nee dat is ie ook niet, maar hij wordt gesloopt door schuldgevoel en geweten. hij is zonder meer het hart van de serie. de good guy zelfs.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:42 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ach komop.... de beslissing van Jesse kwam voor uit pure haat voor Walt en de behoefte om hem keihard terug te pakken. (dat misselijke lachje z'n gezicht toen hij gepakt was)
Geweten, moraal en rechtvaardigheid? We hebben het hier over een dealer door wiens meth er vele mensen verslaafd zijn geraakt en kapot zijn gegaan. Dus ga niet doen alsof Jesse de fucking heilige maagd Maria is
wauw..hartverwarmend.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
True. Ik hoop gewoon dat Walt alles en iedereen nog keihard vermoord. Dat fonds dat hem in de zeik heeft gezet, dat hij zijn eigen zoon en vrouw omlegt incluis die trut van een schoonzus.
En dan zo op het laatst een shot dat die Lydia er aan gaat, irritante bitch dat ze is. Ik hou van excessive.
Ja dat is duidelijk... daarom ook:quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nee dat is ie ook niet, maar hij wordt gesloopt door schuldgevoel en geweten. hij is zonder meer het hart van de serie. de good guy zelfs.
Als je er niet tegen kan, take the money and leave. Ga niet je ex-partner proberen terug te pakken, met in dit geval verschrikkelijke gevolgen.quote:Sure er zijn minder leuke dingen voorgevallen maar if you can't take the heat, stay out of the kitchen. Je kiest er met je volle verstand voor om crimineel te worden en jezelf in te laten met nog gekkere criminelen, dan moet je niet gaan huilen in het onvermijdelijk geval van collateral damage.
Ja ook dat nog eens. Je mag hier niks verkeerds over Jesse zeggen want dan kijk je de serie verkeerdquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:45 schreef habitue het volgende:
Zo goed dat hij een onschuldige scheikundige koelbloedig vermoordt.
Ik leef slechts mee met Walt, dat gezeik (lees over-acting) van die dames kan ik absoluut niet tegen. Die mogen echt foetsiequote:Op dinsdag 24 september 2013 15:45 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wauw..hartverwarmend.
ik kan merken dat je echt meeleeft met karakters die je al 5 seizoenen volgt.
:Een serie verkeerd kijken....quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:47 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ja ook dat nog eens. Je mag hier niks verkeerds over Jesse zeggen want dan kijk je de serie verkeerd
Beste voorbeeld wat dat betreft is het meth verkopen aan mensen die bij die bijeenkomsten kwamen voor verslaafden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:42 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Geweten, moraal en rechtvaardigheid? We hebben het hier over een dealer door wiens meth er vele mensen verslaafd zijn geraakt en kapot zijn gegaan. Dus ga niet doen alsof Jesse de fucking heilige maagd Maria is
Nouja, "koelbloedig"...quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:45 schreef habitue het volgende:
Zo goed dat hij een onschuldige scheikundige koelbloedig vermoordt.
Dat deden ze bij de Soprano's ook alquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beste voorbeeld wat dat betreft is het meth verkopen aan mensen die bij die bijeenkomsten kwamen voor verslaafden.
't is een makkelijke manier natuurlijk of eht nou echt meedogenloos is...quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met Jesse te maken dan?
In zijn geval vind ik het wel op 't randje dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:02 schreef Re het volgende:
[..]
't is een makkelijke manier natuurlijk of eht nou echt meedogenloos is...
Net als ep15, 6 minuten extra.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Laatste aflevering is extended hoor ik net.
Ja net als de vorige dus....quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Laatste aflevering is extended hoor ik net.
Veel ophef over een paar minutenquote:
wat ie in feite ook meerdere malen heeft gedaan, maar walt lult hem er steeds weer bij, jesse heeft zelfs al zn geld weg gegeven. Maar zeg je nou dat walt zich wel mag laten leiden door gevoelens van misplaatste rechtvaardigheid en jesse niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:46 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ja dat is duidelijk... daarom ook:
[..]
Als je er niet tegen kan, take the money and leave. Ga niet je ex-partner proberen terug te pakken, met in dit geval verschrikkelijke gevolgen.
het klinkt meer alsof je inlevingsvermogen een beetje stuk is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik leef slechts mee met Walt, dat gezeik (lees over-acting) van die dames kan ik absoluut niet tegen. Die mogen echt foetsie
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:52 schreef habitue het volgende:
Net de pilot weer gezien. Wat was het toen nog lekker overzichtelijk en soort van gemoedelijk.![]()
Samen ontbijten, Skylar was toen nog best lekker, beetje meth bakken in de woestijn, beetje longkanker, fuck you and your eyebrowes
Jesse op zijn laagst inderdaadquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beste voorbeeld wat dat betreft is het meth verkopen aan mensen die bij die bijeenkomsten kwamen voor verslaafden.
Oh Jesse mag doen en laten wat hij wil, maar door het volgen van die misplaatste rechtvaardigheid van 'm, heb ik totaal geen medelijden met hem. De situatie waar hij nu in zit heeft hij volledig aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:15 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wat ie in feite ook meerdere malen heeft gedaan, maar walt lult hem er steeds weer bij, jesse heeft zelfs al zn geld weg gegeven. Maar zeg je nou dat walt zich wel mag laten leiden door gevoelens van misplaatste rechtvaardigheid en jesse niet?
Jij hebt nooit medelijden met mensen die zichzelf in de problemen hebben gewerkt?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:22 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Oh Jesse mag doen en laten wat hij wil, maar door het volgen van die misplaatste rechtvaardigheid van 'm, heb ik totaal geen medelijden met hem. De situatie waar hij nu in zit heeft hij volledig aan zichzelf te danken.
Niet met Jesse die alle kans had om op een 'cleane' wijze overal vanaf te kunnen komen, maar er voor koos om Walt terug te willen pakken nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jij hebt nooit medelijden met mensen die zichzelf in de problemen hebben gewerkt?
Ik wel iigquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Sowieso waren we het er toch al over eens dat vrijwel niemand in de serie geheel goed of slecht is?
Niemand in deze serie is 100% goed of slecht en dat is in werkelijkheid ook nooit zo. Zelfs de allerslechtste persoon die je je maar voor kunt stellen heeft ook altijd nog wel wat goede kanten en andersom.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Sowieso waren we het er toch al over eens dat vrijwel niemand in de serie geheel goed of slecht is?
ik wil je ook niet aanvallen hoor, maar wat is dan het verschil tussen walt en jesse?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:22 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Oh Jesse mag doen en laten wat hij wil, maar door het volgen van die misplaatste rechtvaardigheid van 'm, heb ik totaal geen medelijden met hem. De situatie waar hij nu in zit heeft hij volledig aan zichzelf te danken.
je ziet het als verraad?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:26 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Niet met Jesse die alle kans had om op een 'cleane' wijze overal vanaf te kunnen komen, maar er voor koos om Walt terug te willen pakken nee.
"Does this pussy cry through the entire thing?"quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:37 schreef heiden6 het volgende:
Jesse irriteert me zo onderhand het meest van alle personages in de hele serie.
de nieuwe skylar?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:37 schreef heiden6 het volgende:
Jesse irriteert me zo onderhand het meest van alle personages in de hele serie.
Dat was een Godwinnetje van de makers om alle fans die zo over Jesse praten uit te maken voor nazi's.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
"Does this pussy cry through the entire thing?"
In ieder geval om degenen die vooral kijken voor de actie een beetje in de zeik te nemen ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat was een Godwinnetje van de makers om alle fans die zo over Jesse praten uit te maken voor nazi's.
Als in coming out of the woodworks?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:49 schreef Re het volgende:
in talking bad had Vince het over Wood Works ... iemand een idee wat dat zou inhouden?
oeh, welke kennis zou Walt hebben om tegen mensen te kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als in coming out of the woodworks?
Ze kunnen ook nog achter zijn ouders en broertje aangaan hoewel ik niet weet hoeveel hij daar nog om geeft.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:01 schreef Re het volgende:
Jesse heeft geen keuze meer of althans tussen 2 kwaden, dood blijven koken of brock laten vermoorden, bij dat laatste hoeft hij dan ook niet meer te koken... denk niet dat het goed met hem af kan lopen, tenzij Walt hem redt als een soort Caesar move
Of heeft het iets te maken met Jesse's woodworking class die hij had in high school?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als in coming out of the woodworks?
om zijn ouders geeft hij niets, met de geschiedenis van het huis van zijn tante zijn broertje misschien wel maar die hele verhaallijn is al snel verdwenen in S2? dus denk niet dat dat ineens gaat spelenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:00 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ze kunnen ook nog achter zijn ouders en broertje aangaan hoewel ik niet weet hoeveel hij daar nog om geeft.
Eens, behalve dat ik Walt in het begin nog wel sympathiek vond. Achteraf gezien, moet ik echter constateren dat Heisenberg er altijd al wel in zat (wat er niet in zit, kan er ook niet uit komenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:35 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ik wil je ook niet aanvallen hoor, maar wat is dan het verschil tussen walt en jesse?
tis grappig, ik heb walt nooit gemogen, tis gewoon geen fijne vent, behalve als ie een badass is natuurlijk. jesse hing er altijd tussenin, hij was nooit helemaal crimineel of gewone burger. maar sinds zijn geweten opspeelt is ie een stuk makkelijker te mogen. mijn principes komen overeen met die van hem. walt slaat volledig door en denkt alleen aan zichzelf(zijn familie), jesse probeert tevergeefs nog iets terug te nemen van wat hij gedaan heeft.
Ehhh Flynn ???quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Warmbloedig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het was exact het tégenovergestelde van koelbloedig
Flynn heeft zijn moeder bitch genoemd, dat soort gedrag vind ik niet goed te keuren. Wat mij betreft maakt dat hem een slechtere persoon dan Walt.quote:
Ehhh... nou ja.. ehh... dat ook weer niet.... ehhh... je brengt me helemaal in verwarring nouquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Flynn heeft zijn moeder bitch genoemd, dat soort gedrag vind ik niet goed te keuren. Wat mij betreft maakt dat hem een slechtere persoon dan Walt.
Daar heb je weer helemaal gelijk in idd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Flynn heeft zijn moeder bitch genoemd, dat soort gedrag vind ik niet goed te keuren. Wat mij betreft maakt dat hem een slechtere persoon dan Walt.
Precies. Maar wel een dikke Mustang aannemen van zijn pa.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:12 schreef MrSweets het volgende:
[..]
Daar heb je weer helemaal gelijk in idd.
Daarbij komt nog die scene waarbij die zn fake bacon niet wilde opeten, de ondankbaarheid!
Met de info die ik nu tot mijn beschikking heb moet ik constateren dat Flynn toch inderdaad wel dé slechterik van deze serie is. Hoe heb ik zo verkeerd kunnen kijkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies. Maar wel een dikke Mustang aannemen van zijn pa.
Eet eerst je fake bacon maar eens op voordat je een Mustang krijgt.
Ja duh.. doordat Flynn zo raar praat heeft Walt nu kanker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:16 schreef Forbry het volgende:
[..]
Met de info die ik nu tot mijn beschikking heb moet ik constateren dat Flynn toch inderdaad wel dé slechterik van deze serie is. Hoe heb ik zo verkeerd kunnen kijken
Todd is écht een raar personage. Aan de ene kant zo'n beetje het meest schattige knulletje ooit en dan hopsakee.. Drew... hopsakee... Andreaquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vond het echt suf dat Todd een schaaltje ijs kwam brengen bij Jesse. Hij had in plaats daarvan zijn tanden er even voor het avondeten moeten komen uitbeuken.
Neequote:Op dinsdag 24 september 2013 17:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja duh.. doordat Flynn zo raar praat heeft Walt nu kanker.
Todd is top, beste nieuwe karakter.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:18 schreef Forbry het volgende:
[..]
Todd is écht een raar personage. Aan de ene kant zo'n beetje het meest schattige knulletje ooit en dan hopsakee.. Drew... hopsakee... Andrea
Ik vind het ook een "leuk" personage en alhoewel ik hem nooit in een andere rol heb gezien (dat ik weet) komt het inderdaad over alsof hij meer dan prima acteerwerk verrichtquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Todd is top, beste nieuwe karakter.
Acteur doet 't ook erg goed.
Nog belangrijker is, gaan ze in de laatste ep kostbare minuten verspillen aan het opnieuw laten zien van de flashforwards? Of zal Walt meteen in ABQ zijn en de ricine al opgehaald hebben?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef Yi-Long het volgende:
Zou de laatste episode trouwens beginnen met een flashback naar de goede oude tijd, met een ontbijtje samen!?
Inderdaad. Vind wel dat dit moest groeien. In het begin vond ik hem geen overtuigende toevoeging.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Todd is top, beste nieuwe karakter.
Acteur doet 't ook erg goed.
Friday Night Lights eens kijken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:21 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind het ook een "leuk" personage en alhoewel ik hem nooit in een andere rol heb gezien (dat ik weet) komt het inderdaad over alsof hij meer dan prima acteerwerk verricht
Nou nee, dan had hij hem vertroeteld in een warm bad en hem een voetmassage gegeven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het was exact het tégenovergestelde van koelbloedig
Ja, dat had ik ook welquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind wel dat dit moest groeien. In het begin vond ik hem geen overtuigende toevoeging.
dat is al min of meer gedaan in de vorige aflevering, dus denk het nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef Yi-Long het volgende:
Zou de laatste episode trouwens beginnen met een flashback naar de goede oude tijd, met een ontbijtje samen!?
Nou hebben we toch wel genoeg ontbijten gezien zegquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:20 schreef Yi-Long het volgende:
Vroeg ik me ook al af.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nog belangrijker is, gaan ze in de laatste ep kostbare minuten verspillen aan het opnieuw laten zien van de flashforwards? Of zal Walt meteen in ABQ zijn en de ricine al opgehaald hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |