Nee even erg , daarom verdiend Bush ook de strop voor oorlogsmisdaden, vind je niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:02 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Was het minder erg dat Saddam Hoessein 100.000 Irakezen per jaar afmaakte ?
Er zwerft ergens een afbeelding rond waarop de kaart van het Midden-Oosten en de Middellandse Zee zodanig op twee billen is getekend, dat Israel precies op de anus valt. Met een tekst als: That's why there is so much shit in the Middle-East. Of in goed Nederlands: De stront aan de knikker in het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:01 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een t shirt met anti zionisme, ik hoef geen pijpenkrullen en keppeltjes op een t shirt, dat is namelijk kant en klare anti-semitisme.
Ik zou me schamen om met zoiets te lopen. Het is voor mij als moslim ook niet toegestaan om "Israël" te schofferen, want wij moslims geloven dat Israël een zuivere naam is van Jacob. We moeten spreken over een "Joodse staat" en niet "Israël".quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Er zwerft ergens een afbeelding rond waarop de kaart van het Midden-Oosten en de Middellandse Zee zodanig op twee billen is getekend, dat Israel precies op de anus valt. Met een tekst als: That's why there is so much shit in the Middle-East. Of in goed Nederlands: De stront aan de knikker in het Midden-Oosten.
Iets voor jou?
Ik weet niet wie je met "jullie" bedoelt, maar ik zit niet te wachten op neonazi's, maar ook niet op zionisten. Zelfde laken een pak, als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:05 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom richten jullie geen actie groepje op om die neo-nazi skinhead vrij te laten en zijn winkeltje weer te laten openen ?
Gare gasten
Nou ja, dan verzin je toch zelf iets. Een kaart van de joodse staat Israel met een groot rood kruis erdoor.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:08 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik zou me schamen om met zoiets te lopen. Het is voor mij als moslim ook niet toegestaan om "Israël" te schofferen, want wij moslims geloven dat Israël een zuivere naam is van Jacob. We moeten spreken over een "Joodse staat" en niet "Israël".
Waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:10 schreef arjan1112 het volgende:
ik bedoelde jou ook ja... je wou toch zo een t-shirt hebben
Nou ja.. Irak was niet goed. Maar Afganistan wel, de taliban wou bin laden en zijn vriendjes niet uitleveren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:03 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Nee even erg , daarom verdiend Bush ook de strop voor oorlogsmisdaden, vind je niet?
En in Afghanistan hadden ze ook niks te zoeken.
Ja hallo, dit topic gaat toch over dat T-shirt? Dan lul ik er toch over, of niet dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:12 schreef arjan1112 het volgende:
het was matador iljas en psv .. jij lulde er alleen over
En dat is dan reden om maar een onevenredig aantal moslims te doden, vrouwen en kinderen inbegrepen? Oud-testamentisch misschien. Maar dus wel meer moslims gedood door het westen dan andersom.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou ja.. Irak was niet goed. Maar Afganistan wel, de taliban wou bin laden en zijn vriendjes niet uitleveren.
Ah, zoveel nog wel. En hoeveel onschuldigen stierven als kanonnenvoer en als bijproduct van zelfmoordaanslagen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:01 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Amerika heeft in Irak en Afghanistan rond de 100 duizend onschuldige mensen vermoord..
Nou ja.. 9/11 was niet goed.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:16 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nou ja.. Irak was niet goed. Maar Afganistan wel, de taliban wou bin laden en zijn vriendjes niet uitleveren.
En aan honger of gebrek aan medische verzorging?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, zoveel nog wel. En hoeveel onschuldigen stierven als kanonnenvoer en als bijproduct van zelfmoordaanslagen?
Amerika heeft niets gedaan trouwens. Het VSAmerikaanse leger wel.
Afhankelijk van hoeveel Rode Kruis/AZG-convooien die moslimterroristen hebben tegengehouden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En aan honger of gebrek aan medische verzorging?
En dat zit ie gewoon bij de buren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:41 schreef PSV1990- het volgende:
Dus omdat de VS bin laden wou hebben bombardeer je het halve land kapot![]()
Net alsof de "grens" tussen Afghanistan en Pakistan te vergelijken is met O'Hara-airport.quote:
Ah, omdat sommige Israëliërs 4 jaar geleden soortgelijke t shirts aanhadden.........quote:Op donderdag 26 september 2013 23:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dieken je zeker niet: T-shirts met een duidelijk hoogzwangere, islamitische vrouw met een roos op haar buik geschilderd en dan de tekst: 1 kogel, 2 raak.
En meer van dat soort fraais.
De slotzin in de OP is: Dit is aanzetten tot haat.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:40 schreef kibhaon het volgende:
[..]
Ah, omdat sommige Israëliërs 4 jaar geleden soortgelijke t shirts aanhadden.........mag hij hier niks over zeggen
![]()
http://www.haaretz.com/ne(...)-evict-jews-1.369394 & http://www.haaretz.com/ne(...)e-tasteless-1.272712
Ik snap je logica niet, eerlijk gezegd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |