nee dat is ie ook niet, maar hij wordt gesloopt door schuldgevoel en geweten. hij is zonder meer het hart van de serie. de good guy zelfs.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:42 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ach komop.... de beslissing van Jesse kwam voor uit pure haat voor Walt en de behoefte om hem keihard terug te pakken. (dat misselijke lachje z'n gezicht toen hij gepakt was)
Geweten, moraal en rechtvaardigheid? We hebben het hier over een dealer door wiens meth er vele mensen verslaafd zijn geraakt en kapot zijn gegaan. Dus ga niet doen alsof Jesse de fucking heilige maagd Maria is
wauw..hartverwarmend.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
True. Ik hoop gewoon dat Walt alles en iedereen nog keihard vermoord. Dat fonds dat hem in de zeik heeft gezet, dat hij zijn eigen zoon en vrouw omlegt incluis die trut van een schoonzus.
En dan zo op het laatst een shot dat die Lydia er aan gaat, irritante bitch dat ze is. Ik hou van excessive.
Ja dat is duidelijk... daarom ook:quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:43 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nee dat is ie ook niet, maar hij wordt gesloopt door schuldgevoel en geweten. hij is zonder meer het hart van de serie. de good guy zelfs.
Als je er niet tegen kan, take the money and leave. Ga niet je ex-partner proberen terug te pakken, met in dit geval verschrikkelijke gevolgen.quote:Sure er zijn minder leuke dingen voorgevallen maar if you can't take the heat, stay out of the kitchen. Je kiest er met je volle verstand voor om crimineel te worden en jezelf in te laten met nog gekkere criminelen, dan moet je niet gaan huilen in het onvermijdelijk geval van collateral damage.
Ja ook dat nog eens. Je mag hier niks verkeerds over Jesse zeggen want dan kijk je de serie verkeerdquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:45 schreef habitue het volgende:
Zo goed dat hij een onschuldige scheikundige koelbloedig vermoordt.
Ik leef slechts mee met Walt, dat gezeik (lees over-acting) van die dames kan ik absoluut niet tegen. Die mogen echt foetsiequote:Op dinsdag 24 september 2013 15:45 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wauw..hartverwarmend.
ik kan merken dat je echt meeleeft met karakters die je al 5 seizoenen volgt.
:Een serie verkeerd kijken....quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:47 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ja ook dat nog eens. Je mag hier niks verkeerds over Jesse zeggen want dan kijk je de serie verkeerd
Beste voorbeeld wat dat betreft is het meth verkopen aan mensen die bij die bijeenkomsten kwamen voor verslaafden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:42 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Geweten, moraal en rechtvaardigheid? We hebben het hier over een dealer door wiens meth er vele mensen verslaafd zijn geraakt en kapot zijn gegaan. Dus ga niet doen alsof Jesse de fucking heilige maagd Maria is
Nouja, "koelbloedig"...quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:45 schreef habitue het volgende:
Zo goed dat hij een onschuldige scheikundige koelbloedig vermoordt.
Dat deden ze bij de Soprano's ook alquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beste voorbeeld wat dat betreft is het meth verkopen aan mensen die bij die bijeenkomsten kwamen voor verslaafden.
't is een makkelijke manier natuurlijk of eht nou echt meedogenloos is...quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met Jesse te maken dan?
In zijn geval vind ik het wel op 't randje dan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:02 schreef Re het volgende:
[..]
't is een makkelijke manier natuurlijk of eht nou echt meedogenloos is...
Net als ep15, 6 minuten extra.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Laatste aflevering is extended hoor ik net.
Ja net als de vorige dus....quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:08 schreef Armageddon het volgende:
Laatste aflevering is extended hoor ik net.
Veel ophef over een paar minutenquote:
wat ie in feite ook meerdere malen heeft gedaan, maar walt lult hem er steeds weer bij, jesse heeft zelfs al zn geld weg gegeven. Maar zeg je nou dat walt zich wel mag laten leiden door gevoelens van misplaatste rechtvaardigheid en jesse niet?quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:46 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ja dat is duidelijk... daarom ook:
[..]
Als je er niet tegen kan, take the money and leave. Ga niet je ex-partner proberen terug te pakken, met in dit geval verschrikkelijke gevolgen.
het klinkt meer alsof je inlevingsvermogen een beetje stuk is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik leef slechts mee met Walt, dat gezeik (lees over-acting) van die dames kan ik absoluut niet tegen. Die mogen echt foetsie
quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:52 schreef habitue het volgende:
Net de pilot weer gezien. Wat was het toen nog lekker overzichtelijk en soort van gemoedelijk.![]()
Samen ontbijten, Skylar was toen nog best lekker, beetje meth bakken in de woestijn, beetje longkanker, fuck you and your eyebrowes
Jesse op zijn laagst inderdaadquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Beste voorbeeld wat dat betreft is het meth verkopen aan mensen die bij die bijeenkomsten kwamen voor verslaafden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |