Hej!quote:
Jouw fout. Hier doet ie het gewoon.quote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw fout. Hier doet ie het gewoon.
quote:
hier ook. zie een welgevormde bilpartijquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaar.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit heb ik altijd al een overgewaardeerd singletje gevonden jaquote:
Want?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even een bazen jaren 90 serie kijken: Seinfeld.
\terechte klachtquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:55 schreef alors het volgende:
De drie vragen is sowieso een kanjeritem, maar dat muziekje eronder
Een van de weinige comedy series waarbij ik hardop lach.quote:
Je kunt nog mee naar Racoon en Birdy!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat zou ik daar graag heen willen.
Ik ga nog liever naar Metallica.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt nog mee naar Racoon en Birdy!!!
Haten op Earth Songquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen weer dikke knudde in de LB.
Earth Song of Whisky in the Jar
Zeikplaat.quote:
Ben jij vegetariër?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boodschap is goed, maar de rest
Nee, want heb net nog ham weg lopen kanen.quote:
Nu weten ze eindelijk dat er ook Genesis.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze draaien ze anders ook nooit.
Dat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Bitter sweet symphony
Hoor je anders ook nooit.
Aanraderquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar Metallica.
Kleren. Tenminste dat antwoord mijn broertje altijd.quote:
Moet ik eerst een nieuwe outfit scoren, want ik heb niets zwarts of rock-chick waardig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Aanrader
4 keer geweest, blijft toch een topshow
Bitter sweet symphony
Hans.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet dit liedje?
Nog nooit gehoord.
Wie?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
GIITH van Dee-Lite in de UJDT graag
Metallica is ondertussen zo divers qua fans dat je zelfs in een wit tshirt niet opvaltquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik eerst een nieuwe outfit scoren, want ik heb niets zwarts of rock-chick waardig.
Groove is in the Heart.quote:
was toch plagiaat?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groove is in the Heart.
Denken dat Jagger casht als BSS gedraaid wordt![]()
![]()
!
Ja, maar Allen Klein bezit de rechten, niet de Stones zelf.quote:
My Bloody Valentine en Sonic Youth heb ik ook nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben ze Whighfield al een keer gedraait? Top jaren 90 artiest.
wind je niet zo op manquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee jongens, het is Allen Klein![]()
![]()
Ik kan er niet meer tegen hoorquote:
Nog een keer schnabbelen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
The Verve is een van de bands waarvan ik hoop dat ze een reünie doen.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer tegen hoor
Ik ga uit het raam springen
Tuurlijk, niets mis meequote:Op dinsdag 24 september 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog een keer schnabbelen?
Ga je mijn radio achterna?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer tegen hoor
Ik ga uit het raam springen
In 2008 was het een drama. Gasten meteen weer ruzie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, niets mis mee.
Heb ze nog nooit gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standje burenruziequote:
Ik zou hopen dat Sander de Heer ooit 'Sanderstruck' geraakt.quote:
En het regent liters bierquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt hier.
Klopt dit is echt zo'n vergeten juweeltje.quote:
Alleen niemand kent Sixpence None The Richerquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt dit is echt zo'n vergeten juweeltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog beter. Die van jou. Hop hop.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:21 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Liever een butt van Gerard BUTler. (Als je toch bezig bent)
geen duidelijke foto in fobo dus kan niet oordelenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nog beter. Die van jou. Hop hop.
Gisteren bij Dr. Popquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
Deze zou ik ook wel willen horen
Hij gaat er over heen praten en dan zeggen hoe mooi het outro wel niet is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Paul het einde wegdraait is ie een lamlul.
Hij liet de laatste pianotonen niet horen. Jammer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij gaat er over heen praten en dan zeggen hoe mooi het outro wel niet is.
Nu al toeter.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij liet de laatste pianotonen niet horen. Jammer.
En dan deze draak. Beetje jammer.
Maar niet zo erg als op Radio 2 vorig jaar top 2000, uiteraard met Sander de Heer![]()
Soberso over intro's en outro's lullenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij liet de laatste pianotonen niet horen. Jammer.
En dan deze draak. Beetje jammer.
Maar niet zo erg als op Radio 2 vorig jaar top 2000, uiteraard met Sander de Heer![]()
OK deze danquote:
Ik ben jarenlang Radiohead fan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
OK deze dan
Een van de beste videoclips EVER
Als je hem niet kent, ga er even voor zitten. Het verhaaltje is heel tof.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze repareren de vangrail waar SC vanmorgen in lag te janken.
Ik vind Backspacer best wel een goed album. Niet zo sterk al Ten en Vs. Maar toch prima luistervoerquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:42 schreef SilentChaos het volgende:
Pearl Jam, toen ze nog goede muziek maakte
Dit jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind Backspacer best wel een goed album. Niet zo sterk al Ten en Vs. Maar toch prima luistervoer
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit liedje heb ik nog nooooooit gehoord.
Idd, volgende week maar MH maken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sarcasme.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Een van de bekendste eendagsvliegen uit de ninetees
Audrey.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Breakfast at Tiffany's
Trouwens ook een leuke film met Audrey Hepburn
luekne plaatjenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Audrey.![]()
![]()
Tevens weet zij haar plek. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sta graag in de keuken, maar achter elke goede huisvrouw staat een man die goed verdient.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Audrey.![]()
![]()
Tevens weet zij haar plek. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou. Ik wil wel achter haar staan hoor!11!!1! gr grquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta graag in de keuken, maar achter elke goede huisvrouw staat een man die goed verdient.
Ernstig herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Verhip ik ging iets nuttigs doen met deze dag. Het is al 3 uur laat maar hangen dan.
Deze band werkt agressie bij mij op.quote:
NEIN NEIN NEIN NEINquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze band werkt agressie bij mij op.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze band werkt agressie bij mij op.
Inderdaad. Een van de eerste nummers deze week die mij verrast.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:31 schreef Pino112 het volgende:
Eindelijk eentje die je niet altijd hoort.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze ken ik niet, maar ik vind hem tof
Parachute?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze ken ik niet, maar ik vind hem tof
Hoor je minder vaak dan No Diggity ja, maar toch wel geregeld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:51 schreef Bronson het volgende:
Blackstreet.![]()
Deze hoor je ook zelden.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/9163quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoor je minder vaak dan No Diggity ja, maar toch wel geregeld.
Dat is dan zeker als ik niet luister.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op skyradio zeker?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's wel errug weinig ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/9163
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's wel errug weinig ja.
Dan was dat op MTV
Die grap over Rabberingquote:
Deze niet zelf gespeeld hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Carnaval de Paris, toetertjes toetertjes![]()
Wij hebben mmmbop en my own worst enemy gespeeldquote:
Here comes the sun, Gonna Fly Now, Eye of the Tiger, Tarzan, alles.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij hebben mmmbop en my own worst enemy gespeeld
Paint it Black, Song 2, Don't Talk To Strangers, Gigantic, Come As You Arequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Here comes the sun, Gonna Fly Now, Eye of the Tiger, Tarzan, alles.
Die is perfect. Je kunt me geloven op mijn woord. Hop hop waar is butler?!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nog beter. Die van jou. Hop hop.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
geen duidelijke foto in fobo dus kan niet oordelen
gr gr
misschien heb je wel een veuls te dikken bilpartijquote:
Sinead ziet er niet al the best uit.quote:
In 1996 bestond FOK! nog helegaar niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
You Were Meant for Me
Jewel.
Toen ontstond mijn username.
Deze username gebruikte ik al eerderquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 1996 bestond FOK! nog helegaar niet.
Bestond het internet toen al?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Deze username gebruikte ik al eerder.
Inderdaad.quote:
Netquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bestond het internet toen al?
Heul niet!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien heb je wel een veuls te dikken bilpartij
foto's dan, dan beslissen wij welquote:
Neen. Foto's mogen desnoods per pm.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:27 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Die is perfect. Je kunt me geloven op mijn woord. Hop hop waar is butler?!
Nog steeds meer dan Fix.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze hoor je nu nooit.
Paparazzi dan
1x meer inderdaadquote:
Idd. Hoe vaak je wel niet als vee vervoerd wordt door OV maatschappijen, belachelijk!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De treinen zijn overvol na de zomer.
Volgens de NS is dit de schuld van meer reizigers.
Ze zetten alleen vervolgens niet meer materiaal in na de zomer.
NS!!!!!!!!!!!!
Er zijn ook meer reizigers.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Idd. Hoe vaak je wel niet als vee vervoerd wordt door OV maatschappijen, belachelijk!
Dat pakte laatst ook niet goed uit, want het perron was te kort voor de trein. Moest je eerst een andere uitgang zoeken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn ook meer reizigers.
Maar dan moet de NS daarop anticiperen door meer in te zetten.
Welke lijn?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat pakte laatst ook niet goed uit, want het perron was te kort voor de trein. Moest je eerst een andere uitgang zoeken.
Pff, daar zetten ze toch vaker ICRm in. Dan was de machinist gewoon verstandelijk beperkt.quote:
Was ie ook. Wel lachen als er mensen voor je de deur open doen en willen uitstappen en plotseling beseffen dat er geen perron is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pff, daar zetten ze toch vaker ICRm in. Dan was de machinist gewoon verstandelijk beperkt.
Oh jij zat in die trein?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was ie ook. Wel lachen als er mensen voor je de deur open doen en willen uitstappen en plotseling beseffen dat er geen perron is.
Jups. Ik reis elk weekend wel met de trein. Mits het niet te vol is, vind ik dat pure ontspanningquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jij zat in die trein?
Over treinklachten: Sittard - Eindhoven wisselstoring
Ik zou gek worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen internet = geen FOK!
Dat moet een kutleven zijn.
Gemist, wat was er?quote:
Oh ik dacht dat dat Coen was vreemd genoegquote:
Ik zie het al veel te doen op stage.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van wat deze man zegt heb ik absoluut geen last. Ik zit niet al te vaak op internet.
GC / Dagcijfers #228
Coen is daar toch veel te braaf voorquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat Coen was vreemd genoeg
Ja maar ik verveel me hier ook best wel, ik moet wachten totdat de jurist terug is van vakantie. Da's volgende weekquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie het al veel te doen op stage.
Mijn broertje heeft ookal zoveel te doen op stage.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar ik verveel me hier ook best wel, ik moet wachten totdat de jurist terug is van vakantie. Da's volgende week
Dan zou topshow geen note zijnquote:
En meer controle over de liedjes die ze draaien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou topshow geen note zijn
twitter:NS_online twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 17:27:31Vanaf 7 okt. wijzigen op een aantal trajecten de tijden ivm #herfst *insert grapje over blaadjes op het spoor* http://t.co/Q97m9Vq1ux reageer retweet
Africa, Viva la Vida, The Lion Sleeps Tonight, The Muppets, The Pirates of the Caribbean, Grease, Gimme Hope Joanna, Abba.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paint it Black, Song 2, Don't Talk To Strangers, Gigantic, Come As You Are
Je noemt je guilty pleasure lijst op?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Africa, Viva la Vida, The Lion Sleeps Tonight, The Muppets, The Pirates of the Caribbean, Grease, Gimme Hope Joanna, Abba.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je noemt je guilty pleasure lijst op?
quote:
Beter!quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]![]()
Voor mij wordt gekookt vanavond
quote:
Ze hebben tenminste zelfspot.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Er denkt iemand grappig te zijn bij de NS.twitter:NS_online twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 17:27:31Vanaf 7 okt. wijzigen op een aantal trajecten de tijden ivm #herfst *insert grapje over blaadjes op het spoor* http://t.co/Q97m9Vq1ux reageer retweet
Ik was en ben meer van de Nirvana/metallica/Soundgarden etcetera. Behalve die house stroming begin jaren 90 heb ik totaal niks met de dance/trance/hardcore stroming.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |