Flynn en Marie vind ik verreweg de slechtste karakters uit de serie imo, vind het maar een stel huillies en misschien heb ik het verkeerd maar ik heb ze nog nooit op iets kunnen betrappen wat serieus bijdroeg aan het verhaal van de afgelopen vijf seizoenen, ze hangen er maar een beetje bij. Een of ander spinnenverzamelend kereltje op een bromfiets heeft meer gedaan in 1 seconde dan zij in jarenquote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Ondanks alles, wil ik nog steeds dat Walt het lukt om het geld bij zn familie te krijgen (behalve die kutFlynn, die had al een tijdje dood mogen zijn). Skylar ben ik wel meer gaan waarderen.
#teamWalt
Ik ben heel lang pro Skyler geweest, maar die gun ik inmiddels ook niks meer van dat geld. (Het meegaan in Walt's handel, voorstel om Jesse te vermoorden, medewerking aan maken DVD om Hank te beschuldigen/chanteren). Flynn gun ik het geld op zich nog wél, maar daarmee zou Walt toch grotendeels zijn zin krijgen, dus dat dan ook maar niet. De enige die het geld écht verdient is Jesse, maar die gun ik nog méér een vrij leven samen met Brock.quote:Op maandag 23 september 2013 23:39 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Ondanks alles, wil ik nog steeds dat Walt het lukt om het geld bij zn familie te krijgen (behalve die kutFlynn, die had al een tijdje dood mogen zijn). Skylar ben ik wel meer gaan waarderen.
#teamWalt
Is gewoon een vraag , heb net laatste aflevering van Dexter gezien , viel best tegen.quote:
Eens. Oók de reden dat ik Flynn het geld niet echt gun. Die jongen heeft zijn hart op de goede plaats en heeft ook niks verkeerd gedaan, maar ik voel me gewoon niet betrokken genoeg bij hem. Wel een zwaktepunt in/van de serie vind ik. Marie hetzelfde verhaal inderdaad, maar toch wel iets minder vind ik. Ik hoop eigenlijk nog steeds dat zij wraak gaat nemen op Walt in de laatste aflevering, maar dat zal vast "asking too much" zijnquote:Op maandag 23 september 2013 23:43 schreef Henno het volgende:
[..]
Flynn en Marie vind ik verreweg de slechtste karakters uit de serie imo, vind het maar een stel huillies en misschien heb ik het verkeerd maar ik heb ze nog nooit op iets kunnen betrappen wat serieus bijdroeg aan het verhaal van de afgelopen vijf seizoenen, ze hangen er maar een beetje bij. Een of ander spinnenverzamelend kereltje op een bromfiets heeft meer gedaan in 1 seconde dan zij in jaren
Willem 2 vergelijken met Barcelona.quote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag , heb net laatste aflevering van Dexter gezien , viel best tegen.
Breaking beter als Dexter?
Als je NIET gaat flippen als er moorden worden gepleegd, ook op onschuldige kinderen (!!!), DAN is er pas iets niet goed...quote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef MrSweets het volgende:
Die Jesse had niet zo huilie huilie moeten doen.
Bedoel eerst gaat die zeiken om die 5M, en toen was die gewoon nog cool.
Na die deal, krijg die zn money eindelijk van Walt gaat die helemaaaaal flippen :S
Wat had Skyler dan moeten doen?quote:Op maandag 23 september 2013 23:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik ben heel lang pro Skyler geweest, maar die gun ik inmiddels ook niks meer van dat geld. (Het meegaan in Walt's handel, voorstel om Jesse te vermoorden, medewerking aan maken DVD om Hank te beschuldigen/chanteren). Flynn gun ik het geld op zich nog wél, maar daarmee zou Walt toch grotendeels zijn zin krijgen, dus dat dan ook maar niet. De enige die het geld écht verdient is Jesse, maar die gun ik nog méér een vrij leven samen met Brock.
Het is nep he..? Als ik realisme wil ga ik wel uit het raam naar buiten zitten kijken.quote:Op maandag 23 september 2013 23:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als je NIET gaat flippen als er moorden worden gepleegd, ook op onschuldige kinderen, DAN is er pas iets niet goed...
Waarom dee die dat voor dat die die 5M kreeg niet dan ?quote:Op maandag 23 september 2013 23:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Als je NIET gaat flippen als er moorden worden gepleegd, ook op onschuldige kinderen, DAN is er pas iets niet goed...
zou ik niet doen, lijkt me beetje saail maar goed ieder zn ding natuurlijkquote:Op maandag 23 september 2013 23:53 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Het is nep he..? Als ik realisme wil ga ik wel uit het raam naar buiten zitten kijken.
Anders en ook zeker beter. Veuuul beter.quote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Is gewoon een vraag , heb net laatste aflevering van Dexter gezien , viel best tegen.
Waarom die haat tegen Skyler? Heb ik nooit begrepen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Who cares van mij mag die bitch ook gewoon dood. En "Flynn" mag overreden worden door een vrachtwagen en als Jesse het dan toch overleefd mag hij Brock en Holly op voeden.
Skyler had in elk geval níet moeten doen, wat ze wel heeft gedaan in de opsomming die ik zojuist gaf (waarvan ik meegaan in de handel van Walt dan nog wel het minst erg/het meest begrijpelijk vond).quote:Op maandag 23 september 2013 23:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat had Skyler dan moeten doen?
En alsof het geweten van Jesse zo schoon is, al is wat hij nu doormaakt wel buiten alle proporties natuurlijk. En wat moet hij met dat geld? Weer uit zn auto gooien?
Echt waar, is het nep joh?quote:Op maandag 23 september 2013 23:53 schreef Flixxy het volgende:
[..]
Het is nep he..? Als ik realisme wil ga ik wel uit het raam naar buiten zitten kijken.
Is dit een retorische vraag?quote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ik ga jullie allemaal missen, na volgende week nog een weekje napraten en dan valt het allemaal uiteen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:03 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik ga dit wel missen man, dat speculeren.
Jahquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ga jullie allemaal missen, na volgende week nog een weekje napraten en dan valt het allemaal uiteen.
Ook een ideequote:Op dinsdag 24 september 2013 00:08 schreef habitue het volgende:
We kunnen ook met zn allen naar het Boer zoekt Vrouw topic....
of het is een prequel dat kan ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:27 schreef Henno het volgende:
Zou ook wel bruut zijn als Saul keihard doodgaat en de hele spinoff serie gewoon een zieke hoax is
Drugskingpin zoekt vrouw, volgend jaar bij de KROquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:27 schreef Henno het volgende:
Zou ook wel bruut zijn als Saul keihard doodgaat en de hele spinoff serie gewoon een zieke hoax is
Ik heb Dexter nooit verder gekeken dan een paar afleveringen. Vond de hoofdpersoon onsympathiek overkomen en (mede daardoor?) die voice-over rete irritant.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Drugskingpin zoekt vrouw, volgend jaar bij de KRO
Bogdan is gewoon een scientist.quote:Marius Stan is an accomplished physicist and computational scientist at Argonne National Lab, but you may recognize him as Bogdan Wolynetz, the car wash owner with the impressive eyebrows from seasons one and four of the award-winning television show on AMC.
Is het ook, maar toch is het voor een paar seizoenen best vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:35 schreef Levolution het volgende:
Als ik al die verhalen over Dexter hoor, ga ik het ook nooit kijken.
Wel eens een ep tegengekomen en ik vond het acteerwerk maar matig.
Dat geloof ik best, maar sowieso zijn er genoeg andere series die voorrang hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is het ook, maar toch is het voor een paar seizoenen best vermakelijk hoor.
Vooral van de randfiguren (Batista met name).quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:35 schreef Levolution het volgende:
Als ik al die verhalen over Dexter hoor, ga ik het ook nooit kijken.
Wel eens een ep tegengekomen en ik vond het acteerwerk maar matig.
Ik heb geen specifieke tip voor een poster, maar wel een algemene tip. Je kan ook gewoon een mooi plaatje van Google uitzoeken mits deze een acceptabele resolutie heeft en dan deze op groot formaat afdrukken in een copyshop.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:51 schreef Forbry het volgende:
Ik zag iemand hier met zo'n ingelijste poster. Mijn vriend en ik zitten er over te denken om ook een poster van BB in te lijsten en op te hangen. Vooral ook omdat dit -tot nu toe- de enige serie is die we echt állebei kijken en ook állebei ijzersterk vinden. (Vriend is sowieso niet zo'n seriekijker, vooral omdat hij daar ook gewoon nauwelijks tijd voor heeft). Maar eens iets moois uitzoeken en als iemand tips heeft, graag!
Ik had het al gelezen, maar zeker goede tip, thnx!quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke tip voor een poster, maar wel een algemene tip. Je kan ook gewoon een mooi plaatje van Google uitzoeken mits deze een acceptabele resolutie heeft en dan deze op groot formaat afdrukken in een copyshop.
Scheelt niet alleen geld maar heb je ook veel meer keus.
Ik heb zelf geen poster van Br Ba.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:55 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen, maar zeker goede tip, thnx!(Was jij dat ook van die poster op basis van een plaatje of dat niet?).
quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik heb nog een theorie..
Wat nou als Walt in zijn "nieuwe leven" over een flinke tijd hoort dat er weer meth op de markt is gebracht, door "Heisenberg" gemaakt (de blauwe pure variant,, door Jesse gemaakt dus). Dan wordt hij gek, komt weer terug en maait die nazi's en/of Jesse neer met z'n M60?
Volgens mij lieten ze daarop niet echt een (zichtbare) reactie van Walt zien. Betwijfel dan ook of dat echt zo'n indruk op hem maakte...quote:
Ik zit er al heel lang aan te denken een soort van collage te maken, met allemaal plaatjes uit series/films die ik goed vond/vind (of van andere dingen die ik mooi/leuk/grappig vind), maar tot nu toe ook steeds te lui voor geweestquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen poster van Br Ba.
Maar dit wil ik zelf al heel lang, wil nog posters van bepaalde dingen, echter nooit uitgevoerd uit luiheid.
Skyler, Walt Jr., Gretchen, Elliot ook dood?quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:01 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Al die mensen die hopen dat Jesse voor Brock gaat zorgenAls er al niemand anders zou zijn (als in: familie) die voor hem kan zorgen, dan gaat jeugdzorg hem echt niet meegeven aan een zwaar getraumatiseerde, labiele junkie. Ik ga er van uit dat dat jochie is opgevangen door familie en dat we daar niks meer van horen.
Voor de rest gaat iedereen gewoon dood, behalve Holly en Marie. Marie krijgt Holly en die gaan in witness protection program en leefde nog lang en - relatief - gelukkig.
Maar dat is dan ook veel werk, derhalve begrijpelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zit er al heel lang aan te denken een soort van collage te maken, met allemaal plaatjes uit series/films die ik goed vond/vind (of van andere dingen die ik mooi/leuk/grappig vind), maar tot nu toe ook steeds te lui voor geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |