?

het enige wat TS in dit topic heeft gedaan is het veroordelen, zijn we dan met z'n alle hypocriet bezig als we dit veroordelen ?

[..]

aanname
Nee, naar zijn eigen zeggen.
pi_131664374
Lekker voor hem.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_131666104
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 01:26 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, naar zijn eigen zeggen.
waarom?
pi_131697334
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:23 schreef kibhaon het volgende:

[..]

waarom?
Moet je hem zelf maar vragen. Ik krijg de indruk dat hij vindt dat Israel onze steun verdient omdat het zichzelf niet kan redden. Zoals een gehandicapt kind onze steun verdient. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat serieus meent.
pi_131697569
Kees met je aanvallen op israel enz heel de tijd, al jaren.. ik heb 1 vraag voor je

Hoeveel joden wonen er in jou huis ?
pi_131698919
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 00:32 schreef arjan1112 het volgende:
Kees met je aanvallen op israel enz heel de tijd, al jaren.. ik heb 1 vraag voor je

Hoeveel joden wonen er in jou huis ?
Geen. Ik woon alleen in mijn huis.
Onder mijn vrienden en kennissen zijn ongetwijfeld mensen met joodse voorouders. Maar ja, wie heeft die niet?

Mijn aanvallen op Israel hebben helemaal niks te maken met joden. Althans, niet van mij uit.
De verdediging van Israel beroept zich wel vaak op jodendom. Maar daar kan ik niks aan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')