abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131501646
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:27 schreef Henno het volgende:
Zou ook wel bruut zijn als Saul keihard doodgaat en de hele spinoff serie gewoon een zieke hoax is
of het is een prequel dat kan ook :P
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  dinsdag 24 september 2013 @ 00:31:53 #227
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_131501684
Denk toch dat Breaking Bad uiteindelijk beter is geworden dan Dexter. Bij Dexter waren de eerste 4 seizoenen briljant! En vanaf toen is het elk seizoen steeds iets minder geworden. Bij Breaking Bad was het eerste seizoen goed, en werd het elk seizoen steeds beter en beter.
pi_131501719
Die "stofzuiger" kerel had Bogdan wenkbrauwen... dacht voor een seconde dat het 'm was.

Trouwens, gisteravond uit eten geweest en achter ons een kerel die écht het evenbeeld was van die Bogdan. Durfden helaas geen foto te maken...(mietjuhs :P ).
Tails tell tales
pi_131501738
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:27 schreef Henno het volgende:
Zou ook wel bruut zijn als Saul keihard doodgaat en de hele spinoff serie gewoon een zieke hoax is
Drugskingpin zoekt vrouw, volgend jaar bij de KRO
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131501740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:30 schreef Henno het volgende:

[..]

of het is een prequel dat kan ook :P
Ik heb Dexter nooit verder gekeken dan een paar afleveringen. Vond de hoofdpersoon onsympathiek overkomen en (mede daardoor?) die voice-over rete irritant.
Tails tell tales
pi_131501746
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Drugskingpin zoekt vrouw, volgend jaar bij de KRO
_O-
Tails tell tales
  dinsdag 24 september 2013 @ 00:35:40 #232
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131501753
Als ik al die verhalen over Dexter hoor, ga ik het ook nooit kijken.
Wel eens een ep tegengekomen en ik vond het acteerwerk maar matig.
This isn't even my final form.
pi_131501780
Terwijl ik die gast in "Six feet under" wel sympathiek vond :)
Tails tell tales
  dinsdag 24 september 2013 @ 00:38:06 #234
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131501797
quote:
Marius Stan is an accomplished physicist and computational scientist at Argonne National Lab, but you may recognize him as Bogdan Wolynetz, the car wash owner with the impressive eyebrows from seasons one and four of the award-winning television show on AMC.
Bogdan is gewoon een scientist.
  dinsdag 24 september 2013 @ 00:40:47 #235
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131501848
Hier een AMA op Reddit van hem.
http://www.reddit.com/r/I(...)cientist_at_argonne/
pi_131501868
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:35 schreef Levolution het volgende:
Is het ook, maar toch is het voor een paar seizoenen best vermakelijk hoor.
  dinsdag 24 september 2013 @ 00:44:18 #237
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131501903
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is het ook, maar toch is het voor een paar seizoenen best vermakelijk hoor.
Dat geloof ik best, maar sowieso zijn er genoeg andere series die voorrang hebben. :P
pi_131501928
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:35 schreef Levolution het volgende:
Vooral van de randfiguren (Batista met name). :X

Maar de serie heeft ook wel zijn leuke kanten en interessante/mooie stukjes. Wel van een heel ander niveau dan Breaking Bad.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131501956
Ik vond Dexter ook erg Amerikaans overkomen en dan in de slechte zin van het woord zeg maar :)
Tails tell tales
pi_131501984
Ik zag iemand hier met zo'n ingelijste poster. Mijn vriend en ik zitten er over te denken om ook een poster van BB in te lijsten en op te hangen. Vooral ook omdat dit -tot nu toe- de enige serie is die we echt állebei kijken en ook állebei ijzersterk vinden. (Vriend is sowieso niet zo'n seriekijker, vooral omdat hij daar ook gewoon nauwelijks tijd voor heeft). Maar eens iets moois uitzoeken en als iemand tips heeft, graag! :)
Tails tell tales
  dinsdag 24 september 2013 @ 00:54:05 #241
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131501998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:51 schreef Forbry het volgende:
Ik zag iemand hier met zo'n ingelijste poster. Mijn vriend en ik zitten er over te denken om ook een poster van BB in te lijsten en op te hangen. Vooral ook omdat dit -tot nu toe- de enige serie is die we echt állebei kijken en ook állebei ijzersterk vinden. (Vriend is sowieso niet zo'n seriekijker, vooral omdat hij daar ook gewoon nauwelijks tijd voor heeft). Maar eens iets moois uitzoeken en als iemand tips heeft, graag! :)
Ik heb geen specifieke tip voor een poster, maar wel een algemene tip. Je kan ook gewoon een mooi plaatje van Google uitzoeken mits deze een acceptabele resolutie heeft en dan deze op groot formaat afdrukken in een copyshop.

Scheelt niet alleen geld maar heb je ook veel meer keus.
pi_131502010
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:54 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik heb geen specifieke tip voor een poster, maar wel een algemene tip. Je kan ook gewoon een mooi plaatje van Google uitzoeken mits deze een acceptabele resolutie heeft en dan deze op groot formaat afdrukken in een copyshop.

Scheelt niet alleen geld maar heb je ook veel meer keus.
Ik had het al gelezen, maar zeker goede tip, thnx! ^O^ (Was jij dat ook van die poster op basis van een plaatje of dat niet?).
Tails tell tales
  dinsdag 24 september 2013 @ 00:56:34 #243
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131502019
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:55 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik had het al gelezen, maar zeker goede tip, thnx! ^O^ (Was jij dat ook van die poster op basis van een plaatje of dat niet?).
Ik heb zelf geen poster van Br Ba. :P

Maar dit wil ik zelf al heel lang, wil nog posters van bepaalde dingen, echter nooit uitgevoerd uit luiheid. :')
pi_131502041
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:47 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik heb nog een theorie..

Wat nou als Walt in zijn "nieuwe leven" over een flinke tijd hoort dat er weer meth op de markt is gebracht, door "Heisenberg" gemaakt (de blauwe pure variant,, door Jesse gemaakt dus). Dan wordt hij gek, komt weer terug en maait die nazi's en/of Jesse neer met z'n M60? :P
:P :P
pi_131502061
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:58 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

:P :P
Volgens mij lieten ze daarop niet echt een (zichtbare) reactie van Walt zien. Betwijfel dan ook of dat echt zo'n indruk op hem maakte...
Tails tell tales
pi_131502063
Al die mensen die hopen dat Jesse voor Brock gaat zorgen :') Als er al niemand anders zou zijn (als in: familie) die voor hem kan zorgen, dan gaat jeugdzorg hem echt niet meegeven aan een zwaar getraumatiseerde, labiele junkie. Ik ga er van uit dat dat jochie is opgevangen door familie en dat we daar niks meer van horen.

Voor de rest gaat iedereen gewoon dood, behalve Holly en Marie. Marie krijgt Holly en die gaan in witness protection program en leefde nog lang en - relatief - gelukkig.
pi_131502065
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:56 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen poster van Br Ba. :P

Maar dit wil ik zelf al heel lang, wil nog posters van bepaalde dingen, echter nooit uitgevoerd uit luiheid. :')
Ik zit er al heel lang aan te denken een soort van collage te maken, met allemaal plaatjes uit series/films die ik goed vond/vind (of van andere dingen die ik mooi/leuk/grappig vind), maar tot nu toe ook steeds te lui voor geweest :P
Tails tell tales
pi_131502071
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:59 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Is dit een retorische vraag?
Nee...
pi_131502075
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 01:01 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Al die mensen die hopen dat Jesse voor Brock gaat zorgen :') Als er al niemand anders zou zijn (als in: familie) die voor hem kan zorgen, dan gaat jeugdzorg hem echt niet meegeven aan een zwaar getraumatiseerde, labiele junkie. Ik ga er van uit dat dat jochie is opgevangen door familie en dat we daar niks meer van horen.

Voor de rest gaat iedereen gewoon dood, behalve Holly en Marie. Marie krijgt Holly en die gaan in witness protection program en leefde nog lang en - relatief - gelukkig.
Skyler, Walt Jr., Gretchen, Elliot ook dood?
Tails tell tales
  dinsdag 24 september 2013 @ 01:03:25 #250
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131502077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 01:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik zit er al heel lang aan te denken een soort van collage te maken, met allemaal plaatjes uit series/films die ik goed vond/vind (of van andere dingen die ik mooi/leuk/grappig vind), maar tot nu toe ook steeds te lui voor geweest :P
Maar dat is dan ook veel werk, derhalve begrijpelijk. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')