Nee. Als je toch zo goed kapen kan, doe het dan ook goed bij dieet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:20 schreef Awesome_ het volgende:
Zal ik die OP gewoon hier doen. Als ik zou willen he, zou ik dat gewoon kunnen doen.
Waarom gebruik je geen codetaal bro.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee. Als je toch zo goed kapen kan, doe het dan ook goed bij dieet.
Ik presteer beter wanneer ik tegen jou moet strijden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee. Als je toch zo goed kapen kan, doe het dan ook goed bij dieet.
Ja, ga die ook eens fixen Awesome_.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:20 schreef Levolution het volgende:
maar bij een zekere andere topic lukt het je niet
Ik zit er niet echt mee, hoor.quote:
Dit. Fix de OP, svp.quote:[..]
Ja, ga die ook eens fixen Awesome_.
Lol ben je gothic ofzo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:20 schreef Ethanolic het volgende:
Wednesday vind ik een mooie meisjesnaam.
Jij hebt de code ook, vriend. Ik ben gewoon vrijwel altijd mobiel en dus te traag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zit er niet echt mee, hoor.
[..]
Dit. Fix de OP, svp.
Als je mobiel bent en dus traag, kaap dan geen OP's.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jij hebt de code ook, vriend. Ik ben gewoon vrijwel altijd mobiel en dus te traag.
Als Nulty'm maar niet kaapt is er geen probleemquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:25 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik zit er niet echt mee, hoor.
[..]
Dit. Fix de OP, svp.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Als Nulty'm maar niet kaapt is er geen probleem
Had je dan een klacht ingediend?quote:
De issues zijn in het vorige topic besproken; dat hoeft dus niet nog een keer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
Had je dan een klacht ingediend?
Waar ik het niet geheel mee eens was overigens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:32 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De issues zijn in het vorige topic besproken; dat hoeft dus niet nog een keer.
noem getallenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:38 schreef Krabs2.0 het volgende:
Nieuw persoonlijk record squats gisteren.
Post het op klacht.nlquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:38 schreef JackieBrown het volgende:
Klachtenverwerking van fok vind ik idd ook ondermaats
Vertel me meerquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:38 schreef Krabs2.0 het volgende:
Nieuw persoonlijk record squats gisteren.
lopen julle mennies in sync?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef JackieBrown het volgende:
ik zoek 1x per maand, elke maand ruzie met nulty rond de 24e hihi
WOOOFquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
yeps.. ook samen met die van fanta hihihou van die chick
zonder stang? prima hoor, ik squat nu hetzelfde, ik ben een meisje van 1m63quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
Mensen die zonder stang squatten._
awesome, weet ik ook wanneer ik moet stoppen met de pil. Nu is het te laat dus ik slik wel ff door tot de 17dequote:Op dinsdag 24 september 2013 13:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
yeps.. ook samen met die van fanta hihihou van die chick
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
zonder stang? prima hoor, ik squat nu hetzelfde, ik ben een meisje van 1m63
keep up the good work!
Niet elke man zal dit als motiverend ervaren...quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
keep up the good work!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet elke man zal dit als motiverend ervaren...
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ze squat momenteel ook meer dan ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Femlet menstrual rage.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef JackieBrown het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
keep up the good work!
tof, lijkt me leuk als je ook mee mensestquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
awesome, weet ik ook wanneer ik moet stoppen met de pil. Nu is het te laat dus ik slik wel ff door tot de 17de
Godver.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:41 schreef JackieBrown het volgende:
voelt als een warm badquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:16 schreef Awesome_ het volgende:
Je merkt het meteen he. Een frisse, charismatische TS en de invloed die dat heeft op een reeks.
Een soort thuiskomen na een lange vakantie. Nog wat onwennig, beetje muffe lucht, maar toch blij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:16 schreef Awesome_ het volgende:
Je merkt het meteen he. Een frisse, charismatische TS en de invloed die dat heeft op een reeks.
voelt als thuiskomen na een lange, geforceerde introweek op een limburgse kampeerboerderijquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:16 schreef Awesome_ het volgende:
oh of dit jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Een soort thuiskomen na een lange vakantie. Nog wat onwennig, beetje muffe lucht, maar toch blij.
Vraag het hem.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:29 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom post Yuri hier niet meer? Ik zie hem wel in die sexy&gewaagd fapparade in US steeds voorbijkomen.
Allemaal smerige hosselaars daar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:29 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom post Yuri hier niet meer? Ik zie hem wel in die sexy&gewaagd fapparade in US steeds voorbijkomen.
Post het daar dan!quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:22 schreef Snakey het volgende:
Ik las dat chickies nickname als letmehaveyourcream...
Wat doet hij dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Allemaal smerige hosselaars daar.
Er is nu ook zo'n dude (lees de laatste reacties) die nu aan het vissen is op de meest recente FOK!ster poster met zijn imaginaire vriendin als bait.![]()
Zolderkamerrukkers die nog nooit een tepel van dichtbij hebben gezienquote:
Sadness en entertainment liggen verdacht dicht bij elkaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:31 schreef JackieBrown het volgende:
Pure entertainment zal je bedoelen
Lol ik keek daar laatst, wat een armoede... echt een compleet leger aan whiteknights..quote:
lolledquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:36 schreef Snakey het volgende:
Geluukig heeft niemand m´n kloon daar door.![]()
Ow wacht...
quote:
Guitige berichtjes in fobo's plaatsen bijvoorbeeld. Zo is de romance tussen mij en Etha gestart!quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:39 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Nou ja, iedereen moet zelf weten wat ie doet natuurlijk. Ik denk echter dat er leukere manieren zijn om achter de vrouwen aan te gaan zijn.
truequote:Op dinsdag 24 september 2013 15:39 schreef Snakey het volgende:
[..]![]()
Nou ja, iedereen moet zelf weten wat ie doet natuurlijk. Ik denk echter dat er leukere manieren zijn om achter de vrouwen aan te gaan zijn.
Like I said: Pure sadnessquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Guitige berichtjes in fobo's plaatsen bijvoorbeeld. Zo is de romance tussen mij en Etha gestart!
Als je het een beetje handig aanpakt kan er best wat uitkomen hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:48 schreef Levolution het volgende:
Dat die rukkers gewoon op die pics gaan rukken, vooruit, maar waarom moeten ze altijd zo slijmen?
Denken ze dat ze na zo'n slijmsessie plots een dm zullen krijgen van de dame in kwestie met de tekst: "hier is mijn adres, kom mij vanavond nog uitwonen"?
Doel je nou op Fanta en Yuri????quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je het een beetje handig aanpakt kan er best wat uitkomen hoor.![]()
Er zijn al heel wat relaties via FOK! begonnen.
Ik moet er nieet aan denken een FOK!ster te daten. Dan leest ze alle crap ook die ik postquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je het een beetje handig aanpakt kan er best wat uitkomen hoor.![]()
Er zijn al heel wat relaties via FOK! begonnen.
Nee. Als die al daadwerkelijk iets hebben dan weet ik daar niks vanaf.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Doel je nou op Fanta en Yuri????
Mwa, zolang ze verleifd is op je zijn al je posts geweldig,quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik moet er nieet aan denken een FOK!ster te daten. Dan leest ze alle crap ook die ik post
quote:Ik zie het probleem niet, en anders ben je van harte welkom in KPD![]()
En wanneer het uitgaat heeft ze wel wat te melden over jequote:Op dinsdag 24 september 2013 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, zolang ze verleifd is op je zijn al je posts geweldig,
Kan het me haast niet voorstellen. Vooral m'n posts in R&P zouden niet in dank afgenomen wordenquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, zolang ze verleifd is op je zijn al je posts geweldig,
quote:
Geloof me, voor een vrouw met je in zee gaat heeft ze je post history allang uitgeplozen, plus je fobo en alles wat je openbaar hebt staan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen. Vooral m'n posts in R&P zouden niet in dank afgenomen worden.
Ongeveer je hele internetleven gaat de straat op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
En wanneer het uitgaat heeft ze wel wat te melden over je
Gelukkig houd ik m'n online en offline leven strict gescheiden. Zijn maar een paar mensen hier die weten wie ik überhaupt ben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:02 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geloof me, voor een vrouw met je in zee gaat heeft ze je post history allang uitgeplozen, plus je fobo en alles wat je openbaar hebt staan.
*kloonchecked*quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
Gelukkig kent JB mijn oude account niet #reactiesuitlokken
Beter ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig houd ik m'n online en offline leven strict bescheiden. Zijn maar een paar mensen hier die weten wie ik überhaupt ben.
Dit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig houd ik m'n online en offline leven strict gescheiden. Zijn maar een paar mensen hier die weten wie ik überhaupt ben.
Vraag me af of je werkelijk dat account terug kan vinden omdat ik daar minstens 5 jaar niet op heb gezeten.quote:
Of erger. Je priveleven het internet opquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ongeveer je hele internetleven gaat de straat op.
Waarschijnlijk niet nee. Maar ik ga sowieso niet zomaar kloons checken als dat niet nodig is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vraag me af of je werkelijk dat account terug kan vinden omdat ik daar minstens 5 jaar niet op heb gezeten.
Jah, daar hebben we al vrij vaak hele topics voor weg moeten halen ivm privegevens op FOK! gooien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Of erger. Je priveleven het internet op
Lmaoquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Jah, daar hebben we al vrij vaak hele topics voor weg moeten halen ivm privegevens op FOK! gooien.![]()
![]()
De meest grappige was dat iemand vreemd was gegaan en vervolgens tientallen pizza´s naar zijn adres stuurde, en zelfs een vrachtwagen zijn voortuin vol had laten storten met zand.
Daar moet je een white knight kloon voor aanmaken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik moet er nieet aan denken een FOK!ster te daten. Dan leest ze alle crap ook die ik post
Ik zat nog op de middelbare school en we gingen voor de gein elkaars naam opzoeken in een zoekmachine. Kwam ik met mijn voor- en achternaam + toenmalige woonplaats voor op diverse oplichtingsites. Alles van mij hadden ze daar op gegooid, IP adres, adresgegevens, telefoonnummer, e-mail, zelfs mijn Xfire accountquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Of erger. Je priveleven het internet op
Nee, ik geloof dan ook niet dat ze ter plekke was toen dat gebeurde. Ze had nog meer uitgevreten maar ik weet het niet meer. Is al even geleden. Geloof dat ze nu wel weer bij elkaar zijn.quote:
Wow, das kut.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik zat nog op de middelbare school en we gingen voor de gein elkaars naam opzoeken in een zoekmachine. Kwam ik met mijn voor- en achternaam + toenmalige woonplaats voor op diverse oplichtingsites. Alles van mij hadden ze daar op gegooid, IP adres, adresgegevens, telefoonnummer, e-mail, zelfs mijn Xfire account![]()
Ik schrok me de tyfus, IP-adres gecheckt, kwam uit in een andere wijk in die woonplaats toen. Op al die sites vervolgens een account gemaakt met het verzoek mijn gegevens te verwijderen omdat ik er niets mee te maken hadGelukkig werkten ze mee.
Dan schrik je je echt even de tyfus. Die gast had via internet meerdere mensen opgelicht voor > ¤10.000 en dat in 2004 onder MIJN naam
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wow, das kut.![]()
Jemoet sowieso oppassen wat je op het inet gooit. Ik had een keer een foto rechtstreeks van m´n facebook gekopieerd naar FOK!. 5 minuten later kreeg ik een PM met mijn persoonlijke gegevens, voor zover die daar staan. Sta je toch even raar te kijken.
Oef, die was echt zuur.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Bijvoorbeeld die AnthonyZeus
Die gast ken ik vagelijk van gezicht, hij had echt geen leven meer.
En toen stond je opeens achter hem en fluisterde je met een dreigende doch kalme stem in zijn oor: "Are you threatening me?".quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wow, das kut.![]()
Jemoet sowieso oppassen wat je op het inet gooit. Ik had een keer een foto rechtstreeks van m´n facebook gekopieerd naar FOK!. 5 minuten later kreeg ik een PM met mijn persoonlijke gegevens, voor zover die daar staan. Sta je toch even raar te kijken.
Uit elke Hollywood-film.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:22 schreef Ethanolic het volgende:
Subtiel LevoUit welke film komt dat?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
En toen stond je opeens achter hem en fluisterde je met een dreigende doch kalme stem in zijn oor: "Are you threatening me?".
Een zweetdruppel glijdt langs zijn slaap naar zijn kaaklijn en voordat hij ook maar de kans krijgt om op te kijken van zijn computer breek je zijn nek met een subtiele beweging en gooi je je peuk op de plas benzine die er toevallig ligt.
Terwijl het huis in vlammen is, loop je in slowmo weg zonder ook maar om te kijken naar de explosie die daarop volgt.
Later die dag edit je je post en verwijder je de foto van jezelf.
Vroeger kon je uit de URL van de foto het Facebookprofiel herleiden ja, volgens mij hebben ze daar nu iets aan gedaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:17 schreef Snakey het volgende:
quote:
Dinsdag is rustdag. Ik groei terwijl ik zit.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:26 schreef Ethanolic het volgende:
Even over op de orde van de dag;
NOG GEPOMPT MENSEN??
Ik wel hoor!!!!
genieten moet kunnenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:27 schreef VMSDKR het volgende:
Ik niet, trek pak mergpijpjes over. Als de 'a' in de naam van de dag zit is het verwendag.
Welke was dat? Die gozer die z'n collega neukte en foto's van hem en haar in de badkamer postte? Of die mafkees die bij @home werkte en iemand af zou sluiten. Meneer was toen z'n baan kwijt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Bijvoorbeeld die AnthonyZeus
Die gast ken ik vagelijk van gezicht, hij had echt geen leven meer.
Daar gaat mijn linkeroog altijd zo raar van trekken. #nojokequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
genieten moet kunnen
zak zure matten gepakt
(groen)
AZ was van die collega-milf ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke was dat? Die gozer die z'n collega neukte en foto's van hem en haar in de badkamer postte? Of die mafkees die bij @home werkte en iemand af zou sluiten. Meneer was toen z'n baan kwijt.
Die gast van @home had ook zo'n chick op Fok, waar hij kaartjes voor een festival voor had gekocht. Had ze het uitgemaakt en wilde ze die kaartjes niet teruggeven, dikke fittie via Fok!.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke was dat? Die gozer die z'n collega neukte en foto's van hem en haar in de badkamer postte? Of die mafkees die bij @home werkte en iemand af zou sluiten. Meneer was toen z'n baan kwijt.
Ja die was echt hilarischquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:31 schreef Ethanolic het volgende:
voor een festival voor had gekocht. Had ze het uitgemaakt en wilde ze die kaartjes niet teruggeven, dikke fittie via Fok!. Wie was dat ookalweer.
Yesquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:37 schreef Ethanolic het volgende:
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Deze bedoelde jij Henk.
Michielos zeker met z'n vechtkampenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:37 schreef seto het volgende:
Mooiste wat ik me kan herinneren was van die dork uit KLB die altijd heel stoer deed maar IRL een dikke nerd bleek te zijn, foto's gevonden dat hij met zijn schaakbeker stond.
Nee nee iemand anders.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Michielos zeker met z'n vechtkampen
Maar dan groter.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ff srs. zo zie ik jullie allemaal voor me
BoeBieDoe's neuklijstquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee. Als die al daadwerkelijk iets hebben dan weet ik daar niks vanaf.
Er was ooit een topic in ONZ waar alles werd bijgehouden, kan het niet meer vinden.
Met dit account 7 jaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:43 schreef JackieBrown het volgende:
al die schandalen meegemaakt hebbenhoe lang zitten jullie hier al op
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:48 schreef stinkie het volgende:
Och, de tijd dat we de Fok!Stok kaapte en ik die in (in ja) het OOstvoornse meer dumpe tijdens een duikje. Doodsbedreigen, ban's. Heerlijk
Yep, die inderdaad.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
BoeBieDoe's neuklijst
http://wiki.fok.nl/index.php/Boebiedoe_lijsten
Je moet wat onder werktijdquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:52 schreef Awesome_ het volgende:
Eigenlijk zijn we allemaal sukkeltjes. Welke echte alphaman neemt dag in, dag uit de tijd om met wildvreemden op een online discussieforum te communiceren?
#waarheid
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:52 schreef Awesome_ het volgende:
Eigenlijk zijn we allemaal sukkeltjes. Welke echte alphaman neemt dag in, dag uit de tijd om met wildvreemden op een online discussieforum te communiceren?
#waarheid
Fokkers zijn nog minder betrouwbaar dan vrienden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:25 schreef Awesome_ het volgende:
Poll: Wat is kutter:
• FOK!kers die je IRL gegevens hebben
• Vrienden die je FOK!-account weten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik wil em wel eens gebruiken, maar mijn vrienden zullen het niet begrijpen. Is er geen high-res versie van beschikbaar? dan kan k die gewoon als plaatje versturenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:56 schreef Ethanolic het volgende:
Ik weet precies van mijn studiegenoten wie er op Fok! zit. Die doen namelijk de ":')" op WhatsApp.
Whatsappen met je bitches, al je matties op fb bijhouden. Maar nee, ik neem de tijd om een wekelijkse motivational pic te posten, omlijst met een schitterende tekst.quote:
quote:
met op de achtergrond het geluid van de 14k4quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:59 schreef CarbonC het volgende:
Overigens heb ik nog met naam, adres en telefoonnummer op usenet gepost.
(Opa vertelt).
mijn allereerste e-mailadres wasquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:09 schreef Awesome_ het volgende:
Oke, ik ben weer terug.
Hadden jullie ook gênante emailadressen?
Ik begin niet.
Ja maar ik ga het hier niet opnoemen omdat ze te herkenbaar zijn. Iedereen kende me daarvan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:09 schreef Awesome_ het volgende:
Oke, ik ben weer terug.
Hadden jullie ook gênante emailadressen?
Ik begin niet.
Nog best snel ingezien dan, dat "rulez" was meerdere jaren cool.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mijn allereerste e-mailadres was
*verbasteringvoornaam*_rulez@hotmail.com
2 maanden gebruikt, daarna zag ik in dat dat echt niet kon
Ik had deze ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mijn allereerste e-mailadres was
*verbasteringvoornaam*_rulez@hotmail.com
En een enorme telefoonrekening omdat ik weer eens een chickie had gevonden via ICQ.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
met op de achtergrond het geluid van de 14k4
Ik was 12 ofzoquote:
quote:Meisje op mijn vorige opleiding mailde het bedrijf dat het project leidde altijd met haar persoonlijke email: voornaam_karatekid@hotmail.com
Wow, gewoon FOK!sters die meerdere FOK!ers gedaan hebben. Wat geil.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
BoeBieDoe's neuklijst
http://wiki.fok.nl/index.php/Boebiedoe_lijsten
jouw maat is echt grappig vriendquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:16 schreef Awesome_ het volgende:
Maat van me heeft x-breezersletjex@live of zo. Dat is dan wel grappig.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef seto het volgende:
[..]
jouw maat is echt grappig vriend
doet hij nog meer van zulke hilarische dingen?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef seto het volgende:
[..]
jouw maat is echt grappig vriend
doet hij nog meer van zulke hilarische dingen?
Ik heb jaren terug op de studiebeurs in utrecht gestaan daar konden geïnteresseerde hun emailadres achterlaten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik was 12 ofzo
[..]Je wilt niet weten wat voor 'n e-mailadressen klanten mij zonder schaamte vertellen
Werkelijk in de trant van preci0us_DD@blabla.com
Te koop borden door de ruit naar binnenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef Awesome_ het volgende:
Tuinkabouters omwisselen van twee huizen. Hilariteit alom.
Wel lullig dat zo iemand nu jouw vriendin is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
je hebt pas geleefd als je seks heb gehad op de middenstip van het voetbalveld na een thema-feestje bij de vereniging
Telt een hockeyveld?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
je hebt pas geleefd als je seks heb gehad op de middenstip van het voetbalveld na een thema-feestje bij de vereniging
Check.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
alleen als het op een hockeyfeest was
Altijd leuk om te lezen wat voor spannende dingen je vriend met z'n ex heeft uitgespooktquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:27 schreef Ethanolic het volgende:
Wel spannend in het donkerquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:32 schreef JackieBrown het volgende:
en zelf niet meer krijgen dan missionaris met de lichten uit
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Te koop borden door de ruit naar binnen
Huizen insluiten met afrastering hekken
Sloten dicht lijmen net seconde lijm als mensen op vakantie waren
Rauwe vis door de brievenbus bij mensen die op vakantie waren
Stukje plastic in een bnc connector van t school netwerk waardoor alles plat kwam re liggen.
Ik begin steeds meer te denken dat jij Etha's kloon bent.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe zeker.. welk gat zou hij deze keer vinden enzo
wow zo sexy en gewaagd deze postquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe zeker.. welk gat zou hij deze keer vinden enzo
Oh ze hebben weer van laptop geruild op hun knusse bank.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:38 schreef JackieBrown het volgende:
kan me geen teringmoer schelen wat jij denkt evolution
ben je gek, ik zit mijn uitkering te trekken op de bank terwijl zij kankerhard aan het werk is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oh ze hebben weer van laptop geruild op hun knusse bank.
Ik wil dit ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ben je gek, ik zit mijn uitkering te trekken op de bank terwijl zij kankerhard aan het werk is.
Hosselen doe ik wel met stappen, afgelopen weekend nog een Latina geschaaktquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
Fathank's ruige jeugd. Ik zou dit account idd niet gebruiken voor hosselpogingen.
Krant, vette hondendrol er in, in de fik steken, aanbellen, rennen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Te koop borden door de ruit naar binnen
Huizen insluiten met afrastering hekken
Sloten dicht lijmen net seconde lijm als mensen op vakantie waren
Rauwe vis door de brievenbus bij mensen die op vakantie waren
Stukje plastic in een bnc connector van t school netwerk waardoor alles plat kwam re liggen.
waarom niet gewoon allebei uitkeringquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ben je gek, ik zit mijn uitkering te trekken op de bank terwijl zij kankerhard aan het werk is.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Hosselen doe ik wel met stappen, afgelopen weekend nog een Latina geschaakt
Wel het beste gedeelte van t feest gemist.
Deze man.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:43 schreef Levolution het volgende:
Ik heb wel eens op de bel gedrukt bij iemand om vervolgens weg te rennen.
Dat hij dan open doet en er staat niemand zeg maar. Maar ik ben zo hard weggerend dat ik zijn reactie verder niet heb gezien.
Ik heb ook een turbulent leven gehad, zoals jullie kunnen zien.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Spannendste wat ik gedaan heb is belletje trekken...
toen ik nog klein was is er weleens zo'n sociopaat achter ons aan gereden met zijn autoquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:43 schreef Levolution het volgende:
Ik heb wel eens op de bel gedrukt bij iemand om vervolgens weg te rennen.
Dat hij dan open doet en er staat niemand zeg maar. Maar ik ben zo hard weggerend dat ik zijn reactie verder niet heb gezien.
Ik heb ook een turbulent leven gehad, zoals jullie kunnen zien.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oh ze hebben weer van laptop geruild op hun knusse bank.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:44 schreef Snakey het volgende:
Met een stapel oude kranten ergens aanbellen, vragen of ze oude kranten hebben. Indien nee: NU WEL schreeuwen en de stapel oude kranten naar binnen gooien.
Met een stapel oude kranten ergens aanbellen, vragen of ze oude kranten hebben. Indien nee: NU WEL schreeuwen en de stapel oude kranten naar binnen gooien.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik jatte als kind wel eens croissants die op 's zaterdag ochtend bij de supermarkt werd neergezet voor de magazijndeur, omdat er nog niemand was op het binnen te halen. Vervolgens die broodjes verkopen in het winkelcentrum
En van dat geld 50 jawbreakers kopen
Dat deed ik met tubes gel van 11 gulden. Gingen weg voor 5 gulden. Behoorlijk zakcentje mee verdiend. Heb zelfs een mobiele telefoon van de opbrengst gekocht. Leverde meer op dan schoffelen bij de biologische appelboer. Die betaalde 3 gulden per uur toen ik 13 was.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik jatte als kind wel eens croissants die op 's zaterdag ochtend bij de supermarkt werd neergezet voor de magazijndeur, omdat er nog niemand was op het binnen te halen. Vervolgens die broodjes verkopen in het winkelcentrum
En van dat geld 50 jawbreakers kopen
ik ga niet meer hosselen met stappen, gisteren was de laatste druppelquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Hosselen doe ik wel met stappen, afgelopen weekend nog een Latina geschaakt
Wel het beste gedeelte van t feest gemist.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:03 schreef Drinky het volgende:
Ik vertel jullie helemaal niks. Heitje voor een karweitje
Zie R&Pquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:01 schreef Awesome_ het volgende:
Drinky vertel alsjeblieft meer. Ik ga dood van de spanning
Die z'n zak gerold heeft...quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
zkr met een hongaars meisje gezoent jij doerak
Ik zoen niet met chicks, maar vaak blijf ik er wel letterlijk slapen. Heerlijk vind ik dat, kom je ten minste niet met een schrale pik thuis.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:06 schreef Awesome_ het volgende:
zkr met een hongaars meisje gezoent jij doerak
topicreport gedaan, veel plezier met je ban rasistquote:
Die klik ik gelijk weer weg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
topicreport gedaan, veel plezier met je ban rasist
Kweenie man. Zodra ik hier overal mee weg zou kunnen komen dan is het h van de dquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:16 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe zou het toch zijn om zo'n macht te hebben.
Ik word thuis onderdrukt. Ik moet het toch ergens een beetje bevrediging vandaan halen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:16 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe zou het toch zijn om zo'n macht te hebben.
Heb je naast een prothese ook een rolstoelquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb je naast een prothese ook een rolstoel
Aan de ene kant heel grappig, aan de andere kant ben jij wel verdacht "normaal" voor een Fokker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:44 schreef Snakey het volgende:
Niet alle FOK!kers zijn complete autisten denk ik. Ik ben hier ooit terechtgekomen omdat ik een vraag googlede en de eerst hit dit forum was.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aan de ene kant heel grappig, aan de andere kant ben jij wel verdacht "normaal" voor een Fokker.
Hoe moet een autist hier terechtkomen dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet alle FOK!kers zijn complete autisten denk ik. Ik ben hier ooit terechtgekomen omdat ik een vraag googlede en de eerst hit dit forum was.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe moet een autist hier terechtkomen dan?
Mensen lopen hier autisme op denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe moet een autist hier terechtkomen dan?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
McNulty zou er zo uit zien als hij blank was.
Normaal?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aan de ene kant heel grappig, aan de andere kant ben jij wel verdacht "normaal" voor een Fokker.
hoeveel cmquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Winterjas kopen. Wat een drama, alles te strak rondom mijn armen/schouders.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
US / Userfoto's #309 - u nu!
.................................................................................................................
komt door je big titsquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Winterjas kopen. Wat een drama, alles te strak rondom mijn armen/schouders.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:56 schreef Awesome_ het volgende:
ik snap wel waarom ze jou thefixer noemen vriend.[ afbeelding ]
Strong posture.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
.................................................................................................................
swekke boiquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
2009 belde.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:10 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit nummer gewoon..
#Beterdanseks
Waarom zo laat.quote:Je bestelling is Bevestigd, geschatte aankomsttijd: 21:15
Tss, is ze al opgewarmd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies over een uur hè... Tiffany heeft nog een klantje voor jou vriend.
Pizza döner speciaal met tzatzikisaus.quote:
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben dol op Griekensaus. Ik slik het graag door.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben dol op Griekensaus. Ik slik het graag door.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.ergogenics.org(...)e-onverschillig.html
/care
Moest Googlen, weer iets bruikbaars geleerd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan kunnen wij elkaar de hand schudden.
Of elkaar dutchrudderen, wat jij wil.
Haha, maar no homo toch.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Moest Googlen, weer iets bruikbaars geleerd.
Testosteron maakt je dus een coole man, what's new.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:19 schreef Awesome_ het volgende:
http://www.ergogenics.org(...)e-onverschillig.html
/care
Autisten zijn vaak wel sterk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:30 schreef seto het volgende:
het maakt je een autist
net als die ene poster hier
nicequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:30 schreef seto het volgende:
het maakt je een autist
net als die ene poster hier
Je bent in de war met downies.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:31 schreef Levolution het volgende:
[..]
Autisten zijn vaak wel sterk.
Autisten volgens mij ook man.quote:
hOiiquote:
Bron?? Want ik geloof hier heeeeelemaal niets van!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Autisten volgens mij ook man.
Ze hebben zo'n hoge muscle density.
Heb je dat topic gelezen over die ex schoonouders die alle cadeaus die ze ooit hebben gegeven terug willen?quote:
Gewoon mijn ervaring.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bron?? Want ik geloof hier heeeeelemaal niets van!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |