Dus iedereen die ''zo hoog van de toren blaast'' (hoe moet ik dit interpreteren? een topic openen op fok?) over bijv. een zelfde t-shirt met een vrouw+niqaab die een pistool tegen haar hoofd krijgt met daarnaast de tekst destroy islam is hypocriet bezig doordat de haat door de beledigde partij in hoge mate gevoed wordt?quote:Op zaterdag 28 september 2013 01:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
De slotzin in de OP is: Dit is aanzetten tot haat.
Dat is natuurlijk ook zo, en dat is ook kwalijk.
Maar om daarover zo hoog van de toren te blazen, terwijl de haat door de beledigde partij in hoge mate gevoed wordt, vind ik wel erg hypocriet.
aannamequote:Daarbij in aanmerking nemend dat TS de beledigde partij zonder bedenkingen steunt.
Nee, naar zijn eigen zeggen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:14 schreef kibhaon het volgende:
[..]
Dus iedereen die ''zo hoog van de toren blaast'' (hoe moet ik dit interpreteren? een topic openen op fok?) over bijv. een zelfde t-shirt met een vrouw+niqaab die een pistool tegen haar hoofd krijgt met daarnaast de tekst destroy islam is hypocriet bezig doordat de haat door de beledigde partij in hoge mate gevoed wordt?
het enige wat TS in dit topic heeft gedaan is het veroordelen, zijn we dan met z'n alle hypocriet bezig als we dit veroordelen ?
[..]
aanname
Moet je hem zelf maar vragen. Ik krijg de indruk dat hij vindt dat Israel onze steun verdient omdat het zichzelf niet kan redden. Zoals een gehandicapt kind onze steun verdient. Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat serieus meent.quote:
Geen. Ik woon alleen in mijn huis.quote:Op maandag 30 september 2013 00:32 schreef arjan1112 het volgende:
Kees met je aanvallen op israel enz heel de tijd, al jaren.. ik heb 1 vraag voor je
Hoeveel joden wonen er in jou huis ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |