Hej!quote:
Jouw fout. Hier doet ie het gewoon.quote:
Hier ook.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw fout. Hier doet ie het gewoon.
quote:
hier ook. zie een welgevormde bilpartijquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaar.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit heb ik altijd al een overgewaardeerd singletje gevonden jaquote:
Want?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even een bazen jaren 90 serie kijken: Seinfeld.
\terechte klachtquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:55 schreef alors het volgende:
De drie vragen is sowieso een kanjeritem, maar dat muziekje eronder
Een van de weinige comedy series waarbij ik hardop lach.quote:
Je kunt nog mee naar Racoon en Birdy!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat zou ik daar graag heen willen.
Ik ga nog liever naar Metallica.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt nog mee naar Racoon en Birdy!!!
Haten op Earth Songquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen weer dikke knudde in de LB.
Earth Song of Whisky in the Jar
Zeikplaat.quote:
Ben jij vegetariër?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Boodschap is goed, maar de rest
Nee, want heb net nog ham weg lopen kanen.quote:
Nu weten ze eindelijk dat er ook Genesis.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze draaien ze anders ook nooit.
Dat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Bitter sweet symphony
Hoor je anders ook nooit.
Aanraderquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar Metallica.
Kleren. Tenminste dat antwoord mijn broertje altijd.quote:
Moet ik eerst een nieuwe outfit scoren, want ik heb niets zwarts of rock-chick waardig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Aanrader
4 keer geweest, blijft toch een topshow
Bitter sweet symphony
Hans.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heet dit liedje?
Nog nooit gehoord.
Wie?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
GIITH van Dee-Lite in de UJDT graag
Metallica is ondertussen zo divers qua fans dat je zelfs in een wit tshirt niet opvaltquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik eerst een nieuwe outfit scoren, want ik heb niets zwarts of rock-chick waardig.
Groove is in the Heart.quote:
was toch plagiaat?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groove is in the Heart.
Denken dat Jagger casht als BSS gedraaid wordt![]()
![]()
!
Ja, maar Allen Klein bezit de rechten, niet de Stones zelf.quote:
My Bloody Valentine en Sonic Youth heb ik ook nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben ze Whighfield al een keer gedraait? Top jaren 90 artiest.
wind je niet zo op manquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee jongens, het is Allen Klein![]()
![]()
Ik kan er niet meer tegen hoorquote:
Nog een keer schnabbelen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:01 schreef indiaantje89 het volgende:
The Verve is een van de bands waarvan ik hoop dat ze een reünie doen.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer tegen hoor
Ik ga uit het raam springen
Tuurlijk, niets mis meequote:Op dinsdag 24 september 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog een keer schnabbelen?
Ga je mijn radio achterna?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer tegen hoor
Ik ga uit het raam springen
In 2008 was het een drama. Gasten meteen weer ruzie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tuurlijk, niets mis mee.
Heb ze nog nooit gezien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standje burenruziequote:
Ik zou hopen dat Sander de Heer ooit 'Sanderstruck' geraakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |