Ik werk iig bij een afdeling die niet gevraagd is op geld te lettenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vast niet met de prijzen die Thalys ervoor vraagt. Maar als je dat hele ding kunt afhuren voor ¤ 35 per rit (+vervoerbewijzen) zou 't best eens kunnen werken.
Moet je alleen nog iets verzinnen voor het fenomeen 'volle trein' en mensen die niet snappen dat het hok is gereserveerd. Slot aan de binnenkant?
[..]
En dan je dienstregeling helemaal in je infra verankeren? Werk je bij de afdeling weg-met-die-wissels ofzo?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:16 schreef b2py het volgende:
'Maarja.. Als je een olietanker met een buitenboordmotor probeert voort te stuwen..'
Klaasjequote:Op dinsdag 24 september 2013 23:16 schreef b2py het volgende:
Klaasje over het accelereren van een VIRM:
'Maarja.. Als je een olietanker met een buitenboordmotor probeert voort te stuwen..'
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:16 schreef b2py het volgende:
Klaasje over het accelereren van een VIRM:
'Maarja.. Als je een olietanker met een buitenboordmotor probeert voort te stuwen..'
Da's een mooie ja!quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
doet me denken aan een andere opmerking van iemand over een Plan U. Dat ding trekt volgens hem op als een slak in behangplaksel
Ja greavy zeker. Was ie even vergeten dat dat ding compleet uit elkaar lag ivm revisie. Een normale rijvaardige plan U komt best aardig vooruit hoor. Al is het geen regiosprinter. Maar hey niets is een regiosprinter. Ja een regiosprinter zelf.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
doet me denken aan een andere opmerking van iemand over een Plan U. Dat ding trekt volgens hem op als een slak in behangplaksel
Wat ik wel zeker weet is dat een Buffel sneller is dan VIRM..quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja greavy zeker. Was ie even vergeten dat dat ding compleet uit elkaar lag ivm revisie. Een normale rijvaardige plan U komt best aardig vooruit hoor. Al is het geen regiosprinter. Maar hey niets is een regiosprinter. Ja een regiosprinter zelf.
Maar serieus, een Plan U tegen een Thalys zien optrekken naar de 100 km/h? Ik moet het nog zien.
nee, ik geloof deze gast: https://www.facebook.com/maurits.weverquote:
Wat is het verschil in aslast tussen een VIRM en een buffel? Factor 3?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:27 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Wat ik wel zeker weet is dat een Buffel sneller is dan VIRM..
Ongeveer 0. Ze zijn beiden niet te zuunig zwaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat is het verschil in aslast tussen een VIRM en een buffel? Factor 3?
Oh die beste vrijer was geloof ik schuldig aan mijn 1e en 2e aanvaring met treinreiswinkel. Een drama wat nog lang uitgesponnen zou worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, ik geloof deze gast: https://www.facebook.com/maurits.wever
Mat 54 is in kilogrammen per zitplaats het zwaarste spoormaterieel wat ooit ter wereld geproduceerd isquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:30 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Ongeveer 0. Ze zijn beiden niet te zuunig zwaar.
Nou ja ik ben een keertje naar Napoli geweestquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
En wat zijn we in die periode opgeschoten? Helemaal niets
Een hoop topic's. De V160 rijdt nu redelijk betrouwbaar en verder... DDM-1 is nog steeds niet afgeschreven.. Het gaat mogelijk een revisie krijgen zelfs.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:33 schreef Peterselieman het volgende:
en dan lees je even een topic van drie jaar geleden terug: PTA / Treinen, 261. Meer heb je niet nodig. Hooguit een camera ;D
En wat zijn we in die periode opgeschoten? Helemaal niets
je hebt de deegdraaiers recht in de ogen kunnen kijkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik ben een keertje naar Napoli geweest![]()
voor enkele spitstreinen is DDM-1 echt ideaalquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:39 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Een hoop topic's. De V160 rijdt nu redelijk betrouwbaar en verder... DDM-1 is nog steeds niet afgeschreven.. Het gaat mogelijk een revisie krijgen zelfs.
Judith: They dragged him off! They're gonna crucify him!quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme zeg, jij zou het liefste nog een stemming willen over de toepasbaarheid van de Wet van de Zwaartekracht of niet?
wel meer dan enkele eigenlijk, want je kunt er mooi andere stellen mee uitsparen die weer andere treinen kunnen versterken.quote:
Hangt van je definitie van "redelijk betrouwbaar" af, het is nog steeds één van de slechtst presterende treinseries van Nederland. 95% punctualiteit haalt dat ding niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:39 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Een hoop topic's. De V160 rijdt nu redelijk betrouwbaar en verder...
Locomotief ervoor en over de HSL met dat spul.quote:DDM-1 is nog steeds niet afgeschreven.. Het gaat mogelijk een revisie krijgen zelfs.
Een Traxx met 6 bakken DDM-1 erachter als spitstrein? Echt wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |