abonnement Unibet Coolblue
pi_131265814
Ja ja, mensen... nog maar 2 afleveringen :'(
pi_131265831
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:22 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Denk ff zelf een beetje verder... er gebeurt iets in t huis, walt zijn familie is weg in de flashforward..
Walt gaat kennelijk achter de nazi's aan.. walt weet dat hij dood gaat en misschien is zijn hele familie wel dood..
Behalve Holly.. hij weet dat Jesse geweldig is met kinderen en dat als hij z'n dochter bij iemand achter moet laten dit waarschijnlijk Holly is, beiden een nieuwe identiteit.. Jesse en Holly beginnen overnieuw en Holly krijgt een goed leven zonder dat ze ooit weet wie haar vader was en wat hij voor t geld moest doen.. mooi einde lijkt me wel..
Ik ben het wel met je eens dat er nog iets moet gebeuren in het huis, immers het moet een huis worden wat totaal verlaten is van binnen en waar iemand HEISENBERG op de muur gaat vingerverven.

Maar die nazi's....waarom? Als ze Walt wilden afmaken was er geen betere mogelijkheid geweest dan in de woestijn, en voor de nazi's is er niets meer gebeurd tussen het moment dat ze Walt achterlieten in de woestijn en het moment dat Walt met die gast van Saul meeging voor een nieuwe identiteit.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_131265901
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Yup... Walt is pure evil.
Hmm... er is nog wel wát goed in hem (zie dat met Hank en Skyler deze aflevering bijvoorbeeld), maar ik werd net door Godwin gebeld en hij gaf aan dat ook Hitler goede kanten scheen te hebben ;)
Dat Walt in principe "evil" (Heisenberg) is geworden hebben de makers in mijn ogen vooral heel duidelijk willen maken door Walt te laten neuriën nadat Todd die jongen doodgeschoten had.
Tails tell tales
pi_131265948
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Ja, familie wanneer het hem uitkwam. ;p
Nee. Walt gaf om Jesse, hij leek ook meer een vader voor Jesse dan hij ooit voor zijn eigen zoon was.
Maar ook familie kan te ver gaan.
pi_131265998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:09 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee. Walt gaf om Jesse, hij leek ook meer een vader voor Jesse dan hij ooit voor zijn eigen zoon was.
Maar ook familie kan te ver gaan.
Walt ging te ver, niet Jesse.
Tails tell tales
pi_131266001
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Bullshit natuurlijk :D
Niet? Jesse wist dondersgoed waarmee hij mee bezig was. Beetje mr. White proberen te tricken.
pi_131266047
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:10 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Niet? Jesse wist dondersgoed waarmee hij mee bezig was. Beetje mr. White proberen te tricken.
En dat gaat hem hopelijk -definitief- lukken :)
Tails tell tales
pi_131266051
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:10 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Niet? Jesse wist dondersgoed waarmee hij mee bezig was. Beetje mr. White proberen te tricken.
Ga ergens anders trollen aub.
pi_131266079
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:00 schreef Levolution het volgende:
Wat een intense episode.
Zou Hank Walt vergeven hebben voordat hij dood ging? Toen hij zag dat Walt al zijn kapitaal wou inleveren voor Hank's leven, terwijl Hank de zijne zuur wilde maken?

Walt is weer teruggegaan naar held in deze aflevering. Door zichzelf op te offeren.
Denk niet vergeven, maar wel verbaasd ondanks alles dat Walt de 80 miljoen zou opgeven voor zijn leven.

Goede aflevering alles begint nu vorm te krijgen. :D
pi_131266129
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:09 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nee. Walt gaf om Jesse, hij leek ook meer een vader voor Jesse dan hij ooit voor zijn eigen zoon was.
Maar ook familie kan te ver gaan.
Zijn eigen zoon zou hij nooit laten excuteren.
  dinsdag 17 september 2013 @ 00:23:48 #286
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_131266358
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

Weerhield hem er niet van om Jesse te verraden (aan te geven dat hij onder die auto lag), te laten executeren (wat dankzij Todd niet doorging) en hem op een walgelijke manier na te trappen met dat Jane-verhaal :r :r :r
hij is net een vrouw :')
pi_131266497
Jesse vroeg er ook wel om, zijn huis af willen branden, praten met de DEA, Walt verraden en in de val lokken, in zijn gezicht spugen. Ook geeft Walt hem 100% de schuld van Hank's dood.
Dat van Jane was te hard en zijn lot nu is ook erg, gemarteld worden door Todd en Meth slave maar hij is echt niet onschuldig.
Toch hoop ik dat hij het gaat redden, zak geld bij Brock en Andrea en dan naar Alaska.
pi_131266549
Jessie krijgt een relatie met Skyler. De ultieme wraak.
  dinsdag 17 september 2013 @ 00:35:02 #289
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_131266624
Dat telefoontje... lijkt me duidelijk dat Walt gewoon wist dat de politie meeluisterde. Dus die hele bekentenis en dat hij Skyler had bedreigd etc. was gewoon weer een geniale move van hem. Het is de enige manier hoe zij nog vrijuit kan gaan, en hij daardoor dus toch nog z'n familie kan redden.
pi_131266687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:28 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Jesse vroeg er ook wel om, zijn huis af willen branden, praten met de DEA, Walt verraden en in de val lokken, in zijn gezicht spugen. Ook geeft Walt hem 100% de schuld van Hank's dood.
Dat van Jane was te hard en zijn lot nu is ook erg, gemarteld worden door Todd en Meth slave maar hij is echt niet onschuldig.
Toch hoop ik dat hij het gaat redden, zak geld bij Brock en Andrea en dan naar Alaska.
Na alles, wat Walt eerst Jesse heeft aangedaan, vroeg Walt daar dus om.

Ik snap écht niet dat er nog steeds best veel mensen zijn, die het voor Walt opnemen ten koste van Jesse. (Op FOK! tenminste, in mijn directe omgeving ligt de sympathie toch echt vooral bij Jesse :Y ). Walt heeft nota bene in wezen gewoon zijn vriendin vermoord 8)7 en dat is nog maar één van de vele dingen die hij Jesse heeft aangedaan, voordat Jesse zich tegen hem keerde... dingen die Jesse wél wist. Maar goed, ik heb geen zin om mijzelf op "repeat" te zetten en laat een complete uitéénzetting van Walt zijn acties ook maar achterwege. Ik hoop maar dat mensen er IRL toch een andere moraal op zouden nahouden en dat ze zich puur zo opstellen, omdat het maar een serie is en Walt nou éénmaal de -in sommige opzichten wel wat "coolere"- hoofdfiguur is. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 17-09-2013 00:45:47 ]
Tails tell tales
pi_131266883
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:35 schreef GwaiLow het volgende:
Dat telefoontje... lijkt me duidelijk dat Walt gewoon wist dat de politie meeluisterde. Dus die hele bekentenis en dat hij Skyler had bedreigd etc. was gewoon weer een geniale move van hem. Het is de enige manier hoe zij nog vrijuit kan gaan, en hij daardoor dus toch nog z'n familie kan redden.

Hoewel Walt wel enorm "Heisenbergerig" klonk, leek dat er wel heel sterk op (ook gezien zijn tranen). Dat vond ik ook wel een hele mooie/goede move van hem. :Y (Alhoewel ik twijfel of ik Skyler zelf inmiddels niet liever de bak zie indraaien). Denk dat de makers naar het einde toe ook bewust weer wat meer van de sympathieke Walt laten zien, zodat de kijkers meer zullen meeleven als hij aan zijn einde komt (zij het door de kanker, zij het op een andere manier). :) (Ze moeten in de laatste 2 afleveringen wel hééel veel uit de kast gaan halen, wil ík nog enigszins verdrietig zijn als hij doodgaat ;) ).
Tails tell tales
  dinsdag 17 september 2013 @ 00:45:57 #292
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_131266899
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:38 schreef Forbry het volgende:

[..]

Na alles, wat Walt eerst Jesse heeft aangedaan, vroeg Walt daar dus om.

Ik snap écht niet dat er nog steeds best veel mensen zijn, die het voor Walt opnemen ten koste van Jesse. (Op FOK! tenminste, in mijn directe omgeving ligt de sympathie toch echt vooral bij Jesse :Y ). Walt heeft nota bene in wezen gewoon zijn vriendin vermoord 8)7 en dat is nog maar één van de vele dingen die hij Jesse heeft aangedaan, voordat Jesse zich tegen hem keerde... dingen die Jesse wél wist. Maar goed, ik heb geen zin om mijzelf op "repeat" te zetten en laat een complete uitéénzetting van Walt zijn acties ook maar achterwege. Ik hoop maar dat mensen er IRL toch een andere moraal op zouden nahouden en dat ze zich puur zo opstellen, omdat het maar een serie is en Walt nou éénmaal de -in sommige opzichten wel wat "coolere"- hoofdfiguur is. :)
Ik was ook een korte tijd #teamjesse, maar sinds deze aflevering 100 procent #teamwalt. Walt heeft zich in alle opzichten opgeofferd en er valt niet te twijfelen aan zijn integriteit
pi_131266927
Ik heb nog een theorie..

Wat nou als Walt in zijn "nieuwe leven" over een flinke tijd hoort dat er weer meth op de markt is gebracht, door "Heisenberg" gemaakt (de blauwe pure variant,, door Jesse gemaakt dus). Dan wordt hij gek, komt weer terug en maait die nazi's en/of Jesse neer met z'n M60? :P
pi_131266996
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:45 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Ik was ook een korte tijd #teamjesse, maar sinds deze aflevering 100 procent #teamwalt. Walt heeft zich in alle opzichten opgeofferd en er valt niet te twijfelen aan zijn integriteit
Heeft hij zich t.o.v. Jesse opgeofferd dan? Volgens mij het tegenovergestelde.
Bovendien, je opofferen voor mensen wiens leven je eerst compleet de vernieling in hebt geholpen. Nice :')
Tails tell tales
pi_131267005
Oh, trouwens, geen zin om heel het topic door te lezen, maar de reden waarom Skyler en de kinderen het huis uit zijn kan natuurlijk ook gewoon witness protection zijn
pi_131267007
Zou die blue meth hem nog kunnen schelen? ik denk alleen dan dat hij wel weet dat Jesse nog leeft.
Op dit moment wil hij hem ook niet redden lijkt me.
pi_131267035
Vraag me af wat Walt nu gaat doen, opzich kan die nu ook proberen om zeg 9 miljoen naar zn familie te krijgen. En dan klaar. Of moet die echt nog ff achter Jack aan ?
pi_131267072
Walt _O_
# HASHTAG FUCK DE REST
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_131267093
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Heeft hij zich t.o.v. Jesse opgeofferd dan? Volgens mij het tegenovergestelde.
Bovendien, je opofferen voor mensen wiens leven je eerst compleet de vernieling in hebt geholpen. Nice :')
Zonder Walt was Jesse allang dood. Walt heeft echt wel veel moeite voor hem gedaan. Als Jesse dan ipv met hem praat helemaal loco gaat moet hij dat bij zichzelf zoeken.
  dinsdag 17 september 2013 @ 00:56:30 #300
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_131267147
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 00:50 schreef Forbry het volgende:

[..]

Heeft hij zich t.o.v. Jesse opgeofferd dan? Volgens mij het tegenovergestelde.
Bovendien, je opofferen voor mensen wiens leven je eerst compleet de vernieling in hebt geholpen. Nice :')
Jesse ging achter Walkt aan om hem te vermoorden c.q. arresteren, niet andersom. Als hij ging gewoon ergens in de Bahama's ging chillen met dat geld i.p.v. depressief in het rond te smijten, was er niets aan de hand.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')