abonnement Unibet Coolblue
pi_131513976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:57 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik had het volstrekt ongeloofwaardig gevonden als Jesse had kunnen ontsnappen.
Het spande er voor mij gewoon echt om. Beide uitkomsten had ik wel voldoende geloofwaardig gevonden. Blijft ook een serie hè, waar dingen wel vaker niet helemaal 100% realistisch/logisch zijn...
Tails tell tales
pi_131513991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Het spande er voor mij gewoon echt om. Beide uitkomsten had ik wel voldoende geloofwaardig gevonden. Blijft ook een serie hè, waar dingen wel vaker niet helemaal 100% realistisch/logisch zijn...
Ik vind Breaking Bad toch wel een van de meest realistische series die er zijn.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:01:51 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131514022
Jesse heeft geen keuze meer of althans tussen 2 kwaden, dood blijven koken of brock laten vermoorden, bij dat laatste hoeft hij dan ook niet meer te koken... denk niet dat het goed met hem af kan lopen, tenzij Walt hem redt als een soort Caesar move
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131514102
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik vind Breaking Bad toch wel een van de meest realistische series die er is.
BB doet inderdaad behoorlijk realistisch aan (zeker ivm de meeste andere series), maar is dat toch ook weer niet voor de volle 100%. Het is ook weer geen documentaire ofzo en het is wel degelijk sensatiegericht. :)
Tails tell tales
pi_131514110
Films/series met een slecht einde hebben vaak wel een diepe impact. Zo heb ik Buried en End of Watch ook erg hoog staan.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_131514114
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:04 schreef Forbry het volgende:

[..]

BB doet inderdaad behoorlijk realistisch aan (zeker ivm de meeste andere series), maar is dat toch ook weer niet voor de volle 100%. Het is ook weer geen documentaire ofzo en het is wel degelijk sensatiegericht. :)
Dat is ook weer zo :)
Gewoon normaal doen ja.
pi_131514161
In BB is vaak iemand precies op het juiste moment op de juiste plek zodat het verhaal verder kan.

Maar dat is nou eenmaal zo in fictie, als het realistischer zou zijn dan moet je 27 seizoenen maken. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131514295
737 Down Over ABQ + Schindler's list, ik ben klaar met seizoen 2 :D!
pi_131514572
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:07 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Bij veel series zit er ook gewoon een publiek bij, die nog wel eens aangezien wordt voor een lachtape. :P
Sorry, late reactie en weer off-topic, maar TBBT wel lachband, toch?
Tails tell tales
pi_131514684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 13:28 schreef Forbry het volgende:
@kittenszijnfuckingnice

Even voor de duidelijkheid: Een groot deel van de "BB-clan" (inclusief de maker en sommige screenwriters) zelf hebben in verschillende (zowel gesproken als geschreven) interviews duidelijk gemaakt dat de strekking van de serie wel degelijk is, dat Walt "de bad guy" en Jesse de "good guy" is. Vince Gilligan, de maker dus, ziet Walt als een hele onsympathieke man, die uiteindelijk de "architect" is van alle ellende die er in de serie is gebeurd. Lijkt mij toch wel een hoop zeggen :Y
Sure, dat zal allemaal best maar nog steeds vind ik Jesse een labiel en irritant ventje die een hele hoop ellende had kunnen voorkomen door gewoon het geld te pakken en in die fucking auto te stappen ipv achter Walt aan te gaan met alle gevolgen van dien (de dood van Andrea). Daarom heb ik absoluut geen medelijden met 'm. The stupid junkie just fucked up again.

Sure er zijn minder leuke dingen voorgevallen maar if you can't take the heat, stay out of the kitchen. Je kiest er met je volle verstand voor om crimineel te worden en jezelf in te laten met nog gekkere criminelen, dan moet je niet gaan huilen in het onvermijdelijk geval van collateral damage.
ze zijn fucking nice.
pi_131514738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:18 schreef Forbry het volgende:

[..]

Sorry, late reactie en weer off-topic, maar TBBT wel lachband, toch?
Volgens mij is dat een van de weinige series waarbij het nog wel gebruikt wordt inderdaad. Helemaal zeker weet ik het niet.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:23:32 #137
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131514761
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Sure, dat zal allemaal best maar nog steeds vind ik Jesse een labiel en irritant ventje die een hele hoop ellende had kunnen voorkomen door gewoon het geld te pakken en in die fucking auto te stappen ipv achter Walt aan te gaan met alle gevolgen van dien (de dood van de moeder van Brock). Daarom heb ik absoluut geen medelijden met 'm.

Sure er zijn minder leuke dingen voorgevallen maar if you can't take the heat, stay out of the kitchen. Je kiest er met je volle verstand voor om crimineel te worden en jezelf in te laten met nog gekkere criminelen, dan moet je niet gaan huilen in het onvermijdelijk geval van collateral damage.
Walt heeft hem gechanteerd hè om mee te doen met hem.
This isn't even my final form.
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:23:52 #138
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131514779
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een van de weinige series waarbij het nog wel gebruikt wordt inderdaad. Helemaal zeker weet ik het niet.
Is dan ook gewoon een slechte kutserie.
This isn't even my final form.
pi_131514805
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Sure, dat zal allemaal best maar nog steeds vind ik Jesse een labiel en irritant ventje die een hele hoop ellende had kunnen voorkomen door gewoon het geld te pakken en in die fucking auto te stappen ipv achter Walt aan te gaan met alle gevolgen van dien (de dood van de moeder van Brock). Daarom heb ik absoluut geen medelijden met 'm.

Sure er zijn minder leuke dingen voorgevallen maar if you can't take the heat, stay out of the kitchen. Je kiest er met je volle verstand voor om crimineel te worden en jezelf in te laten met nog gekkere criminelen, dan moet je niet gaan huilen in het onvermijdelijk geval van collateral damage.
Het zou wel erg onrealistisch zijn geweest als hij toen dacht "Oh, laat ik toch maar in de auto stappen, want als ik achter Walt aan ga, stuurt hij misschien nazi's op mij af, luisteren die nazi's niet meer naar Walt, sluiten die nazi's mij op en schieten die Andrea neer om mij te laten koken".
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131514922
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een van de weinige series waarbij het nog wel gebruikt wordt inderdaad. Helemaal zeker weet ik het niet.
TBBT wordt wel opgenomen voor een publiek, wat niet wegneemt dat er wel / niet een lachband gebruikt wordt.
pi_131514941
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Walt heeft hem gechanteerd hè om mee te doen met hem.
Oh in het begin ja... toen hij die $7000 uitgaf in de stripclub ipv er een RV mee te kopen :') Nee dat vond hij zo vreselijk allemaal...
ze zijn fucking nice.
pi_131515106
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:52 schreef Forbry het volgende:

[..]Misschien toch nog een stukje mededogen op het einde voor Jesse?
Die mededogen heeft hij al gehad. Met miljoenen op zak een fris, nieuw leven beginnen.
ze zijn fucking nice.
pi_131515165
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:24 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het zou wel erg onrealistisch zijn geweest als hij toen dacht "Oh, laat ik toch maar in de auto stappen, want als ik achter Walt aan ga, stuurt hij misschien nazi's op mij af, luisteren die nazi's niet meer naar Walt, sluiten die nazi's mij op en schieten die Andrea neer om mij te laten koken".
Hij had op dat moment een 100% kans om met miljoenen op zak ergens opnieuw te beginnen, om alles achter zich te laten en er zonder kleerscheuren vanaf te komen. Die overweging had hij kunnen maken ipv achter Walt aan te gaan om wraak te nemen.

Tevens hing die foto van Brock en Andrea daar niet voor niks in dat methlab... hij had natuurlijk kunnen weten dat de nazi's gelijk achter die 2 aan zouden gaan als hij wat zou flikken. Dubbel zo dom van 'm.
ze zijn fucking nice.
pi_131515306
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:32 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Die mededogen heeft hij al gehad. Met miljoenen op zak een fris, nieuw leven beginnen.
Dat gelul over dat geld steeds. :') Het gaat hier om geweten, moraal en rechtvaardigheid... misschien zegt dat je ergens, (blijkbaar) héél ver weg, nog wel iets? :')
Tails tell tales
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:37:50 #145
262 Re
Kiss & Swallow
pi_131515315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Is dan ook gewoon een slechte kutserie.
da's een mening natuurlijk, ik vind het een erg leuke serie met knap acteerwerk van Sheldon... maar volledig off-topic hier :P
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_131515398
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

Sure, dat zal allemaal best maar nog steeds vind ik Jesse een labiel en irritant ventje die een hele hoop ellende had kunnen voorkomen door gewoon het geld te pakken en in die fucking auto te stappen ipv achter Walt aan te gaan met alle gevolgen van dien (de dood van Andrea). Daarom heb ik absoluut geen medelijden met 'm. The stupid junkie just fucked up again.

Sure er zijn minder leuke dingen voorgevallen maar if you can't take the heat, stay out of the kitchen. Je kiest er met je volle verstand voor om crimineel te worden en jezelf in te laten met nog gekkere criminelen, dan moet je niet gaan huilen in het onvermijdelijk geval van collateral damage.
De grap is dat dit alles vooral op Walt betrekking heeft en juist níet op Jesse. Maar goed, kijk jij maar fijn naar deze serie met een blik die niet zo bedoeld is door de makers ^O^
Tails tell tales
pi_131515447
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:39 schreef Forbry het volgende:

[..]

De grap is dat dit alles vooral op Walt betrekking heeft en juist níet op Jesse. Maar goed, kijk jij maar fijn naar deze serie met een blik die niet zo bedoeld is door de makers ^O^
Iedereen mag natuurlijk op zijn/haar manier naar de serie kijken.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_131515487
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:37 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat gelul over dat geld steeds. :') Het gaat hier om geweten, moraal en rechtvaardigheid... misschien zegt dat je ergens, (blijkbaar) héél ver weg, nog wel iets? :')
Ach komop.... de beslissing van Jesse kwam voor uit pure haat voor Walt en de behoefte om hem keihard terug te pakken. (dat misselijke lachje z'n gezicht toen hij gepakt was)

Geweten, moraal en rechtvaardigheid? We hebben het hier over een dealer door wiens meth er vele mensen verslaafd zijn geraakt en kapot zijn gegaan. Dus ga niet doen alsof Jesse de fucking heilige maagd Maria is :')
ze zijn fucking nice.
pi_131515518
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:39 schreef Forbry het volgende:

[..]

De grap is dat dit alles vooral op Walt betrekking heeft en juist níet op Jesse. Maar goed, kijk jij maar fijn naar deze serie met een blik die niet zo bedoeld is door de makers ^O^
_O-

Hou toch op joh.... laat iedereen op zijn eigen manier naar die serie kijken. Ook de mensen die het niet met je eens zijn.
ze zijn fucking nice.
pi_131515536
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Iedereen mag natuurlijk op zijn/haar manier naar de serie kijken.
True. Ik hoop gewoon dat Walt alles en iedereen nog keihard vermoord. Dat fonds dat hem in de zeik heeft gezet, dat hij zijn eigen zoon en vrouw omlegt incluis die trut van een schoonzus.

En dan zo op het laatst een shot dat die Lydia er aan gaat, irritante bitch dat ze is :'). Ik hou van excessive.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')