Geen spoilers als reactie hierop a.u.b.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar een voorbeeld van een scene waarin onschuld, wanhoop, koelbloedigheid en intens verdriet zo briljant zijn geacteerd.
Dat heb ik volgens mij in het algemeen ook wel een beetje. Daarnaast leek die Andrea me een hele leuke meid en was haar dood vreselijk koelbloedig en zij echt volkomen onschuldig, het is niet dat je als kijker erg betrokken bij haar was. Bij Jesse wel (althans velen tochquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:54 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vond ook de reactie van Jesse het ergste. Het overkomt mij niet vaak dat ik stervende mensen in een serie echt als iets tragisch ervaar, maar wanneer dat wel gebeurt is dat altijd vanwege de reacties uit de omgeving. Een paar paniekerige schreeuwen willen al een flink verschil maken.
Ik kreeg er ook een gevoel bij wat ik eigenlijk nooit heb bij films of series.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:40 schreef habitue het volgende:
Brrr ik werd er echt naar van.... Super intens.
Mwoah. Vond het wel erg om te zien maar het is niet te vergelijken met het gevoel wat ik kreeg van Game of Thrones:quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:01 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik kreeg er ook een gevoel bij wat ik eigenlijk nooit heb bij films of series.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
Lachtapes zijn/blijven op zich een enorm belachelijk ietsquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:53 schreef ems. het volgende:
Ik heb een hekel aan vrijwel alle series waarin humor centraal staat. Zeker met lachtapes
Ik ben bang dat zodra ik klaar ben met kijken, dit topic dood isquote:
Nu pas.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Overigens chapeau voor degene die de uhm... de kleren uitkiest? De kledingcoördinator, heb net pas door dat kleding verband heeft met de personages en hun relaties met de drugswereld.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mwoah. Vond het wel erg om te zien maar het is niet te vergelijken met het gevoel wat ik kreeg van:Dat waren 'normale' plottwists voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist de weinig relevante betekenis voor het verhaal maakte deze scene ijzersterk.
The Red Wedding, Game of Thronesquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:58 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar een voorbeeld van een scene waarin onschuld, wanhoop, koelbloedigheid en intens verdriet zo briljant zijn geacteerd.
Thnxquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:04 schreef BoerBert het volgende:
Zet er even boven uit welke serie/film de spoiler komt.
[..]
Mwoah. Vond het wel erg om te zien maar het is niet te vergelijken met het gevoel wat ik kreeg van Game of Thrones:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GoTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Six Feet Under:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de genoemde GoT aflevering maakte me ook wel even stil ja.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Bij veel series zit er ook gewoon een publiek bij, die nog wel eens aangezien wordt voor een lachtape.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Lachtapes zijn/blijven op zich een enorm belachelijk ietsMaar in sommige humorseries ontkom je er nou éénmaal niet aan en ik hou op zich wel van humorseries (al vind ik er helaas maar heel, héél weinig echt leuk/grappig).
Ik vind het ook niet per sé slecht, maar ik heb nooit het gevoel gehad van "dat moet ik allemaal zien". Friends of big bang theory heb ik dat bij bijvoorbeeld. Het voelt zo 'gedwongen grappig'. Ik vind het vele malen interessanter als een interessant karakter uit BB of Boardwalk empire oid een grappig doet of een woordspeling maakt dan een serie die alleen maar voor de laughs gaatquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:04 schreef Forbry het volgende:
[..]
Lachtapes zijn/blijven op zich een enorm belachelijk ietsMaar in sommige humorseries ontkom je er nou éénmaal niet aan en ik hou op zich wel van humorseries (al vind ik er helaas maar heel, héél weinig echt leuk/grappig).
[..]
Mwoah. Vond het wel erg om te zien maar het is niet te vergelijken met het gevoel wat ik kreeg van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GoTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Forbry op 24-09-2013 14:24:07 ]Tails tell tales
Met dat laatste ben ik het helemaal eens!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet per sé slecht, maar ik heb nooit het gevoel gehad van "dat moet ik allemaal zien". Friends of big bang theory heb ik dat bij bijvoorbeeld. Het voelt zo 'gedwongen grappig'. Ik vind het vele malen interessanter als een interessant karakter uit BB of Boardwalk empire oid een grappig doet of een woordspeling maakt dan een serie die alleen maar voor de laughs gaat
Maargoed, ontopic.
Daar noem je ook wel iets, 'Friends' en 'BBT.' Probeer 'Arrested Development' eens, zonder lachband.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet per sé slecht, maar ik heb nooit het gevoel gehad van "dat moet ik allemaal zien". Friends of big bang theory heb ik dat bij bijvoorbeeld. Het voelt zo 'gedwongen grappig'. Ik vind het vele malen interessanter als een interessant karakter uit BB of Boardwalk empire oid een grappig doet of een woordspeling maakt dan een serie die alleen maar voor de laughs gaat
Maargoed, ontopic.
Al gedaan. En hoewel ik een groot fan ben van Michael Cera (en ik een paar keer heb moeten lachenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:31 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel iets, 'Friends' en 'BBT.' Probeer 'Arrested Development' eens, zonder lachband.
Ja, anders gaat er weer daarover geklaagd worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:12 schreef ems. het volgende:
Nu zelfs in het BB topic heb je Game of Thrones spoilers
Ik vond het al vreselijk (en ook wel verrassend eigenlijk) dat hij werd gesnapt bij het vluchten en toen kwam dit er nog achternaquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, anders gaat er weer daarover geklaagd worden.
Ik was trouwens niet gespoiled bij RW noch onthoofding dus voor mij was het allemaal echt een OMG shock. Dat van Andrea ook wel maar op zich... zag je het wel aankomen, ofzo. Vond ik dan he. Had sowieso niet een onwijze band met haar in de serie. Maar ja, het was wel wreed. En sneu voor Jesse.
Ik had het volstrekt ongeloofwaardig gevonden als Jesse had kunnen ontsnappen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
...
ik had toch ergens wel verwacht... gehoopt... dat de makers een beetje coulance zouden hebben... zowel met Jesse als met de kijker, maar nee dus....
...
Ik dus ook! Ik gun het hem echt van harte en ergens was er een sprankje hoop. Maar ik dacht idd wel van 'als hij nu niet gepakt wordt' slaat het nergens op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:57 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik had het volstrekt ongeloofwaardig gevonden als Jesse had kunnen ontsnappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |